- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
Émmajd jövőre szeretnék rámozdulni vmire második autónak, most egyelőre irodát építünk, kerti kemencét és sütögető ojjektumot építünk és új céget építünk. Ja, meg nyáron viszem az OBK-t nagyrevízióra Seibikoba, azt olyan 5-600k körül kalkulálom. Kap új vezérlést kompletten - láncok, görgők, feszítők, pumpák, meg amit még szeretne, meg persze friss olajat mindenhova, plusz akkor csapágyak, féltengelyek, fékek, katalizátorok, mindent megcsináltatok rajta, hogy a következő években kvázi csak olajat kelljen cserélni (vagy, ha valamiért eladnám, akkor valaki extrajól járjon vele )).
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
outsiders
aktív tag
Sziasztok, most jött egy új dolog a kocsival, 2000es fordulatról indulva elég lusta lett a kocsi, mintha valami fojtaná olyan 3000ig, ott mintha bekapcsolna a turbó (ami ugye nincs benne) és elrúgja magát rendesen, gyorsul ahogy szokott. Amit találtam kis guglival, az a gyenge minőségű nafta, amire én gyanakszom az a szar hátsó dob, vagy az egr szelep nem nyit? 3000 felett mintha egy fojtás lejönne róla. Előző két tankolás 98-as Auchan benzin volt, most teleraktam OMW 100-assal, gyári hátsó dobot a hónapban kidobom és kap egy egyedit (nem hangosat), meglátjuk mi lesz, plusz majd ki lesz pucoltatva az egr legközelebb ha megyek szervizbe, ami lesz vagy május kb.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
mmcc02
tag
Szerintem a mérés nem OK. Egyrészt hiányzik 40 Nm (a görbe szép!), másrészt ennyi hajtási veszteség nem lehet valós. A középső diffi ebben nem egyszerű mechanikus, ahogy mondják: awdwiki
Ha auto módban volt, akkor simán átverhette a padot.* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
_Smooth
senior tag
Úgy érzem, ez csak akkor lehetne tökéletesebb, ha Legacy vagy Outback lenne.
Turbós benzines, összkerék, manuális, tetőablak, tempomat...
És bár kezd tetszeni a Forester is, azért a Legacyk klasszisokkal szebbek.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
válasz outsiders #2316 üzenetére
Az ezüst (főleg autó esetén) nekem se szín
Nekem mániám amúgy a rikitó, élénk, vidám fényezés. Az STI kék beromira tetszik, de sárgában is el tudnék képzelni egy-egy ilyen jószágot ^^)Viszont ezen a képen ez elképesztően jól néz ki...
*.*(#2317) Qru
...akárcsak egy frissen mosott jószág
Asszonynak szerencsére szinte mindegy, milyen autónk van... csak szép tiszta és fényes legyenSzerk: és ahogy sejtettem, már el is kelt az a Forester :/
[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
outsiders
aktív tag
válasz _Smooth #2318 üzenetére
Rakatsz rá fóliát akkor, akkor lehet bármilyen színű.... Amúgy baromi ritka ez a 2 lityis turbó, én repülnék rá, kis chippelés és 200+ lovacska lesz, de nem olyan betegágy, mint a 2.5-ös blokk....
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
_Smooth
senior tag
válasz outsiders #2319 üzenetére
Igen, én is ezért örültem meg neki. Bár nem tudom, milyen gondjai vannak a 2,5nek...
Viszont már eleklt... nem oly' meglepő módon.Sajnos sejtettem, h áprilisig még elég sok hasonlóan remek vételt el fogok engedni
Viszont, ha kapok céges autót, akkor annyira nem lesz sürgős se már ápr. után.Egyébként fóliázáson is gondolkoztam, meg teljes fényezésen is. Költségeit nem ismerem igazából egyiknek se, de fóliás ismerős mondta egyszer, hogy teljes autó esetén a fényezés jobban megérhezi (főleg, ha sok a javítanivaló is).
(#2320) Qru
Hát igen, azt egy kicsit "kinyírták" ezzel
De valami vad zöld is jöhet, mint anno a Kawasakinak volt (vagy bármi ilyen nyílméreg béka szín )...[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2321 üzenetére
Hengerfejes lesz mindegyik 2.5 turbó (a pereménél megkopik, elkezdi enni az olajat és ez még csak a jéghegy csúcsa). Cserélni kell a dugókat benne meg a hajtókart is érdemes. Kb 500-600k-ból megáll a történet. Gyárit nem érdemes venni belőle, mert az ugyanúgy tönkremegy...
Most akciósan 176k a 4 db dugo (kovácsolt alu, dugógyűrűvel). Ehhez még jön a 4 hajtókar, na meg a ki-be szerelés.
mod:
Amúgy az a probléma gyökere, hogy ugyanazt az öntött alu hengerfejet használják a turbóban mint a szívóban. A szívóban bírja a 160-170 lovat de a turbósok dupla teljesítményét meg nyomatékát már tartósan nem viseli el.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2324 üzenetére
Légtömegmérő pucolásom nekem is volt, igaz csak preventív jelleggel.
Lassan én is rendelem az olajat, mehet a csere.
mod:
Valószínűleg Motul 8100 ECO-NERGY 5W-30 kerül bele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2326 üzenetére
Jah egyszer voltam náluk és amikor közelített a Castrolos kannával akkor mondtam, is hogy sicc. Mondom Motul kell bele. Jó de az feláras. Nem baj, kifizetem. Szóval vmi nagy hordós 5W40-es Motul ment bele (legalábbis a felirat a hordón az volt ).
Amúgy azóta sem voltam náluk, nincs rossz tapasztalat de Laciékban jobban megbízom. Bár ott sem úgy mennek a dolgok már mint régen...Most Motul 5W30 X-Celan FE van (korábban 5w30 Eco-Clean+ volt benne bele) de Motul Eco-Nergy 5W30 megy majd bele legközelebb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Ilyen az olajfétis.... Szépvölgyi esik útba nekem, így ami nem ördöglakat azt ott csináltatom, így ki se lépek Budáról Tegnap hazafelé volt egy olyan Impreza, mint a Tiéd a Szentendrei úton, asszony hümmögött is, hogy jó lenne neki a Corolla helyett.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
-
_Smooth
senior tag
Vagy csak nem próbálják meg "jó értékesítőként" lehúzni őket rosszabb ár-érték arányú cuccokkal, mondván, csórinak csak erre fussa.
Míg az STI meg H6 kliens érkezésekor dörzsölik a tenyerüket: ilyen autóval jár, van ott péééénz... ;D[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2333 üzenetére
Jó de ez milyen.. bemegy haver a wrx-el és fényes hátsóval jön el. Én bemegyek mondom féket kellene cserélni. Ad rá egy 120k-s ajánlatot. Mondom jó, adok előleget. Nem kell, hív ha megjött az alkatrész.
Ez több mint egy éve volt, azóta is hívnak...mod:
outsiders: Mondjuk ez special határozottan vigasztal az tény.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2336 üzenetére
Hace car. Viszont amit csinálnak azt lelkiismeretesen és korrektül végzik. Pl itt először láttam, hogy a sima olajcserekor a légtömegmérőt is megpucolják... Szóval gondosak csak ha akarsz vmit komolyabb dolgot akkor a torkukra kell lépni ezek szerint ha nem egy wrx/STi-vel állítasz oda.
mod:
Amúgy wrx-es haver váltig állítja, hogy vele mindig érdemben foglalkoztak szóval ezért gondolom azt, hogy a "szegény rokon" az ilyen mellőzött státusz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
na, 6 db gyertya és 2 db első stabilizátor-szilent. elvileg minden oké.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Nem feltétlenül, a szerelőknek igen nagy kedvezményeket adnak az alkatrész kereskedők. Én is csak azért rendeltem magam mert mert otthon cseréltük ki de ha szerelő rendeli neki olcsóbb lett volna a gyertya az tuti. Így viszont nem kellett a munkadíjat kifizetnem és egy gyertyacsere otthon is elvégezhető, még akna sem kell hozzá.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Nekem ez volt a nyár végi frissítő csomagom, ha már #csakamotul :
Szerk: Engem a Seibikonál győzködött a mosolygós fazon, hogy Motul csak fém dobozban van, amit műanyagban árulnak, az nem eredeti... Hát vannak fenntartásaim a véleményével, II. kerületi Motul mintaboltból vettem az olajakat!
Kétszer voltam eddig náluk, mindkétszer nagyon segítő készek voltak, de nem mindennel értek velük egyet. Fenntartásaim vannak a 200e km utáni lánc cserével kapcsolatban is. Mikor az Emil Freyt hívtam emiatt, ők azt mondták, nincs gyári előírás a H6 vezérlés cserére. És eddig bárkivel beszéltem, mindenki azt mondta (nem Subaru guruk), hogy amíg csendben van, nem kell bántani... Fene se tudja. Vagyis de, a gyár igen. Mindegy, ha az autó megéri nálam a 300e km-t, akkor majd megkapja, én szerintem addig nem bántom.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ejj egy Lega specB!!!, de ennyiért hirdetni fogja egy jó darabig, hiába az alacsony futás... [link]
(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
na, hát neked lett igazad
- 6 db NGK gyertya
- 2 db első stabilizátor szilent
- munkadíj
30e ft.nem tudom, hogy mit csinálok, ha egyszer elköltözünk, ilyen szerelőm sosem lesz. (és ugye 5 perc sétára van, bármikor ledobom a kocsit és hazajövök stb.)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
A stab szilent gond hogy derült ki? Lehet írtad, bocs, de most nem rémlik. Én is hasonlóra gyanakszom, hogy fáradás van nálam is, de még nem vittem el megnézetni.
Igazából egy jó futóműves sem ártana, szerintem egy jó beállítás is elférne nálam. Mikor megvettem, akkor a Zengőéknél voltam a a Tétényi úton, de a kormányösszekötőt nem húzták meg rendesen, a Seibikosok húztak rá, mikor voltam náluk legutóbb, szóval Zengőék nálam kilőve.
(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #2348 üzenetére
kopogott elöl, ha meggödröztem, mint állat. mondtam neki, hogy valami kopog, megnézte, cserélte. most a rövid hazaúton tényleg csend volt.
február 27-én végre a takata légzsákpatront is cserélik, fullos lesz a verda.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #2345 üzenetére
Az ATE fék hogy vált be?
Ez a csak a fém dobozos Motul az igaz az kamu. Nincs semmi baj a műanyag flakonossal sem, csak rá akart dumálni a 300V-re (feleslegesen).
mod:
Spec B: Jó borsos árat kér érte és nem is FL-es. De ha valakit lekáderezné itt a rendszámos képe: [kép]
Parci: Az nagyon baráti ár!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Jogász topic
- További aktív témák...