- Shuttle barebone a 64 bit erejével
- Hobby elektronika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Epson nyomtatók
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Köszi,
A radaros tempomat extra, külön kell kérni, vagy magas felszereltségi szinttel rendelni az autót, még itt is alig találni ilyen S80-at, pedig itt nagyon szeretik fel extrázni a legalapabb autókat is.
2007 5. havi, és nagyon szerencsésnek mondhatom magam, mivel a fószer havi 2-3x járta meg az Anglia Hollandia utat, így elég jól a zsebébe nyúlt ikszelgetéskor, full bőr memóriás fütött ülések, hátsó multimédia, prémium hangcucc, radar, elöl is parkradar, fényszórómosó, pedig nem is xenon. Esőszenzor, hihetetlen plusz biztonságot ad a ráfutásgátló is, magától lefékezi az autót, akár a német pályán állóra. Tartottam a lábamat a pedálon, de nem fékeztem, mikor előttem dugó miatt majdnem állóra fékezett egy panamera, benyomta a pedált, eltűnt a lábam alól, jelezte a ledekkel pirosan, hogy ütközésveszély, bimmbammolt, majd állóra fékezett, mert állt a sor is addigra. Asszony nem volt túl boldog, hogy így próbáltam ki
Nagyon jó utazó autó, helyetted is figyel, ami nem baj egy 2000+ kilóméteres úton.
Nagyon tetszik egyébként nekem is, tisztelem és szeretem is, mindent meg kap időben vagy előbb.
Két extra kép :[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Párszor bepróbálkoztak, egyszer a rendőrök, egyszer Dovernél határ átkeléskor, de tisztában vagyok a jogaimmal, a szabályokkal, az Uniós normákkal, így nem tudtak belém kötni, pont Dover előtt olvastam utána, hogy az Angol jog szerint egy évben max 6 hónapot tartózkodhatsz itt külföldi rendszámmal, egyhuzamban vagy megszakításokkal, de nem lehet több mint fél év. Na most nekünk a családban van 3 P-s rendszám, mind kereskedői, minden korlátozás alól mentesek, egész EU területen biztosítva vannak, és legálisak, szóval 4-5 havonta váltogatom, így kijátszok egy kiskaput, tisztában vagyok a jogaimmal, így nem tudnak fogást találni rajtam.
Én is hallottam már hogy valakinek bezúzták a kocsiját P-s rendszám miatt, de az illető hazudott, tilosban parkolt, gyors hajtott, rokkant helyen parkolt, díjköteles zónákba hajtott... Szóval aki hülye, annak zúzzák is be, én betartom a szabályokat, nem is b@sztatnak. Lassan 3 éve itt élek.
whited
Átszámolva 1 misi körül vettem, lassan 1 éve.
Loore22
Nagyon szeretem én is, szerintem jövőre kihozzák az újat, idén lecserélték az XC 90-et, jövőre ha minden igaz jön az új S80 és V70.
Én még nem tudom mi lesz a következő, mert még jó pár évnyire van a váltás, talán XC60 vagy 90, esetleg egy újabb pár éves S80... De ez még legalább 3 év
[ Szerkesztve ]
-
-
FeRRaR1
őstag
Mivel huszon éves magyar állampolgár (egyenlőre) magyar jogsival (lusta voltam még becserélni angolra ) 2-3 zóna határán Londonba, ezért egy éves biztosításom lett volna annyi mint a kocsi, £ 3000 körül, és ez ugye egy személyre szól csak... így P-s megoldással, nincs road tax, ami szintén £ 265 egy évre, plusz MOT igaz az csak £ 29-30 egy évre, illetve asszony vagy fater is vezetheti.
Akár mennyi kedvezményem lesz, akkor sem lesz olcsóbb £ 1200-1400, egyszerűen itt Londonban ennyi, de minél idősebb vagyok annál olcsóbb.
Szóval csinálom ameddig tudom, mert ennyire olcsó soha nem lesz, aztán majd 3X évesen angol jogsival, ne adj isten angol vagy kettős állampolgárként jóval olcsóbban kötök majd rendeset, de azt nem hagyom hogy ennyire lehúzzanak...
-
whited
addikt
válasz FeRRaR1 #3707 üzenetére
1 Misi egy s80as ami 7 éves ?
Itthon moldjuk nyilván ra jönne a reg adó meg a többi de ez akkor is olcsó...
Én 9-3t szeretnek majd egy nap 07-08 körülit de mar a faceliftet de azt se úszom meg 2 Milla alatt ...:/Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
hdman
őstag
válasz runner 125 #3712 üzenetére
Főleg Te vagy az oka, mondjuk egy XC70-et egy D5+manuállal bármikor elfogadnék
Kár h nincs nagyobb/erősebb dízelmotorjuk
Sopron city :)
-
echterion
nagyúr
Sziasztok!
Év végén-jövő év elején el fogom adni szeretett S60-asomat, akit esetleg érdekel, jelentkezhet érte.
Az ok prózai: céges kocsi januártól, így nem igazán fogja megérni fenntartanom ezt a gépállatot, használja valaki, aki nem csak nézegetni fogja a parkolóban.
Üdv.**********
-
echterion
nagyúr
Fekete, 2001-es, T5-ös benzinmotorral, 10ezer kilométerrel ezelőtt (most 235ezer van benne) beszereltettem szappanosékkal az lpg szettet, szóval most már takarékosan is lehet vele menni.
Februárban kell műszakira vinni, de igazán semmi nincs, amit kéne rajta csinálni, egyedül a bal elején hallatszik rossz úton egy kis kopogás, ott valszeg kell valamit majd cserélni (gömbcsukló, vagy akármi, annyira nem értek hozzá, de a 307-esemnél ezt kellett ilyen hang után cserélni és jó lett). Képek a korábbi hozzászólásokban vannak elvileg.
Amit még tudni érdemes, hogy volt egy elütött őzem, ami miatt egy első lámpa, ködlámpa, lökhárítótartó, hűtőcsere történt. Az első lökhárítót nem fújta le a szerelő egy kis félreértés miatt, így azon látszik az ütközés nyoma. Engem csak kicsit zavar (sajna nem nagyon tudom most annyi időre otthagyni sehol, hogy megcsinálják külön), de ha majd az új tulaj gondolja, lefújja.**********
-
Ck.
addikt
válasz FeRRaR1 #3702 üzenetére
Azért P-zel, mert félsz Orbániában használni az angol rendszámos autót?
Nem kell ilyen komolyan menni. Én a múltkor otthagytam őket a picsába amikor kötekedni kezdtek és hozzátettem h vagy nyomós okkal hivatalból feljelentenek, vagy most azonnal elhúzok. El is húztam.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Magyarisztánban pont hogy leveszem
Az a baj, hogy sok rendőr a balhét keresi, nekem is csomó volt osztálytársam lett rendőr, általában az olyanok, akiket vertek tesi vagy úszás órán, nem is mindig ok nélkül... Nekem jó mert a környékünkön (Pécs - Kaposvár) sokat ismerek, de nem egyszer hallottam, hogy szívattak valakit...
Nekem is megvan a jó szövegem, ha látom hogy normális, én is az vagyok, de ha nem, akkor indulhat a felvétel, kérem a jelvényszámot, bediktálom a rendszámot, és közöljék hogy miért állítottak meg...stb...stb.
Volt olyan hogy ismeretlenek megállítottak, de ott aludt a hátsó ülésen a rendőr ismerősöm, már kezdték volna a szemétkedést, mikor felkelt haver "Ja szia Tomi, te is itt vagy, azt hittük végre balhézhatunk kicsit" aztán jó utat kívántak.
Na most ez elsőre vicces, de ha jobban belegondol az ember, akkor szomorú.
-
tjojo
tag
Nem tudom volt-e már róla szó korábban, biztos ami biztos megosztom, hátha más is gondolkozott már rajta. 2002 V70-em van, fúrta az oldalam a kíváncsiság hogy nem lehetne-e a facelift-es modell (2005-6 körüli) fényszóróit beszerelni a korábbiakba. Képek alapján a profilja hasolít, végülis, miért ne?! Facebook-on rákérdeztem a Volvo Galériánál ők mit mondanak erről, és azt az infót kaptam, hogy igen, lehetséges, csak nem úgy fog működni a magasság állítás, hanem fordítva. Ismerősnek (neki szintén V70 van) el is újságoltam, nemes egyszerűséggel hülyeségnek tartotta, mondván nem is egyezik a lámpák profilja. Ez úgy kb fél évvel korábbi történet, el is bizonytalanított a dologgal kapcsolatban. Napokban mégis rászántam magam hogy kicsit kutakodjak a témában, és megtaláltam ezt az oldalt. Még nem dörgöltem az orra alá, de most megkapja.
A 2008-as modellé jobban tetszik, de azt már tényleg nem lehet. Nem tudom mikor szánom rá magam, idén már biztos nem. Elég sokat fiatalítana a kocsin.Picit más. Pár percig követtem ma egy XC70-et és volt rajta egy matrica. Hasonló volt mint a Ferrari-é, csak rénszarvassal. Hát ez k**va nagy! Nekem is kell ilyen. Nem tudja valaki mi ez pontosan, lehet-e ilyet itthon kapni?
[ Szerkesztve ]
-
tjojo
tag
válasz runner 125 #3726 üzenetére
Köszi, már nekem is sikerült rákeresni, találtam is 500 Ft-ért, de találtam egy nekem jobban tetsző alapanyagot, már csak egy matricagyártót kéne találni és lemérni hány*hány centisbe mutatna jól.
-
FeRRaR1
őstag
Ezekben az évjáratokban TDCI ford motorok vannak, nem annyira nagyon nagyon híg fosok, de messze nem a Volvo élettartam, úgy hogy számomra ha Dízel Volvo, akkor D5.
Van a családban 3, két S80 2007 és egy S80 2004
420-320-480 e valós (bár ki tekerné vissza ennyire? ) kilométerrel.Millió kilométeres konstrukció, csak kapja meg időben az olaj és vezérlés cserét...
Illetve egy személyes megjegyzés, sötét belsővel vedd, mert a világos bár jól mutat, sokkal gyorsabban koszolódik, és sokkal gyorsabban romlik az állapota, rondán öregszik, ha úgy tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
Az is ha megkapta a törődést és megkapja a jövőben is, akkor örök élet + 1 nap
Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem, mivel a családban is található egy automata váltós egyed (V70 T5 Geartronic). Ez a törődés az olajcserében kb. kimerül, vagy esetleg lehet tenni mást is az ügy érdekében?
-
FeRRaR1
őstag
válasz werszomjas #3735 üzenetére
Bogarat ültettél a fülembe, most már engem is érdekel a dolog, de elég nagy a kavarodás motor téren, már túrom egy ideje a netet, és D3 2 literest találtam 4 és 5 hengerrel is, viszont ott le is írják, hogy volt valami név cserélgetés D3 és D4 között,
De a D4-et csak 4 hengerrel találtam, fura minden esetre.
Itt is sok hasonlót látok, pl valamelyik T5 (mint az enyém) valamelyik 2.4 T? Diesel esetén ugyan ez, van D5 (mint a másikam) meg van 2.4D.
Valami még furábbat is láttam, de már nem emlékszem pontosan, a lényeg, hogy rengeteg néven futnak, csak egyben voltam biztos, hogy a T5 és a D5 5 hengeres kettő feles turbós, viszont az új modellekbe már ez sem igaz (4 henger) száradna el a halászlevük...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ezek után nem tudok biztosat mondani, valószínűleg Volvo gyártmány, de eddig úgy tudtam hogy van az 1.6 négyhenger a PSA-tól a 2.0 négyhenger a fordtól ha 2014 előtti, és az öthengeresek, amik régóta saját Volvo fejlesztések, szóval a D3 5 hengerről nem tudtam, azt gondoltam hogy vagy egy felhúzott 1.6 vagy lebutított 2.0 a fordtól.
Tapasztalatokat, vagy egyáltalán akármit is nehezen találtam róla a neten, pedig kutakodom egy ideje...
-
zsid
senior tag
A D2 maradt PSA motor, az 5 hengeres D3 és D5 már Volvo.
A régebbi motoroknál azért volt "kavalkád", mert kezdetben nem volt a Volvonak saját dízelmotorja, hanem a VW csoport sor5 TDIjével készültek a gépek ( D5252T ) majd miután a VW befejezte a sor5 gyártását a V6 TDI már nem vették meg, hanem addigra csináltak egy saját dízelt, ami a 2.4-es sor5 lett, viszont ezt két teljesítménnyel kezdték gyártani. A 130 lovas lett a 2.4D a 163 lovas pedig a D5.Később a 2005-ös frissítés után is megtartották ezt a jelölést, csak ott a 163 lovas kapta a 2.4D nevet, míg a 185 lovas lett a D5. A kisebb modellekbe a 2 literes dízel az PSA erőforrás volt, e helyett született az 5 hengeres 2 literes D3 (ha jól sejtem ez a 2.0 benzines alapjain készült). Az 1.6-os dízel továbbra is a PSAtól jön, D2 néven.
A benzineseknél is volt kavalkád. Volt a hagyományos 2.0 sor5 szívó és turbós benzinmotor 2.0/2.0T néven. A 90-es években volt 2.4-es sor5 szívó és 2.5-ös sor5 szívó és feltöltött motor is (a kettő között nem sok lökettérfogat béli eltérés volt). A sor6-ok közül 2.9-es szívó a régebbi modell, a 2.8 twin-turbo T6 érkezett a 90-es évek végén.
A T5 az 2.3-as feltöltött benzines volt '94-től 2004-ig(B5234T). Utána variáltak kicsit a furaton és a löketen, ebből lett az új T5, ami 2.4-es volt-de nem egyezett más blokkal, ha jól tudom.
A 2.4-es szívóból is csináltak feltöltött változatot, de gyengébb volt, mint a T5, ezért 2.4T lett a neve.Majd megkavarták az egészet és visszatértek a 2.5-ös alapokhoz. A újabb autókban már egységesen 2.5-ből van az R modellek motorja , a T5 és a 2.5T is, eltérő teljesítmény skálázással.
A 2.8-as T6 gyártását megszüntették 2001-ben, helyette a 2.9-es szívót rakták rendbe és abból lett 204 lovas szívó és 272 lovas T6. Majd ezen is gyúrtak pár köbcentit még és ebből lett a 2008 utáni T6.
Mi nem világos?
<tRucKdriFteR>
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #3742 üzenetére
Volvo-ék piszkosul kuszák a motor megjelöléseknél, ugyanis ahogy jönnek az újak, nem találnak ki új megjelölést, hanem szépen ráakasztják a régit (T5, D5, stb..), noh ebből kifolyólag még a szaktopikban az egyik Volvo-s dolgozó sem tudott pontosan felvilágosítani, h melyik megjelölés hány hengeres, hány ccm-es és legfőképp saját fejlesztésű Volvo motort takar-e. Csak motorszámokból tudja ő is megnézni, h az adott motor vajon milyen felépításű is pontosan.
Pl. szentül meg voltam győződve, h a 2.0 diesel 4 hengeres, múltkor világosodtam meg, h az is 5.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #3744 üzenetére
A 2L-ből volt 4 és 5 hengeres is!
Az 5h mindig Volvo.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz werszomjas #3746 üzenetére
Felnyitod az elejét!
Szerintem a ccm megmondja, vagy kérj alvázszámot, motorszámot.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz werszomjas #3748 üzenetére
Mondom hogy nyisd fel az elejét!
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
FeRRaR1
őstag
válasz werszomjas #3748 üzenetére
Most hogy próbáltam utána nézni, hogy mennyi a ccm különbség, találtam egy D4-et ami 2 literes 4 hengeres, meg egy olyat ami 2400 ccm és 5 henger
Hasonló évjárat 2 LE különbség...Viszont abban kiegyezhetünk, hogy ha 5 henger, akkor Volvo saját fejlesztése, 2000 óta, előtte valamelyik VW/Audi volt. Illetve a D5 T5 biztos hogy Volvo, nem kell utána nézni kicsit sem
Hirdetések nagy részében amit néztem le volt írva hogy 4 vagy 5 henger, esetleg rá tudsz kérdezni az eladótól telefonba, mielőtt költségbe vernéd magad.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban
- Új Dainese Bőrdzseki gyári protektorokkal
- Keresem: Navdy HUD