- OLED TV topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Projektor topic
- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen joysticket vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Canon MILC: EOS R és M topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AAAgold
senior tag
akkor szerinted a res.scale arra való, hogy lassabb legyen a játék ugyanolyan grafikai minőség mellett?
egyszer már leírtad, hogy élesebb képet ad, de aztán nem mered beismerni, hogy ez jobb grafikai minőséget jelent (azon túl, hogy esetleg ez egyéni izlés kérdése, de a játék készítői szerint vélhetően ez a funkciója)
csak azon rugózol, hogy több erőforrás kell ehhez, és hogy máshol nem facsarták ki a maximumot a kártyákból - gondolom van olyan oldal is, ahol vsync on aztán a fix 60fps tartása a cél és semmi más
[ Szerkesztve ]
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
#20844032
törölt tag
Persze. Az már egyéni preferencia kérdése. Pusztán arra próbálok rávilágítani, hogy nincs olyan árküszöb, ahonnan kvázi végtelen teljesítményt várhatunk egy egy hardvertől. A devek viszont beletehetik a ezerszeres res scale-t is a játékokba. Vagy bármi egyebet. Elviekben nincs felső limit semmiben. Ráadásul azt egyszerűbb implementálni, mint egy új gpu-t tervezni, azaz mindig a játékok fognak "győzni".
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #20844032 #302 üzenetére
Olyan biztos nincs, ebben teljesen igazad van. Viszont ezen az árszinten már talán megkockáztatható a maximális beállítás az egyes játékoknál, mint például a The Division. WHQD-ig bírta is, tehát jobban teljesített, mint a korábbi megoldások.
Otthoni szinten pedig rengeteg preferencia van. Valakinek elég a 30 fps, valakinek kell a 120. Ez innentől már játék a beállításokkal.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TaaT
veterán
"A hatása gyakorlatilag az élsimítással ér fel, de technikai értelemben nem élsimításról van szó."
Tagadhatatlan hogy szebb lesz tőle a játék [link] tehát van alapja hogy bekerüljön a tesztbe a "minden maxon" felkiáltással.
De úgy érzem a köv tesztben ezt ki kéne emelni (esetleg írni róla egy pár sort), és ha van rá lehetőség a grafikonokon a natív felbontás és a resolution scale külön szerepeljen.
Give them hell Ukraine!
-
keIdor
titán
Grafikai részletességet írsz, a resolution scale-nek köze nincs a grafikához. Nem lesznek magasabb felbontású textúrák, nem lesz részletesebb az árnyék, nem lesznek szebbek a fények.
Had kérdezzem már meg, egy 720p Ultra presetet te minek nevezel egyébként? Mert én maximális beállításnak, csak 1280x720 a felbontás. A render is meg a megjelenített is.
Te ezt minek hívod? A kérdésem komoly.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
TTomax
nagyúr
Igazad lenne ha konzekvensen mindent kimaxolnátok,de nem teszitek,random megy össze-vissza és egyértelmüen nincs leirva sehol.Lásd: Deus Ex-No AA/Dirt Rally-GTAV 4xMSAA. Ez nem "táborok" kérdése,nem azzal van a gond hogy be volt kapcsolva,hanem azzal hogy ez sehol nem volt kommunikálva,illetve azzal hogy kényetek kedvetek szerint változik nálatok a maximum beállitás.Van ahol szürö sincs kapcsolva,van ahol meg 200% res. scale.Ez nem a tesztelö/teszt hibája,hanem azé aki megmondta neki mit milyen beállitásokkal teszteljen.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#20844032
törölt tag
Őszintén szólva én nem várok el semmit a divisiontől, mert az egy nagyon beteg valami. Az volt az egyetlen cím, amin soha nem sikerült életre keltenem a freesyncet, vagy ha igen, sosem derült ki, hogy akkor épp miért működik. A saját benchmarkja sem jó. Most épp a hetes RTSS nem megy alatta. Ami már elbánik az UWP-s játékokkal is. Nagyon szép, meg kedvelt cím, de elképesztően hektikus a működése.
