Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Calogero #3795 üzenetére
Épp pár napja volt róla szó autós topikban, ott is reflektáltam rá..
Amit a végén is megírtam, teljesen egyértelműen látszik. Honda-ék már nem akarnak korrekt hajtású SUV-ot építeni, minden bizonnyal nem ez adja el a CR-V-t sem, illetve pont ezért nem is Honda lesz a következő SUV-om, hanem valamilyen kiforrott 4WD hajtású. HR-V-m e tekintetben remek vas, jó néhány videó bizonyítja a korrekt 4 kerékhajtását, ugyanis első kerekek elpörgése esetén 43%-nyi erőt küld hátra.
01, 02, 03, 04, 05.Konzervatív, racionális gondolkodású ember vagyok. Nem állítom, h a japán autóból csak hibálant lehet vásárolni, viszont a meghibásodás esélye sokkal kisebb. Ez tény.
Persze elismerem, emellé társul egy jó adag elfogultság is, de cserben még egyik sem hagyott, soha."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #3801 üzenetére
Ez alapján két nagy német is megelőzi a Peugeot-t, a Citroen meg ott sincs. Ez utóbbi viszont számomra kétségessé teszi az egész hitelét, lévén, még én is több Citroen hibáról hallok, mint Peugeot-ról, ráadásul ugyanazokkal a motorokkal szerelik fel őket. De hát, ez is csak egy valaki által megrendelt statisztika, ugye.
**********
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3801 üzenetére
Azon csodálkozok hogy a mazda 6 nem szerepel a rossz listán, 16 darabot néztem meg kétliteres dízelt, abból 10 motorhibás volt...
Na meg a ford mint top 10 megbízható is gyanús
-
FeRRaR1
őstag
Nekem a megane csinált olyat, hogy megálltam Pécsett egy komolyabb domboldalban, majd nem indult az 1.9 dci, mondom mi a ....., átnéz, hibakeresés, önindító teker, minden okésnak tűnik, hibát sem ír, egy rossz nyekkenése nem volt addig, szerelőm sem tudta, úgy hogy felhívtam egy renault szerelőt, ő mondta, hogy van egy pumpa a motortérben, és meg kell pumpálni (WTF?!), miután meredek helyen parkolsz, egyébként nem indul el Mondom ilyen nincs a világon, pedig parkoltam már ott rengetegszer, ilyet még más nem produkált. Nagyon horror autóik vannak, egyiken ülést próbáltam állítani, én hülye menet közben, és a háttámla csutkára hátravágódott mikor a Német pályán haladtam (laguna) szerencsére nemsokára volt egy pihenő, de könyörgöm, szét kellett szednem az ülést, vissza ekecskedni a szétugrott dolgokat, utána jó lett, de ez tavaly volt és egy 2006-os törés mentes autóról beszélünk...
Mindegy, ne offoljunk többet, nem lenne elég ez a topik, ha végig akarnánk sorolni a rönyők dolgait...
-
Littleman89
újonc
Sziasztok,
Kb. 1 hete Volvo tulajdonos lettem. Volvo S60 2.4 D5 2007.
Lenne pár kérdésem:Van-e rá lehetőség, hogy szervízben nyelvet váltsanak a menüben? Az autó Hollandiában lett először forgalomba helyezve, onnan hozták be, tehát a menüje is holland.
Ez előtt egy Opel Astra G-t vezettem, ami kb fapados volt. Ezért a sok extra még újdonság számomra az autóban. Emlékszek, hogy mikor megvettem az autót, akkor működött a tolatóradar. Ezt a szívességet most nem teszi meg. Látom a középső panelen a gombot, de hiába nyomkodom nem történik semmi. Hogyan tudom vissza kapcsolni? Budapesten hasznos ha működik, nem érzem még igazán az elejét és a hátulját..
A válaszokat előre is köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Littleman89 #3807 üzenetére
Biztosan meg tudják oldani a magyarítást, de nyissad a tárcát mélyre.
Próbálkozz első körben a Zay utcai Dunaautónál.A panelen lévő gombbal deaktiválni tudod, de ugyanazzal tudod újra működésbe hozni. Ha, nem csinál semmit nézd meg a kapcsolót vagy a szenzorokat, nem csúszott-e le valamelyik saru.
Egyébként az elejében is van radar? Tuti nem gyári.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz Littleman89 #3807 üzenetére
A radar nekem magától bekapcsol, ha tolatok ki indulásnál, majd utána a gombbal kikapcsolom, bár nagyon ritkán jelez be út közben, azért az első érzékelők beszoktak néha... meg ne is fogyasszon feleslegesen. Ha parkolok, akkor meg vissza kapcsolom, ha szükséges, általában nem az.
-
Littleman89
újonc
válasz runner 125 #3808 üzenetére
Köszönöm Runner,
Ha jól tudom, csak a hátuljában van radar. Gondolom, hogy nem lesz olcsó mulatság, de szeretném hogy magyar legyen, úgy hogy muszáj leszek kifizetni.
Valamit azt hiszem ki is ír a computer, "parkerhuulp" bla bla.. persze nem értek belőle semmit. Ezért szeretném magyarosítani, és átnézetni az autót.
Dunaautot ajánlod? nem is lakok messze Tőlük.
-
Littleman89
újonc
Nekem is magától kapcsolt, de már kb falnak is mehetnék, nem szólal meg..
-
tjojo
tag
válasz Littleman89 #3807 üzenetére
Kocsim előző tulaja (régi jó barát) csináltatta a magyar nyelvű frissítést, csupán 40 ezer volt. (2002 V70) Annyi hibát találtam eddig a fordításban, hogy a nyitott jobb hátsó ajtóra bal hátsót ír.
[ Szerkesztve ]
-
Cxgrav
senior tag
válasz Littleman89 #3811 üzenetére
Biztosítékát ellenőrizd, lehet csak az szállt el
Picture me Rollin' by 2pac
-
dgabro
tag
Sziasztok,
Autóvásárlás, Volvo Azt hiszem a legjobb helyen járok.
Régóta napirenden van már nálam a téma, nagyjából fél éve napi szinten figyelem a kínálatot, és keresem az autómat.
Benzines 2.0T, kéziváltós S60 inkább, de most egy S80-at is találtam (2005-ös), ami tökéletesen megfelelne a kívánalmaimnak. A konkrét példánynál éppen 330ezres a garantált futás, de igazából engem ez nem riaszt vissza az autó állapota miatt. Vagy azért mégis csak kéne? Nagyjából 100ezer km-t kellene még nálam kibírnia, amit szerintem még tudna teljesíteni gondos kezek között.
Az összeg amit az utóra szánok 1,8-1,9 millió. Csak az autóra, hogy maradjon még az átírásra, téli gumira, és egy 150-200 ezres hirtelen "ráncbaszedésre" (vezérlés, féktárcsák/betétek, olajak és szűrűk cseréjére gondolok illetve arra amire most hirtelen ezekből szükség lesz, aztán a következő 2-3 hónapban teljesen rendbe szeretném tenni). Nincsenek illúzióim, egy közel 10 éves autóra költeni kell és kész, főleg miután átveszem.
Amiért viszont konkrétan itt vagyok: most egy 2004-es 2.5T AWD S60 is a látókörömbe került. Konkrétan ez a példány: klikk
Összeségében egyébként én kicsit túlzónak találom a 2,2 milliót érte, de ti mit gondoltok?
Azt én teljesen kizártnak tartom, hogy 105.000 km lenne az autóban (bár a képek alapján szépnek tűnik, élőben nem volt alkalmam még megnézni), de konkrétan nincsenek számfóbiáim, tehát tényleg csak az állapot érdekel. Meg az, hogy milyen ez a 2.5 T motor. Na meg az AWD.Sosem volt még összkerekes autóm, mit lehet róluk tudni?
Mennyire költségesebb, öszetettebb ez a technika mint egy (szerintem) egyszerűbb 2.0T, AWD nélkül?
Gyári adatok szerint városban el lehet ezzel is járni 13-13,5 liter között, azonban van akitől azt hallom, hogy felejtsem el a 16 liter alatti fogyasztást. Ez is érdekelne. Nem vagyok egy agresszív, sportos vezető, kifejezetten "nagypapásnak" mondanám inkább magam.
