- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Coyot
őstag
válasz msgt.fubar #6050 üzenetére
nekem emg 50em, és épp valami nagyobb vasra gyűjtök, TA-t akrtam venni a nagyot, de akkor aszondjátok ne?
akkor marad a panam vagy az a phenix 400Má' nem
-
MaciG
addikt
Mikor jönnek már az új autók? Nem tom már értelmesen elkölteni az Rp-m
BANZAII
-
Plokijuma
aktív tag
válasz Dr. Romano #6037 üzenetére
Akinek volt TMU-s accja, annak a stadionbeli pontjai megmaradtak (nem volt ladder reset). Így pici handikappel indul, aki TMNF-ben csinálja az accját. (TMN-es accok itt már nem jók)
Ajánlom nektek az E05-ös pályát Soloban. 60 kör. kb. egy óra, de sajnos van egy kanyar/ugrató kombináció, amit lehetetlen 10ből 10szer jól megcsinálni... ha nem sikerül, akkor fél perc veszteség respawn miatt. Már csak szinte ez hiányzik, a többi pálya (3 kivételével) mind author idővel kivégezveSzerintem hanyagolni fogom a PT-t, mert sajnos sok kis hiba van a játékban, de sok javulást nem nagyon látok (van, csak sajnos nem elég gyors ütemű). Fél éves bugok vannak a játékban... Lehet, hogy nemcsak az Invictus hibája, mert a kiadó (aeria games) hajtja őket, hogy legyen több cucc... De az már az Invictus hibája, hogy egy kocsit nem tudnak úgy berakni a játékba, hogy ne legyen (újabb) bug... Ott valami erősen el van szúrva... Szerintem érdemes lenne a játék egyes részeit szépen újraírni... Tudom, hogy egy ekkora méretű programnál ez egyenesen őrültségnek látszik, de szerintem mindenki a bugmentes(ebb) PT-t preferálja és nem az új cuccokat és bugokkal teli PT-t. Lassítani kéne az új dolgok fejlesztési ütemébe...
Macig:
add nekem. Egyébként nem hinném, hogy minden kocsi meg van neked full tuninggal
Nem új autók kellenek ide... azt pár sorral feljebb kifejtettem[ Szerkesztve ]
-
MaciG
addikt
válasz Plokijuma #6055 üzenetére
Van full-os wizzem (alap kocsikhoz jó), fullos quadro, fullos stallion (izom) és egy fullos panama, mást meg minek vegyek?
Jöhetne egy olyan serpentine map ,ahol azon az offroad-os részen ami az 50-50-ben van, nem felfelé megyünk, hanem lefefé zúzunk ,nah az odabaxna
BANZAII
-
PepeDon
tag
Ma a kis bugvadászoknak nagy szerencséje van, most két TA-s video akadt a horgomra. Mind a kettőn SSD2 a főszereplő. Az egyiken egyedül az első tankig 1:00.2xx-1:00.5xx időket megy, a végefelé meg draftolva 59.8xx.
A másikon 4-5 ember az első helyeken (persze itt is SSD2 a 'főkolompos') szépen draftolva fél körre elhúztak a többiek elől. Ebbe a futamba a végén ketten draftolnak és nem SSD2-e lett a legjobb kör. A draft-partnere futotta 58.4xx ha jól emlékszem.Azért elég érdekes, hogy a replay-eket mentem sorba, de még mindig csak 1 fogyott. Az is csak azért mert megnéztem mi lesz, ha el is mentem (save gomb visszajátszáskor).
-
Viszlát
addikt
válasz msgt.fubar #6059 üzenetére
Szerintem az a srác tudja, hogy mitől indul be a speedbug. Kb 10x játszottam már vele és mindig volt neki...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Plokijuma
aktív tag
válasz msgt.fubar #6059 üzenetére
Pár hónapja, mikor sok-sok TA futamon mentem én is láttam olyan játékosokat (pl. AA Relevant, SSD2 stb), akik gyanúsan sokszor pozitív speedbugot kapnak (esetek 60-80%ban vagy még e felett). Vagy tudnak valamit, vagy valami lokálás dolog okozhatja a speeedbug jelenlétét és milyenségét... (pl. nálam gyanúsan sok a negatív speedbug TA-ban az esetek többségében megközelíteni sem tudom üres tankkal a többiek idejét (draft nélküli időket nézve), csak taktikával/drafttal szoktam tudni összehozni jobb eredményeket)
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Romano
veterán
Nah a sok barom állat miatt felgyűlt feszültséget most végre kiengettem
Mentünk egy 30 körös TA-t, de váratlanul 3-an elkezdtek szórakozni. Beálltak a célegyenes utánni ívre és ütöttek ki mindenkit aki arra járt (engem is jópárszor).
Nah mivel ma úgy is olyan kedvemben vagyok több sem kellett. Megálltam ott náluk és próbáltam védelmezni a többieket Amikor jöttek, nekimentem a sorfaluknak, összezavartam őket, így kevesebb embert tudtak kiütni. Persze még nekik állt feljebb és még ők mondták hogy beküldik a visszajátszást ha nem hagyom abba
A vége az lett hogy a 3 őrültből egy idő után már csak 1 maradt (+ én ), de az is inkább menekült előlemTudom ezt nem szabad, meg hülyeség volt meg lehet felkerülök watchlistre, de nagyon jól esett csesztetni a barmokat
[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
pisti
őstag
válasz Dr. Romano #6063 üzenetére
Jah ez az érzés mindent megér, mikor azoknak rontják el a "játékát", akik másokénak a tönkretételén élvezkednek vagy legalábbis próbálkoznak vele...
Lehet tényleg felkerülsz watchlistre, bár ha kicsit tüzetesen nézik és látják, hogy te pont hogy akadályoztad őket, azért inkább vmi jutalom listára kéne kerülnöd... -
Dr. Romano
veterán
-
Viszlát
addikt
Nah, megtapasztaltam a negatív speedbugot. Halál érdekes volt, mert km/óra szerint ugyanúgy mentem mint egyébként (draft nuku, egymagam), mégis a legjobb időm, kapaszkodjatok meg... 1.05.443
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Plokijuma
aktív tag
válasz Viszlát #6066 üzenetére
km/óra szerint ugyanúgy mentem mint egyébként
Kanyarban is? mert csak a kanyarsebesség szokott a béka hátsója alá esni... az egyenesekben gyakorlatilag ugyanakkora a sebességed speedbuggal, mint nélküle... a kanyarsebességben szélsőséges esetben akár közel 15-20km/h sebességkülönbség is felléphet (draft nélkül pesze) attól függően, hogy pozitív vagy negatív speedbugot kaptál.
Emiatt többen arra gyanakszunk, hogy a kocsinak a tapadása(grip) változik meg, ha speedbug van.
(esetleg a tömege is, de ehhez az egyenesben lévő végsebességet kéne vizsgálni speedbugos és nem speedbugos esetben, de ez nem egyszerű, mivel ha negatív speedbugod van, jóval kisebbb a kanyarkijárati sebességed, mint normál esetben, emiatt lehetetlen a végsebeséget összehasonlítani, mert nem ugyanarról a sebességről kell gyorsulnia a kocsinak)
Replay mentve? A legszélsőségesebb esetek talán segíthetnek a fejlesztőknek rájönni a probléma forrására (vagy legalábbis mit lehetne ellene tenni)[ Szerkesztve ]
-
PepeDon
tag
válasz Plokijuma #6068 üzenetére
Elég sok replay mentettem már, de nem hiszem, hogy ezzel törődnének a fejlesztők. A legjobb ha az ember csak a saját speedbugját küldiné el nekik. Ugyanis, ha más embert 'jelent', akkor fennáll annak a veszélye, hogy csak nála történt minden. Mint a lag esetén. Ott is csak te látod, hogy 1-2 vagy a többiek állnak és te mész, a többieknél meg pont fordítva. Tudom a speedbugostól gyenge védekezés lenne, de akkor is lehetne erre hivatkozni.
Azért én azt mondom csak olyan speedbuggal foglalkoznak (illetve nem a jelek szerint ) amit veled történik meg.
Ott a 3-4 log fájl amibe elég sok minden van. Például azt se láttam sose, hogy feltöltené időközönként egy szerverre és utána tudnák elemezgetni.A speedbug szerintem is a kanyar 'rossz' beállítása miatt van. A kanyaríven néha úgy betapad, mintha 3 tonna lenne a kocsi. Szerintem inkább a súly miatt van és nem tapadás miatt. Egyszerűen draftolva se megy úgy az autó, mint bug nélkül . Szélárnyékból nem lehet kiugrani, mert a másik annyival gyorsabb. Ebből gondolom, hogy a súly miatt van. Ha tapadás miatt lenne, akkor ha jobban tapadna gyorsabban lehetne a kanyarban menni, kisebb tapadásnál, meg csúszkálna illetve lesodródna a kanyarívről. De nem erről van szó, hanem szimplán belassul a kanyarban az autó.
Ez így mind a TA-ra vonatkoztatva.
Más versenyeken nagyon nem lehet megállapítani ki a bugos, mert annyi tapadás segítő, meg sebesség növelő cucc van, ráadásul az íveket se úgy veszi az ember.....
Egyenlőre nekem a Panama két keréken a legjobb. Ott pl teljesen elment a súly az elejéről és mind hátra csúszott. Gyorsult mint állat, de kanyarba be nem lehetett vele fordulni. Az előző futamon (akkor a két kerekes bug előtt) meg 80 felett csúszott ki. Tehát ott a tapadás szállt el, de lehet, hogy hírtelen 'lefogyott' a Panama és azért csúszkált pattogott.
Jó lenne egy 'nemhivatalos' bugbejelentő csapatot felállítani, de annyi ideje meg kinek van játszani. Marad a várakozás, hogy talán, majd egyszer...
Mondjuk ezzel csak azt érik el ,hogy egyre kevesebben fognak játszani a játékkal. Én is elgondolkoztam a Panamás bug után, hogy 'ez most jó nekem?'. Adtam a játéknak esélyt, megvárom még a májusi nagy update-et és megnézem az AA kategóriát. Meg a másik TA-s pályát várom. Ha utána is ilyen bughalmaz lesz, szerintem ki fog kopni a vinyóról . -
Viszlát
addikt
válasz Plokijuma #6068 üzenetére
Igen! Volt 30 köröm kifigyelni, tele tankkal üres tankkal egyaránt
Ha üres a tankom és egyedül megyek, tehát mehetek az általam legideálisabb ívnek tartott vonalon, akkor a kanyar előtti végsebességem 171-172. Körülbelül a kanyar felénél járok, amikor lecsökken a sebességem arra a szintre, amit aztán már tudok tartani végig a kanyar során (162-163). Én úgy szoktam kijönni a kanyarból, hogy az idális ívről elengedem a megfelelő pillanatban, így "átsodródik" a külső sávba, a bukkanón így 165-166 tud lenni a sebességem.
A lényeg, hogy ez a speed bug alatt is ugyanígy volt. Egyetlen különbség amit érzékeltem, az az autó hangjában volt, mintha erőlködött volna, egészen más hangot hallottam mint addig, de lehet, hogy ezt már csak belebeszélem.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
msgt.fubar
senior tag
válasz Plokijuma #6062 üzenetére
Van egy olyan sanda gyanúm hogy akik ilyen sokszor produkálnak speedbugot azok földrajzilag egy helyről lehetnek. A szervertől való távolság vagy az adott internetviszonyok miatt jöhet nekik elő. Mert alapvetően a netkód hibája az egész - rosszabb netkapcsolat, ritkábban küldi és fogadja a csomagokat és lám meg is van a speedbug. Ha sokan mennek egy versenyben akkor is előjön, mert sokan sok országból lehetnek egy adott versenyen. Vagy direkt ratehaxorok a gyerekek, és az összes legjobb idő kamu.
gottagofast
-
Plokijuma
aktív tag
válasz msgt.fubar #6071 üzenetére
Az rendben van, hogy sokat számít a master servertől való távolság lag szempontjából, de ennek miköze van ahhoz, hogy hogyan viselkedik a saját autóm? Elvileg fixnek kéne minden paraméterének lennie a kocsinak (esetleg a súlynak nem, mert fogy az üzemanyag, de azt is a te géped számolja, nem más gépe) Ráadásul elméletileg a te géped tárol és számol minden paramétert (ha nem így van, akkor lehet itt a hiba, mondjuk a gamehackelés elkerülésére jó módszer lehet, de akkor viszont a lagmiatt rossz információkat is kaphatsz, így előjöhet a speedbug)
[ Szerkesztve ]
-
msgt.fubar
senior tag
válasz Plokijuma #6072 üzenetére
A szerver a verseny közben állandóan próbálja szinkronizálni a játékosokat, hogy mindenki mindent ugyanúgy lásson ahogy kell. Namost ha van 1-2 laggosunk akkor már rögtön borulhat a bili, és rossz adatokat küld vissza a szerver. Tehát ilyen alapon mindegy mit számolt a te géped Budapesten, ha a szerver megzavarodik picit és rossz adatokkal felülbírálja a tieid. Ez persze csak egy teória, de van egy olyan érzésem hogy nem áll távol a valóságtól.
Ha pedig így van akkor eleve ott a bibi, hogy a központi szerver nem ellenőrzi a beküldött adatokat. Ezek az adatok a kocsi aktuális (x,y,z) koordinátákkal megadott pontos helye, aktuális sebessége és gyorsulása, illetve a korábban említett tapadáshoz tartozó együttható. Szóval ezeket nem ellenőrzi a teóriám szerint a szerver, tehát ha sokan sok rosszat küldenek be, akkor a többség-dönt-elve alapján a többiek jó adatait is ehhez igazíthatja. Az pedig rengeteg időt és erőforrást emésztene fel ha minden adatot ellenőrizne, lehet hogy játszhatatlanná válna a játék. Persze csak ha ennél az elképzelésnél maradunk.
Nem tudom hogy így van-e vagy nem, de ha záros határidőn belül nem változtatnak valamit a fejlesztők akkor nagyon nagy bukta lesz a játék. Ez persze most még nem látszik egészen nyílvánvalónak, pedig már most vannak jelei. Például az, hogy a nagy öregek közül (gyk A-V szintű, 2000-es ratinges játékosok) egytől-egyik elszállingóztak, mert látják hogy nem veszik túl komolyan ezt a játékot (a fejlesztők-karbantartók). Helyettük van 3 raklapnyi B-C-D-E núb, és igen látszólag emelkedik a játékosszám, de a színvonal rohamosan zuhan. Mennyivel jobb lenne az újak mellett megtartani a régi játékosokat is, kedves feljesztők?
gottagofast
-
MaciG
addikt
Bennem már az is felmerűlt, hogy ezt a speedbugot diretk is elő lehet hozni (mint valami speed hack), mert az nem létezik, hogy szinte mindig ugyanazok a játékosok "kapják meg". Én pl. még soha nem kaptam speed bugot. (mondjuk nem is sokat TA-zom )
Természetesen most az pozitívról beszéltem.
BANZAII
-
PepeDon
tag
válasz msgt.fubar #6073 üzenetére
Szép-szép, de egy bibi van. Nem számol a szerver semmit.
A játék P2P. A szerver csak a szobát tartja nyílván, meg hogy kik vannak a szobában, a versenyben futott körök idejét, végén meg az eredményeket. A játékosok, ki hol van p2p alapon egymást közt cserélik. Ha én nem küldök adatot neked, vagy hibás adatot, attól még a szervernek elküldöm (biztos van valami prioritás és a szerver az első). Sokszor előfordul, hogy lag miatt az előttem lévő kiáll a fűre, de az ideje attól még változik, tehát versenyben van, csak épp én nem kapok adatot tőle. Nem ettől van a speedbug. A speedbug mindig sajátgépen lép fel. Sokszor van olyan hogy az előttem lévő nem rajzol szélárnyékot, de a sokkal előrébb lévő meg igen. Tehát én megyek ki a kanyarból, és látom hogy a sokkal előrébb lévő húzza a csíkot ( ), de olyan messze van, hogy esélyem se lenne odaérni. Speedbugnál is előfordulhat, hogy a gép úgy számolja, hogy a speedbugos előtt megy valaki akinek a szélárnyékában halad olyan sebességgel, hogy nem éri utol sose. Bár ez biztos nem így van, mert már szépen kitárgyaltuk, hogy valami tapadás/súly probléma van a háttérben .
Egyébként én már mikor telepítettem a játékot azon gondolkodtam mi lesz, ha elérem a legfelső szintet. Minden kocsi a maxon, akkor miért érdemes játszani? Alázni a többieket, pályacsúcsokat döntögetni,...? Pont az ilyen dolgok miatt alkalmatlan mostani formájában a játék. Aki elérte a maxot az próbálkozik 1-2 csúcsot megdönteni, de a speedbug miatt szinte lehetetlen. Csalódottságában meg letörli a játékot.
Szóval szép, hogy új autók, meg pályák, de azért a hátteret is néha ki kellene takarítani. -
erdol
senior tag
Paja Te lettél DRU this no all?Mi ez a DRU egy klán?Az AA revenant is DRU revenant lett úgy látom.
[ Szerkesztve ]
Allah életet mindenkinek ad, de értelmet nem mindenkinek.
-
Plokijuma
aktív tag
Érdekes futamom volt... Ausztrál liga... (aki nem tudná elég szigorú szabályok vannak itt, hogy egyenlőbb esélyek legyenek)
Első rajtkockát sorsolt ki a kawanámnak a gép, a második sorba sorba egy lion és egy másik kawana foglalt helyet... (4en voltunk összesen)
2 másodperc alatt lehagyott mindenk a startnáli! addig ugye csak a gázt kell nyomni... mi ez ha nem speedbug??? acc+ balanszom van ráadásul...
replayt mentettem, de sajnos nem sikerült, mert raktam egy smileyt a replay nevébe... így nem mentette el a játék valamiért a futamot (bug) .. a merevlemezen sincs rajta, csak egy 0 kb-os file...replay beszerzése folyamatbanu.i. miért kap el állandóan a negatív speedbug?
tiszta szívás számomra a PT így... csak CTFben tudok szórakozni.... -
PaJa1
őstag
Jah cseréltem, meghívtak, még mikor kb 5en voltunk. Csak késve váltottam a nevemet. Elég erős a csapat
a DRU a Drifting Reckless Underground rövidítése. (Felelőtlen Csúszás Földalatt vagy valami hasonló magyarul )Én meg nem kiléptem még a szétlövés elmentése előtt a játékbóóóóólll... Már megint elfelejtettem elmenteni....auto save kéne
[ Szerkesztve ]
A probléma az idő! Physics can not be cheated! ## WoT: ThisNoAll_HUN ## OBHUNRACING.COM
-
Creative997
őstag
válasz Plokijuma #6072 üzenetére
Ezt kapjátok ki, sok minden mocskot láttam már ebben a játékban(pl Pepe dragster Panamaját ), de TA-ban ez már nagyon komoly volt. Pro verseny, 2-en vagyunk 15 kör, C vagy B szintű ellen már nem tudom. A lényeg hogy olyan durva negatív speed bugot kapott a gyerek, hogy Kapaszkodjatok meg: körönként 8 másodpercet kapott! Míg én 54-53-as időket mentem, addig ő 1:02-eseket max!! Az már mellékes hogy a második körben mentem egy best lapot és utána meg se tudtam közelíteni azt az időt, ugyanolyan teknikával, és persze fogyó benzinnel, erről ennyit, a TA egy rakás fos.
A másik már rookie-val, amit nem értettem, hogy megyek szokásos tankolás előtti 1:01közepe egyedül, 30 kör, a mögöttem levő mindig lassan tankolt, de egyedül !!1:00:1-es időt!!! ment, persze hogy az utolsó kör utolsó kanyarjában úgy elhúzott hogy csak lestem. Meg nem tudom, eddig drafttal is ilyen 1:00:1-2-3as időket mentek hetek óta, most meg? 58-asakat!
Most érem el a maxot a játékban, megvárom a nagy patch-et, megnézem az újdonságokat, feltúrom a Panamamat amennyire tudom, aztán nekem vizsgaidőszakom lesz, meg nyáron se nagyon fogok játszani. Szeptemberben visszatérek, ha addig nem javulnak meg ezeknek a hibáknak, legalább annyi része hogy egy kicsit élvezhető is legyen (TA), akkor megy a kukába.Project Torque 4ever! http://www.youtube.com/watch?v=mZFd76UmplE
-
mazda626
addikt
Hát nem megszakad a net TA közben. Sok faszsággal legalább 6 dupla rp item úszott el. Kurva jó.
-
PaJa1
őstag
Szétlövés, a ligasorozat végén, én az ausztrál ligában indultam, még csak ez ért véget, a többi a mai nap folyamán végződik. Ma zajlott le az utolsó, 5. futam és utána a pontok alapján az elős kettő illetve ha holtverseny van akkor ők is még 1 versenyt futnak hogy ne legyen holtverseny.
Klán... inkább csapat Elég jó pilóták vannak benne, és hívtak engem is. Azért cseréltem nevet, megajándékoztak a nickváltóval, de amint faxa lesz a guild része a játéknak viszatérek a HUN előtagra. Sajnos a hun meg a dru nem fér bele a nickembeA probléma az idő! Physics can not be cheated! ## WoT: ThisNoAll_HUN ## OBHUNRACING.COM
-
Ricco_hun
senior tag
Na PT-s életemben először mentem egy 30 körös TA Rookie-t (6 players). Mit ne mondjak már értem a topikban panaszkodó TA-sokat. Bent volt egy fasz gyerek lökött ki mindenkit meg fékezgetett be előttünk, persze hogy beleszállok hátulról és még ÉN kapok áthajtásos büntetést agresszív vezetés miatt? Há' bocsásson má' meg a világ, milyen szabály ez. És ez a büntetés dolog még 3-szor megtörtént, mondanom sem kell egyik se az én hibám volt. Na erről ennyit.
A nyúl ugrik, a pók mászik, de a teve köp; A vészrendszer nneem működik!; ...ráadásul életveszélyes hazugság. Életveszélyes, mert veszélyes az életre.
-
PepeDon
tag
válasz Ricco_hun #6087 üzenetére
Nem feladni, biztos lesz olyan futam, ahol összejön egy jobb társaság. Én mindig keresem az olyan szobákat, ahol E_F -esek nincsenek. Bár már volt olyan hogy egy B-s gondolta, hogy lebosszulja a mezőnyt. Sőt nekem olyan is volt, hogy én vezettem, mögöttem karambol és a gyerek beírta, hogy most vége a csávónak. Szépen letudta büntikéjét és beállt várni. Mikor közeledtem elkezdtem veszettül hellozni, meg hogy ne érjen hozzám. Nem is moccant, de akik utánam jöttek, azok nem úszták meg. Mindig mikor utolértük csinálta a tömegkarambolokat. A 3-4 bünti után beállt velem draftolni. Ha utolértünk valakit szépen elém ment és kilökte az illetőt. Ezt eljátszotta majd a fél mezőnnyel és mikor vége lett a futamnak még várta hogy köszönjem meg neki, mert tisztította az utat. Mondtam neki hogy jó ügyes vagy, de többet azért ne csinálj karambolt. Utána érdekes mód kidobták a szobából, visszajött, de akkor is repült.
Szóval vannak állatok, de néha akár még segíteni is tudnak. Az a kellemetlen, ha téged néznek céltáblának. Akkor mindig el kell bújni valaki mögé és imádkozni.Most volt egy szép ctf bug. A szobakészítő kapott egy ctd és utána nem számolta a pontokat. Akinél volt a zászló az hiába borult fel nála maradt a zászló. De a kapun is hiába ment át nem változott a kapu helye.
-
SylarHUN
senior tag
-
Plokijuma
aktív tag
válasz Dr. Romano #6091 üzenetére
az a szép benne, hogy felniben/gumiban nem esett semmi kár...
[ Szerkesztve ]
-
SylarHUN
senior tag
Erős konstrukció!! És ez vajon forgalomba kerűlt?
PSN: Xbox:
-
mazda626
addikt
-
Viszlát
addikt
válasz Dr. Romano #6098 üzenetére
No meg tegyük hozzá, hogy ha csak rajtam múlna, hogy balesetet szenvedek vagy sem, akkor még oké lenne a dolog. De pl velem történt egyszer egy olyan, hogy egy velem szemben közlekedő teherautónak elszabadult a pótkocsija, átjött az én oldalamra és félig frontálisan, félig oldalba kapott, de úgy, hogy lerepültem az útról és egy villanyoszlop fogott meg... Abból az Audiból karcolás nélkül szálltam ki (a kocsi totálkáros lett), de ebből valszeg még a darabjaimat is csak nehezen tudták volna kiszedni...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
mazda626
addikt
Egyetértek veletek. Átfogalmazom úgy, hogy nem az alapján vásárolnék kocsit, hogy mennyire biztonságos. Lehetne 5 csillagos is, ami csúnya és 3-as ami szép, utóbbit venném.
Az összes kocsit 64 km/h-nál ütköztetik, az autók elenyésző százaléka csak olyan szar, mint a Commodore. Ekkora sebességű balesetnél halálos balesetről alig hallani. Az emgint más dolog, hogy autóúton/páláyn 110/130km/h vagy fölötte, ott meg már tök mindegy mi az, lehet bálna 6000 légzsákos Merci is meg egyszerű Polski Fiat is, fém az fém, és hajlik.
[ Szerkesztve ]