Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    Sziasztok!

    Okt 23.-án intéztem el a szolgáltatóváltást a Tékomnál, mert az előző szolgáltatóm befejezi a működést.
    Most hívtak, hogy a Tré még nem kezdeményezte náluk a váltást, és sok más ügyfélnek azt mondták, hogy az elengető szolgáltatónak kell kezdeményezni ezt. :F Ez ügyben szeretnék felvilágosítást kérni a Trétől, de nem tudom elérni őket sehogy. A kérdésem az lenne, hogy a szerződéskötés és a teljesítés között 8 nap, vagy 8 munkanapnak kell eltelnie? Továbbá, hogy azért nem jelentkezett eddig a T sem nálam, sem az előző szolgáltatónál, mert még nem telt le a 8 nap, vagy arra várnak, hogy az elengedő szolgáltató kezdeményezzen?
    A 1412-t hívtam, de megváltozott a menürendszer, és a weboldalukon még a régi menütérkép található. :(((
    Az ügyfélazonosítómmal való ügyintézén nem működik, nem reagál rá az ügyfélszolgálat.
    Van valami szám, ahol ember veszi fel, és nem egy géppel beszélek? Már vagy 3szor nekifutottam a menünek, de nem találom ami nekem kell. Kezdek agyvérzést kapni... :(((

    [ Szerkesztve ]

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák