Hirdetés
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
-
Launch trailert kapott a Stellar Blade
gp A teljes kiadás hivatalosan a mai naptól elérhető lett PlayStation 5-re.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VTom
veterán
válasz VaniliásRönk #250 üzenetére
Én örülnék a legjobban ha így lenne, legalább lenne verseny.
De a ferdítést nem szeretem, márpedig ez a teszt az.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VaniliásRönk
nagyúr
Teljesen túl van ez lihegve, ha Abu részrehajló lenne akkor konzisztensen az összes mérésben lenne valami turpisság. Van bármi kivetnivaló a többi méréssel? Leszámítva hogy a WH esetében maga software hibás, amihez nekik semmi közük.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
WHQD-ig játszható max beállítással. 4K-ban már nem az.
Maguk a Warhammer eredmények jók, csak a benchmarkban keletkezik egy limit a legtöbb kártyán. Ez a játékban is megtörténik egyébként, csak a játékon belül a terhelés ritkán éri el a benchmark szintjét (gyakorlatilag azt lehet mondani, hogy soha). A sajtónak csinált benchmark úgy van kalibrálva, hogy a lehetséges legrosszabb helyzetet prezentálja, de ezt valójában a játékban nem lehet reprezentálni.
(#242) bozont: Nem renderel magasabb felbontáson. Ez egy bullshit. Az 1080p-s beállítással a frame bufferben is 1080p-s kép lesz. Belül történik majd több mintával a munka, de igazából az MSAA vagy az SSAA is több mintát használnak a számításhoz, mégse mondjuk rá, hogy nem natív felbontáson történik a leképezés. Ez is csak egy játékbeli grafikai opció az MSAA és az SSAA helyett, mivel utóbbi kettő nincs támogatva.
(#244) VTom: A hsz-ben, amire válaszoltál egy szó sincs a Vegáról. Nem értem, hogy minek kell ezt odaképzelni.
Ez is natív felbontáson van mérve, hiszen a Full HD-s beállítással Full HD-s frame buffer keletkezik.
Miért akarnánk kikapcsolni a res. scale-t? Pont azért kapcsoltuk maximumra, hogy meglássuk mit tudnak ezek a nagyon erős kártyák, mint az 1080 Ti.(#246) W.Wilson: A driverből kényszeríteni ezeket nem túl jó módszer, mert eltérők a gyártói konstrukciók. Itt pont arról van szó, hogy a játékban van egy beállítás, ami helyettesíti az MSAA/SSAA élsimítást, ugyanis a motor ezeket nem támogatja.
(#252) VaniliásRönk: Ehhez hozzátenném, hogy a műtétem miatt a fenti teszthez igazából semmi közöm. Egyetlen betűt nem írtam bele. A tesztjátékok alapvető módjáról döntöttem csak, pl. arról, hogy mi fusson DX11 és mi DX12 módban. De ezzel a valós munkám lényegében ki is merült. A későbbi tesztekben több szerepet vállalok majd nyilván, hiszen nem kell napi pár órát az ambulancián eltölteni kötözésre várva.
(#253) bozont: Sehol sem írtuk, hogy mindenhol be volt kapcsolva minden. Annyi volt csak odaírva a Divisionhöz, hogy minden max. Mi ennyit állítottunk mindig is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Gainka
őstag
Majd nehogy ez az àllando rinyàlás a tesztek alatt, valami rosz dolog eljövetelét okozza.
[ Szerkesztve ]
-
VTom
veterán
"Ezeket a beállításokat direkt a nagy kártyák miatt választottuk, mert ezeket az eredményeket használnánk tovább például a VEGA sorozatnál is."
"Most azért szabtuk meg ezt, mert az 1080 Ti-hez igazodtunk, és hamarosan jön egy VEGA, amit szintén teljesen kimaxolva éri meg tesztelni."
"Otthon mindenki eldöntheti, hogy kell-e neki, de itt alapvetően arra voltunk kíváncsiak, hogy maximum beállításon mit tud egy top VGA. Nem mellesleg lesz még egy top VGA hamarosan."
Nem én keverem ide a vegát.
Miattam olyan beállításokat használtok a teszthez, amit csak akartok. Csak legyen odaírva, hogy az 1080p-s teszthez 8xMSAA meg 200% res. scale van használva, hogy mindenki számára egyértelmű legyen, mit mutatnak a grafikonok.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Raymond
félisten
"Nem renderel magasabb felbontáson. Ez egy bullshit. Az 1080p-s beállítással a frame bufferben is 1080p-s kép lesz. Belül történik majd több mintával a munka, de igazából az MSAA vagy az SSAA is több mintát használnak a számításhoz, mégse mondjuk rá, hogy nem natív felbontáson történik a leképezés. Ez is csak egy játékbeli grafikai opció az MSAA és az SSAA helyett, mivel utóbbi kettő nincs támogatva."
Ezt ugye nem gondolod komolyan? Pontosan azt csinalja - az egesz jatek nagyobb felbontasban van renderelve es a vegen amikor a UI cuccok ra vannak rakva le van skalazva a beallitott felbontasra. Ugynaugy mint minden mas jatekban amiben ott van Render Scale vagy Render Resolution stb. beallitas (mas ujabb Ubi jatekok mint a WD2 es GRWL, vagy az ujabb Frostbite cuccok mint a BF1, SWBF vagy MEA peldaul). Attol jobb a kulso (DSR vagy VSR) megoldastol hogy a UI elemek nem lesznek bolhameretuek.
Szerk:
"hogy a játékban van egy beállítás, ami helyettesíti az MSAA/SSAA élsimítást"
Azon kivul hogy a SSAA szerinted mi ha nem az egesz cucc nagyobb felbontasban valo lekepzese es downscaling az ugye szinten vili hogy a Render Scale mindket iranyba megy? Tehat nem csak felfele megy hanem lefele is egesz 50%-ra. Akkor szerinted milyen AA-t helyettesit? Ugyanugy van ez is mint minden masik jakekban ami fentebb emlitve volt, so meg a GTA5-ben is ahol joval tobb szorzo van ott mindket iranyba mint a The Division-nel.
Ez hova tovabb annal kinosabb. Nem ertem mire jo az egesz
[ Módosította: Intruder2k5 ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
ForRedGlory
félisten
Na akkor tegyük kicsit helyre ezt a Division benchmarkot.
MSI GTX 1080 TI GAMING X
(6700K 4.5 GHZ, 16 GB DDR4)DX12 1080P ULTRA: Átlag FPS 147.3
DX11 1080P ULTRA: Átlag FPS: 139.3
DX12 1080P ULTRA 200%: Átlag FPS: 62.1
DX11 1080P ULTRA 200%: Átlag FPS: 61.1DX12 1440P ULTRA: Átlag FPS: 107.4
DX11 1440P ULTRA: Átlag FPS 102.9Csak Ultra, nem nyomtam mindent maxra (meg sem néztem mit lehetne még tovább tologatni), mert ezt csak tájékoztató jellegű adatnak szánom, azaz olyannak, amit az emberek 95%-a csinál: feltolja a presetet Ultrára, Highra stb és kész.
[ Szerkesztve ]
-
hokuszla
aktív tag
Le sem merem írni, szerintem miért csúszik ennyit a rizsen teszt.
[ Szerkesztve ]
10400 16GB 1660s 4.5TB
-
-
do3om
addikt
Miről megy itt a vita?
Most a felbontás vagy a beállításokon van valami kicsit buherálva?Ahogy látom az lett a végeredmény hogy valamelyik játék az egyetlen 4K-ra alkalmas karit úgy állítsa be hogy, kevés rá. Inkább mindent leszorítottak szaggatósra csak a Ti ne legyen már a játszhatóság határa felett?
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
do3om
addikt
-
VTom
veterán
Érdekes.
A Division meg 4k-ban a "játszhatóság határát súrolja"..
Érdekes, mert minden valamire való odal tesztjeiben ultra presettel 55-60 fps-t tud 4K-ban a 1080Ti, itt meg játszhatatlan.
Záró gondolatként ennyit írnak róla, meg az árát.Ez a teszt egy nagy ferdítés, hogy rosszabb színben tüntessék fel a kártyát, ezért van feltekerve a resolution scale is.
Részemről ez volt az utolsó PH "teszt" amit elolvastam.
Szánalmas már ez a vergődés.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én sem. Itt csak az 1080 Ti-ről volt/van szó. A Vega majd később jön, de nyilván nagyjából tudjuk, hogy milyen szintre jön, tehát az 1080 Ti-re szabott beállítások jók lesznek hozzá is.
Oda van írva a képre, hogy minden maximumon volt!
(#258) Balika911: Kizáródott köldöksérv, ami tályogot okozott. Most már jobb, bár a seb még mindig problémázik, de lassan csak összeforr.
(#259) Raymond: Ki mondott mást? Ez a beállítás így pont ugyanarra szolgák, amire egy normális AA lásd MSAA vagy SSAA. Ugye utóbbi kettő hiányzik a Divisionből. Olyan dolgokat írsz le, amivel senki sem vitázik.
Ellenben arra a kérdésemre nem válaszolsz, hogy a frame bufferbe Full HD felbontáson milyen felbontású kép kerül.
Eleve rengeteg eltérő SSAA és downsampling megoldás létezik. A downsampling esetében nem csak a mintavételezés növelése fontos, hanem a skálázáshoz használt eljárás is. Ez sokféle lehet. Az SSAA-nál van rotated, regural, ordered, sparse és jittered grid, amelyek eltérő működésűek, vagy ott van még a játékokban egyre nagyobb szerepet nyerő sztochasztikus eljárás. Szóval elég nagy különbség van az SSAA és downsampling között általánosságban, függetlenül attól, hogy jók ugyanarra is.
Én sem értem, hogy mire jó ez a hiszti. Oda van írva a képre, hogy minden maximumon volt, ez tényszerűen van állítva, és tényleg így volt. Az, hogy ez egyeseknek nem tetszik......még ha akarnánk sem tudnánk újramérni egy játékot ennyi kártyával a maximum beállítás alatti szinten. Nem egy hardver nincs már nálunk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bandit79
aktív tag
Nem kellene a driver részben buherálni a beállításokat, hanem alapra tenni, ugyanúgy mint a majd következő vga-knál és csak játékon belűl állítani az előre beállítot szinteket.. medium , high, max stb-ket használni és akkor nincs eltérés beállítások között.. tisztább képet ad az erőviszonyokról.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor leírom egyszerűen. Ha minden maximumon volt, akkor csak az van odaírva, hogy minden maximum, de ha nem, akkor a minden maximum mellé egy adott beállítás ki van jelölve, hogy az milyen paraméteren állt. Például, ha a res. scale 150% lett volna a Divisionben, akkor úgy lenne odaírva, hogy minden maximon - res.scale 150%. De mivel 200%-on volt, így erre nincs szükség, mert maxon volt az is. A Deus Exben is úgy van odaírva, hogy minden maxumom - noAA, vagyis az AA-n kívül minden max. Egy sorba írva ezeket így lehet a legkönnyebben jelölni.
Régóta így csináljuk, lassan 10+ éve. A minta az, hogy van az "alapbeállítás - és a kivétel", de ha nincs kivétel, mert tényleg minden ki volt maxolva, akkor az a rész nincs odaírva.(#275) Bandit79: Sosem buherálunk semmit a driverben. Reset to default van nyomva a tesztek előtt. Minden beállítást csak a játékból konfigurálunk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Gainka
őstag
Hála a jó égnek, kérheted is magadra a deletét, vagy ne lássunk tőled több hozzá szólást, viszlát
Nem kötelező ám senkinek itt lenni, do3omnak sem, meg a többi össze esküvés elmélet gyártónak sem.
Szerintem tisztán és érthetően le irta Abu hogy mi a helyzet.
Azon rinyáltok hogy az egyik játék ugy lett be állitva (maxra) hogy kevesebb az fps mintha nem maxon lenne? Felnött létetekre egy beállításon hőbörögtök, számomra ez vicc kategoria.
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
Azt kellett volna odaírni, hogy 1080p az valójában 4K render, az 1440p az 5K, és a 2160p (4K) meg valójában 8K.
Azt hozzátenném, hogy teljesen életszerűtlen ma, 2017-ben akármilyen kártyával az 5K-t meg a 8K-t erőltetni, bármilyen formában. Nem fog játszható min fps kijönni, a frametime is ugrálni fog, darabos lesz a játék, tele microlaggal.
Abu, ezt kár kimagyarázni. Ez nem max vagy nem max beállítás kérdése, ha nem 100% a res. scale, akkor nem a valós felbontást látják az olvasók, ennyi.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
TaaT
veterán
Van valamilyen hivatalos forrás ahol olvasni lehet erről a resolution scale-ről?
Mert a neten mindenhol ezt írják hozzá...
"Resolution scale 200% on 1080P monitor?
It's kind of supersampling antialiasing @2 times your resolution (4k) and then downscaling to your native resolution. So it kind of looks like 4k and will also eat up resources like 4k."
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
AAAgold
senior tag
"Azt kellett volna odaírni, hogy 1080p az valójában 4K render, az 1440p az 5K, és a 2160p (4K) meg valójában 8K."
elmagyaráznád nekem, hogy mi az a resolution scale és mire való? mert amit írsz, az alapján semmi más funkciója nincs, mint hogy a PH-n alacsonyabb fps-t produkáljon max beállítás mellett egy játék, mint más oldalak tesztjeiben
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
keIdor
titán
Beállítasz a játékban egy felbontást, legyen ez például 3840x2160, 4K monitor esetében ez a maximális beállítás, ami még DSR nélkül beállítható.
A Resolution Scale arra való, hogy élesebb kép érdekében a videókártya egy ettől magasabb felbontásban renderelhesse a képet, majd azt visszaskálázza a te monitorod pixelszámához.
Alapesetben ez a beállítás 100%.
200% esetében értelemszerűen ez már a 8K lesz, tehát 7680x4320. Magyarul annyira is terheli le a gépedet, mintha 8K monitorod lenne és ezt a felbontást te beállítanád.Most ha te arra vagy kíváncsi, hogy az adott X videókártya 4K-ban milyen minimum és átlag fps-t produkál, akkor te a 4K-ra vagy kíváncsi, és nem a 8K-ra. Ezért ez a The Division mérés erősen félrevezető. Az lenne a minimum, hogy ezt leírják, de eleve így tesztelni sem szabadna, egy másik oldalon nem láttam még ilyet. Pedig olvasok párat...
A Battlefield 1-nél például ha piszkálod a res. scale-t, akkor a következő konzolparanccsal ellenőrizni is tudod, hogy mekkora felbontásban megy a render, ezt írd be: render.drawscreeninfo 1, zárójelben mutatja.
100%-200%-ig bármit be lehet állítani.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
AAAgold
senior tag
"A Resolution Scale arra való, hogy élesebb kép érdekében..."
ahha, tehát ez a funkció arra való, hogy javítsa a képminőséget... értem, akkor ha a játék készítői által nyújtott maximális grafikát szeretném látni, szükség van erre a funkcióra?
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
keIdor
titán
Nincs, mivel ha beállítasz bármilyen presetet, legyen az low-medium-high-ultra tök mindegy, a res. scale mindig 100% marad.
Ezért ez nem a maximális beállítás része. Mivel ez nem részletesség vagy effekt. Ez mindig 100% marad, ezt csak te mint user tudod piszkálni.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
jacint78
addikt
Ahogy látom Itt mindíg is az volt a divat, hogy értelmetlenül álítják be a játékokat, néztem régebbi teszteket, akkor a VGA-ák kezelőfelületében álítottak mindent maximális minőségre, ami gyártónként el is tért, és persze senki sem használja így. De igazából nem nagyon kell foglalkozni vele, tele van a net tesztekkel, ahol objektívebb az összehasonlítás. Az is biztos, hogy senki sem álít be 4xMSAA-t 4K felbontás mellett, ha az FPS így igencsak 60 alá esik, mert semmi értelme és még egy 1080ti-vel is lassú.
[ Szerkesztve ]
type your text here..
-
do3om
addikt
Magyarázd el miért? Miért nem téged kéne törölni? Valósa az állításod?
Mi a hiba két kép között? (gondolom számodra semmi)
Az AMD teszten játszható a gyenge karikon is. (pl 480)
Aztán amikor más kerül a fókuszba akkor a 480-nál 2x erősebb is elvérzik. Persze ott a 480 is ami itt már semmire sem jó de úgy is azt nézik mit megy a Ti. Egy ilyen kari meg már akár 4k-ban is érdekes lehet a felhasználóknak de mit látnak? Nem jó.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Belsőleg igen. De azért nem 4K-nak van mondjuk jelezve a játékon belül, mert valójában a frame pufferbe kerülő pixelmennyiség ettől nem változik.
(#279) TaaT: Tulajdonképpen arról van szó, hogy a mintavételek mennyisége megnégyszereződik, és a végső képkocka az extra adatok mellett lesz kiszámítva, és reprezentálva egy visszaskálázás után. A hatása gyakorlatilag az élsimítással ér fel, de technikai értelemben nem élsimításról van szó.
(#282) AAAgold: Igen. Gyakorlatilag a legjobb képminőség 200%-os res. scale mellett érhető el.
(#285) do3om: Már írtam, hogy frissült a program, és valami belső limit keletkezett, ami miatt a worst case mérésekre rosszabbul reagál, mint régebben. Ebben az a furcsa, hogy az átlagos terhelésre pedig jobban reagál. Azt is írtam, hogy ha ez nem változik meg, akkor a Warhammer majd megy, és jön a helyére egy másik stratégia. Ezekkel a programfrissítésekkel nagyon nehéz mit kezdeni sajnos, mert nem mindegyik eredményez pozitív változást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
Ennyi erővel ha egyszer teszteltek Gears of War 4-et, akkor a dinamic resolution-t is kapcsoljátok be nyugodtan, aztán had változtassa magának a render felbontást a fix képkocka miatt. Milyen könnyű dolgotok lenne a grafikonokkal, mindegyik kártya fix 60fps, kész.
Az hogy a játék terheléstől függően mindig más felbontáson fog renderelni, azt sem kell megemlíteni, mert minek. 90% úgyse tudja miről van szó, ahogy itt is látszik.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
AAAgold
senior tag
"Ez mindig 100% marad, ezt csak te mint user tudod piszkálni."
Eredetileg úgy fogalmaztál, hogy élesebb képet ad ez a funkció, amit nem tudok másként értékelni, mint hogy jobb grafikai minőséget biztosít. És ha egy funkció jobb minőséget biztosít, akkor hogy lehetne nélküle elérni a legmagasabb minőséget, ha nem használod?
De ha nem azért van ez a funkció, hogy jobb minőség legyen, akkor mire szolgál?
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az nem javít a képminőségen, míg ez az opció igen. Azért itt 250-350 ezer forintos VGA-ról beszélünk, nyilván nem azért veszi a felhasználó, hogy ne maximumon vagy a max beállítás közelében játsszon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Gainka
őstag
Keldorpapa értelmes érdekes tud értelmes módon érvelni, de te ezekkel az össze esküvés elméleteiddel ...
(#291) VTom valóságtól elrugaszkodott beállítások
Egy játékban található be állítás hogy lehet valóságtól elrugaszkodott?
Nekem ugy rémlik épp a ph userek szoktak az mondani hogy az ultra az ultra minden max, nem?
Az más dolog hogy játszani más be állitást használ az ember.[ Szerkesztve ]
-
VTom
veterán
Én elsőre is értettem mit akarsz mondani, csak attól még nem igaz.
Mindjét grafikonra ugyanazt írtátok pl. a warhammernél: minden a maximumon, MLAA.
Csak éppen az egyiknél 100% a res. scale, a másiknál meg 200%.
De ennek egyértelműnek kellene lennie az olvasók számára?#277 Gainka: köszönjük az értelmes hozzászólást.. Én nem gyártok összeesküvés-elméleteket, mindössze annyi a bajom, hogy valóságtól elrugaszkodott beállítások alapján kijelentik a jelenlegi csúcskártyáról, hogy játszhatatlan vele a Division 4K-ban. Azért ez a legolvasottabb magyar tesztoldaltól elég nagy félrevezetés... Utána meg meg van magyarázva, hogy az olvasó a hülye, mert tök egyértelmű, hogy az adott felbontáson a max a 200%-os skálázást is magába foglalja. Hát szerintem meg nem.
[ Szerkesztve ]
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
keIdor
titán
Akkor te játszál 8K-ban 2017-ben, teljesen életszerű.
Meg mérjed ennyin az alsó és középkategóriás kártyákat. Az hogy 5fps-el megy és 500ms a frametime az mindegy.Abu85: Nem is azért veszi, hogy 5K meg 8K-ban játszon. Mivel aki ért is hozzá, az tudja, hogy 2017-ben még nem tartanak itt a hardverek. Pont.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván számolunk az alapvető logikai képességekkel az olvasóknál is.
Mert az volt a Warhammernél a beállítás. A program változott meg egy frissítéstől.
Az előző grafikonon rajta kellett volna lennie a 100% scale-nak.
(#292) Keldor papa: 4K volt a maximális felbontás, amit beállítottunk. Nem lett nagyobb felbontású kép írva a frame bufferbe.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
AAAgold
senior tag
Ha én vennék magamnak 2-4 csúcskártyát, tuti hogy mindent maximumra csavarnék, mivel ezért adok ki ennyi pénzt... És a maximumhoz hozzá tartozik az is, hogy a preset beállításokon felül is mindent maxra csavarok.
Amúgy a warhammer tesztben is volt res.scale? Mert mintha a linkelt grafikonok ahhoz tartoznának.
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
#20844032
törölt tag
Én nemtudom ki és miért veszi. Én csak azt tudom, hogy nem azért vettem, hogy széjjelcsapjam a játékélményt valami ködös és indokolhatatlan elvek mentén.
Szerintem maradjunk annyiban, hogy ugyanazért vesszük ezt, amiért az összes többit. Ebben lényegtelen, hogy 30K, vagy 300K. Utóbbitól a jobb minőséget várom el, nem azt, hogy mindent bele lehessen csavarni az őrületbe. Az nem a játékról szól, csak az önigazolásról, én viszont játékra vettem.[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
A létező legnagyobb felbontású monitort is vedd meg hozzá, azt hiszem kapható már 8K Dell monitor.
200% scale miatt azzal 16K-ban menne a render, és mivel az a max grafika szerinted, ki ne hagyd!
Az más kérdés, hogy sok játék hibaüzenettel leállna egyébként. Már a 8K-t sem bírja mind.(#297) AAAgold: Nem bújok ki, mást jelent a maximális grafika szerintem, és mást szerinted. Csak az a baj, hogy minden tesztelő az én véleményem mellett áll.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #20844032 #296 üzenetére
Természetesen otthon nyilván dönthetsz úgy, hogy nem állítod be az adott játékra a maximális grafikai beállítást. Eleve megmutatjuk a tesztben, hogy meddig elég. Azt már nem fogjuk meghatározni, hogy otthon mit állíts be, milyen beállítást áldozz fel, ezt már magadnak kell kitapasztalni.
A tesztelésnél kell valami racionális vonal, amit követünk. Persze mindig lesznek hisztik. Egyszer az a baj, hogy minden be van kapcsolva, míg máskor az, hogy nem volt maxon a játék a tesztben. Sajnos ezt nem lehet kivédeni. Az egyik tábornak mindig rossz lesz a teszt. Most éppen a max. részletesség volt a baj.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-