Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bencexx

    csendes tag

    Sziasztok!

    A következő problémával fordulnék hozzátok:
    A párom 2 hete leadta a telekomnál a Galaxy A3 2016 (arany szinű) telefonját nagyon gyorsan merülő akkuval, és random nem működő középső gomb problémával. Tegnap este jutott vissza hozzá, és mikor bontottuk ki, meglepődésünkre a papiron az szerepelt, hogy nem tapasztalták a hibát. Már itt idegesek lettünk, majd a telefont a zacsiból kiszedvén látjuk, hogy egy fekete szinű Galaxy A5 2016-ot küldtek vissza (arany A3 helyett), és ennek a készüléknek a hátlapjának egyik elengedte a ragasztó. Majd láttuk, hogy csatoltak egy fault reportot, miszerint a munkalapon levő imei szám nem stimmel a hozzájuk beérkezett készülékkel. Ebből arra következtetek, hogy a Telekomban ügyintézői hiba történt, és felcserélték a készülékeket. Tehát most itt van a párom valaki másnak a hibás telefonjával, az övé meg valószinüleg valaki másnál van. Hétfőn megyünk a Telekomba reklamálni, viszont azt szeretném tudni, hátha valaki volt már hasonló helyzetben, mihez van jogunk? Ha nyomozás után meg is találják a készüléket, ki tudja mikorra javitják meg? Felvetődik a kérdés, hogyha én be tudom kapcsolni más telefonját és nézegetni a dolgait (ha nem lenne lekódolva), akkor a párom dolgait is tudnák (mi természetesen reseteltünk mindent rajta)... De lehetnének rajta bizalmas dolgok stb. Tehát a sima javitáson felül van jogunk bármit is követelni a Telekomtól emiatt a hiba miatt? A választ előre is köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák