Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flash-

    veterán

    válasz DJ. Ru$y #75896 üzenetére

    1,Van olyan eset amikor olyan a technikai hiba, amit egy egyszerű halandó nem tud felismerni, mert nincs meg hozzá a képzettsge.(nemjó kábel, router rossz tápja, és még sorolhatnám...)
    (pl. após routere naponta eldobja a jelet többször egyértelmű hogy router gond - mert az enyémmel jó volt-, a szerelő kiment, megállapította hogy semmi gond, mert akkor jó volt, fel is számlázták neki a kiszállást...)

    2, Amikor a telekomnál hibabejeletnést teszek, esetleg fejlesztés kell, akkor ő küldi erre az embert.
    Az hogy alvállalkozó, vagy sem az az én szempontonból lényegtelen.Én nem az alvállalkozóval állok szerződésben hanem a telekommal. Elvárnék egy minimum szinvonalt. És neki mint megbízónak is így kellene tennie. Az hogy ilyen alvállalkozói vannak az a telekom hibája..

    3, Semmi gond, mondja meg az ügyfélszolgálatos hogy 2-4 hétbe is beletelhet, de akkor ne adja át a szerelőnek a számomat aki aztán felhív és azt mondja hogy holnap 10-és 14 között jön, mert emiatt én kiveszek szabit, és senki sehol.

    [ Szerkesztve ]

    "Embrace our fellow man, no longer vilified"

Új hozzászólás Aktív témák