Pástra lépnek a HD 3800-as Radeonok

DirectX 10 képminőség

Unreal Tournament 3 (1600x1200 16xAF, DX10 max)


AMD Radeon [+]


NVIDIA GeForce [+]

A képminőséget összehasonlítva Unreal Tournament 3 alatt nem vettünk észre semmilyen különbséget a két gyártó megvalósítása között.

Hirdetés

Bioshock (1280x1024 16xAF, DX10 max)


AMD Radeon [+]


NVIDIA GeForce [+]

Bioshock alatt sem látunk semmi lényegi eltérést, talán a harmadik képen az ablakon beszűrődő fény intenzívebbnek hat az NVIDIA kártyáin, de hogy melyik megvalósítás az igazi...? (A negyedik kép sajnos nem sikerült jól.)

Crysis (1280x1024 16xAF, DX10 Very high)


AMD Radeon [+]


NVIDIA GeForce (crysis.exe) [+]


NVIDIA GeForce (1234.exe) [+]

Crysis alatt Very High beállítás mellett nem vettünk észre különbséget az exe átnevezése után sem. Egyetlen momentum, hogy a havas (harmadik) képen a fegyver a Radeonon nem havas/fagyos, ami viszont hiba. Az exe-átnevezős probléma nem is Very High beállítás mellett jött ki a grafikonokon, hanem High beállításnál, ezért haladjunk tovább.

Crysis (1280x1024 16xAF, DX10 High)


NVIDIA GeForce (crysis.exe) [+]


NVIDIA GeForce (1234.exe) [+]

Az exe átnevezése High beállítás mellett nem gyakorolt semmilyen pozitív vagy negatív hatást a képminőségre, ezért azt kell, hogy mondjuk, az NVIDIA valamit nagyon jól csinált. Láttunk már alkalmazásspecifikus optimalizációt, főleg a GeForce FX-ek idejében (szidtuk is emiatt őket), de azok általában a képminőség rovására mentek, most viszont nem ez a helyzet, legalábbis a négy kilopott képkockán nem látszik semmi.

World of Conflicts (1280x1024 16xAF, DX10 Very high+compressed textures)


AMD Radeon [+]


NVIDIA GeForce [+]

Gears of War (1280x1024 16xAF, DX10 minden maxon (vivid)


AMD Radeon és NVIDIA GeForce [+]

World in Conflict és Gears of War alatt sem vettünk észre semmilyen különbséget az AMD és az NVIDIA videokártyáival készített képkockák között.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények