Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz villamos #27667 üzenetére

    Ez csak részben igaz. Az átadási ponttól kezdve a telefonhálózat az előfizető tulajdona, ezáltal a felelősség is az övé a megfelelő kiépítésre, karbantartásra stb. Természetesen megbízhat ezzel szerelőt (is), de az pénzbe kerül. Mint ahogy a lakásban lévő villamoshálózat sem az ELMŰ gondja.

    Abban viszont egyetértek, hogy sokkal proaktívabbnak kéne lennie a szerelőnek (is): tegyen javaslatot, nézze át a kötéseket az alaphálózatban (ugyan hány kötési pont lehet egy faluban, maximum 4-5. Többe kerül 5-ször visszamenni időben is pénzben is.

    Szakképzett szerelő ezt is el tudta volna hárítani elsőre is, vagy ha elhárítani nem is tudta volna mert mondjuk kevés a szabad érpár, legalább meg tudta volna mondani, hogy mi a helyzet.

    De mindent szépen sorjában: először az előfizető hálózata legyen rendben, utána már lehet úgy vegzálni a T-seket is, hogy biztosan az ő hálózatukban van a hiba.

    Dchard

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák