- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
echterion
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #3149 üzenetére
Nem indul túl jól a kapcsolat. Remélem, nincs nagy gond.
**********
-
runner 125
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #3150 üzenetére
Használt autó. Nincs min csodálkozni szvsz, ezekkel számolni kell. Nem véletlenül mondja mindenki milyen autót vegyek topikban is, h legyen tartalék a zsebben erre - arra.
Nekem is cseréltetni kellett a kinyomócsapágyat, mert eresztette az olajat, de nem estem kétségbe, pedig ez nem egy kapcsolópanel ára volt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsid
senior tag
válasz runner 125 #3143 üzenetére
Mesélj csak hol szoktál parkolni
Nekem ugyanilyen van, csak az egyiknek a közepe kicsit elgyengült.
A helyett, hogy a saját kocsimat kezdeném el, derékig vagyok öcsém BMWjében<tRucKdriFteR>
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz runner 125 #3152 üzenetére
Nem a tartalékkal van a baj, hanem, hogy egy ilyen hiba nagyon gáz, mert megállhat alattam az autó, mivel kifogy a benzin és nem tudok utántölteni
-
Alvin_ti4200
félisten
MEGCSINÁLTAAAAM!
Annyira felbaszta az agyam, hogy emiatt a pitiáner dolog miatt márkaszervizbe kell menni és rengeteg időt elcseszni, hogy lkezdtem keresgélni és találtam egy videót, hogy lehet hozzáférni ehhez a kapcsoló panelhez. Megigazítottam hátulról a gombokat és tádááááám
A kis ribanc, szívózik velem, de imádom Most pedig tele tankolom és krúzolunk egy nagyot
-
eper1964
újonc
Sziasztok!
Egy XC 90-em van.
Közel 350000km-er van benne és sajna jönnek elő a problémák.
Nem tudom tapasztalt-e valaki olyat, hogy nagyobb esőben beázik az autó?
Automata váltó is rosszalkodik, a komputer szerint valamilyen hidraulikus szelep nem működik rendesen.
Ez ügyben szeretnék tapasztalatokat illetve segítséget kérni.
Előre is Köszönöm[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz eper1964 #3156 üzenetére
Szia,
Itt senkinek nincs XC90-e, de a korból és a futásból adódóan ez szerintem általános.
Mi több, a Volvo automata váltók soha nem a megbízhatóságukról voltak híresek, több forumban is inkább a manual váltóval javasolják az autókat.Egyébként mi ázik be vagy hol? Ha, ajtóknál, végig kell pásztázni a tömítőgumikat, szükség szerint cserélni.
Regelj be index forumra, emlékeim szerint az ottani Volvo topikban van XC90 tulaj, illetve a volvowiw forumán is (ott még szerelők is.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsid
senior tag
válasz eper1964 #3156 üzenetére
A hidraulikus szelep az szerintem sima váltószolenoid probléma lesz, mint a legtöbb automata esetében. A legfőbb oka, hogy spóroltak a váltóolajcserén. A megoldása elég problémás, mivel a keresztben beépített motor+váltó kombó nem nagyon kedvez a cserének. Az 5 hengeresekkel még úgy ahogy meg lehet küzdeni a motortérben, a 6 hengereseknél egyszerűbb kivenni a motort váltóval együtt.
Ha a váltó egy két fokozat kapcsolásakor rakoncátlankodik, nem kapcsol, felpörög a motor majd lemegy a váltó vészüzemmódba, akkor esélyes, hogy a szeleptömb halt meg. Geartronicnál ennek a teljes cseréje újonnan ~150 000 pénz.
<tRucKdriFteR>
-
Wolfskin
őstag
sziasztok,
azt tudja valaki, hogy a HU 801 és 601 közt mi a különbség, a 801 csak egy fejegység, ahhoz gyárilag van még egy végfok? és az ezzel szerelt autókban más (jobb) hangsugárzók is vannak? (nem Dynaudiora gondolok, csak jobbra). érdemes cserélni/váltani 601 -->801?