Nem is feltétlenül ragaszkodom én ehhez az autóhoz egyébként, féléve keresgélek, nézelődök, elkapkodni semmiképp nem szeretném. Viszont egy jó alkalom, hogy kicsit körbe járjam az erősebb 2.5T motort is, és az összkerék hajtást, hogy mit lehet róla tudni. Ráadásul most a 2.0T S80 felé is hajlok, de még nem tudtam eldönteni, hogy vajon az-e az én autóm. (egyébként az s80 csak 1,8 millió, tehát az épp a költség keretbe is beférne kellemesen).
Köszönöm ha egy pár szóval tudtok egy kicsit segíteni.
-
őstag
nekem volt ilyen 2.5T s60 (2001-es) 12-14 között fogyasztott 80% város, 20% országút
sportosan vezetve!az enyém automata volt és nem AWD-s
lehet hogy az automata miatt, de nem volt egy nagy szám a gyorsulása, olyan 150le-s volt inkább érzésre
mondjuk úgy emlékszem az enyém kereken 200le-s volt, itt meg 209-et ír...cryptot minden termékemért elfogadom
-
runner 125
nagyúr
Szia,
Ebben az árkategóriában én mindenképpen az S60-at helyezném fókuszba, az első gen. S80 szerintem nagyobb anyagi kockázatot jelent.
Nyugodtan hívjad fel a kereskedést, de ezt az S60-at szerinem cirka 1,5 éve hirdetik. Komolyan, én akkor vettem az enyémet, már akkor is fent volt, csak más fényképekkel.
Szerintem valami nagyon nem stimmel, törve lehetett vagy passz.Egyébként az összes benzines és diesel motor ami az első gen. S60-akban volt, megbízható, ajánlott, mindegyik remek konstrukció.
Turbosóknál a turbo mint lehetséges gócpont amivel ugyebár számolni kell, de létezik belőle 2.4-es szívóbenzin is 170 le-s teljesítménnyel, korrekt, 8-9 literes fogyasztással.Az S60 alatt (is) egy Haldex rendszerű 4WD hajtás van, ami annyit jelent, h az autó alap esetben elsőkerék hajtású, s csak bizonyos első kerék elforgás esetén küld hátra is erőt. Nyilván nem egy Subaru hajtásról beszélünk, de télen, havas úton, emelkedőn jól tud jönni. Katt.
Nem gondolnám egyébként problémásabb megoldásnak, nem olvastam még konkrét meghibásodásról (ellenben a VW 4Motion-jéről ), eleve nem is kap folyamatos terhelést a hátsó hajtás.
echterion-é most eladó, beszélj vele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
Szerintem azt döntsed el, hogy van e szükséged az AWD-re, mert az emberek 99%-nak nincsen, illetve hozzá tenném, hogy az FWD S80 ott gond nélkül felment egy jó téli gumival, ahol fater feleségének a 4x4 kia sorentója nem, vagy csak küszködve, szóval AWD és AWD sem ugyan az, lásd a nemrég linkelt honda video pl, még a subarukban és audikban komolyabb fajta van általában, a volvoé is a jobbak között van. Ugye plusz fogyasztást, nagyobb sújt, és plusz alkatrészeket tartalmaz, ami nem jelenti azt, hogy le fog térdelni, de több mozgó alkatrész, nagyobb esély. Főleg ha nyugodtan haladsz, ahogy említetted, én kihagynám az AWD-t, ha csak nincs rá valami jó okod, pl minden télen hosszú sí túra, hegyekben laksz, vagy erdőszélen, földes úton....stb. Nekem a T5 V70 tegnap 26 MPG-t evett, az olyan 11 liter, úgy hogy városba mentem csak, rövid utakra, meg miután bemelegedett párszor le is forgattam, de alapvetően közepes tempóba haladtam.
Ha a hátsó hely nem lényeg annyira akkor lehet S60 is, de ha gyakran utaznának ott felnőttek, akkor én az S80 felé hajlanék, hátul nekem nagyon szűkös volt az S60 (188 Cm, 90Kg). Esetleg még a V70-et tedd látómezőbe, nagyobb mint az S60.
Most utána néztem, és mindegyik 5 hengeres (ne hogy a múltkori D3-D4 hibába essünk) szóval mindegyik Volvo fejlesztés, bátran veheted bármelyiket.
runner 125
Tőled akartam kérdezni, AUX kábelt a HU-803-ra lehet valahogyan varázsolni? Mert az S80-ból átülve sokszor hiányzik, főleg egész órakor, amikor mindenhol csak pofázás megy...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #3817 üzenetére
Neked újabb S80 van, 2m-ért itthon csak az első gen fér bele.
Ha, 3,5-4-et szánna rá, számomra sem lenne kérdés, egyértelműen S80, de 2 alatt szerintem az S60 okosabb döntés, még ha hátul szűkebb is a lábtér.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3818 üzenetére
Aláírom, igazad van, esetleg a V70-eseket nézegetném még a helyében.
-
dgabro
tag
válasz runner 125 #3816 üzenetére
Köszi.
Összeségében egyetértek veled. S80-at nagyobb anyagi kockázatnak vélem én is, csak a kifejezett kinézett példánnyal szemezek az állapota miatt.
Valamint a családban volt is már egy hasonló szerkezet, bár az egy D5 volt, és szeretettel gondol rá mindenki (én dízelt nem szeretnék, de az első generációs s80-nal való szimpatizálás innen is eredhet).
A linkelt s60 már nekem is régóta feltünt, hogy árulják. Nekem nem is az jutott róla eszembe, hogy valami baj lenne vele (persze ettől még lehet), hanem inkább az, hogy túl van árazva. Ami egy trükk is lehet a kereskedő részéről, ezzel alátámasztva a korához képest kevés futást, vagy épp az is lehet, hogy igenis bíznak az autóban, és csak ennyiért hajlandóak eladni (mert alkudozni már biztosan próbáltak rá).
De hát én is csak találgatok. Mindenesetre meggyőződésem, hogy ebben az árkategóriában (2-2,5 millió) már sokan vesznek inkább 5-ös BMW-t, és nem "csak" egy 10 éves Volvo-t. Ezért is lesz az az autó még ott sokáig 2,2 millióért.Egyébként az s80 is drágának számít az első generációból 1,8-ért , hiszen ebből is szinte csak olcsóbbakat találni.
#3817 FeRRaR: Ha őszinte akarok lenni, nincs szükségem AWD-re annak az autónak a fotókról tűnő állapota, és felszereltsége tetszik. Az ára viszont nem, azonban megtudnám arra is győzni magam úgy érzem (viszont akkor bele kell tolni a kocsi árába azonnal a tartalékot is, ami az első szerviz látogatásra van kiszámolgatva, így tényleg patika állapotban kell lenni, hogy legalább 2-3 hónapig elszaladgáljak vele úgy ahogy megvettem..) egyelőre most nincs másik s60 ami tetszene, bár várni tudok még ahogy írtam is.
V70-ből a "vasaló" nem tetszik, csak az új. Annyit pedig nem szánok most autó cserére, mert azok csaknem a duplájáról indulnak, mint amit rászánnék.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Hm? Nagyon jónak tűnik és a hirdetés is korrekt, én lecsapnék rá. Ráadásul a szívóbenzinesek között is csak szoftver különbség van. 180 le ugyanúgy kihozható ebből is, a már fentebb is tárgyalt nagyon korrekt fogyasztás mellett. Adózás tekintetében sem utolsó szempont ez a variáció.
Túl optimista vagy. Mo.-n sajnos nem így kell hozzáállni a használtautóvételhez.
Viszont a kivárásos taktikád jó, én is ezt csináltam, de az alkalmi vételre mozdulni kell, mindkét vásárlásomnál ez volt. Ahogy felkerültek a hirdetések, másnap ott voltunk és hoztam is mindkettőt.FeRRaR1
Egy ideje már bent van a Bluepower multimediás fej, ennek van az előlapján is. Viszont a HU-850-nek (az a gyári) a könyöklőm alatti tárolóban van az AUX csatlakozása, nézz körbe valahol, hátha ott is ki van vezetve, de max a CD tár csatira teszel valamilyen USB, SD adaptert, mint pl. a Grom.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
+1 runner 125 kolléga által találtra, nekem is szimpatikus, nézd meg gyorsan, ahhoz meg hogy eldöntse az ember volt e törve nem kell nagy tudomány, én szinte mindig úgy kezdem, hogy csomagtartó, kárpitok le, nézzük gyári e minden, motortérbe ugyan ez, csavarok, illesztések hegesztések, bár egyszer egyik ismerősöm vett egy első lábtérnél félbevágott kettőből összerakottat
De ez tényleg nagyon szépnek tűnik, ha ilyen megnézéskor is, akkor nagyon jól járhatsz vele.
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3821 üzenetére
Tehát akkor egy ilyenre lesz szükségem?
HU 850 egy későbbi többet tudó, szerintem az enyémen még nincsen AUX.
Szerk.:
Nem olcsók...
Ez eddig a legolcsóbb amit találtam, de azok nem mindig azt adják amire az ember vágyik, márkás meg 200 font körül van.... ami vicc egy AUX-ért, de közben megtaláltam a hivatalos leírást, hogy nincs, illetve semmi extra csati nincs a hátán, szóval csak ahogy mondtad, CD tárra lehet.
[ Szerkesztve ]
-
dgabro
tag
válasz runner 125 #3821 üzenetére
Köszi, néztem már
Nem az én autóm sajnos. Biztos, hogy jó vétel, de a helyzetem és az elképzelésem ennél árnyaltabb. Elég fontos információt felejtettem el leírni, hogy nem szeretnék az autóm eladásával foglalkozni (tisztában vagyok vele, hogy így vesztek az értékéből, de ezt is belekalkuláltam), és az autóbeszámítással mindenképp szeretnék élni, így ez esetben sajnos vagy nem sajnos, de kereskedésekben nézelődök, nem magánszemélyeknél.
Valamint a világos belső a gyengém. Ezért is említettem, hogy váratlanul a látókörömbe került a korábban linkelt 2.5T AWD, mert ez gyakorlatilag az extralistával és képekről jónak tűnő állapota miatt keltette fel most az érdeklődésemet annak ellenére, hogy korábban mindig tovább siklottam fölötte, már csak az ezüst színe miatt és a fekete kárpit miatt is. De most a kényszer rávitt, mert egyszerűen nincs másik S60 ami tetszene egy kicsit is, és minden elképzelésemnek megfelelne, valamint egy picit elkezdte piszkálni a fantáziámat a 2.5T motor is. De tényleg csak kicsit, mert nem gondolom, hogy a 2.0T nem viszi nekem megfelelő módon az S60-at vagy az S80-at.
Extrák. Érdekes dolog, és lehet, hogy ezzel is egyedül gondolkozom így (lehet, hogy nem is a legjobb út a használtautó vásárlás során ), de mindenképpen arra törekeszem, hogy egy igazán jól felszerelt autót találjak, mert ismerve magamat utólag eszem ágában nem lesz azzal foglalkozni hogy parkradar, ülésfűtés, memóriás ülések beszerelésével bajlódjak (viszont ezeket mind-mind szeretném), azonban ha a futómű kopog, a turbo haldoklik vagy a kuplungot cserélni kell, akkor azt minden további nélkül ígyis-úgyis megcsináltatom egy Kinetic-en és egy Summum-on is.
S80-ból ez a kiszemeltem: klikk
Hasonlóképp nagyon régóta hirdetik, azonban a hirdető szimpatikusnak tűnt telefonon. Az autó napi használatban van, szerettem volna már megnézni, de a legutóbbi alkalommal amikor Pesten jártam, sajnos le kellett mondanom a találkozót, mert nem fért már bele az időmbe. Legközelebb kb. 3 hét múlva járok arra, mindenképp szeretném azért megnézni élőben is.
(De ennél meg lehet, hogy az érzelmek elveszik az eszemet, mert ezzel a felnivel tetszik a leginkább az S80, a felszereltsége pont az amit keresek, bár sajnos nem fekete ahol a króm kilincsek mégjobban dobnak rajta, de még a kilincsek is azok amiket szeretnék , továbbá feketében, de pont ilyen volt már a családban D5-ként)Például ettől is csak egyetlen drágább első szériás S80-at hirdetnek, 2,65 millióért, aminek az árát szerintem azért a "különösen megkímélt" jelző sem indokolja. Alap felszereltség mellett.
Tehát nem tudom még hogy lesz, de ha nem zavarok, elképzelhető, hogy lesznek még itt elmélkedéseim és kérdéseim ha felbukkan esetleg ezeken kívül valami nekem tetsző autó.
Minden további jótanácsot, segítséget, megersősítést vagy épp lebeszélést, bármit nagyon szívesen olvasok tőletek.
-
FeRRaR1
őstag
Sokkal nagyobb kockázatot vállalsz ezzel, és a világos belsővel sokkal nagyobb nyűgöt veszel a hátadra... Persze nem lebeszélni akarlak, csak elmondom a véleményemet. A kilométerben legalább nem hazudnak, a gyári kulcsokat lecserélték az utólag vásárolható bicskásra, végig szervizelve volt ami nem hátrány, csak a 400.000 km felé közeledve már befigyelhet akármi más is, mondjuk én is 280.000-al vettem az S80-at.
runner 125
Amit mondtál, Grom az nagyon drága, és nekem tényleg csak egy egyszerű AUX kell semmi extra. Erről mit gondolsz? Olyan 23.000,- lenne, egyszerűnek tűnik a beszerelése, néztem róla 4-5 videót, működik is...
[ Szerkesztve ]
-
dgabro
tag
válasz FeRRaR1 #3825 üzenetére
Igen, érzem én is, hogy nagyobb a kockázat, ezért nem is döntöttem még el, és nem szaladtam érte gyorsan. Megvárom amikor úgyis arra felé lesz dolgom, de mégis úgyérzem, hogy látnom kell majd.
(Ha ugyanez S60-ban lenne, feketében, és 180-250ezres futással, már biztosan úgy alakítottam volna az időmet, hogy elmenjek megnézni, hiszen pont az lenne az "én" autóm ezzel azért kicsit óvatosabb próbálok lenni.)
"a gyári kulcsokat lecserélték az utólag vásárolható bicskásra"
Nem ilyen a gyári kulcs? Emlékeim szerint ugyan ilyen bicska volt már a 2004-es D5-ös S80-hoz, ami új ként lett elhozva, és senki nem vett hozzá utólag másik kulcsot (vagy én emlékeznék rosszul?).
-
FeRRaR1
őstag
[link] Nekünk az első verzió volt a 2004-es S80 D5 mellé, illetve az van most nekem a V70 mellé is, bár nem érzek késztetést hogy lecseréljem, de az egyik szett kulcs eléggé a halálán van, ütött kopott lemerült, repedezett, azt lehet hogy beváltom egy ilyenre, és akkor lesz mind a kettő, el tudom dönteni melyik a kényelmesebb. De a legjobb persze az új S80 kulcsa, [link], csak sajnos nekem az egyel butább van, azon nincs visszajelző led, és nem megy a kulcs nélküli nyitás, indítás, bár nem sírok érte, szerintem az hatalmas biztonsági kockázat.
-
FeRRaR1
őstag
Lehet hogy gyári, csak nekem feltűnt, hogy pont tegnap láttam ilyet, utángyártottban, illetve volt már rengeteg Volvo a családban, és ilyen kulcsa egyiknek sem volt, vagy a külön kulcs és nyitó, vagy az újabbaknál amit linkeltem, de az sem bicska, mivel a kulcs csak felülről húzható ki vészhelyzetben, ha kéne, egyébként még soha nem használtam. Attól még lehet, hogy a régebbi típusokhoz ez volt a feláras kulcs, ha volt ilyen, nem zárom ki, csak nem hiszem
-
runner 125
nagyúr
Jajj jajj, az nem a legjobb út.
Nem csak anyagilag járnál jobban, ha te is mint magánszemély értékesítenéd a mostani autódat, hanem meglenne annak az esélye, h magánszemélytől vásárolj, ami sok esetben mérföldekkel jobb vételt jelent, mint a nepperek által, eladásra "felkészített" autók.
Magánszemélyek után a márkaszervizeknek javasolnék még bizalmat. Ott kisebb eséllyel megy szvsz a cigánykodás, mint a kavicsos neppertelepeken, de piaci áron ott sem számolnak be semmit.Világos belső szép, de iszonyú kényes. Jobban öregszik, jobban meglátszik rajta a karc, sérülés. Hidd el, az autóápolás az egyik atraktív hobbym. ( 01, 02, 03, 04, 05 )
Céltudatosan választottam mind a sötét belteret, mind az ezüst (vagy árnyalata) külsőt, ugyanis e tekintetben ez a páros a leghálásabb.
Fekete, sötétkék új autó 1 mosás után hajszálkarcos lesz, legyen az bármivel kezelve.Tolatóradart pl kifejezetten könnyű utólag beépíteni, minőségi radarokat 15-20k-ért adnak már.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dgabro
tag
válasz runner 125 #3831 üzenetére
Megint csak azt tudom mondani, hogy józan ésszel nézve, abszolult egyetértek veled.
Nagyon sokat rágódtam az autó eladáson is, viszont az az igazság, hogy nagyjából 650-ért tudnám meghirdetni, amiból minimum alkudnak 50 ezret, elmegy 600-ért, és itt vagyok autó nélkül kitudja meddig.
Nem szeretnék állandóan szivességeket kérni azért, hogy a barátaim vigyenek ide-oda kitudja meddig autókat nézegetni.Mert ugye mi a garancia arra, hogy kedden eladom az autót, szerdán pedig már át tudok ülni egy másikba.
Az a plusz 100ezer forint pedig olyan hamar elmegy az alatt az idő alatt amíg nem lenne autó, hogy észre se vennénk.
Most kapásból az nem fér bele, hogy megveszem az újat és majd valamikor meg elmegy a régi autó, és még marad pénz a téli gumikra, plusz az első szervizre és átírásra.
Egy 2007-es 9-3-as Saab kombiba 550ért beszámították volna az autómat (amit 1,85M-ért hirdettek hasonlóan az S80-hoz), aztán persze az is lehet, hogy soha többet nem kapok rá ilyen beszámítási ajánlatot ez is benne van a pakliban.
(Igen, egy kis Saab kitekintésem is volt, de az utolsó pillanatban lebeszéltem magam róla, mert tudom, hogy csak Volvo pótlék lett volna).Viszont ha sikerülne egy hasonló beszámítási matekot kiokoskodni egy S60-ra, vagy egy S80-ra, akkor beáldoznám azt az 50-100 ezer forintos előnyömet, amit azzal nyerek, ha magamnak értékesítem az autómat.
Viszont megszabadulok az alkudozóktól, és a hirtelen autónélkül maradás napjaitól is.Aztán persze ha nem jön össze a megegyezés a beszámítással, akkor nem alkudozok, hanem tovább állok. Ezután sincs vesze még semmi, mert az idő előre haladtával tudok még pénzt gyűjteni akár arra is, hogy megvegyem az új autót, a régit pedig majd valamikor utánna eladom. Mondhatni talán, hogy ebben az esetben "az idő nekem dolgozik".
De alapjáraton nem ebben gondolkoztam, mert még idén szeretnék azért ennek az ügynek pontot tenni a végére. Türelmes vagyok, várok is, de azért régóta húzodik ez már bennem az az igazság
-
BBalu
tag
A kulcs mintha nekem úgy rémlene, hogy amikor az s80 kapott egy hangyányi ráncbaszedést 2002 után onnantól bicskakulccsal jött ki. (De egyáltalán nem biztos!).
Más kérdés a 2.5T motorok híresen jók, viszont a hozzájuk tartozó 5 sebességes automatáról mit lehet tudni? (2006 előttiek)
Köszi mindenkinek!
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3834 üzenetére
A grom az 5x ennyibe fáj, és még ez is bőven többet tud mint amire nekem szükségem van, így már bátrabban rendelem meg. Bár tegnap a belső teljes takarítás volt terítéken, ma meg bőrápolás, két kis repedés eltüntetése, rendeltem hozzá szettet, utána majd csak 2 hét múlva tudok foglalkozni ilyenekkel, majd akkor AUXosítunk
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3834 üzenetére
Mázlim volt, sikerült egyet lealkudnom 12.000,-re, új dobozos.
-
AliasB
senior tag
Üdv mindenkinek!
