Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    válasz Starchm #109553 üzenetére

    Tele az ország a fejlesztetlen, nevetséges árakkal és szolgáltatással lefedett területeikkel, az ügyfélszolgálatuk pedig kritikán aluli. Konkrétan többletköltségekkel (amit utána nagy sokára jóvá írtak, miután sikerült rendbe rakatni), több hónapos ügyfélszolgálatra rohangálással járt nekem már idáig is ez az inkompetens banda. A mobil előfizetést akkor mondtam le, amikor többszöri próbálkozásra sem jött össze, hogy a hűségidőt meghosszabbítsuk, emiatt buktunk egy korábbi, jó csomagot, mert hiába intéztem el hűségidő lejárta előtt, így is úgy látták, hogy nem történt semmi, még nekem kellett volna egy halom tökegyforma ügyintéző közül megmondani, kinél voltam. De az egyéb szolgáltatásainkkal is volt havonta visszajárós történet. Egyik karácsonykor komplett településrész maradt minden nélkül, december 27-ig hozzá se nyúltak a sarki szekrényhez. A tévedésből kiszámlázott mozicsomagot se nagyon tudom értelmezni. De a kedvencem, amikor tönkrement a modem, bementem a T-Pontba (nem franchise kiszervezett, hanem helyben az egyetlen Telekom fenntartású), mindenre megesküdtem hogy itt helyben kp, de akkor is csak valami egy hónapos átfutással tudtak volna újat adni. Külön röhej, hogy csak az ADSL (a szánalmas sebességével, ami áron máshol optikai gigabitet is adnak) drágább, mint a TV+ADSL együtt.
    Azt aláírom, hogy műszaki probléma nem sűrűn van velük, a kijavítás hossza nem feltétlen sokatmondó adat, attól is függ, milyen gond, meg hol van. Vidéken nincs épkézláb szakember se, mindenkit kirúgtak már, meg kiszervezték alvállalkozónak a javítást, kiépítést.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

Új hozzászólás Aktív témák