Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • adika4444

    addikt

    válasz Treck #143767 üzenetére

    Igen, ez egyértelműen Telekom probléma, viszont ha a Contabo keresné meg a T-t vagy a DT-t biztosan nagyobb eséllyel lenne megoldás, mint ha egy-egy előfizető. Amióta terjeszkedtek Amerikába meg Ázsiába, nagyon leromlott a support, 2021-ben még kb. ők kértek elnézést mert a DIGI peering rossz. Most már ott tartunk, hogy az ő oldalukon hibás IPv6 konfig miatt is a felhasználót fenyegetik a 20+ Eurós technikai support költségeivel. Ráadásul amióta bejött az AMD EPYC vonal a düsseldorfi központokba azóta főleg túlértékesítik az erőforrásaikat.

    Ez most erősen OFF lett, de a lényeg, hogy ha overprovision-ölt vacak is a szolgáltatásuk, ilyen drasztikus romlást nem lenne szabad tapasztaljunk, ez egyértelműen Telekom gond és a legsúlyosabban azok az útvonalak érintettek, ahol Telia-ra vagy Level3-ra kimegy a forgalom, a közvetlen DT peering jobb egy fokkal. Valami megoldás nagyon jó volna, ha születne, mert ugyan kisebb réteget érint (főleg amióta a weboldalak szépen lassan vándorolnak CloudFlare meg Cloudfront és társai mögé) mint a CF gond, viszont ettől független probléma, és nem egy-egy egzotikus lokációra rossz, hanem Európa elég nagynevű szolgáltatói irányába.

    üdv, adika4444

Új hozzászólás Aktív témák