Lenne egy gyors kérdésem hozzátok. Adott egy volvo autórádió amihez lehet cd tárat csatlakoztatni. Konkrétan egy SC csatlakozóról lenne szó. Meg tudná valaki mondani a lábkiosztását? Köszönöm!
Ez lenne az:Járj nyitott szemmel.
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #3836 üzenetére
Nah az nagyon korrekt ár, grat.
_Ma volt egy teljes külső mosás + SRP, illetve belső takarítás:
AliasB
Ennek szerintem az auto-hifi-s topikban (akár itt, akár index forumon) kérdezz utána. Szvsz ezek egységes csatolóval rendelkeznek, aki pro témában biztosan tudja.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3838 üzenetére
Yatour beszerelve, működik, betettem a kesztyűtartóba, de majd egy hosszabb AUX kábelt elvezetek a könyöklőbe is.
Pozitívum: Elsőre működött, tökéletesen szól, semmi hiba nem volt, ki is takarítottam a helyét a konzoloknak, elég sok retek volt ott.
Negatívum: Elektronikai hibakódot írt be a rendszerbe, és ég az akksi, ABS, ESP visszajelző.
Na ugye rá kéne dugatnom a szerelőmnél, de az kicsit messze van, ismer valaki esetleg valami kombinációt, ami kiüríti a hiba tárolót?
Más, 2 izzó ki van égve a középkonzolban, ahol az AC gomb van, és ahol az anyós ülés hőfok szabályzója, tudja valaki a pontos típusát? Mert akkor kicserélem mindet (5-6 db) bekötöm a másik AUX kábelt, és csak utána foglalkoznék a hibakóddal.
-
FeRRaR1
őstag
Igen teljesen kiszedtem mindent onnan, most akartam kimenni ablaktörlő lapátot cserélni, de szerencsére leszakadt az ég, úgy hogy holnapra marad, a klíma panelben lévő izzók típusát nem tudod véletlenül?
Valószínűleg ott követtem el a hibát, hogy megpróbáltam bezárni, mikor bejöttem forrasztani a +12 voltot az aux egységnek, nem is zárt, pedig háromszor is rányomtam.
-
7600 GS
addikt
válasz runner 125 #3838 üzenetére
Mi a fejegységed pontos típusa?
-
echterion
nagyúr
Nah, tegnap este végre kiderült, hogy mi az a pár hónapja rendszertelenül felvillanó engine lámpa. Egy p1171-es kódot ír, ami vagy a légtömegmérő, vagy a hosszú távú magas fogyasztás miatt jön elő. Mivel nincs motorerővesztés, rángatás és pár nap után el is tűnik, ezért kizárásos alapon (no meg mert valóban így van, mikor gázzal fut), a fogyasztás miatt nyafog a gép, ugyanis lpg-vel valóban többet fogyaszt, mint normál üzemben, benzinnel.
**********
-
maddionmax
aktív tag
Saab 9-3 (2006) navigációval kapcsolatban lenne valakinek tapasztalata?
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #3846 üzenetére
Ja, raktam rá újabb térképet, de elég instabil.
Mintha az eredeti térképpel jobb lett volna, de vissza kéne rakjam, hogy tényleg ki lehessen jelenteni.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
FeRRaR1
őstag
Össze raktam teljesen a rendszert, T4 neo wedge bent a helyén, világít is mint a karácsonyfa, szerencsére nem túl erősen, mert féltem a ledektől, de csak ezt találtam, meg eredeti Volvot, valami négyszeres áron. Az auxot is elosztottam, kivezettem a könyöklőbe és a kesztyűtartóba.
Viszont a kocsi nem indult be, tekert párat az indító, aztán elhalványult minden, mondom de f@sza, több mint egy hete nem jártam vele, elég hidegek lettek az esték, meg előtte is az S80-at használtam a hosszabb utakra, akksi töltőm természetesen nincs, de már szereztem egyet, valami no name csoda akksi van benne, eléggé leharcolt állapotban, de egyenlőre felveszi a töltést.
Minden esetre túrtam kicsit a netet, és lementettem egy drágább alternatívát, ha úgy alakulna.
S80 is az idén kapott egy Bosch S5 100AH akksit, mert a szerencsétlen cellazárlatost adott hozzá.
Ez nem a legszerencsésebb év...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal