- Milyen TV-t vegyek?
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autóhifi
- Analóg fényképezés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Azonnali fotós kérdések órája
- eGPU tapasztalatok
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
smiti
addikt
válasz
Vigneau #30605 üzenetére
Nem tudom mennyire olvastál vissza, Itt írtam a gyerek GTX 970 gariztatásáról.
Nem igazán hagyott nyugodni a dolog, elkezdtem levelezni az Asus Magyarországgal.
Nem terhelnék senkit a teljes levelezéssel, csak kiemelnék egy két lényeges infót belőle. Ha nem lesz majd érdemi előre lépés lehet máshol is olvasható lesz majd a story.A nekik írt levelembe mellékletként csatoltam azt a papírt, amit kaptam az ipontól az ügyintézés lezártáról.
Egy két kiemelt részlet :" Az a helyzet, hogy sem a szériaszám, sem az RMA szám alapján nem tudtuk beazonosítani a kártyát, és a szervíz infóban sem látjuk, hogy a készülék járt volna a szakszervízünkben. Maga az RMA szám is gyanús, lévén annak vagy "HUB" , vagy "CZA" előtaggal kellene rendelkeznie. Mindkét előtaggal megvizsgáltuk, de egyikre sem volt találat. Az új szériaszám valóban egy korábban szétszerelt kártyát takar, mely még 2016 februárjában került a szervízünkbe. "
Vajon hol volt azóta, s miért adták ki nekem?
" Szervizünk egyébként a javítás után, tehát amikor visszakapja a javított terméket, egy szervízlapot is átad, amin feltűnteti a tapasztalt hibát, valamint hogy azt miképpen orvosolták. Ennek hiánya fokozottan kétkedésre ad okot. "
" Azt azért jelezném, hogy jelen esetben nem tudni, hogy a kereskedő hová küldte az eszközt, csak annyi bizonyos, hogy a rendszerünkben nincs adat arról, hogy az járt volna a szervízünkben Csehországban. "
" Kifogása egyébként a leírtak alapján abszolút jogos."
(#30606) F e Z o - Kora délután még volt egy levelem, arra még nem érkezett válasz, gondolom az is úgy jön majd mint a ma reggeli első.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni, de kérjük, hogy inkább a Hardverapróra tegyétek fel a terméket és azt linkeljétek be, mert úgy tudjátok módosítani később, az aprón is ott lesz és értékelést is kaphattok.
Kérjük, hogy nem megjelölt topikokban továbbra se hirdessetek, köszönjük!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen TV-t vegyek?
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- BMW topik
- Autóhifi
- Analóg fényképezés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
- AMD Gamer PC / AMD Radeon RX 7900 XTX / AMD Ryzen 7 7800 X3D
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku
- iphone 15 Pro Max 256gb Natur Titanium,független,bontatlan
- ÚJ Bontatlan APPLE MACBOOK AIR 13 - M2 (MLY33MG/A) ÉJFEKETE - 8GB/256GB SSD- Magyar - 3 év Garancia
- Corsair RM850x Gold Moduláris Tápegység 850W