-
AAAgold
senior tag
én szerintem a grafikai minőség kifejezést használtam, bár lehet, hogy feljebb részletességként hivatkoztam erre
az élsimítás funkciókat te személy szerint minek minősíted? javítják a grafikai minőséget, vagy sem? a res.scale betölt az élsimításhoz hasonló funkciót vagy sem? mi a célja az általad felvetett magasabb felbontás használatának?
egyszer le merted írni, hogy élesebb képet ad, de azóta kerülöd a res.scale célját érintő meghatározást, csak próbálod megmagyarázni, hogy semmi köze a minőséghez
de akkor mi a célja a res.scale-nek? írd le...
a magam részéről pedig azt tudom maximális beállításnak nevezni, ha minden létező opciót be tudok pipálni, ha minden csúszkát a maximumra tudok tolni
[ Szerkesztve ]
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
TTomax
nagyúr
Igen és ez ebben a tesztben nem történt meg,csak egy játékkal... GTAVben van 8XMSAA+ res scale is,ott mi volt beállitva, te tudod?Hol van leirva?Te látod?Akkor miröl is beszélsz?
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
keIdor
titán
A képminőséget javítják, nem a grafikai részletességet.
Az a célja, hogy helyettesítse a kihalt MSAA-t. Ma már csak post process AA-k vannak sajnos javarészt, MLAA, TXAA, SMAA, FXAA stb.
Az a célja, hogy ha bírja a videókártyád, akkor egy magasabb renderrel helyettesítsék az MSAA-t. Nem muszáj a 200%, én 1440p monitor mellett néha felmegyek 120-130%-ig. Játékfüggő.
Régen volt 32xSLI MSAA, meg 64x QuadSLI AA, mégse alkalmaztuk őket, mégse teszteltek velük. Mert az eljárás ott van és működik, de nincs hardver, ami élvezhető sebességgel képes legyen futtatni. Ma ugyanez az 5120x2880 (5K) és 7680x4320 (8K). Ilyen felbontásokra nincs jelenleg hardver. Senki sem játszik 5-15-25 fps-ekkel és akkor az ugráló frametimeról még nem is beszéltünk, mert az is magas ilyen renderfelbontás mellett.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
válasz hackeeeee #312 üzenetére
Játékfüggő, teszteld ki. Én Battlefield 1-ben pl. Ultra presettel játszom, TAA Off, 2560x1440 a monitor és 130% a resolution scale.
Zárójelben mutatja mennyi, fejből nem tudom, de olyan 3400x1800 környékén renderel. Megvan még így is a 70-80fps, ami nekem G-Sync miatt untig elég.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
#20844032
törölt tag
válasz #20844032 #307 üzenetére
Visszatérve néhány mondat erejéig a tesztelési metódusra: értem, hogy miért így teszteltek. Önmagában evvel nincs is különösebb baj. Mindazonáltal érdemes lenne megfontolnotok azt, hogy csináltok, és közöltök a legmagasabb elérhető preseten _is_ eredményeket. Nem a hardverek mosdatása okán(az felesleges), és nyilván több idő elkészíteni is, de talán átfogóbb képet ad. És ha másért nem, hát pont azért, mert látjuk, hogy jelentős különbségek adódhatnak. Így senkinek nincs oka azon lamentálni, hogy most vajon melyiket tekinthetjük torznak, vagy torzabbnak mint a másik. Ehhez viszont kell a másik, függetlenül attól, hogy épp melyik az egyik
-
AAAgold
senior tag
Én a magam részéről válaszoltam egy kérdésre...
Nem gondolnám, hogy rosszhiszeműek lettek volna a PH-sok ebben a tesztben, nem tudom minek a függvénye egy-egy játék esetében , hogy melyik opciót használják vagy sem. Én csúcskártyák esetében jobban szeretem, ha szó szerint maximumon tesztelnek. Emellett nagyon örülök azon teszteknek is, amik az egyes grafikai opciók változtatásának sebesség előnyét mutatják be.
A gagyi, klikkvadász, bulvárnak se nevezhető karaktergyűjteményeket nem szeretem.
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
AAAgold
senior tag
Ehh...
Ha te vennél egy (több) csúcskártyát, nem az lenne az első dolgod, hogy mindent maxra csavarj (res.scalet is)?
Örülök, hogy külön kiemelted a "ha bírja" részt - ebböl a tesztből megtudtam, hogy 1db 1080ti esetén mit jelent a "ha bírja" esete a divisonnél...
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
stfx
aktív tag
Nincs itt semmi latnivalo. Abu keszul a vega tesztre, es mar sejti hogy eselye sincs fullHDban az 1080ti ellen, ezert kellett mar most eljatszani ezt a fullhd=4k musort, mert max abban lesz jobb a vega az 1080ti-nel. Vagy meg ott se. Csak latszodjon majd hogy mennyivel gyorsabb egy sima 1080-nal a vega, az nem szamit hogy 320GB/s vs 512GB/s mellett persze 4k-ban eselyesebb a vega, de lehet igazi 1080p-ben nem tudja lehagyni. De csak meg kell majd magyarazni a 600$+ os arcedulat.
-
VaniliásRönk
nagyúr
Megtértem, Abu egy eretnek, már én is látom a (zöld) fényt! Máglyára a hitszegővel! Olyan teszt nem lehet amiben nem az nVidia nyer! Szentségtörés! A vörösök mind pokolra jutnak!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
VTom
veterán
válasz VaniliásRönk #326 üzenetére
Miért, ebben a tesztben ki nyer? Minden grafikonon az első 5-6 VGA nVidia.
Itt nem erről van szó, hanem az oldal hitelességéről.[ Szerkesztve ]
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz VaniliásRönk #329 üzenetére
Az nem hiszti.. Valahol akkor is igazuk van azoknak akiknek ez "nem tetszik".
Pl. Overwatch-ban 1080-nal 30-40% FPS + 150%-os scale-hez képest úgy, hogy levettem 100-ra.
Az SMAA erre még rátesz úgy szintén 30%-ot.
Vagyis, Én is tartom magam ahhoz, hogy úgy kellenének az eredmények, hogy Scale-lel, majd "anélkül", 100-on.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
Racecam
MODERÁTOR
válasz VaniliásRönk #329 üzenetére
Nem, egyáltalán nem találom hisztinek. Véleményekkel alátámasztott vita van, ahol (gyanítom) mindkét fél rendelkezik az igazság lándzsájával, különösen, ha a saját szempontjaikat nézzük.
Néha persze van akivel elszalad a paripa és a részlehajlás kártya is előkerül, de azért többnyire teljesen értelmes és kulturált ez a vita, ahol az álláspontok ütköznek, de nem akarják megsemmisíteni a másikat.De!
Ha te akár csak vélt "jópofiságból", vagy ki tudja miért próbálod szítani a tüzet, felébreszteni a valahol a mélyben pislákoló lángot, azt bizony sokan nem nézik jó szemmel. Ami viszont a baj a te szempontodból, hogy én sem...
Ezért ha nincs érdemi mondanivalód az eredeti íráshoz, újabb érved a vitához, akkor kérlek, csak a hozzászólás kedvéért ne írj, még "OFF"-ban se!
Com'è diverso il mondo visto da qui
-
Tomassy00
senior tag
Irigylem a türelmedet Bár muszáj vitába szállni ezekkel mert még azt hiszik igazuk van ...Amúgy eddig én is azt hittem hogy a játékokba res scale mindig alapálláson voltak, de nem, így pedig számomra is hiteltelen és megtévesztő az összes ilyen teszt. Elég későn derült fény az igazságra, de jobb később mint soha...
-
VaniliásRönk
nagyúr
Azok a vádak, hogy Abu már előre készíti a terepet egy részrehajló Vega teszthez az üldözési mánia kicsúcsosodása, teljesen alaptalan és ostoba.
Az meg hogy egyrészt nem feltétlenül volt jó ötlet 200%-ra kitolni a resolution scale-t, meg hogy ezt mindenképpen érdemes lett volna megemlíteni és megindokolni, nem kérdés, és már többször ki lett tárgyalva. Ehhez képest továbbra is özönlenek ugyanazok a vad vádaskodások, vég nélkül.
Mit lehet tenni azon kívül, hogy az ember megpróbál rávilágítani, hogy mennyire nevetséges és értelmetlen ami itt folyik? Az érdemi vita kb. 200 hozzászólással korábban lefolyt."Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
Gainka
őstag
válasz VaniliásRönk #333 üzenetére
+1
-
félisten
válasz VaniliásRönk #333 üzenetére
Szerintem ez egy akkor ügyes trollkodás és vitaszítás amit csinálsz mint az állat. mindig te kevered fela sz@rt , ezzel a dologgal, már leírtad 100x a véleményedet, ok, másnak meg más a véleménye, pont.Lépj túl rajt, 200 hszből 100 miattad keletkezett.
Nem jó, hogy ez így lett csinálva és igen van akinek fontos ez a teszt, te nem tartozol közéjük, csak nem tudom mit keversz akkor itt.
Ráadásul nem a teszt részéről van szó, hanem arról, hogy egy oldal nekünk, olvasóinak, tagjainak, támogatóinak szól, illene szavahihetőnek és tájékoztató jellegűnek KELL lennie felénk. Állandó beállításokat alkalmazni, vagy ha változás történik a beállításokban , akkor arról tájékoztatni minket, olvasókat. A Youtuber tesztelők szinte mindegyike úgy kezdi a videót, hogy megmutatja az Options menüt és végiggörgeti a beállításokat tájékoztatva erről a nézőit.Attól hogy így lett megcsinálva ezen az oldalon nem biztos, hogy ez jó ötlet volt, reméljük legközelebb máshogy lesz, vagy ha nem akkor említést tesz róla a cikkíró.( egyébként a cikk jól lett megírva és szép munka volt, ezzel nincs gond, köszönjük)
Ezzel szemben nem kapott az elégedetelnekdők népes csoportja egy" bocs, valóban oda kellett volna írnunk," se egy" jó majd legközelebb megemlítjük" nevű hozzászólást se Abu-tól se a cikkírótól, ami a minimum lenne szerintem, csak a magyarázat van, hogy ez evidens , hogy nekünk tudni kellett volna ezt a dolgot,mert a felskálázás is része az options menünek, még ha a világon nincs is egyetlen egy oldal sem aki így csinálná a teszteket, mert így nem lehet viszonyítási alapot képezni a régebbi tesztekhez vagy ha így csinálják, azt külön kiemelik vagy külön táblázatba foglalják.
Nem egy embernek nem tetszik ez a dolog hanem az itt kommentelők jó része nem helyesli, hogy elmaradta tájékoztatás..
.Ez így lett megcsinálva , túléli mindenki, meg majd tájékozódik máshonnan reális beállításokkal és kész.
Ennyi a lényege a dolognak és már rég lezárult volna, ha időről időre nem ostobáznál le valakit vagy neveznéd különféle jelzőkkel az miatt,( ha csak a véleményét, tők mind1) mert kifejti az álláspontját.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz VaniliásRönk #333 üzenetére
Már mondtam, ha azonos körülményekkel, vagyis ebben az esetben max beállítás + max scale beállítások lesznek ugyan ezeknél a játékoknál, akkor nincs semmi probléma. Ha esetleg nem, akkor majd lehet hőbörögni.
Véleményem szubjektív...
-
jacint78
addikt
válasz hackeeeee #337 üzenetére
Igen, de érdemes észrevenni, hogy egyes kártyák az ilyen túlzott beállításokkal nagyon lassulnak és máris változnak az erőviszonyok, pedig az adott beállítással senki sem használná. Például, az RX480 4K felbontáson nem lassul annyit, mint a 1060 így meg is előzi, viszont FHD felbontáson, ahogy a kártyák 99%-át használják is az emberek mondjuk a 1060 jön ki jobbra, viszont 4K-án mindegyik túl lassú már, tehát senki sem használná így, de a túlzott felbontással torzulnak a valós erőviszonyok. Ez csak egy szemléltető példa volt, nem a konkrét tesztre értettem.
type your text here..
-
TTomax
nagyúr
Szerintem egy hiteles tesztnek tartalmaznia kellene egy összeállítást arról,hogy mégis milyen beállításokkal futott.Az igaz,hogy ez többletmunka viszont csak egyszer kell játékonként elvégezni.Ez a res. scale egyáltalán nem egyértelmű,ebben a tesztben is van másik játék ahol be van építve,mégsem lett a tesztben bekapcsolva. (GTAV).A beállitásokat akár screenshotban is lehetne mellékelni,sőt akár erről egy cikket is lehetne írni,miért az ami.Viszont az nem egy szerencsés hozzáállás hogy "maxra tekertük,mit gondolsz",már csak azért sem mert a tesztelő(k) rengeteg munkáját helyezi kétes fénybe.Mindenki levonja a konzekvenciát,az én részemről ennyi,köszönjük a tesztet!
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Raymond
félisten
Az egesz nem arrol szol hogy NV-t le kellet huzni vagy reszrehajlasrol stb. Ez tortent (amit barki lathat ha visszaolvas es kigyomlalja a sallangot):
Kijott a teszt a latott eredmenyekkel a The Division-nel plusz ez a szoveg:
"A DX12-es játékok esetében, ahol most már a frissített The Division is megtalálható, az látszik, hogy hiába a fejlődés, a 4K felbontás még nem elérhető a 1080 Ti számára sem, legalábbis maximális minőségi beállítások mellett."
Fel lett hozva hogy Ultra stb. beallitasok nem eppen realisztikusak manapsag es hogy lehet jatszhato FPS par effekt lejjebb vetelevel ugy hogy az a kepminosegen nem latszik meg. Ebbol jott az hogy a The Division jobban meg lett nezve mert a cikkben szereplo eredmenyek nem tukrozik azt amit az ember otthon lat vagy amit mas tesztekben latni. Meg lett kerdezve milyen beallitasokkal ment pontosan es megjott a valasz. Ez normalis esetben OK lenne, de az eredmenyeket megintcsak nem lehetett reprodukalni otthon es aztan kiderult hogy a Resolution Scaling is fell lett huzva 200%-ra. Na itt jott elo az hogy abban az esetben a grafikon nem helyes mert a felbontasok nem azok amik ott allnak hanem 2x mindket iranyba, tehat negyszeres felbontasban renderel a jatek a leirtakkal ellentetben. Plusz igy a fent idezett szovegnek sincs ertelme, mert azon az oldalon szereplo haro jatekbol pont hogy a The Division az ami jatszhato 4K-ban a 1080Ti-vel, ugyanis a grafikonon 1920x1080-as felbontasnal szereplo szamok azok amik 4K (3840x2160) felbontasban lettek merve. Es azert 131 atlag FPS 42 minimummal boven a "4K felbontas elerheto" kategoriaban van.
Na itt jon a kepbe az hogy eleg egyertelmu (ha pozitivan all hozza az ember) hogy ez az egesz nem szandekos volt, mert a Resolution Scaling nem egy uj opcio ami sehol nem letezik es elmeletileg egy teszt oldalon azert tudni illik mit is csinal pontosan, de valaki benezett valamit. A tobbi jateknal nincsenek beallitasi gondok, de itt egy nagy baki tortent. Na most ahelyett hogy valaki elgondolkozott volna par masodpercig az egeszen es egy "ja, tenyleg" (meg csak "ja, bocs" se kell) mellett legalabb annyit tett volna hogy szol hogy majd atnevezik a grafikonokat hogy tukrozze a valosagot mert nem lesz ujra tesztelve minden. Vagy hogy ez most igy lett es legkozelebb nem 8K-ban tesztelunk mert nem sok ertelme van.
Ehelyett lett az amit itt Abu produkalt hogy abszurd modon probalja felremegyerazni hogy az eg nem kek vagy hogy egy 1m hosszu vasrud nem is 1 meter. Volt itt minden:
1) nem jo az FPS mero - pedig mindenhol mashol jo es megegyeznek a jatek alltal mutatott az FPS szamok mint a UPlay mind kulso programokkal (AB/RT) vagy teljesen kulso meresekkel (DF videok pedaul)
2) azert van ott mert nincs a jatekban normalis AA es csak ez van SS helyett - ez annyira egyertelmuen nem igaz hogy egyszeruen nem is tudom miert van legitimizalva azzal hogy egyaltalan diskuralva van rola. A Resolution Scale beallitas soha nem azert volt es most se azert van egy jatekban hogy SS-t helyettesitsen, azert van hogy belsoleg a motor olyan felbonasban szamoljon mindent ami vagy gyorsabb eredmenyt ad (100% alatit beallitasok) vagy jobb kepminoseget (100% feletti) anelkul hogy
a) az egesz kep szamolodjon VSR vagy DSR-al igy a UI skalazas utan olvashatatlan (felskalazas) vagy tul kicsi (leskalazas)
b) ne kulso megoldasra kelljen hagyatkozni
3) ha 1080p a felbontas beallitasa akkor a jatek 1080p-ben megy fuggetlenul attol hogy milyen felbontasban szamol belsoleg mielott utolso lepeskent leskalazza a szamot kepkockat - ez akkora marhasag hogy mar tenyleg nem lehet ra semmit irni. Ez kb. annyit jelent hogy Abu szerint hogy ha egy XB360 dashboard-ot 1080p-re allitok be akkor minden XB360 jatek 1080p-ben fut.
4) hozzaszolasok egy csomo random technikai szoveggel tele aminek semmi koze az egvilagon a temahoz, peldaul az egesz SS metodusok, de arra jo hogy a kevesbe hozzaertoket elkapraztassa mert "hu mennyi terminus technicus, o aztan biztosan tudja mirol beszel", pedig a mosogep vizkovesedeserol is irhatott volna, kb. annyi koze volt a lenyeghez.Abszolute teljesen felesleges volt az egesz, a vegletekig kinos es szomoru hogy 2017-ben a PH!-n a helyi szakertovel arrol kell "vitazni" hogy 1920x1080 felbontas es 200% Resolution Scaling mellett 3840x2160-ban szamol-e a jatek vagy nem es a szakerto megprobalja elmagyarazni hogy nem
Semmi nem kellett volna, csak egy "ja, tenyleg!" es atnevezni a felbontasokat a grafikonon vagy odairni hogy bar 1920x1080 van ott, a hasznalt beallitasok miatt az 3840x2160-nak felel meg. Ennyi, semmi mas. Aztan hogy a kovetkezo cikkben hogy mertek szinten mindegy, csak legyen leirva mi hogyan mikent volt beallitva es merve.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
DigitXT
félisten
Korrekt összefoglaló. Én amúgy egyre lennék kíváncsi: egy adott méretű FHD
monitoron 200% res.scale esetén szebb lesz-e a kép, mint egy ugyanolyan(!)
méretű, de 4K monitoron, natív felbontásban? Erőforrásigény összevethető, de
a végeredmény azért nem ugyanaz lesz, mert az átméretezés maszatol.Szerk: természetesen a kérdésem megfogalmazása negatív választ sejtet.
Ergo, ha valaki a 4K szépségét akarja látni, hát vegyen alá egy 4K monitort...Mindig mondják, hogy "x" felbontásra "már" nem kell AA! Csak azt felejtik el,
hogy az adott megjelenítő mekkora + milyen távolról nézzük. Pl. FHD esetén
egy 40"-os TV-n elég durván látszana a lépcsőzetesség ~1 méterről. Míg egy
5"-os telefonon már nem nagyon érzékeled, ha nem nézed nagyon(!) közelről.[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
"Nyilván számolunk az alapvető logikai képességekkel az olvasóknál is."
Gratulálok, most hülyézted le a PH népét, legalábbis egy nagy százalékát, köztük engem is. Ennyire nem kellene belemenni...
Egyébként is, akkora hülyeséget is rég halottam, hogy azért van a res.scale 200%-ra tekerve, mert az 1080 TI-hez van állítva. Mi van? Minden tesztet ugyanolyan beállításokkal kell lefuttatni. Attól, hogy az 1080 TI esetleg túl magas FPS-t mutat annyit fog jelenteni, hogy jó kártya. Viszont direkt feltekerni egy res.scalet, amiről egyébként sem közudott, hogy benne van a játékban, majd jól csendben maradni, amíg valaki rá nem jön, nem etikus. Ezzel "direkt" 1080 TI is el van lehetetlenítve, ami nem túl hiteles, rendes dolog. Nem véletlen nem használják komoly oldalak ezt az opciót. Bár nerm is értem mit írogatok, a PH tesztek ezek szerint nem komolyak, mert folyamatosan más-más beállítások mellett megy a teszt, attól függően, hogy mi várható a kártyától. Citromdíjra erősen esélyes ez a történet, igazán büszke lehet rá, aki kitalálta.
[ Szerkesztve ]
-
#20844032
törölt tag
>Én amúgy egyre lennék kíváncsi: egy adott méretű FHD
monitoron 200% res.scale esetén szebb lesz-e a kép, mint egy ugyanolyan(!)
méretű, de 4K monitoron, natív felbontásban?A kérdés tárgya alapvetően szubjektum, a válasz is ennek megfelelően kezelendő: nem. Totálisan nem. a natív 4K-t megkarcolni sem lehet fullhd-ban semmilyen képfeljavítással.
DE
(és ez már nem a konkrét kérdés volt) a 4k is üvölt az élsimítás után. Az élsimításmentes 4K is zsizseg.[ Szerkesztve ]
-
jacint78
addikt
válasz #20844032 #347 üzenetére
Teljesen objektíven álítom, hogy látszik különbség elég rendesen, mivel az élek sokkal szebbek. BF4-ben könnyebb észrevenni a messzebbi ellenfelet.
A képeken is látszik, hogy (bár a fények változtak, de msot nem ez a lényeg) sokkal szebbek az élek. A fák levelei is aprólékosabbak.
FHD simán AA nélkül.
FHD 200%-on.
[ Szerkesztve ]
type your text here..
Új hozzászólás Aktív témák
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Stellar Blade
- Gitáros topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vác és környéke adok-veszek beszélgetek
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- BestBuy topik
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-