- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Hobby elektronika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Milyen videókártyát?
- Gaming notebook topik
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Canon MILC: EOS R és M topik
Hirdetés
-
Új SSD-vel bővül a WD Blue szériája
ph Az SN5000 egy belépőszintű modell, a WD saját kontrollerével, viszont 4 TB-os kapacitással is elérhető lesz.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Protoss
senior tag
Sziasztok,
T-online/home-os negatív tapasztalatomat osztanám meg veletek. Sajnos más szolgáltató nincs a területen, aki nem ezt a hálózatot használná (pl.: UPC, DIGI nem elérhető), így váltani nem tudunk.
Üzleti előfizetők vagyunk az internet a mindennapi munka része. Csomagot váltottunk a nevetségesen kicsi feltöltés miatt, ez adsl esetén csak letöltés növeléssel lehetséges, amit nem bír a hálózat. Jelzem a "félelmetes" sebességű, legkisebb szolgáltatói csomagról van szó (5 Mbit letöltés), ami nem megy .
Az ügyfélszolgálat előzetesen megvizsgálta a vonalat is. Akkor, úgy gondolták bírni fogja. (Kiderült, hogy ez csak "papíron" létező érték a valósághoz nincs sok köze ).
Megtörtént a váltás (1,5 hónapja) és azóta folyamatosan szakad a net (újra kapcsolódás 1-3 perc), teljesen kiszámíthatatlanul, használhatatlan teljesen. Többszöri hiba bejelentés után jutottunk el (új modem, sebesség csökkentés, router csere stb.) oda, hogy akkor hivatalos szakvéleményt kérnek a vonalról, ez újabb 30 nap. Fontos, ezt az ügyfélnek kell kezdeményezni, maguktól nem csinálják! Hiába vagy túl a sokadik, azonos tipusú bejelentése, akkor sem!!!
Jelenleg cégünk 1 hónapra elbúcsúzik a levelezéstől, a távelérésétől és az ügyfelektől vagy a munkatársakat elhelyezzük a közeli netkávézókban. Februártól munkatársak otthonról dolgoznak (szerencsére senki nem T-szolgáltatós) és az irodában átadjuk a helyünket a folyamatos bocsánat kérésnek, mentegetőzésnek, melyekkel partnereink és ügyfeleink előtt próbálunk védekezni. Köszönjük T-online/home!
Ami kiábrándító, hogy nincs lehetőségünk (az ügyfélenk sem!) kérni, hogy a lassú, de legalább stabil vonalát visszakapja, amíg a vizsgálat folyik . Mind ezt úgy, hogy közben fizetjük a számlákat. A gond az, hogy ez a költség ami bizonyítható és egyben ez a legkisebb is.
Jelenleg a fogyasztóvédelemhez fordulok, sajnos több ötletem nincs. Kis cég vagyunk és nem tehetjük meg, hogy 2 hónapra bezárunk, nem vagyunk elérhetőek, nem tudunk kapcsolatot tartani. Ezt a büntit azért kaptuk, mert T-területen vagyunk. Ami miatt felháborodtam, hogy olyat igértek, amit nem tudnak betartani és a korábbi állapotot sem tudják visszaállítani.
Ha valakinek lenne ötlete, tud segíteni az ügyben örömmel fogadom a tanácsokat. A probléma, hogy nem lehet dolgozni, ezt a feljelentgetés és balhézás sem oldja meg. Tipikus eső után köpönyeg.
Konklúzió:
1, Ha hibát jelentesz be a T-családnál azonnal kérj hivatalos szakvéleményt, ne hagyd magad!!! Beszélnek majd 72 órás hibajavításról meg egyebek, semmi azonnal kérd a hivatalos szakvéleményt, mert az fix 30 nap, csak utánna tudnak bármit is tenni.2, Bármelyik másik szolgáltató csak T-Online/homet ne. Inkább küzdj a mobil nettel, szomszéd házzal löjétek össze a wifit, bármi csak ne légy ügyfél náluk.
ui: A helyszín pedig Budapest, belváros, tehát nem a tanyavilág széle ahol egy kábel lengedez a szélben.
[ Szerkesztve ]
Ne glettelj, a vakolás jobb
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Vostro 3590 15.6" FHD i5-10210U 16GB 256GB NVMe + 500GB HDD magyar bill DVD író gar
- Precision 3571 27% 15.6" FHD IPS érintő i5-12600H T600 16GB 512GB NVMe magyar vbill., gar
- Akció! Gamer számítógép játékra! I5 9400F / 16GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 1TB SSD
- XBOX Series S 512GB megkímélt állapotban eladó
- Airpods Gen 3 MagSafe tokkal