üdv,
W''Irén nem válaszol mert mosni, és főzni kell!'' (CsT)
-
Alvin_ti4200
félisten
A High Performance Sound rendszerhez tartozik mélynyomó? Nekem egyre gyanúsabb, hogy a szatellitekből nem létezik, hogy ilyen mély hang jöjjön Csak azért kérdezem, mert az előző autóból megmentettem az Audio System (új nevén Gladen) Radion 165-ös szettet és abban nincs igazán sok mély, cserébe nagyon szépen szól, így ha van mélynyomó, csak akkor gondolkodnék el a gyári szatellitek cseréjén
-
Wolfskin
őstag
válasz echterion #3161 üzenetére
kinézetre ugyanaz, egy tengelyen van a balane meg a bass, de a könyvében mintha azt olvastam volna, hogy a 801-hez tartozik erősítő is. most a beépített végfoka jobb, vagy van külön valahol?
csak van egy haveromnak egy bontott autója, és abban 801-van, és elég komoly hangszórók vannak az ajtókban, ahogy néztem. nem tudom, érdemes-e nekiállni...
meg mondjuk az szürke, nekem meg fekete a műszerfal...''Irén nem válaszol mert mosni, és főzni kell!'' (CsT)
-
Alvin_ti4200
félisten
EQ (hangszín szabályzás) beállítás az S40-ben / V50-ben / C30-ban, ha valakit érdekel (este tudom csak kipróbálni):
Equalizer settings-To go into the Equalizer settings, go to CD menu (press menu in CD mode), key 1 (CD menu), 4 (audio settings), 1 (front equalizer)
Bár nekem úgy rémlik, nem volt ilyen lehetőség a menüben, de lehet, amnéziás vagyok
[ Szerkesztve ]
-
aneda
aktív tag
válasz Wolfskin #3160 üzenetére
A 801-ben 4 lemezes CD van, ill. van benne Dolby (tér)hangzás.
A 801-ben nincs beépített végfok, így mindegyikhez van erősítő gyárilag, a JE ülés alatt.
A HU-601, HU-801 S80-ba való, de ezt gondolom tudod.Nekem a V70-ben HU-403 volt gyárilag, ezt cseréltem (nagyobb kitérők után) HU-803-ra, de a 803 szerintem szarabbul szól. Ráadásul az az igazság, hogy egy egy aftermarket fejegység durván lealázza hangzásban a HU-803-at, pedig a rejtett menüben is baszkuráltam.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
runner 125
nagyúr
Boldog Karit Nektek!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsid
senior tag
-
FET-MEN
veterán
Üdv. Honnan tudni,hogy a 9.3-masban most VW vagy Opel-Fiat dízel van? Vélemények erről a gépről? 2008-as gépekkel szemezik fater.
Iphone 7
-
FET-MEN
veterán
-
FET-MEN
veterán
válasz runner 125 #3178 üzenetére
Dízel kéne mindenképp, és mindenképp németből hoznánk. Megbízható autót akarunk, ami jól eszik, jól felszerelt, és erős is. Kinnt 7-8 ezer euró a saab 9,3 2008-as TTID. kb 150ezer km-el.
Iphone 7
-
runner 125
nagyúr
válasz FET-MEN #3179 üzenetére
2,4m ft-ra számolj rá kb 3-400.000ft-ot, míg behozzátok és megkapja a magyar rendszámot, így már erősen súroljátok alulról a 3m ft-ot, amiért már itthon is nagyon szép autót kaptok.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FET-MEN
veterán
-
zsid
senior tag
Boldog Új Évet!
<tRucKdriFteR>
-
runner 125
nagyúr
BUÉK.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
echterion
nagyúr
BUÉK!
**********
-
FET-MEN
veterán
Boldog új évet!
Iphone 7
-
Ck.
addikt
Urak, erről ki mit gondol? Maga a típus milyen? 350 ezerért nem tűnik rossz vetelnek, még ha 1-2 dologra költeni kellene is. Mik lehetnek a nagyobb problémák? Van vmi egyből feltűnő dolog, vagy érdemes lenne rácsörögni a tagra?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
Ck.
addikt
válasz runner 125 #3187 üzenetére
Itt kint minden hasznalt autó ára így aránylik kb. az itthoniakhoz. De konkrétan erről mit gondolsz, van-e vmi szoporoller része?
-
runner 125
nagyúr
Abszolút rendben van a típus, de ekkora képekről nehéz leszűrni bárminemű konklúziót.
Első blikkre gyárinak tűnik, 17-es gyári felnik vannak rajta, futását nem látom, de 200-250.000km lehet benne.
Kézi váltós, ami jó hír, illetve a legkisebb turbo motor van benne, ami meggyőző teljesítményt produkál 9-10 literes fogyi mellett.Ez nem pénz érte, ha beindul, megy, meg kell venni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
echterion
nagyúr
-
echterion
nagyúr
Én is ilyet akartam, de nagyon nem volt akkoriban olyan, ami megfelelő állapotban lett volna, a mostanit meg kár lett volna kihagyni. Ami most van, minden egyéb tekintetben megfelelő volt (némelyikben kicsit többet is adott, mint az alapelvárásom volt), így megvettem.
**********
-
echterion
nagyúr
Bizony. Azóta annyi az össz baja, hogy kiégett a bal első izzó, amit cserélni kellene, de még nem álltam neki, mert nem tudom,hogy kell (még).
Azon agyalok közben, hogy az elejét hogy csináljam meg. A lökhárító kicsit eláll, mindig kipattan a műanyag kapocs, ami fogja fent,az alsó meg sztem kiesett valamikor, azt kellene pótolni, de egyszerűen nem férek hozzá.
**********
-
runner 125
nagyúr
Nem tudom innen követ-e valaki máshol Volvo forumot, a lényeg, h most aktívan ráálltam némi szoftveres módosításra, mert sajna nem egy rakéta ezzel a - mint kiderült - lefojtott 2.4D motorral az S60.
Most már kijelenthetem, h 100%-ban megegyezik a 2.4D motor az erősebb (163, 185 LE) D5 2.4-es diesel motorokkal, csak ezt szofveresen lefojtották. Az oka egyszerű, tőlünk nyugatabbra már évekkel ezelőtt is teljesítmény és nem ccm alapján kellett az autók után adózni. Ezzel a 126 lóval tudott kínálni a Volvo is flottás autókat nagy cégek részére, hiszen majd fele annyi volt az adója, mint a már erősebb motoroknak.
Volvowiw forumon van több bennfentes Volvo-s is, utánanéztek a cikkszámoknak, minden stimmel. (Turbo és prolasztócsúcs is).
Úgyhogy most első körben végig fogom járni a helyi Volvo szervizeket, és megkérdezem h vajon a 185 lovas szoftvere felmegy a 2.4D motorra, s ha igen hogyé tudják megoldani.
Ha, nem, akkor valószínű a BSR svéd szoftver kerül majd rá, csak még erősen optimalizálnom kell az árakat, mert utóbbi 240k lenne.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FET-MEN
veterán
válasz runner 125 #3195 üzenetére
Az szép. Tegnap S60-at beröffentettek mellettem a parkolóba. Szépen járt nagyon a sor5-ös diesel
Iphone 7
-
-
FET-MEN
veterán
válasz runner 125 #3197 üzenetére
Így van. Ezek az 5-6 hengeres dieselek nagyon szépen járnak
Iphone 7
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #3195 üzenetére
Azert ez a BSR mod eleg durvan hangzik. +100 Nm mar sokat lendit a dolgon.
Nem tudom, hogy az s80 mennyivel nehezebb mint az s60 de a 200 loero abba se vag mellbe.Ma reggel jol megszopatot
Van kb -15 fok es befagyott az ajtozar, se kulccsal se gombbal nem nyilott.
csomagtarto kinyit hatso ules ledont, elorekusztam aztan kezzel a gomb felhuz -
runner 125
nagyúr
válasz gaborbol #3199 üzenetére
Jaja, S60 topikban is megírta az egyik 2.4D-s srác, h ment a szintúgy forumos srác 163 lovasával és ég és föld már az a különbség is. 185 LE szerintem meg már mindenre elég egy 1,5 tonnás autónál.
Nagyjából 100-150kg-val nehezebb az S80 egyébként.
Úf, az igen, tv-ben hallottam h most nálatok ítélet idő van/lesz, tényleg ennyire komoly a helyzet? Hó is van már?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Politika
- GTA VI
- Milyen NAS-t vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban