Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • N3gro

    aktív tag

    Sziasztok!

    A Tripla csomagban 15/1-es DSL csomagom van a ténél, ami kb. 3 hónapja kezdett el szakadozni. A szakadás estefelé szokott előjönni (van amikor több mint tízszer) - ilyenkor a router kezelőfelületén a kapcsolat megszakítása, és az újrakapcsolódás megoldja. Router és szűrő nélkül is ugyanezt produkálja.

    A hibát már bejelentettem, amit a port újraindítás sem oldott meg, így azt továbbították egy műszakis embernek. Felhívott és azt mondta, hogy nagyon rossz nálunk a vonal minősége, így csak azt tehetem, hogy átmegyek egy másik csomagba. De ő csak 7 szakadást látott egy hét alatt, amennyit nálam egy este alatt szokott produkálni!

    A következők lennének a kérdéseim:
    1. Az alábbi képek alapján megtudnátok állapítani, hogy tényleg olyan rossz-e a vonal minősége?
    2. A hűségszerződésem még nem járt le, ha átmegyek egy kisebb csomagba (DSL alap 5M), akkor mennyit kellene fizetnem? A honlapjukon az új előfizetőknek 3850 Ft-ot, a régieknek 5600-at írnak?
    3. Újabb 1 évet alá kellene írnom, vagy simán átmehetek?
    4. Tudtok esetleg valamilyen alternatív megoldást? Sajnos nálunk csak ADSL van, így a vonalas telefont is fizetem, amit nem is használok.

    Az alábbi screenshotokat tegnap készítettem:

    Előre is köszönöm a válaszokat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák