Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pendre54

    addikt

    Üdv!
    T-Home-os kábelnetem van IPTV-s csomaggal, egy CISCO EPC 3925 modemmel, routert nem használok. Elég szakállas probléma volt, hogy a TV adás elég gyakran kifagyott hosszabb-rövidebb időre, 20-30 másodperc, és 1-2 perces időintervallumon belül indult újra. Itt írtam a problémáról, még tavaly.[link]
    [link]
    Jeleztem a gondot már a telefonos ügyfélszolgálat felé, le is ráztak 2-3 nap múlva telefonon, hogy náluk minden érték rendben, a hiba nálunk van.
    Szóval, most közelgett a 2 éves hűségidő lejárata, elkezdték rágni a fülemet, hogy hosszabbítsak. Bementem a helyi ügyfélszolgálatra, ott elmondtam hogy részemről ok, de csak akkor, ha csinálnak valamit ezzel a problémával. Hibabejelentés felvéve, másnap már jött is a szerelő, TV bekapcsol, a másik szobában villany felkapcsol, és azonnal kifagyott a kép. ;]
    A szerelő ezt látva nem sokat cicózott, lement a kocsijához, majd visszajött egy bazi vastag kábellel, ami kb. kétszer olyan vastag, és a csatlakozók kialakítása is más, mint amit annak idején a beszereléskor adtak, azt mondta, hogy ezzel használjuk, és ha két hét alatt nem jön elő a probléma, akkor ezzel le is tudva.
    Nos, ennek kb. 3 hete, és szerencsére azóta minden happy, csak ugye maradt a költői kérdés, miért kellett ehhez megvárni a hűségidő lejáratát, főleg úgy, hogy egy sima kábelcserével megoldható lett volna korábban is, ha egy kicsit komolyabban veszik. :)

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

Új hozzászólás Aktív témák