- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
gp A fullos kiadás tartalmazza az alapjáték mellett az összes nagy DLC-t is.
-
A Galaxy A73 is telepítheti a One UI 6.1-et
ma Amennyiben rendelkezik ehhez szükséges 2,6 GB szabad tárhellyel.
-
Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
it Az IMF vezetője, Kristalina Georgieva szerint cunamiként söpör majd végig a globális munkaerőpiacon az AI.
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #2699 üzenetére
Szépnek tűnik, amúgy is ezüst fan vagyok, az S60-nál is alapelv volt, h csak ilyen jöhet szóba.
A cápaszárnyas antennát nagyon hiányolom az S60-ról, nagyon feldobja.Korrekt állapotúnak tűnik. A hátsó lökhárító mintha kicsit elütne, nem?
Bár a műanyagból fakadóan, ugyanolyan színkód esetén is mindig lesz eltérés a fém elemekhez képest.Egyik ismerőmnek volt S40-ese, így visszagondolva, a főbb különbség, h az S40 belül jóval kompaktabb méretet képvisel. Minden kicsit kisebb, talán az üléshelyzet is más, a hátsó üléslapok biztosan rövidebbek, nem az a klasszik utazóautó érzetű, számomra inkább olyan városi bevásárlós sedannak tűnt.
A középkonzol viszont nagyon elegáns, és szép. Egy másik ismerősömnek C30-asa van, ott volt szerencsém komolyabban is szemügyre venni, igényes munka. A gombok, kapcsolók is rendkívül szépen járnak, összességében sokkal előremutatóbb az a forma, mint a korábbi S60 kicsit avitt középkonzolja."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #2700 üzenetére
Ezzel az erővel bármelyik dízelre rá lehet mondani, hogy szar, kényes, blabla. Ha megfelelően van használva, akkor tök 8, melyiket választod. Ha ilyeneken filózik az ember, akkor inkább vegyen benzinest.
**********
-
Lizsó
csendes tag
válasz Alvin_ti4200 #2699 üzenetére
Márkakereskedésből én sosem vennék. Hogy miért? Az újonnan általuk eladott autót visszavették mondjuk 3-4 vagy x évesen akár több 100 ezer km-rel. Hipp-hopp írtak hozzá egy szervizkönyvet 60-70 e km-ről. A nyilvántartást gépen vezetik, bármikor átírható.
A km visszatekergetést mos már csak úgy tudják megtenni, hogy az utolsó műszaki vizsga állás utánira, mivel 2012.01.01 óta minden vizsgán rögzítik az óraállást. Magyarul ha az utolsó vizsga még 2011 év végén volt, bárhova állítható.....Nálunk is céges autók futnak OPEL, FORD és VOLVO-k, és leadott autóinknál is néhány héttel/hónappal később láttam már csodát...
A flottánk 2009-es és 150-230 ezer km-ek vannak az autókban. A céges VOLVO s60-unk pl. 2009.09.havi D5 és abban van a 230 ezer. Simán visszatekerhető lenne akár 60 ezerre is. Makulátlan......Személyesen ismerek szervizvezetőket (családtagom is az), láttam már nem egy írt szervízkönyvet.
A helyedben én inkább magánszemélytől vennék, aki sokkal kevésbé foglalkozik átvágással. Inkább picit tennék hozzá, és pl. ezt választanám:
Biztos lehet még alkudni belőle, nagyon szépnek néz ki, és jóval kevesebb, mint fele a benne lévő kilométerek száma, mint abban, amit kinéztél.
Egyébként az általad linkeltet láttad már élőben? Az a fajta világos üléskárpit élőben sajnos nagyon gagyi. Olyan, mint egy pokróc
Én is a bézs belső híve vagyok, anno én is megnéztem ilyet ,de ez tényleg borzasztó.
-
Lizsó
csendes tag
válasz runner 125 #2697 üzenetére
Dehogynem rakták, a barátomnak is egy S40 D5-je van!
-
runner 125
nagyúr
Komoly? Akkor én h h nem találtam?
2704
A miénk is Ivancsics-éktól van, beszámított autó, újat vettek helyette.
Korábban dobtam fel róla pár képet, de ha minimum 2-3x ennyi lenne benne, nem lennének hibátlanok az ülések (főleg az oldaltámaszok), a pedálok, a kormány redőzöttsége, és persze az általános állapota.
Noh de itt is él, h nem futást, hanem állapotot kell vásárolni.
Velünk teljesen normálisak voltak, a srác mondta bármi van, hívjuk nyugodtan.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Alvin_ti4200
félisten
Ebben a márkakereskedésben nem árulnak Volvo-t egyébként, ettől függetlenül természetesen bármihez lehet szervizkönyvet hamisítani Élőben még nem láttam ezeket az üléseket, de képen nagyon tetszenek. Az általad linkelt másik dízel is rajta van a listámon, bár kicsit drága, viszont az tényleg patent állapotban van - űgy tűnik. A belseje mondjuk túlságosan sötét, ami nyilván elegáns, de valahogy komornak hat Élőben még azt sem láttam.
-
Lizsó
csendes tag
válasz runner 125 #2706 üzenetére
"ha minimum 2-3x ennyi lenne benne, nem lennének hibátlanok az ülések (főleg az oldaltámaszok), a pedálok, a kormány redőzöttsége, és persze az általános állapota."
Hát ez nem biztos. Az enyém 2009.03. havi D5 és van benne 210 ezer km. A korábbi tulajdonosát ismerem, egy osztrák-magyar cég ügyvezetője. Hetente egyszer ment ki Schwanenstadt-ba (Ausztria), ami oda -vissza kb. 1000 km. Így jött össze a 4 év alatt ekkora futásteljesítmény.
Magyarul egyszeri beüléssel ment mindig közel 500 km-t. Az ülések, a kormány és minden olyan, mit a gyári.... senki meg nem mondaná. Tényleg kívül-belül makulátlan állapotú.Ha nem veszem meg tőle az autót, ezer százalék, hogy megjelent volna a használtauto.hu-n 60 ezer km-rel.
Ha itthon használ valaki munkába járni egy autót, legyen mondjuk 25 km-re az otthonától (mint pl. én), az pont HÚSSZOR annyit ül ki-be, mint az említett emberünk. Ez az, amit meglátsz egy ülés oldaltámaszán.
Nem beszélve arról, hogy a városi közlekedés és a sokszori (hideg)indítás négy-ötször jobban koptatja a motort, váltót, mint egy egyenletes autópálya. A kompresszióértékek az enyémben szinte gyári szinten vannak.
A Volvo sorötös dízelek pedig egyébként 500 e km-t röhögve elmennek.Bár nem tudom, a tiédben mennyi van, de teljesen igazad van, hogy ÁLLAPOTOT kell venni.
[ Szerkesztve ]
-
Lizsó
csendes tag
válasz runner 125 #2706 üzenetére
más kérdés, hogy horror áron vannak
Az első autóban nem is írnak km-t, tehát biztos, hogy 2-300 ezer.
A második pedig egy németországi vagy osztrák autó, amiben 7 évesen 60 ezer km szinte kizárt....[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Ok, de ilyen felhasználású autót is ritkán fogsz találni.
De, való igaz, ha tudod az előéletét, és azt, h a 210.000-et autópályán futotta, gondolkodás nélkül megvásárolható. Noh meg a dieselnél eleve a hidegen hajtás, sűrű városi használt ami kikészíti a motort, gyakorlatilag a pályahasználat e szempontból a legjobb.78.000-rel, Ivancsics-éktól. '44-es születésű első tulaja volt, találkoztunk vele is. Új S60-at vett, ezt meg beszámolták neki.
Vittünk autószerelő rokont, átnézte ő is, illetve az állapotfelmérési lapot is megkaptuk, amin szerepelt minden info. Még a gyári gumigarnitúra van rajta egyébként. Plusz abból is látszik, h nem vörsönyre' vették, h ez a leggyengébb, 120 lovas D5 motor.
Mi is második autónak vettük, az előző VW-be évi 6.000km került, ez a "sors" vár az S60-ra is.2709
..meg piros és sötétkék, micsoda színek már.
A D5 ezzel a kasznival tuti jót megy, viszont az import tuti fake..
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Alvin_ti4200
félisten
Ivanicsnál most emberi áron csak ez az S40 van eladó. Mókás, hogy itt vettem 4 évvel ezelőtt a mostani autómat Érdekes, hogy az egyik képen úgy tűnik, mintha sötét színű lenne az anyósülés
-
runner 125
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #2711 üzenetére
Azon szerintem huzat van, kérdés miért.
Tegnap láttam egy parkoló S40-est, kivételesen nem alu középkonzollal, hanem (kamu), kicsit bükkös fa utánzattal. Szeretem a modern anyaghasználatot, de azzal a finom erezettel, kellemes színnel nagyon bejött.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz runner 125 #2712 üzenetére
Nagyon szép Ebből engedtek tegnapról mára egy 100-ast, itt van tőlem nem messze, hm.
-
echterion
nagyúr
-
Alvin_ti4200
félisten
Egyébként a szóban forgó S40-nél még a fapad (Kinetic) szinten is állítható mélységében a kormány?
-
zsid
senior tag
-
Alvin_ti4200
félisten
Nos, elszaladtam üléspróbát tartani az újpesti bordó S40-ben és természetesen vannak nagyon minimális felületi sérülések (horpadás nélkül), plusz ránézésre nem látszik, de kiderült, hogy a jobb hátsó ajtó és sárvédő volt már fényezve valamiért, ettől függetlenül tetszik, hogy a fene enné meg Mármint nem feltétlenül a konkrét példány, hanem maga a típus. Az ülés rengetegféle módon állítható (a deréktámasz tényleg a derekamnál van, ez számomra meglepetés volt a Xsara után ), a fejtámla óriási és hibátlan az elhelyezkedése, az ülés oldaltartása se rossz, a kormányt nagyon közel tudom húzni, a kuplungnál elfér a lábam (45-46-os méret), nem akad bele a fékpedálba, a váltó viszonylag rövid úton jár és nagyon pontosan (like!), a középkonzol tényleg szép és nekem valahogy nem jár arra a térdem, hogy beleakadjon, pedig hosszú a lábam (igaz, hátra is tolom az ülést egész sokat). A középső könyöklő jó helyen van, bár a minősége hagy némi kívánnivalót maga után és ebben a színben nagyon koszolódik (gondolom, anyagánál fogva valahogy tisztítható), a kézifék kicsit szerencsétlen helyen van, de én elég ritkán használom, nem érdekes. A kesztyűtartó kicsit könnyen jár, itt elfért volna egy picit vastagabb, jobb minőség érzettel rendelkező darab, de a mostani autómnál is csak azért nyitogatom, mert ott van a fejegység (S40-nél meg ugye nem cserélhető, de ha lehetne, se akarnám cserélni), ez sem érdekes. Magam mögött (186 cm hosszú lábakkal) meglepő, de viszonylag kényelmesen elférek, a lábtérből a vezetőülésig nagyjából 3-4 centi marad, annál biztos, hogy nem több (emlékeim szerint a Mazda 3 szedánban se volt több helyem, ugyanez a padlólemez). Hátulra kicsit szerencsétlenül lehet beszállni ugyanakkor, nagyon hajtogatni kell az embernek a lábát, de engem, mint sofőrt abszolút hidegen hagy (99%-ban tök egyedül utazom) Nekem nem tűnt bazárinak sem ez a világos szürkés-bézs szerű anyag. Nem mondom, hogy elegáns, de inkább ezt nézném, mint a korom feketét, úgy érzem (mellette volt egy ezüst S40 fekete belsővel, azt nem néztem meg a végén).
Dióhéjban ennyi
-
zsid
senior tag
válasz runner 125 #2717 üzenetére
Neem, a tiedben 430 000 van
Nyilván a tied még nincs abban a korban, de sokan megnézik öregebb autókon is, hogy a pedál nincs kikopva. Egy két ezer forint a 3db pedálgumi. Amúgy sem kopik az annyira vészesen, hogy mérvadó legyen. Nekem a kamionban 720 000-nél még tiszta normális volt a minta a kuplungpedálén, most már azért látszik hogy megkopott rendesen. 1 162 000km-nél
<tRucKdriFteR>
-
runner 125
nagyúr
Kamiont szerintem nem érdemes az autókhoz hasonlítani, azok munkaeszközök, teljesen más gyártástechnológiával készülnek.
Édesanyám élettársának volt egy '74-es évjáratú Volvo F6-osa. 2006-ban kellett teljesen generálozni a motort, akkor volt benne kb. 2,5m km. Tavaly nyugdíjba ment, így elkerült a háztól, de múltkor Győr mellett találkoztam vele."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Calogero
addikt
Sziasztok!
Melyik váltót találjátok jobbnak, melyiket válasszam.
Geartonic vagy Powershift?
-
pomk
őstag
Sziasztok!
Újra felmerült az autó vásárlás témája.
Összegben ~2 - 2.5M körül szeretnék szánni rá.A következőket szeretném bele mindenképp:
- közp. zár
- NEM manuális klíma
- elektromos ablak
- ABSAmi nem feltétel, de jó lenne:
- tempomat
- bőr multikormány
- tolató radar
- kombiNaponta ~15km-t autózom városban oda vissza a munka helyemre, ill. havonta ~600 km-t vidékre haza és vissza a családomhoz. Ezen felül még szerintem havonta átlagban össze gyűlik ~100km. A 100km ingadozó, de ez ~12.000 km/év. A mostani autóm ~4 éve van meg, és 45.000 km-t vezettem vele idáig. Mondjuk ez nem mérvadó, mert azóta elköltöztem városba, ill. minden hétvégén haza jártam vidékre, ami azoban azóta ritkult is.
A dinamikussága és nyomatéka miatt diesel autóban gondolkodm. Azonban ha jól gondolom az évi 12.000 km, ill. a benzin és diesel autók közti árkülönbség ezt nem nagyon indokolja.
Ezen kívül ha most beruházom egy autóra, akkor talán kombit lenne érdemes vennem, mert mostanában( min. 5év), nem akarom majd lecserélni, és avval is számolnom kell, hogy addigra már lehet, családom lesz. A család miatt talán indokoltabb egy kombi autó.
Nem vagyok extrém, dinamikusan vezető, előzgető sofőr. Teljesen átlagos használatra szeretnék egy megbízható, jó fogyasztással rendelkező, olcsó lakatrész árú, de ha kell dinamikus motort.
A Volokban lévő D5 motort ajánlotta egy fórumozó. A Volvo dízelekben is felmerülhetnek ilyen kettős tömegű lendkerék és hasonló magas költségű alkatrész cserék?Írtam a "Milyen autót vegyek?" fórumba is, ott ajánlották ezt a topikot. Véleményetek szerint melyik modell, motor ajánlott a fentiek alapján?
-
echterion
nagyúr
A napi 15 km nem tesz túl jót a dízelnek, pláne télen. Fel sem melegszik a motor és már állítod is le. Szerintem inkább benzinest vegyél, azt nem viseli meg annyira a rövidtávú használat.
A drága alkatrészekről annyit, hogy a Volvo benzineseiben is van kettős tömeg cucc, némelyikbe meg turbó is. Talán az erősebbik, nem turbós benzinest ajánlanám neked, de nem kombiban. Én egy hete jöttem haza a 3 fős családommal görög nyaralásunkból, az s60-as szedánunk csomagtartójában kényelmesen elfért mindenünk. Szerintem csak a jövőbeni család miatt nem érdemes kombit venni.
**********
-
echterion
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #2725 üzenetére
Hát, az se túl sok. Egyik munkatársamnak Civic dízele van, neki napi 17-18 km a melóba járás. Első dízele és a fő panasza rá, hogy mire beér, addigra télen éppen csak megmozdul a vízhőmérséklet jelzője, így gyakorlatilag csak hidegen használja. Van is neki némi kopogása a motorban, azt nem tudom, mi a pontos hiba (még ő sem, de csak hidegen csinálja neki).
Én ilyen távokra nem vennék dízelt. Én napi 120-130 km-t megyek a kocsimmal (ebből 10 km város, a többi pálya), de erre sem vettem dízelt, bár ez inkább csak az én bizalmatlanságom a használt olajkályhákkal szemben.
[ Szerkesztve ]
**********
-
runner 125
nagyúr
Közben ráleltem a gyári, csomagtartóba installálható csomagtérkampókra. Nem rosszak, de kicsit olyan gagyi feelingje van. Lehajtható fülesnek jobban örültem volna.
Ebay-en 39 dollár.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Alvin_ti4200
félisten
Ezt nézegettem még, de több éves állással még jobban félnék tőle, mint egy folyamatosan használt dízeltől...
Pedig nagyon buzerálja a fantáziámat
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #2730 üzenetére
Hjah, vajon mi lehetett a több éves állás oka, de szerintem ez nem gáz, legalábbis ha fedett helyen állt, akkor meg pláne.
Amúgy patikának tűnik, ha tetszik ez a piros (biztosítása tuti drágább lesz. ), és elég az 1.6-os benzin motor, akkor jó vétel lehet.
Ez a futás semmi és az ára is jó."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
echterion
nagyúr
Az S60-asoknál kétféle nem turbós benzines van (csak ezeket tudom pontosan, mert ezeket nézegettem jobban vásárlás előtt): a 140 és a 170 lóerős 2.4-es motor. Az összes többi turbós, amit legkönyebben úgy tudsz megkülönböztetni, hogy a hengerűrtartalom száma mellett van-e T vagy nincs. Illetve még a lóerő az, ami alapján könnyű beazonosítani, ugyanis a 2,4-esek között csak a 140-es és a 170 lovas gép nem turbós, a többi az, a 200 lovas már turbós.
Megjegyzem, a 140-est nem ajánlom, próbáltam és meglehetősen lomha vele a városban, autópályára nem vittem ki, azt nem tudom milyen. 170-est nem próbáltam, azt nem tudom, milyen, de a 250-es T5 az tuti elég.
(#2730) Alvin_ti4200: Annyira nem kell félni, elég egy kis bírósági jogvita és máris zárolhatják az autót, akár több évre is. Persze, át kell nézetni a gyári szervízben, de alapból túl sok problémája nem lehet, max. az aksi és a gumik válnak cseréssé, esetleg a gyújtást kell még megnézni benne.
Na persze nálam a piros szín miatt szóba se jöhetne.
[ Szerkesztve ]
**********
-
Calogero
addikt
#2722 kérdésem-re valaki?
-
runner 125
nagyúr
-
gaborbol
őstag
válasz Calogero #2733 üzenetére
En szeretem az automatat, maunalist nem is veszek-vennek tobbet, regi S80-at hajtok jelenleg, ha ugy alakul akkor egyszer majd cx90-lesz belole.
Geartronic: hagyomanyos automata.
Powershift: ikerkuplungos "uj generacio" (DSG-nek hivja a VW)
Powershift elmeletileg kb 8%-kal kevesebb fogyasztast eredmenyez es gyorsabb valtast mint a hagyomanyos automata.
Sokan panaszkodnak ra, hogy alacsony sebessegnel nem mukodik megfeleloen, allitolag a volvonal ez nem tapasztalhato annyira
Gyakrabban kell benne oljat cserelni mint a geartronicban, joval bonyolultabb a felepitese ezaltal nagyobb a hibalehetosege?Olvasgattam par forumot, mindenki remenykedig, hogy jo es megbizhato, 150k merfoldet (240k KM) a gyar szerint siman elmegy.
Van aki irja, hogy 160K merfold es semi baja es imadja, legjobb dolog a vilagon, aztan lehet talani par hsz-t, hogy 60-150k kilometer van a kocsiban most jot a VOLVO-tol es 4000 angol fontos javitasi ajanlatot kapott. Elvitte automata specifkus muhelybe ott 3500-ert megcsinaltak, "jol ismert problema gyarkan talakozunk vele"[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
S40 (2004-2007) gyári fejegysége olvassa az újraírható lemezeket? Gondolom, mp3-at még hírből sem ismeri, max talán a High Performance Sound változat.
-
runner 125
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #2739 üzenetére
Írott lemezt szinte 100%, h olvassa, legalábbis az S60-ban lévő fejegység igen.
Viszont szerintem AUX bemenet lesz azon is (kesztyűtartó, középső konzol környékén), talán az a legegyszerűbb megoldás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gaborbol
őstag
válasz Alvin_ti4200 #2739 üzenetére
Nekem kazettas magno van CD-vel benne. Es a kesztyutartoban ott figyel a VOLVO gyari videokazetta a kezikony mellett,na az egy nap meg kihuzhat a pacbol!
Van egy otvar noname kazetta atalakitom normal jackre, abba megy a telom, es viccet felreteve gyonyoruen szol, mast nem is hasznalok a kocsin. Ha lenne aux szuper lenne, de 2000-ben kazetta meg VHS volt a meno a Volvonal.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz runner 125 #2740 üzenetére
AUX-nak nagyon örülnék, az alapfelszereltség Kinetic szinten esetleg az S40-nél? Ha nem, utólag pótolható márkaszervizben (gyári verzió játszik csak)?
-
Lizsó
csendes tag
válasz Alvin_ti4200 #2725 üzenetére
Én 4 évig jártam Budapesten S40 1,6 D-vel. Napi 2 * 22 km.
Télen is 3-4 km után már üzemmeleg, ez az előnye a kicsi dízelmotornak.
A nagyobb 2,0 és 2,4-eknek természetesen jóval több idő kell.Városban az 1,6 D tökéletes választás. Nagyon alacsony fogyasztással eljárhatsz vele. Bőven 6 liter alatt, ha nagyon odafigyelsz, 5 liter közelében.
-
Lizsó
csendes tag
válasz Alvin_ti4200 #2739 üzenetére
Az írott audio lemezt olvassa, mp3-at, wma-t nem!
AUX csak a 2006 második felétől van, az előbbiekben nincs, és nem is lehet utólagosan sem beépíttetni!!![ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
Így van, közben én is kimazsoláztam ezeket az infókat. Az egyik legszofisztikáltabb (ráadásul ugye magyar) megoldás a Dension Gateway 500
Az 1.6D-vel kapcsolatban bíztató a fogyasztás, én kímélni szoktam az autót, de extrém alacsony fordulatszámon sosem járok, mert az többet árt, mint használ. A 19 km-es út első 20%-a 60-70-es utazó, az utolsó 20% is, a kettő között meg átmegyek a belvároson (Soroksári út-Közraktár utca-Múzeum körút-Bajcsy-Zsilinszky út). Ez az útjaim 90%-át lefedi manapság
Az elöl lévő mélyközepek 16 centisek (milyen mélységű hangszóró fér be, van erről valami infó)? Van egy elég jól bejáratott rendszerem és gondoltam, ezt a részét áttenném az S40-be majd, ha odáig fajulna a dolog, hogy veszek egyet
[ Szerkesztve ]
-
Lizsó
csendes tag
válasz Alvin_ti4200 #2745 üzenetére
Óva intelek..... nem működik tökéletesen.
1. Az autón ki kell iktatni a MOST védelmet. Természetesen márkaszervizben! Ivanicsnál telefonban 8-10-et mondtak, 13 ezer lett a vége a gyakorlatban. De ezen túl is lép az ember.
2. Utána elvileg működik. Néha nem tudod hallgatni a gyári rádót. Néha nem tudsz adót keresni vagy tárolni. Vagy kereséskor nem változik a frekvencia. Néha semmi sem szól. Néha a telefon nem kapcsolódik bluetooth-on, az autó leállítását követően kattogtak a hangszórók, a központi zárral nem villogott az index, stb...és még sorolhatnám.
Hidd el kipróbáltam.
Módosított a gyár a programon is kétszer a leírásom alapján.
Valami megjavult, valami új ismét nem működött.3. Visszavették, pénzt visszaadtak (korrektek)
4. Kipróbáltam a GROM-ot is. [link]
Hasonló problémák, mint a Densionnál.
5. s, a végén a pénzt itt is visszakaptam.Az autó optikai kábelét szakítják meg, azon kommunikálnak. Rendkívül sok probléma van velük. Nekem rengeteg energiám is időm ráment, hiszen szerettem volna ha működik.
HANGSZÓRÓK:
Nekem Mac Audio 2.16-ok mentek előre-hátra.[ Szerkesztve ]
-
Lizsó
csendes tag
válasz echterion #2746 üzenetére
Ha nem AUX-on keresztül kötöd be, akkor sokat ne várj tőle.
AUX nélkül FM transzmitterként működik.
Álló helyben minden oké, de menet közben, folyamatosan bezavarnak a legkisebb helyi adók is, amelyek ugyanazon a frekvencián sugároznak (a rádió alapban meg sem találja a legkisebb adókat a gyenge jel miatt)Állandóan frekvenciát kell váltani a rádión és a transzmitteren is.
Zenelejátszásban pedig túl sok mélyet és magasat ne várj tőle!
-
Alvin_ti4200
félisten
Köszi az infókat! Akkor maradok az audio CD-k írogatásánál, nem fogok belehalni Újraírhatóval is próbáltad esetleg vagy csak sima egyszer írhatóval?
A MacAudio 2.16 beépítési mélysége 5,6 centi ha jól látom, az enyém 6,2, remélem, elfér Kellett egyébként valami átalakító a kábelhez vagy simán kicserélted a gyári hangszórót úgy, ahogy van?
-
Lizsó
csendes tag
válasz Alvin_ti4200 #2749 üzenetére
újraírhatót sajnos nem eszi, csak sima CD-R
a hangszórókhoz semmi átalakító nem kellett, gyári csati jó hozzá. Nem én tettem bele, hanem boombasstic. Ott vennem és be is szerelték.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen