Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
truba
tag
Kb. két hete a következő problémám jött elő:
Hideg motornál normális alapjárat(kb. 1000/min fordulat, stabilan,- a magasabb fordulat az automata szívató miatt van)
Azonban mikor elkezd melegedni a motor, akkor elkezd felfele kúszni a fordulat kb. 1300-2000/min közé. A probléma jellemzője, hogy csak üresjáratban jelentkezik, (pl. lámpánál, olyan a jelenség mintha túráztatnám a motort, van azonban, hogy megragad a fordulat mondjuk 1500/min-nél, mikor milyen kedve van) menet közben ez a jelenség nem érezhető.(nem rángat a motor, nincs fordulat ingadozás, váltásnál normálisan visszaesik a motor fordulat)Diagnosztika-nincs hiba
Folytószelep tisztítva
Alapjárati motor tisztítva
Tömítések cserélve (folytószelep+alapjárati motor)
Nincs repedt levegőcső
A motor nem szív fals levegőt sehol.Adatok: S40 (2000) B4204T motorkód
Tanácsok?
(szerelőnél volt, onnan tudom, hogy nincs diag hiba)
-
GabN73
addikt
MMM, még mindig GPS kérdésem lenne:
Újfajta S80hoz kapott térképeket valahogy rá lehet operálni egy 10 éves S60ra?
5 lemez van, meg 2 kódom. Valaki segítsen -
MPowerPH
félisten
Igen, vezettem már 2.4T-t, és nem az a versenyautó. Ezért is nézem az R-t. Van tőlünk pár percre egy Volvo szervizes, aki tuninggal is foglalkozik. Stage 1 nem lenne túl drága, és komolyabban hozzá sem kellene nyúlni, így kapnék több lóerőt, na meg a fogyi is kellemesebb lenne. Sokan mondták, hogy kerüljem a geartronic-ot, és válasszam a manual-t. Én is manual párti vagyok, de így még jobban leszűkül a kör.
Don't Tread On Me
-
CYBERIA
őstag
Azért a kézi váltónak a hatásfoka is jobb.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
-
MPowerPH
félisten
Szerintem lóerőből soha nem elég... Az eredeti tervem egy E46 M3 volt, de lemondtam róla a horribilis fenntartási költségek okán, no meg ismerve a BMW-vel járó plusz kiadások során. Ezért olyan autót kerestem, ami nagyjából ugyan olyan erős, de egy sokkal egyszerűbb konstrukció, ráadásban rugalmasságban jobb, és fogyasztás terén is kedvezőbb. Az S60R magában gyengébb, mint az M3, ellenben egy stage 1 remap után kicsit 350 ló fölött, és majd 500NM-el mindenre elég lenne. No meg normális használat mellett még a fogyi is csökkenne, ami hosszú távú utaknál jól jön.
Más autón is filóztam, (SAAB 9-3 2.8 TR Aero, Mazda 6 MPS, Vauxhall Vectra OPC, Focus ST), de minden téren a Volvo a befutó eddig. És akkor még nem is néztem az AWD előnyeit...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CYBERIA
őstag
válasz MPowerPH #2313 üzenetére
Igazából lehet automatánál is tuningolni, de arra figyelni kell, hogy a forgatónyomaték ne lépje át jelentősen a gyári értéket. Azzal annyi a probléma, hogy csak magas fordulaton lehet kihasználni a tuning előnyét. Egyébként emiatt az automataváltós változatnak gyárilag is vissza van fojtva a nyomatéka a kézi váltóshoz képest (legalábbis az R-nél úgy rémlik).
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz MPowerPH #2317 üzenetére
Ilyen hidrodinamikus váltó biztos nem.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
MPowerPH
félisten
Sehol nem találom, hogy az S60R milyen környezetvédelmi osztályba esik. Ugye regadónál 11+-ig lehet megadni. Hol tudom ezt pontosan megnézni?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
zsid
senior tag
Ha már S60R , ezt kipróbálnám:
[link]<tRucKdriFteR>
-
marsu
addikt
Sziasztok!
Indítás után a műszerfal jobb alsó sarkában sárga SERVICE felirat világít, aztán elalszik.
Ez a kötelező szerviz intervallumra figyelmeztetés?
Press any key to continue ...
-
CYBERIA
őstag
Ja. Az, bizony.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
marsu
addikt
850 (1993-1995)
There are two diagnostic units(it says A and B on the cover) located adjacent to washer reservoir under the hood.1. Turn on the ignition and open the module A and insert the flylead into socket 7.
2. Press the button on the diagnostic unit 4 times, briefly but firmly.Then the LED illuminates and stays illuminated, and the system is ready to accept manual code input. A code number for resetting the service reminder light is 1-5-1.
3. To do this, press the test button once and release it. And LED illuminates again.
4. Then press 5 times and wait for the LED to illuminate.
5. Press the button once and LED should flashes several times in succession and the reminder should have been reset.
6. Switch off the ignition and replace the flylead in its holder and close the cover.850 (1996-1997) and S70 and V70 (1998)
You need an OBDII tool. They run about $100 to 200 -- or -- take it in to the dealer or independent Volvo mechanic and have them do it. Call to see if they charge for this first. Note: I've read reports of people having success with having the local Shucks/Pep Boys/Checker auto parts store do it.S70 and V70
1. Press and hold odometer reset button.
2. Turn ignition switch to Run.
3. After SRL flashes, release odometer reset button.
4. Confirm by turning your Volvo off, then on again.S80
1. Turn ignition switch to position I.
2. Press and hold "day counter reset button".
3. Turn ignition to position II.
4. Continue holding day counter for about 10 seconds.
5. After SRL flashes, release day counter button.
6. Should hear "beep-beep" to confirm command accepted.Press any key to continue ...
-
gigi21hu
csendes tag
Helo!
Beszállnék egy korábbi, de szinte folyamatos vitába. Az 1.6 dízel kérdésébe. Nem vezettem még, de elolvastam sok szakértő cikket. Ami mind azt mondja, hogy nem egy állat ezzel a motorral, de azért jó. No, akkor pont elég nekem. Ugyanis V50-es vásárlása előtt állok és nekem nagyon nem mindegy a felszereltség. Ha "fapadost" kapok 2.0d-ben, az nem fog kelleni. Inkább egy fullos 1.6d. Lóerő, nyomaték...ugyan már! Városban használva legtöbbet kit érdekel, hogy 10 vagy 12 mp alatt van százon és megy-e 210-et vagy csak 185-öt. NEvetséges. ÉS nem is a fogyasztásról van szó, mert nyilván egy 2 literes sem eszik sokkal többet. Arról van szó, hogy amíg 3 milláért van vagy 20 jól felszerelt a piacon használtban, addig 2 literesből kb 5 darab. Vezettem már nagyobb autót, jóval kisebb nyomatékkal, dízelest, és abban tökéletes volt az élmény. Másrészt mivel 99 százalékban az Alföldön vezetek, így minek kellene 170 lóerő? Itt nincsenek óriási hegyek! ( nyaralásra ott a lakóautó ) Elég az a 240-es nyomaték bőven gyereket vinni-hozni, bevásárolni, szülőket látogatni. Amúgy ráadásul az 1.6-os motor kiforrott, jó motor, nagy múlttal, remek fogyasztással. Aki szerintem egy Volvoban a gyorsulást nézi elsőnek és a tuningra gondol, inkább ne Volvo-t vegyen. Egy Volvoban az utazás kellemessége az elsődleges és ez nem attól függ, hogy 1 vagy 2 mp-vel jobban gyorsul-e. A lényeg: egy 1.6-osban is éppen olyan Volvo biztonságban ülsz, mint egy 2.0-sban. -
CYBERIA
őstag
válasz gigi21hu #2333 üzenetére
NEvetséges.
Mi?Vezettem már nagyobb autót, jóval kisebb nyomatékkal, dízelest, és abban tökéletes volt az élmény.
Én például úgy vagyok vele, hogy a nyomaték nem jelent különösebb élményt.Másrészt mivel 99 százalékban az Alföldön vezetek, így minek kellene 170 lóerő?
Én is alföldi gyerek vagyok, de nekem például ez a 193 lóerő is kevés.( nyaralásra ott a lakóautó )
Van lakóautód? Akkor ugye megvan legalább 170 lóerő?Aki szerintem egy Volvoban a gyorsulást nézi elsőnek és a tuningra gondol, inkább ne Volvo-t vegyen.
Egy S80 T6 sem a gyorsulásról meg a tuning miatt több, mint 300 lóerő.Egy Volvoban az utazás kellemessége az elsődleges és ez nem attól függ, hogy 1 vagy 2 mp-vel jobban gyorsul-e.
Ahogy aneda mondja.Szerintem fölösleges érvelgetni az erősebb motor ellen (vagy mellett), ha neked az 1.6 D megfelel, az önmagában elég érv!
Kinek mi tetszik a Volvókban, nekem az tetszett, hogy svéd volt.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
anyám reggel állítása szerint rátenyerelt a piros gombra a ráncfelvarrás előtti utolsó évados Volvo V40 kulcsán, mire a kocsi lezárt. hátsó ajtót ki tudom nyitni kulccsal, elsőket már nem, központi zár nem reagál, lámpa nem reagál.
tudjátok mit csinál a kis piros háromszög a kulcson, lehet azmiatt, vagy az akksira kellene gyanakodni? (belső lámpák sem mennek)
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
őstag
válasz proci985 #2338 üzenetére
nem tudom segítek-e vele, nekem a grand cherokeemon volt iylen piros gomb, azon ez volt a pánikgomb rablás esetére, kb 1-2 percig dudált a kocsi és nem lehetett indítani meg ugy általában semmi funkciója nem működött
a jelenlegi kocsimon (s60) nincs iylen gombcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem
- Amazon Kindle
- Turbo Kid teszt
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Robot fűnyírók
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...