- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen processzort vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen notebookot vegyek?
- Dell notebook topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dell asztali gépek
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
válasz Bad Pritt #2550 üzenetére
azért jól nézd meg ezeket a subarukat is akkor, én 178 cm vagyok, tökig hátra van tolva az ülés. ha lerakom a földre az ülést, akkor megy még hátrébb (miért..? nem jöttem rá, hogy mi a logika, miért függ össze a kettő), de nem szeretek tökig a földön ülni.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2549 üzenetére
Az awd nem egy fix rendszert takar többféle megoldás létezik ugyanazon név alatt (olyan mint az Audinál a Quattro, ott is van a mezei hadlexestől a trosenesig minden azonos név alatt).
Az enyém pl 20-80%-ot tud, a 4 sebességes automaták 10-90%-ot de a Legában megint más, ott valóban 40-60% az eloszlás. Összefoglalóban benne van az awd enciklopédia linkje ott leírják részletesen.
Bad Pritt: Akkor gyűjtögess még, sz@rt inkább ne vegyél.
mod:
Parci: Nálam autó függő, Bubiban koppra le van tekerve az ülés a padlóig (180 cm vagyok) a Passatban pl nem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Bad Pritt
nagyúr
Hát lehet az lesz, ebben az ársávban ezt az egy autót találtam, ami megérne egy megtekintést szerintem.
Amúgy most kezdtem figyelni a Subarukat a forgalomban is, láttam egy Levorgot egyik nap, képen nem tetszett, de élőben nagyon fenevad.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bad Pritt #2553 üzenetére
A 165 lovas verzió jobb lenne belőle de amúgy ez sem rettenet gyenge manuális váltóval.
mod:
Smooth: Igen gázos és szerintem nem gyári de nem kizárt. Ettől függetlenül nem kizáró ok sztem ha amúgy rendben van a gép. Ennél csak a kicsi csomagtartó a hátránya (kombi ugye nincs mk3-ból csak sedan meg ez a hatchback) cserébe hátul is elfér kényelmesen 2 felnőtt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
micsubicsi outlandert ismeri valaki? a 2007-es szériára gondolok.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
Én nézegettem anno, jó autó, nagyobb a Forinál bőven. Sajnos csak dízel volt, ráadásul legtöbbször 2.0 pdtdi van bennük ami nem nagyon jó választás. Ha tetszik a kocsi, akkor érdemes megnézni a Citroën c-crossert is, ugyanaz az autó, ugyanúgy Japánban készült.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
-
_Smooth
senior tag
válasz Bad Pritt #2553 üzenetére
Az a fehér 137lovas is elég régóta fent van már. Ahogy néztem, eléggé lelakott belül. Már azon is gondolkoztam, h rámegyek arra és egy töröttből átpakolom legalább az üléseket. De nem biztos, h lenne kedvem ezzel vacakolni.
1,6-ért van amúgy 2.5 gázos legacy kombi.(#2559) Qru
Hiába, ha ugyanolyan sz*rok maradnak :/
Bár akkor már lehet, hogy beneveznék egy 2011 utáni boxer dieselre (ha azok már valóban használhatóbbak).
Illetve az előbb is említett Citroenben legalább HDi van.[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
válasz outsiders #2562 üzenetére
Igen, tudom
Igazából nem is gondolnám komolyan... de jelenleg abból jobb vételek van fent (ami állapotot, vételárat illeti).
Nyilván nem véletlenül.Közben agyalok már az egyik 3.0r Lega kombin is (hahun 2,1m körül)... kívülről kicsit viharvertnek tűnik a képek alapján, belül egész rendben van, futás se magas (nem tudom, mennyire valós), és elég durván felszerelt (ülésfűtés/hűtés/szellőztetés, motors első ülések, panoráma ablak... stb)
De 1-2 képen olyan furán áll... szemből fotózva, mintha kicsit a jobb oldala felé rogyasztana. És egy oldalsó képen is olyan szokatlan a kerékjárati ívnél a távolság.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
Haha, ez a Traviq menő. Ez európába nem jött be?
És mi ez az Exiga? O.O# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
válasz Bad Pritt #2571 üzenetére
Hívhatják felőlem annak is (mint az imprezat Saab 9-2x-nek), ha Subaru AWD van alatta és boxer az orrában.
Zafira OPC-n is gondolkoztam régebben (szeretem a sleeperöket), de annál mennyivel ütősebb lenne egy Zafira WRX# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
[link]
Annyira hülye volt, h az autóban hagyta a kulcsot, vagy ezek az OBK-ek már kulcs nélkül indulnak?
Mondjuk az biztos, h rohadt ideges lettem volna ebben a helyzetben. Hagytam volna az autót kigurulni, azt a két rohadékot meg atomjaira bontom.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
HÁZIGAZDA
ma kétszer megjártam az utat szentendrére pilisvörösvárról, csobánkán át, meg az erdőben is voltam a kocsival egy kicsit. hát, szűkös, szűkös, de azért ez egy baromi jó gép...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz tankcsabee #2537 üzenetére
Beváltak, nagyon szeretem őket. A gázpedál mondjuk ebből a szempontból másodlagos, de a fék esetében a gyári bazárigumi felület, ha kicsit is elkopik (és elkopik ugye), akkor elég csúszkálós tud lenni vizes/havas talppal, ha nem telibe léped, hanem csak a szélét taposod. Én szeretek sokszor az átlagnál sportosabban (vagy legalábbis gyorsabban ) vezetni, és olyankor jól jön, hogy nem kell majdnem teli talppal lépni a féket, mert ha nem úgy léped, akkor lecsúszhat róla a lábad. A kis gumibütykök mindig stabilan megfogják a cipőd talpát szinte bármilyen kicsi átfedésnél is, szal nekem bejött a dolog. Az, hogy szebb-e, azt nemtom, nálam az esztátikai szempontok mindig hátrasorolódnak vmiért.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nem vészes, szentem kis polírral, meg olyan kis kencével ki lehet szedni a nagyját. De majd tavasszal.
Ahogy Outsiders írja, ez még a múltkori sérülés, amit írtam. A VAGger kolléga beesett féloldalasan a jobb oldali árokba, jobb oldali kerekei lent, bal oldaliak fent, és a hasa felfeküdtz árokpartra. Eleve szűk volt az út, plusz nem nagyon akartam nagy szögből meghúzni, nehogy a fútóműve lereccsenjen, ezért csak kis szögben húztam előre, így viszont koppra ki kellett mennem az árokpartra, ahol mindenféle belógó ágak voltak, kisebbek, nagyobbak, és azok karcolták végig a jobb oldalát. Nem zavar különösebben persze, az én arcom/fejem is tele van a régi bunyókból származó sérülésekkel (szemöldökök, szemhéjak, orr, ilyesmi ).
Parci: sovinizmus vagy sem, de előbb járnék gyalog/bringával, mint egy Citroennel/Pözsóval/Rönóval/Fiattal, az fix. Nekem ehhez nem kellenek észérvek, technikai paraméterek, gyártói összefonódások tulajdonrészeinek vizsgálata, szimplán csak én vagyok a fogyasztó, és én választok. Mint amikor jön egy üzleti partner francia autóval vagy Acer lapossal tárgyalni, akkor előre látom, hogy az esetek túlnyomó részében ezzel gáz lesz. És általában tényleg gáz is van. Persze ez is prekoncepció, és nem mindig van igazam, de ettől még így gondolom, és vállalom, ha tévedek.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
Jó kis cikk egy használt wrx-ről...... [link] Tulajt azért sajnálom, bár nem kicsit hülye volt.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
válasz outsiders #2588 üzenetére
Hát igen. Olvastam én is. Igen csak kuka lehetett az a kocsi...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
outsiders
aktív tag
válasz Sub-ZeRo #2589 üzenetére
Értem én a szerelmet első látásra meg minden, de közel 4 milliót kiadni egy autóért úgy, hogy át se nézeti sehol.... Főleg egy ilyen tipikusan nem kímélt járgányt. Saját kárán tanulta meg szegény márkatárs.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
nincs ezzel gond, nem vagy francia autó párti. csak annyit mondtam, hogy a c-crosser az 100%-ban egy outlander, átmatricázták. szóval semmi összefonódásos izé, egyszerűen megvették maguknak a jogot, hogy legyen egy "suv-juk". de természetesen én is jobban csípném mitsu emblémával
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
_Smooth
senior tag
válasz outsiders #2588 üzenetére
Oh bazz...
Ez jó nagy szívás. Mondom ezt tapasztalatból, de ott viszonylag szerencsésebb kimenetelű volt a dolog.
Drága húgom vett ugyanígy "szerelem első látásra" egy diesel Ceed kombit valami gennyes kis fóti autóneppertől. Elsoroltam neki az ott helyszínen látott hibáit, hiányosságait, majd ezek ellenére is megvette, mondván, legalább ismeri, majd kijavíttatja. Na a végén kiderült, h totálkáros volt valaha az autó - bár a helyszínen, mikor kérdeztem a csókát, miért áll olyan furán a csg.térajtó, volt-e törve, csak annyit mondott; "ezeknél a ceedeknél szériahiba volt az ajtó rozsdásodása, de nem cserélték, ha átfújták gariban" -, csálén állt a hátulja, terpesztett a hátsó fuómű, kuplung csúszott, kinyomócsapágy haldokolt, turbó fütyült, fék nem fogott (ezt még vásárlás előtt elvileg orvosolták), repedt volt a szélvédő és még sorolhatnám.
Mondtam neki, vigye vissza minél hamarabb, pénzt vissza. Mire közölte a fazon, hogy rendben, vigye, már odakészítettek a kollégának egy összeget. Na ekkor az ügyvédi jelenlét hallattán hebegve közölték, hogy persze, természetesen a teljes vételárra gondoltak. Majd csak ott visszavételkor említették, hogy hát igen, tudtak ezekről a hibákról, sőt az olaj is folyik valahol, amúgy meg TK-s volt a jármű.
Hogy a rohadt k**va anyádat nem ***** teherbe! Nem hiszem el, hogy ezeket nem lehet bedönteni. Mocskos magyar mutyi. De mindnenki a kisebbségieket meg a migránsokat szidja. Hát igen, ne is gyere az országba, ha jót akarsz magadnak (és ez jótanács, nem fenyegetés XDD).# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
outsiders
aktív tag
Sajnos nem, az első lökös meg az autó nózija eléggé más Konkrétan Japánban gyártották ugyanazon a gyártósoron, motorokat küldte a Citroen ki nekik, többi mind ott került hozzá, váltó is japán.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.