- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- OLED TV topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Tuningolt Subaru Impreza STi Hawkeye a TC Erőmérőben: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #2802 üzenetére
Amúgy maga a mérés is szar sztem, mert elcsalja az awd rendszer a mérést. Nem tudom mikor jártak ezek utoljára az interneten de a Subaru évtizedek óta nem használ "mezei" mechanikus c. diffit (minden esetben van vmi viszkokuplungos kiegésztés hozzá, hogy vezérelhető legyen a nyomatékeloszlás) amiről magyaráz a technikus pl a stinkeye tesztnél. A haldexet is ezért kötötték le pl a TT-n, hogy ne csalja el a mérést.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
"Nem olyan erős az"
Szerintem nekem a kerékre adott 150Le is elég lenne a közúti használatra. (arányosítva ennyi maradna a 260 -ból) Holnap kiderül. Nem versenyautónak szánom, ha a 2.0 TDI -k / 1.4 TSI -k leakadnak rólam, már elég
Az RX közben kiesett - foglalózták. Marad egy S80 T6 AWD partnernek - érzelmileg kötődök a márkához, de messze nem tűnik olyan leinformálhatónak, mint az Outback.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
HÁZIGAZDA
válasz balage. #2809 üzenetére
torsen diffi, szóval megy az a hóban is jól. de hát drága gép, fenntartani is, ja. nekem az utolsó ls400 volt tíz évig (ami nem más autó, mert az még nagyon "csak vas" volt, nem olyan finnyás-bonyolult cucc, mint az ls600h), azért hiányzik qrvára
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
-
Acheron
őstag
No igen, az biztosanjavítós előbb utóbb. De sorhat + turbóval azért komolyat lép, én nagyon szerettem a dízel sor ötöst is anno. Ennek pedig már a belseje is arany középút a hagyomány és a modern között - szerintem.
(#2806) Parci: Sajnos nem sok van Budapesten az én ársávomban, így inkább ismerkedésnek szántam, ő volt az. Messze nem annyira ismert előéletű, mint az Outback. Ellenben az utazóautós csendesség nálam nyomós érv lehet a választásban.
(#2807) outsiders: Ahha, van ízlésed Az biztos, hogy a legmegbízhatóbb Volvo motorok egyike (még ha Yamaha is ) Sajnos nagyon ritka itthon, a fiatal példány még ritkább, kintről pedig nagyon magas a regadó ezekre. Pedig micsoda hangjuk van
(#2808) Parci: Jajj, ne már. Ide csak műértők járnak? Egyszer egész biztosan kell egy ilyen, mindig csorgatok utánuk némi nyálat, ha látom. De tartok tőle ennek a fenntartása már messze meghaladná a lehetőségeimet. Kb 7-es BMW szintre saccolnám az árakat. A karbantartás még csak csak, de ha kell hozzá valami... Nekem a csomagtartó is élhető lenne pedig, ez már egész "nagy" - a GS450h 280 literes méretével nem tudtam megbékélni, pedig azzal is nagyon szemeztem egy időben.
(#2812) Parci: Pont ezért nem mernék belevágni, pedig nemrég itt helyben is volt egy eladó példány. De ha időben el tudnék indulni itthonról (amire csekély az esély), már csak a nyálcsorgatás végett is kimennék Budára megnézni őket[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2814 üzenetére
ebből a generációból egy sima benzinest (rx350) intéztem egy barátomnak nemrég (elhívott, hogy köpködjem meg, mint "lexus-ismerő", végül kiderült, hogy ott szervizelték, ahol én is az enyémet anno, egy telefon, kiderült, hogy minden tuti a géppel stb.). abban mondjuk kb. fele ennyi méter volt és ismert előéletű, árban meg alig volt különbség.
és igen, nekem is az utazóautós remeklése hiányzik a lexnek, abban verhetetlen volt, már akkor mosolyra állt a szánk, amikor elindultunk a tíz órás vezetésre. nyilván ettől is luxusautó egy luxusautó, hogy ezt az érzetet adja.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Acheron
őstag
Van, de abból nem sokat hallani. GS -ben ültem, ott sem sok minden jutott el a beltérbe a motorhangból, de az LS600h -ről azt mondják, teljes süketszoba. Az biztos, hogy gázadásra nem kérdez
Mára már elengedem az LS vonalat, mert a végén még tényleg el kell mennem megnézni őket...
No meg nem is Subaru[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Srácok a dízel boxer felejtős ugye?
2.0 D-re gondolok.[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Petester
senior tag
Napokban írták, hogy idén marad 5 ezer Ft a tagdíj. De hogy lesz e bármi változás a fórum működésében, nem írják... Mondjuk az is furcsa, hogy nemsokára április, de nem nyitottak még topikot a 2018-as évnek.
Kíváncsi leszek engem mikor dobnak ki a kékek bandájából, június elején fizettem a pártolói díjat. Jó lenne tudni, hogy mi a terv a jövőre nézve, hogy tudjak dönteni, hogy támogatom e őket vagy sem.(#2819) Sub-ZeRo
Az első generációs felejtős, kivéve ha már átesett a garanciás motorcserén, vagy 2010 utáni euro 5-ösök állítólag már nem olyan kockázatosak.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz Petester #2820 üzenetére
Pássz, én is nagyon ritkán járok arra, max feltolok pár képet, amiket ide is szoktam, meg átolvasom a két topicot, amiben pislákol némi élet azt annyi. Az egyik az STI-újraépítős, az mondjuk érdekes, a másik meg Gymkhana gázbeépítős képeit felsoroló topic, na azon szörnyülködni szoktam leginkább. Oké, hogy ért hozzá, meg gyári szett, meg mittomén, de az nagyon undi.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #2820 üzenetére
2008-cas verzióról beszélek. Van fent egy Hahun egy szép, de 257k van benne.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Petester
senior tag
válasz Sub-ZeRo #2822 üzenetére
Ha mindenképp dízel játszik, akkor ilyet vagy ilyet keress. Vagy olyat, ami kizárólag márkaszervizben tartottak karban és nem nyúltak a motorvezérlőhöz (tuning vagy DPF szűrő kiiktatás miatt). De hogy még most egy tízen éves autóra egyáltalán megy e a garanciás motorcsere, talán az EF vagy valamelyik más márkaszerviz tudna mondani valamit.
De a jók dízelből se olcsóak, a 2m Ft alattiakat és nagy ívben kerülném. Azok biztos, hogy időzített pénztemetők.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
[Erről a boltról] van bármi infótok? Vásároltatok már innen? Olcsóbban lehet innen vásárolni, mint a "fullos" unix kedvezménnyel...
(ó\_!_/ó)
-
Acheron
őstag
Nos, megnéztem... Nagyon egyben van. Jajjh, nem egyszerű. Megnéztem a Volvo -t is, ott nosztalgikus érzésem támadtak, de nem ennyire szép állapotú.
Most mobilról vagyok, még IKEA túra következik, írok bővebben, ha este hazaértem.[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
válasz Acheron #2827 üzenetére
Nekem az S80 annyira nem nagy szám autó, igaz d5-öt de használtam ebből a generációból. Az Outback egy sokkal több mindenre használható, svájci bicska jellegű jármű, véleményem szerint olcsóbban is tudod üzemeltetni, mint a volvert. Jó a Volvo, lehet szeretni azt elismerem, de egy H6 boxert még jobban, plusz nincs rajta turbó se
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Acheron
őstag
válasz outsiders #2828 üzenetére
Nekem nagy gyengém a Volvo, 7 év és ~180e km együttélés nagy idő (szintén D5) A feleségem is nagyot sóhajtott, amikor meglátta, pont olyan színű, mint a miénk volt anno.
Node, ez ugye Subaru topic. Végre megvolt a személyes találkozó.
A benyomásaim nagyon pozitívak. Azt továbbra is tartom, hogy nem a szépségével vesz le a lábamról, De kívül - belül nagyon szép az állapota, nagyon látszik rajta, hogy van gazdája. Minimálisnak is alig nevezhető sérülések épp akadnak rajta, de biztosan nem én vagyok az az ember, aki ezeken szőrözne. A motor rendkívül csendes - alapjáraton. Meglepő, szerintem az Auris 1.4 motorja hangosabban jár, a Mondeo dízel kattogásáról nem is beszélve. Ez persze menetben megváltozik, elég meghatározó élmény volt először élőben hallani, milyen is az a topicban már emlegetett boxer "ordítás" Igaz, ehhez azért kell a padló, normál menetben nem hangos. Az utastér nem egy süketszoba, de nem zavaró a menetzaj - ez leginkább gördülési hang (téli gumival)
A gyorsulása - az nem semmi. Anno az S60 -al szerettem gyorsulgatni - ez jobban gyorsul annál, bár némiképp másképp adja elő (ugye nincs turbo, nem annyira hirtelen érkezik a nyomaték)
Egyébként az autó meglepően nagy, kívül - belül. Bőven van hátsó lábtér, elöl pedig nem kérdés, nagyon jól el lehet férni. Nem annyira magas az üléspozíció, mint gondoltam, de így is picit magasabbnak tűnt, mint egy átlag autó - semmiképp sem olyan behuppanós, mint akár a Mondeo (bár azt is lehet feljebb emelni, csak akkor a fejem nem fér ki a felső keret alatt...)
Egyszóval nagyon... na jó, nem szép, de szép állapotú, és fölöttébb jónak tűnő autó.
A Volvo más kategória. Én nagyon szeretem a turbót, de egyrészt valóban hibalehetőség, másrészt ez a Subi olyan erős, hogy nem feltétlenül kell több (nem akarok én versenyezni). Sajnos a T6 -nak épp a turbo egy gyenge pontja (legalábbis a régebbieknek biztosan). A Volvo mellett szól, hogy két évvel fiatalabb, tele van vezetést támogató extrákkal, minden kétséget kizáróan erősebb (ugye, a fránya turbo), és európai formavilággal bír. Az ülései pedig a számomra valaha próbált legjobbak, majdnem sírtam, mikor beleültem, és újra élvezhettem az a puha, de határozott ölelést. Ugyanakkor ellene szól, hogy az előélete csak a hozzá adott Holland szervizkönyv alapján követhető, nem tudhatom, hogy a km valós -e, de feltételezve, hogy igen, akkor is 200 k, több mint 70 ezerrel több, mint az Outbackben (ez barátok közt sem kevés, minimum 4 karbantartási időszak.) No és az ár sem elhanyagolható (bár ez mindig csak az üzlet megkötésekor véglegesítődik)
Tényleg aludni kell rá egyet (kettőt) -
outsiders
aktív tag
válasz Acheron #2830 üzenetére
Hosszú távon költségben több lesz a Volver, de mind a kettőre kell azért költeni sima karbantartás címen is. Nagyon összehasonlítani is nehéz a két kocsit, annyira mások: az egyik egy mindenes finom műszer, a másik pedig egy kényelmes utazóautó. El kell dönteni mire van igazán szükséged, de az érzelmek is fontosak, főleg hosszú távon. Ami megfelelő összehasonlítási alap lehet az Outbackhez az az XC70.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
és (#2829) stickermajom köszönöm! Kicsit gyanakvóan néztem az árakat. Nem tudom hogy hogy csinálják, hogy utcára kedvezőbb árat adnak, mint az Unix, Bárdi a nagy vásárlóinak... Egyszer majd kipróbálom őket, most már megvannak az idei karbantartásra a motyók, megörültem, hogy az Unix is forgalmaz Motult, így a Bogárba is azt vettem meg. Ez után láttam, hogy a zsu.hu még olcsóbban adja. Mondjuk esetemben nem vészes a különbség, egy 4 literes flakonon 800 Ft difi van, de ha a tavalyi nagy pakkomat nézem, mikor váltó és difi olajat is vettem, meg az első fék cuccokat már jelentősebb különbség kijött volna.
(ó\_!_/ó)
-
balage.
tag
Csak hogy ne legyen annyira lapos a topic
2. gen Subaru Legacyt építettek át (második alkalommal) az ausztrál srácok 3.6-os Tribeca motorral, amit turbósítanak. hogy 11 mp alatt tegye meg a 1/4 mérföldet.
Lehet már láttátok, angolul van. Én anno alig vártam, hogy jöjjön a kövi rész[ Szerkesztve ]
-
mmcc02
tag
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
Qru
MODERÁTOR
Új Forester (2019): [link]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
XV-t még lentebb pozícionálják, házon belül konkurenciát nem csinálnak Ha erősebb motor kell akkor marad az OBK meg az új 7 üléses batár majd gondolom. Azért a kizárólag cvt váltót nehezen veszem be ..... Ezt leszámítva nagyon szép és élhető autónak tűnik, de klasszikus subaru életérzést már nem ad.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
kéne, ahogy már a mostani is, ám... nem tudom, hogy láttátok-e az új rav-4-et, de elég morcos pofája lett. és ugye 2,5-ös benzines hibrid hajtással...
sőt, a sima benzines awd elég okos dolgokat tud
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2845 üzenetére
Igen, az XV a bevásárlós szaladgálós, a Fori meg a családi szerepet kapja. Nekem az is csalódás, hogy az awd rendszer is kevésbé rugalmas (az enyémnél még 50-50 az alap és 60-20 között változtatható a nyomaték itt már 60-40 az alap és max 50-50-re változtatható). Persze az eds meg a nyomaték vektorálás jó dolog az újban.
A cvt-t meg nem nekünk gyártják, Amerikában szeretik és mivel az a fő piac csak a mi kedvünkért nem lesz más váltó, ahhoz túl kicsit piac vagyunk.
Azért hátha az új Ascen motor a 2.4 turbó is bekerül majd a Foriba... Az a 260 ló elég is lenne bele bőven.
Parci: Az egy elég bika hajtáslánc és takarékos is. Nekem tetszik. Kérdés a 4wd rendszere milyen, mert az előző szériánál nem sikerült jó programot írni hozzá. Bezzeg a Outlander-hez sikerült.
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
Felkerült egy szépség most Facebookra, csorog is a nyálam. Kár, hogy a tetejét elverte a jég. De legalább látom, hogy néha azért el is szokták adni a WRX-üket az emberek. Ez megnyugtat.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #2849 üzenetére
Én meg megtaláltam az egyik ph-s fórumtársunk exWRX-ét: [link]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Xbox Series X|S
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Politika
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- További aktív témák...