- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Nyomtató topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- LG LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Így van, te mint természetes személy nem vontathatsz, nem szállíthatsz személyt, mindenért megfingatnak, de nekem kereskedői P-s rendszámom van, ezzel bármit csinálhatok az egész EU területén, legális és biztosított.
Tessék, tisztán látszik hogy a 11 az kb az elméleti maximum amit ehet, ahhoz meg nagyon kell igyekezni, hogy az kijöjjön. 7,26 az összes D5 dízel átlag, 50 kocsi átlaga, [link] ez a srác pl mennyit is ment vele? Rohadt sokat, és 6,51 az átlaga... Itt több 100.000,- kilométeres úton begyűjtött valós fogyasztások vannak, nem katalógus adatok...
Merci: Faternak 8-9 között eszik, inkább a 9 felé hajlik persze...
[ Szerkesztve ]
-
BBalu
tag
válasz runner 125 #3649 üzenetére
Az kár nagyon, pedig én is várom az eredményt, gondolom Te mennyire, hogy milyen is lesz valójában, csak pont olyan eladót foktatok ki, hogy az valami hihetetlen.
A fölé nem íratnám semmi pénzért, sose voltam híve az ilyen pluszoknak, viszont ha azzal is megleszel egyszer akkor kérlek mindenféleképpen oszd meg velünk a tapasztalataidat.
Automata mindkét D5, valószínűleg én is azt vennék.
-
runner 125
nagyúr
Igen sajnos, de monopolhelyzete van, másutt nem lehet ilyen, a gyári környezetbe illő multi fejegységet vásárolni. A 2 DIN-es megoldás piszkosul kilógna, és normális beépítőkeretet sem kapni az S60-hoz, csak olyat, amivel megszűnik a bal oldali rekesz/telefon/pohártartó:
Apropó, de legalább a tolatókamera bevált.
Rendszámvilágítás helyére illeszthető, világítással is ellátott kamera. Befúrhatót semmiképpen nem akartam, mivel ezüstön iszonyúan rikított volna és bazári hatást keltett volna.
Stevie (index forum, neki is a fojtott 126le-se van) amikor ment T_H 163 lovasával egyértelműen érezte a különbséget, írta is h sokkal rugalmasabb, egész egyszerűen jobban húzott minden tartományban. Noh meg alapból majd 1,6 tonna az autó, valahol a 185 le szerintem az ideális teljesítmény egy ekkora bódéba.
Nálam nagyobb gyári mániája szerintem nem sok embernek van.
Hidd el, h alaposan körbejártam ezt a témát is. De, eleve ha végiggondoljuk gyakorlatilag a mai 225 lovas D5 alapja is ugyanaz a blokk, ami 2000 körül hoztak össze. Szóval van ebben a potenciál és erőtartalék, ráadásul enyém kézi váltós, így az automata sem lenne "túlterhelve". Egyet bánok, h ez nem 6 sebességes.Mit vennél amúgy? Azért az automata miatt + 1 litert rá lehet számolni, de a 11 akkor is sok.
Érdemes lenne ránézetniük a DPF-re! Hasonló túlzabát produkálhat ha nem sikerül regenrálnia (ha csak városban tapossák, meg is értem), ami nagyon súlyos problémákhoz vezethet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3654 üzenetére
Ismét csak + 1
Havi kétszer, de minimum 1x ki kell vinni pályára és megtiporni kicsit, minimum 50 km, had melegedjen át minden, és akkor le tudja futtatni normálisan a tisztító programot is...
-
FeRRaR1
őstag
Ez a T5 megint hülye gyereket csinál belőlem, csak a teszkóba ugrottam le gyorsan kajáért, de amikor hazafele beáll mellém egy RX8, átnéz és nyom egyet a gázon, majd amikor zöldnél még kettőbe is végig kapar a kombi Volvo és állva hagyja a wankelmotoros csodát, na az az érzés megfizethetetlen
-
FeRRaR1
őstag
"A 111 gramm/kilométer káros anyag kibocsátás elismerésre méltóan alacsony érték egy ekkora autónál, de ennek sajnos ára van: így nem éreződik erősnek ez a motor. Pedig a finomsága teljes mértékben passzol az autó elegáns, igényes összhatásához, csak az érezhető erő lehetne több. Gondolhatnánk, hogy a fogyasztásunk legalább extrém alacsony, de a vegyes tesztút végére több mint kilenc litert mutatott a fedélzeti számítógép..."
Peugeot 508 1.6 turbó teszt.....
Nem megy, de legalább sokat eszik, és a katalógusban is csudi jól mutat a 165 ló
-
FeRRaR1
őstag
Emlékszem, szörnyülködtem én is, mikor ez a cikk lejött, DE!:
"Az annyit tesz, mint 6,4 liter. Mondom, városban. Tudják mit? Ez az autó a tipikus autóhasználók 95 százalékának az idő 95 százalékában pont elég, a maradékban sem nyűgös. Ebben a 95 százalékban azt nyújtja, amit egy S80-astól vár az ember. És ha automata lenne a váltója, még matekolni se kéne annyit. Igen, csakis automatával."
Egyébként volt kint a Svédeknél egyik rokon, ő mesélte, hogy kint vannak annyira fapados S80-ak, amivel csak ingáznak, melóból meg vissza, 4 manuális ablak, semmi nincs színre fújva, minden csak szövet és műanyag...
Viszont a mai Volvo dopping adagom ez a két videó volt, ha valakit érdekel:
-
zsid
senior tag
Persze, ez világos. De itt nem Clio/Swift méretű verdáról van szó, hanem egy majd 5 méteres kocsiról. Ebben a kategóriában a fent említett gyártóknál nincs 2 liter alatti benzines és mégis pörögnek az eladások, a vevőket nem érdekli a felár. Ezek meg beletolnak egy 1.6-os mákdarálót..
Jó tudom, ezeket nem is az német trió felső kategóriás limuzin szegmensében indítják a piacon, de akkor is mókás.
<tRucKdriFteR>
-
őstag
az s80 az kb passat méret, passatban is van ilyen 100le körüli dízel
lhttp://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat/volkswagen_passat_variant_1.6_cr_tdi_trendline_bmt_szervizkonyvnavigaciotempomat-8292190akinek ez kell had vegye szerintme nem gáz, bár én sem venném iylen gyenge motorral
cryptot minden termékemért elfogadom
-
runner 125
nagyúr
Újabb átbszós fogyasztás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3667 üzenetére
Gondoltam hogy sz@r lesz az új kétliteres négyhengeres motorcsalád, de hogy ennyire.....
Amit vettem V70 T5 az nem 245 ha nem 260 lóerős, és vegyesbe mikor elhoztam (300km) pálya város dugó országút, minden volt benne, és 29,6 MPG átlagot írt a fedélzeti ami olyan 9,5 L, úgy hogy volt azért pár padlózás meg próbálgatás is benne...
Jó persze ez csak 1120 Kilós, de azért 14 év alatt azt látni, hogy majd kétszer annyit eszik és gyengébb..... azért nem túl jó érzés, mondjuk nem érdekelnek az XC modellek, de akkor is. Le is írják hogy a korosodó 26 éves alapokkal rendelkező T5 és T6 motorokat váltják, no de ezzel a fossal?! Elmennek a fenébe, ezért is vettem meg a T5-öt részben, és igen is jó érzéssel tölt el, hogy egy 5 hengeres turbós dízel és benzines kocsim is van, mivel rühellem a 3-4 hengereseket, imádom a hangjukat, a sportos viselkedésüket, robbanékonyságukat, de ha kell akkor csendesek és gyorsak, no meg egyik sem eszik 10 felett...
A D5-el mentünk a T5-ért, és nulláztam a visszaúton mind a kettőt, együtt jöttünk, a D5 42 MPG-t produkált az 6,7 liter... de le kell váltani mert sokat esznek, aham ja...
-
aneda
aktív tag
válasz FeRRaR1 #3668 üzenetére
Szerintem a V70 T5-öd nagyon nem 1120kg!
Nekem D5-öm van, de erősen gondolkodom egy T5 vagy 2.4T beszerzésén, valahogy olyan érzésem van hogy pár év múlva már nem lesz lehetősége az embernek rendes motorral szerelt autót venni.
A német triumvirátus "nagy" motoros autói pedig már "sokat" esznek.Igaz a villanyautózás is bassza a csőröm, az vibrációmentesség nagyon durva...
[ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
FeRRaR1
őstag
Tegnap néztem meg, mikor a helyzetjelzőket cseréltem, ez van rányomva egy lemezre a motortérben, hogy ez az autó tömege.
Egyébként nem sokat jelent, már már ebben is csalnak, TC Astra teszteken kiderült, hogy az autó valós tömege több mint 200 Kg felfele a forgalmihoz képest... 1400 valamennyi 1600 valamennyi ellenében...
Nagyon ráférne már egy reform erre a fogyasztási ciklus meg megadunk kisebb kamu súlyt rendszerre, REFORM nem szigorítás vagy a gyártók megfingatása...
Köszönöm, én is ugyan így voltam vele, kell egy bika T5 mielőtt a köcsög EU a kitalált ezer éve elavult fogyasztási ciklusai mindenből 1000ccm alatti 3 hengeres csattogót csinál. (nagyobb fogyasztással sokszor)
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Csak a te kedvedért, ha már úgy is ki kellett mennem, mert csomag jött
Egyébként a Volvo mindig is élen járt tömegcsökkentésben, csak nem verték nagydobra, az S80 D5 is csak valami 1600 Kg körül van, talán 1595. könnyebb mint az előbb említett Astra... Először alkalmaztak nagy mennyiségben magas szilárdságú acélt, jól csinálják na.
Kicsúsztam a szerkesztési időből...
-
kcs73
aktív tag
válasz FeRRaR1 #3670 üzenetére
Szia! Nekem is V70 T5-öm van,és az enyémnek az önsúja 1600kg!
Ha már itt tartunk,lenne egy kérdésem,a turbó a tiedben mikor kapcsol be?
Nemrég vettem,és nem tudom milyennek kéne lennie,de szerintem az enyémnek van valami baja!
Egy 250 lovas motornak jobban kéne húzni,még ha 13 éves is.
Néha húzatáskor mikor "élvezkedni akarok vele",beszaggat 5000 körül,és nem mindíg egyformán húz!!!
Mi lehet a gond?
Van valami tippetek?
A gyertyák újak,Bosch Ittrium 4000/db,vezérlés,olaj,levegőszűrő,új!
A turbó levegőcsövébe becsatlakozik,egy vékonyabb levegő cső,amin van egy érzékelő,na az szét volt csúszva,és olyan hangja volt mint egy porszívónak!
Azt most a helyére raktam,de még mindíg hallok valamit,mintha fals levegőt szívna valahol!
Ez is gond lehet.Arra gondoltam,hogy az összes vákumcsövet kicserélem a jövő héten.
De lehet,hogy a turbó adta meg magát?[ Szerkesztve ]
Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem bárkit, aki számít...
-
FeRRaR1
őstag
Nekem sem 100% hogy ennyi, de az évjáratból meg az adatokból úgy tűnik, nem jártam nagyon utána.
A dízel motor számlájára max +100 Kilót írnék, mindennel együtt, lehet hogy a tied menetkész teli tankos tömeg, esetleg egy átlagos sofőr (80 kg) súlya is benne van + olajok + hűtőfolyadékok, nekem meg az 1120 a száraz tömeg, de az is max 100-150 kiló differencia, nem tudom hogyan lehet ekkora különbség.
kcs73
Biztos hogy valami baja van a tiednek, lehet véres a torka a turbónak, vagy régi a vezérlés, bármi lehet igazából egy ilyen korú kocsinál.
De egy biztos: Az enyém 14 éves, és úgy húz mint az álom 7000 fölé is, semmi rángatás, szerintem olyan 3000-3500 körül kezd el max nyomással tölteni a turbó, onnantól kapja el az aszfalt szaggatás.
Vákuumcsőre vagy turbóra gondolnék most így látatlanba én is, a végig olvasottak alapján, ha nem füstöl, és mindig megkapta rendesen az olaj cserét, akkor én nem gondolnék a turbóra, főleg ha hallod is hogy fals levegőt szív, kérdezz meg egy szakértőt, de én azt mondom egy vákuum cső csere 90% és megoldja.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nekem egyébként 14 éves, végig vezetett szervizkönyv, 18.000 mérfölddel ezelőtt kapott teljes vezérlés, vízpumpa, összes szíj és olaj cserét + 4 új gumt, 5000-el ezelőtt meg kis szervizt, olaj + szűrők cseréje.
De szerencsére itt még kilehet fogni nagyon jó vételeket, értsd 14 éves autó, összes gyári kulccsal, végig vezetett szervizkönyvvel stb...
Itt mindig lefényképezik a hibákat karcolásokat ha hirdetnek, leírják hogy ez és ez rossz ennyi lesz várhatóan a szerelése....
Itt is vannak idióták, de szerencsére eddig nagyon normális eladókkal volt csak dolgom, igaz ehhez hozzá segít az is hogy Volvokat vettem, azok a tulajok általában jobban odafigyelnek a kocsira, megkapják amit kell, és nem b@sznak át. (persze nem lehet általánosítani, de én ezt tapasztaltam)
-
kcs73
aktív tag
válasz FeRRaR1 #3674 üzenetére
Köszönöm!
Én is a vákumcsőre gondolok,legalábbis remélem,mert az az olcsóbb!
Hát,hogy mindíg meg kapta-é az olajcserét,azt nem tudom,de így utólag,hogy megismertem az autót,nem nagyon volt gazdája!!!
De én most megadtam neki mindent!
Válltó felújitás (350000ft),
ENEOS Premium Ultra 0W30 olaj,
Xado,stb.......Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem bárkit, aki számít...
-
FeRRaR1
őstag
Sajnos ez ilyen, ha nem volt gazdája az autónak akkor az nagyon rányomja a bélyegét, és a következő tulajnak kell a zsebébe nyúlnia mélyebben. Nekem szerencsém is volt, mert a srác akitől vettem, szintén egy észak angliai nyugodt kis városban vette a feleségének, ráköltött egy vagyont, összes szerviz 4 gumi Stb, majd az asszony pár hónapra rá benyögte, hogy neki ez túl nagy, és nem mer vele menni, húzták halasztották szerették, de így végül eladták
Nagyon jó állapotban van, pár műanyag törött rajta az utastérben, ilyen hogy ülés sin takaró meg hasonló baromságok, de egyik bontós ismerősömnél pont van egy V70, majd ha rászánom magam kimegyek egy napra, és kibontok belőle pár dolgot, ami jobb mint az enyémben, esetleg hiányzik vagy törött, bár nem sok ilyen van szerencsére.
-
FeRRaR1
őstag
Más:
Feltűnik azért az S60R itt is
Ezennel fogadalmat teszek, hogy jövőre leviszem a V70 T5-öt a zöld pokolba, a Nurburgring Nordschleifere. Ez egy nagyon régi álmom, és most lehetőségem van megvalósítani, a dízelt sajnáltam volna erre.
Már megvettem fél éve a Race 07-et Steamen letöltöttem hozzá a 22 kilométeres pálya verziót, szóval már gyakorlom a nyomvonalat, jövő tavasszal vagy legkésőbb nyáron meg szeretnék legalább 3-5 kört teljesíteni, biztos hatalmas élmény.
-
zsid
senior tag
válasz FeRRaR1 #3671 üzenetére
Bazzki, ezek a vontathatósági adatok, nem a jármű önsúlya
LuckyL:
az s80 az kb passat méret, passatban is van ilyen 100le körüli dízelPersze, de ott akad picit nagyobb motor is, ha azzal rendeled. De a fent említett Peugeot-nál benzinesből 1.6 a plafon...
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
-
zsid
senior tag
válasz runner 125 #3685 üzenetére
Ugyanúgy, mint eddig. Mostanság havi 28 napot külföldön vagyok, így nincs rá időm. Meg időközben a másik autóm is motorcserés lett
<tRucKdriFteR>
-
whited
addikt
sziasztok
van itt valaki akinek van már a ránc felvarrott Saab 9-3 1.8 benzin?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
Lizsó
csendes tag
Tisztán Budapesten, napi 2 x 23 km télen-nyáron óra szerint 7,6 liter, de ténylegesen pontosan 8 liter.
E fölé még soha nem sikerült tornáznom. Országúton óra szerint 6 liter, valóságban pontosan 7.
Ja, és ez D5 6 sebességes automata normál használattal, nem tojásokon lépkedve.
-
FeRRaR1
őstag
Triplafeltöltős csodamotor a Volvótól
Nincs több kérdésem, köszönöm...
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #3694 üzenetére
"..ez az, amit egy szóval downsizing-nak, méretcsökkentésnek szokás nevezni, és úgy néz ki, jelenleg a Volvo a műfaj élharcosa."
Nem hittem, h egyszer ezt pont a Volvo-ról fogják leírni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3697 üzenetére
Zárójelben jegyzem meg, hogy egyre kevésbé szimpatikus a TC. Volt XC 60 teszt, és így kezdik hogy a korosodó XC 60...meg volt egy két hasonló megjegyzésük, mikor az egyik legszebb Volvo.
Másrészt istenítik a mazdákat, mikor akkora határ fosok, hogy szavakat nem találok rájuk.
Vezettem egy hatost hazáig 2200 Km, majdnem elsírtam magam annyira fájt a hátam, a kezeimnek helye nem volt se könyöklő se semmi, a lábamat nyomta a középkonzol, a lábtartó használhatatlan, mert nem lehet róla átlépni a pedálra, csak ha felemeled az egész lábad.... és mindig a mazda 6-ost istenítik, pedig hihetetlen egy retek autó. Olcsó gané műanyag az egész bele... nem is folytatom, mert azt hittem okkal dicsérik, de most hogy van tapasztalatom egy 6-ossal és egy 3-assal....... Egész regényt tudnék írni hogy mi szar rajta, úgy hogy bele se kezdek, lehet hogy egy csak városi használatnál nem tűnik fel hogy milyen egy mazda vagy renault vagy akármi, de +2200 km távon hatványozottan kijön minden hiba, és eddig az S80 magasan a legkényelmesebb utazó autó amivel mentem, nem fájt a hátam, pihentebben szálltam ki mint bármi másból.
Nem mellesleg a ford renault BMW 900-1000-1200-1500-as motorjai akkor mik, ha a volvo az élharcos egy kétliteressel. Ők már egyenesen megelőzték a korukat annyira élmenő csoda harcosok?
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
Downsizing meg 3 feltöltő. Tiszta agyrém ez az egész, de komolyan. A két feltöltős parallel twin turbo elég életképes rendszer, a Ferraritól a Volvoig elég sokan építette vele tartós és megbízható motort. De a 3 feltöltő? W12-ben még oké, de soros motornál? Én már a BMW-t sem értettem...
Gondolom, ha sorozat érett lesz, akkor ezt is beépítik keresztbe, első kerék hajtással...
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Android szakmai topik
- Dacia topic
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Revolut
- További aktív témák...