- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Dell notebook topic
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bozont
veterán
Attól még igaza van. Értem én hogy ez egy csúcs kártya és akkor húzzunk mindent maxra, mert valószínűleg erre veszi az ember. De ne ész nélkül csináljuk már. A Resolution Scale pont egy olyan opció, amit érdemes külön kezelni, mivel pont a felbontással variál. Így hiába érdekelne, hogy hogyan teljesít két kártya egymáshoz például a Division esetében 1080p-ben, nem derül ki, mert az említett opciónak köszönhetően a 4K a legkisebb felbontás.
Szóval ha nem is hagyják 100%-on a méréseknél, akkor jó lenne feltüntetni azt valahogyan (minden olyan játéknál ahol van ilyen opció), mit is jelent ez valójában. -
bozont
veterán
Még mindig az a probléma, hogy így a játék magasabb felbontáson renderel mint a natív beállított. Szóval az 1080p eredmények nem azok és az most tök minden mire skálázza le és a végén az kerül ki a monitorra, ha a játék valójában 4k-ban fut annak a teljesítmény igényével.
Valaki írta, hogy ez csak egy játék. Persze, de itt inkább az elvvel van a baj. És most nem az a baj, hogy minden maxra lett húzva, hanem ez az opció pont egy olyan, ami külön említést érdemelne a tesztben és/vagy a táblázatban (szintúgy az SSAA is). Mert ilyen alapon akkor a felbontás is csak egy opció, minek külön méregetni többet, akkor azt csak a lehető legmagasabbra kell állítani és hadd menjen. És akkor ezek szerint ha a PS4 Pro egy 4K kijelzőre van kötve, az is 4K-ban futtatja az összes játékot? Mert a TV-re 4K jel megy ki olyankor.
Ha a későbbiekben több olyan játék is szerepel majd a tesztekben, amiben van ilyen opció, akkor elég sokat fog torzítani az eredményeken. Még ha a sorrenden nem is.De futtattam pár benchmarkot mégis mi itt a probléma. Minden maxon, DX12, csak a res. scale van változtatva:
[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
Senki sem kérdőjelezte meg, hogy jótékony hatása van a recékre és a képélességre. De akkor te megtudod nekem mondani hogy a jelenlegi táblázaton hol látom, hogy az 1080Ti milyen sebességgel rendereli a játékot 1080p-ben?
És többször hallottam (vagyis olvastam) hogy ezt, meg azt a kártyát vétek FullHD-re használni. Túl erős hozzá. Na de mi van ha valakit pl jobban érdekel az hogy 144fps társuljon a 144Hz-hez, mint a felbontás?
Utóbbi nem (csak) neked szólt, hanem úgy általánosságban.[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
Pont hogy nem technikai vitáról van szó, sokkal inkább elvi. Ami belátom kényesebb dolog, mivel valahol mindkét félnek igaza van.
Eleve teljesen független attól a dolog, hogy a frame buffer előtt vagy után kerül leskálázásra, mivel még az előtt renderel a nagyobb felbontáson. Erre én, és úgy látom sokan mások is úgy tekintünk, mintha ténylegesen a nagyobb felbontáson futna a teszt, mivel a teljesítmény igény meg is egyezik azzal a nagyobb felbontással (de erre készítettem én is egy mérést, vissza lehet nézni). És lehet állandóan a farme bufferre hivatkozni, ezzel engem nem tudsz meggyőzni.De még a végére annyit még egyszer. Engem igazából nem zavar hogy minden maxra van tekerve, legfeljebb ha nem találom az adott játék táblázatában amit keresek, akkor figyelmen kívül hagyom. De jó lenne ezt a felbontás skálázást is külön kezelni a jövőben, úgy mint az összes többi élsimítási eljárást és külön megemlíteni a mértékét. Mert látod, hogy sokaknak nem egyértelmű a dolog elsőre, mert egyszerűen máshogy tekintünk erre az opcióra. Elsőre mikor csak átfutottam a tesztet én sem értettem mitől ilyen alacsonyak az fps értékek a Division-nél.
Részemről ki is szállok a vitából, mert mindent leírtam már amit lehetett, újrafutni a köröket felesleges.
U.i.: Én igazából annak örülnék a legjobban, nem csak a PH estében, ha a mérések külön élsimítással és anélkül is szerepelnének. De sajnos tudom, ez szinte dupla munkával is járna.
[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
válasz Daywalker #399 üzenetére
Ez örvendetes hír, ezzel elkerülhetőek lesznek az ehhez hasonló viták.
Viszont most jobban nekifeküdve, a Division értékek tényleg furcsák. Ha lesz időtök tényleg nézzetek rá a dologra. Én ha mindent kimaxolok, kivéve ugye a res. scale-t, 41fps (ultára állítva 47) körül mozog WQHD mellett és nem megy 30 alá. 200%-on meg 16 fps. Még ha nem is ugyanaz a teszt környezet, akkor is nagy az eltérés. Az biztos hogy nem driver, mert mindkét gyártót egyaránt érinti. Első blikkre a windows lesz a ludas. A CU telepítve van már? Mert nálam még nincs, viszont előtte pár nappal frissítettem így azt leszámítva friss a windows.
Konfig az adatlapon.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 100.000.-
- MSI GTX 1080 OC AERO
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)