- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
Hirdetés
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
gp Ebben s hónapban többek között a Ghostrunner 2-t kapják meg az előfizetők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mazda626
addikt
Ausztrál ligára hogy kell jelentkezni?
Írok egy hszt a topikjába és kész? -
Amur
addikt
válasz mazda626 #6101 üzenetére
már sehogy! most lesz vége.egyébként tényleg csak post-olni kellett a topicba,és a 21 leggyorsabb hsz-elő lett a liga tagja.
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
msgt.fubar
senior tag
annyira, de annyira idegesítenek ezek az E kategóriás újoncok :| annyi van belőlük mint a rohadás, és minden versenyt hazavágnak. lassan már az valami ha úton tudok maradni, mert keresztülkasul cikáznak, fűről le, majd fel, és mindezt derékszögben a pályával. most is egy 20 fős ta-rookie-n lettem második, úgy hogy a 3. helyről indultam, kétszer kilöktek, szóval az utolsó körig végigzongoráztam 1-20-ig az összes helyezést. ja és persze közben óriási lagg, és ha mindez nem elég akkor még a játék is szaggat 20 játékossal. -.-
gottagofast
-
[HUN]-Kisa
aktív tag
válasz msgt.fubar #6104 üzenetére
Hello! Én ezt könnyen megoldom általában!!Mindig én csinálom a szobát leülök tévézek 10 percig!!addigra ált. megtelik a szoba és a C alattiakat kilököm!!A multkor játszottam TA-t 20 mentünk volt benne 1 db E kategóriás.1-ső voltam volt majdnem fél kör lőnyöm!!Jött kia boxbol!!És látszott szépen ment előttem és elémvágott......váááááá!! És kaptam szépen a büntetést!!! végül 5- ik helyen zártam azt a meccset -16 rating-el!!! az 1-ső meg +21 et kapott simán nyertem volna ha nem kapom a büntit a kis köcsög miatt!!!!!!Leggyorsabb kör is az enyém volt!!2 kör és akkor a 4 ik-et is beértem volna na d mindeggy!!!
Én így szoktam a C alattiakat kigórom ha nem Magyar.!!! hehe
Én akkor az első helyröl indultam a kis kecsege meg a 2-ikrol asszem!!!
Tegnap TA-ztam és 19 rookie autó 1 pro!!!! próbáltam beállni a pro szélárnyékába de mire felgyprsultam 190-re addigra már elment volt egy kör nek a 4 edéig a döntött részen 187 mentem!!de sajna kilépett és nem tudtam befejezni vele a kört tuti lett volna !!! 56:xx idő ha nem jobb!!De szerintem az is bug volt döntött kanyarba 187mph val menni rookie-val:??
Hát nem tudom!![ Szerkesztve ]
Bmw 330 Ci, Samsung Galaxy S7 Edge
-
Plokijuma
aktív tag
válasz [HUN]-Kisa #6105 üzenetére
Azt azért ne felejtsétek, hogy egyszer ti is voltatok E/D/C licenszű versenyzők. Anno ti is követettek el pár hibát... sőt megmerem kockáztatni, hogy kb. 10 futamonként becsúszik mindenkinél egy nagyobb baki (véletlen kilökés, boxban száguldás stb.)
Adni kell nekik is esélyt, hogy megtanulják a TA-t...
Mondjuk az se ártana, ha magasabb licensz lenne az alsó limit, vagyis csak sokkal nagyobb tapasztalattal rendelkező játékos kapnának jogot arra, hogy indulhassanak egy TA futamon. Egy A vagy B licenszű versenyző nem fog kockáztatni bant szándékos keresztbeállással, mert eljutni addig nem 10 perc... ellenben az E kategóriás accounttal, amit meg lehet szerezni viszonylag gyorsan. -
msgt.fubar
senior tag
válasz Plokijuma #6106 üzenetére
Szerintem frankón megkülönböztethető egy kezdő véletlen hibája, és egy ilyen jellegű pofátlankodás. Az hogy keresztbeáll az úton, várja az embereket a pitkijáratnál és társai az én leiratomban nem tartozik a véletlen baki fogalomkörébe.
Limitálni kellene igen, erre nagyon jó megoldás a másik két TA-kategória, csak az a kár hogy baromi drágák a verdák hozzá, és ezért baromi kevesen veszik meg őket. Ha megvan az adott szint akkor ingyen, de maximum jelképes összegért kéne adni a TA-verdákat. Így ad1 többen versenyeznének ott (a rookie tényleg a rookie-knak lenne), ad2 maradna pénz normális autókra és fejlesztésre.
gottagofast
-
Plokijuma
aktív tag
válasz msgt.fubar #6107 üzenetére
Ha megnézed, nem a te hozzászólásodra válaszoltam...
Kisvárdai "addigra ált. megtelik a szoba és a C alattiakat kilököm!!" mondatára reagáltam csak...[ Szerkesztve ]
-
Dr. Romano
veterán
válasz [HUN]-Kisa #6105 üzenetére
LoL nem azt mondtad egyszer hogy nem bírja a sok playert a neted és laggolsz? Szerintem nem direkt löknek ki téged, csak egyszerűen "nem tudják hol vagy".
Lényeg ha nagyon lagos vagy egy versenyen a többiek érdekében ne vegyél részt rajta (meg különben sem izgalmas egyedül menni a pályán vagy pörgő és repülő kocsikat üldözni )Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
PaJa1
őstag
-
MaciG
addikt
válasz [HUN]-Kisa #6111 üzenetére
Futam ,minden vasárnap van (5 héten át) kb 11-kor, de már full-os a létszám.
BANZAII
-
PaJa1
őstag
válasz [HUN]-Kisa #6111 üzenetére
több liga van, jelenleg 6, valahova még beférsz, de te csak touringban indulhatsz abból 4 van, 2 asszem tele
[ Szerkesztve ]
A probléma az idő! Physics can not be cheated! ## WoT: ThisNoAll_HUN ## OBHUNRACING.COM
-
SylarHUN
senior tag
Milyen szekerekkel lehet a ligában idúlni? Azt vágom hogy Class1, és hogy nem lehet hátizsákot használni, de a tuningok maradhatnak? Vagy teljesen alap autókkal lehet menni?
PSN: Xbox:
-
msgt.fubar
senior tag
Jó kis függvénysorozatok után 2kor leültem TA-zni, és elég sokan voltak Illetve még vannak is, főként amerikánus barátaink. Ők pedig bizony NASCAR-buzik szóval mostantól fenn kell maradni
gottagofast
-
Viszlát
addikt
válasz msgt.fubar #6118 üzenetére
Én is felébredtem hajnalban és játszottam végre három jó TA-t, pedig voltak kölykök most is, csak valahogy az értelmesebbje (többnyire NASCAR fanok)... Mondjuk azért nem fogok éjjelente felkelni, de ez jóvót
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
nike_
addikt
válasz msgt.fubar #6118 üzenetére
Tényleg amúgy hány körönként érdemes kimenni benzinért nascar-ba? TA Rookie. Mert én a múltkor nagyon megszívtam, mentem amíg ki nem fogyott a benzin, küzdöttem az 1. helyért. Kimentem, hát írja, hogy gyorsan megyeka boxban, nem adott benzint. Azt se tudtam, hol a helyem. Közben elhúztak bőven mellettem akikkel harcoltam, és ők végig nem mentek ki benzinért! Lehetett backpackjuk esetleg?
-
-=ZS=-
tag
Tíz köröset végig lehet vinni tankolás nélkül, ha az ember spórol az üzemanyaggal. Nem tudom, hogy a mostani peccsekkel változott-e a fogyasztás, 10 köröst is rég mentem, de akkor még úgy volt, hogy a gáz-fékpedál állását jelző csíkokból (motorháztetős nézet) ha két egységnyivel padlógáz alatt mentem egész verseny alatt, akkor épp elég volt.
-
nike_
addikt
Jah, csak én az 1. helyért küzdöttem 2 emberrel, úgyhogy nyomnom kellett mint állat. Egyébként én F1-es nézetben szoktam menni.
-
msgt.fubar
senior tag
Nekem mindkét kocsinál a F2-es motorházas jön be leginkább. A rookie-nál különösen jó, mert nagyon közel vagyok úgy az aszfalthoz, jobban lehet érezni az utat, ami jobb köridőket jelent Viszont nagy zsufiban érdemes F5-re váltani, mert úgy nem ér váratlanul 1-1 kilökési-kísérlet... amúgy az utóbbi időkben van egy kedvenc manőverem ezek ellen.
Ugye arról beszélünk, amikor egy autó az orrával a másik autónak megy hátul oldalról, így akarja kipörgetni. Namost ha te az első autóban vagy akkor ez elég rémisztő tud lenni - az emberek nagy többsége ilyenkor nyomja a gázt. Ami rossz, mert így csak gyorsabban pördülsz meg. Ilyenkor vagy nem csinálsz semmit, csak ellenkormányzol - ebben az esetben ő a saját kocsiján kívül a tiédet is tolja, látja hogy nem tud kipörgetni és ezért abbahagyja.Vagy a jobb megoldás az, hogy te pörgeted ki. Ugye megvan a pozíció: a hátsó kocsi menetirányban van és tolja maga előtt a másikat ami szöget zár be az úttal, mivel már el van fordulva valamennyire. Ilyenkor megint két esélyed van: a pördülés irányába kormányzás és fék: ilyenkor nem állsz ugyan vissza az irányba, de a másikat a falnak vágod. Vagy a pördüléssel ellentétes irány és hirtelen gáz (gyk sokáig nem nyomod, majd hirtelen igen), akkor gyakorlatilag meglendíted a kocsid farát és kivágódik a kis szemétláda a fűre. Ez főleg azóta nagyon jó móka, hogy a fű lassít Ajánlom, nagyon hatásos módszer, bár kicsit gyakorolni kell. Az tuti hogy a verseny erejéig biztosan elveszi a kis vicceskedők kedvét a kipörgetéstől.
gottagofast
-
nike_
addikt
Amúgy, hogy lehet AP-t szerezni? Elég láma vagyok...
Á, már látom.
[ Szerkesztve ]
-
Viszlát
addikt
válasz msgt.fubar #6126 üzenetére
A hátulról kipörgetősök ellen a leghatékonyabb szerintem, ha egy pillanatra elkormányzod az autót a kilökés irányába, majd vissza, így megkened az orrát a mögötted jövőnek, tuti fal+fű kombó lesz belőle neki.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
msgt.fubar
senior tag
válasz Viszlát #6128 üzenetére
Nagyjából én is ezt írtam csak barokkos körmondatokban
Ja amúgy végülis TA-Intimidator lett az új kocsim, a Panama-ra sokat kellene költeni, én pedig keveset játszom, azt is az oválcsíkon... Szép nagy tankot kapott, mivel a 11 kör 3/4-éig kibírja naftával, az utolsó kanyarra nem maradt már csak - driftelgetéssel csontnélkül megvan a 11 kör. Drift nélkül egymagamban 218-220 mph-t tudtam belőle kicsikarni, ezt kanyarban ügyesen még 187 mph körül lehet tartani, de tényleg óvatos kormányzással. Viszont a gyorsulása nem valami jó, elég lomhán húzza fel magát eddig a sebességig. Üres tankkal a legjobb időm 51.9 körül volt egyedül.
A pitbe a Pro-nál megszokott módon már az előző körben el kell kezdeni fékezni (), amúgy nem vészes az sem. Csak ki ne lökjenek, mert mire visszatalálok a pályára és visszagyorsulok addig rámvertek egy kört. Mondjuk az A-I szintlimit és az ára talán elriasztja a núbokat. Viszont elég sokaknak van már, jellemzően A-V szintesek, és főleg a tengerentúlról, de jól játszanak (ezt még tegnap láttam specatorban).
wow, fanatikus tag lettem
[ Szerkesztve ]
gottagofast
-
pH érték
aktív tag
Sziasztok! Én is feltelepítettem a játékot, néha ha van időm akkor előszedem, főleg a Thunder Alleyt kedvelem. Egy olyan kérdésem lenne, hogy miért van az, hogy ha sok a játékos, akkor ide oda rángatóznak, néha nem is lehet látni a kocsikat és a szélárnyékot?
-
nike_
addikt
Sziasztok.
Ti milyen kocsit ajánlanátok, aminek 130Mph (vagy nagyobb) a végsebessége, de jól gyorsul? Kocsira gyűjtők, csak nem tom milyen legyen.
[ Szerkesztve ]
-
-=ZS=-
tag
válasz msgt.fubar #6129 üzenetére
Én meg mezei "tag" lettem, néhány HSZ-szel ezelőtt, fel se tűnt Majd este megünneplem..
(Viszont a hozzászólásaim döntő többségét ebben a topikban tettem közkinccsé!)[ Szerkesztve ]
-
Viszlát
addikt
válasz msgt.fubar #6129 üzenetére
Én is megvettem már, valamikor nyomhatnánk, mert még nem láttam Intimidatoros szobát
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
PepeDon
tag
válasz Viszlát #6133 üzenetére
Intimes ótó van nekem is . Jó lenne egyet csapatni, draftolva toltam egy 50.9xx időt. Bár draftolni nagyon nehéz vele. Az egyenesben ha rágyorsulsz a másikra, akkor pont a kanyaríven kellene elmenni mellette. Na pont azt nem lehet ezzel a kocsival. A kanyarban tartani a távolságot draftolva, meg kész művészet. Esti órák és hétvége a megfelelő idő nekem.
-
Viszlát
addikt
válasz PepeDon #6136 üzenetére
Én még csak pár kört mentem vele gyakorlásképp, de úgy tűnt, hogy ha figyelsz a sebességre, akkor sokkal könnyebb irányítani mint a rookie-t, sokkal stabilabbnak tűnt nekem.
Az esti órák nekem is megfelelnek általában, kivéve ha két óra foci után kidőlök
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
SSP33DY
aktív tag
Szevasztok!
Paja! Lehet a PT hivatalos fórumán nyitni egy MAGYAR topikot? Ott egybe lehetne minden, moderálhatnád, és csak a PT-ről szólhatna, meg az aktuális eventekről..csak mert oroszul és németül baxhatom.., ha a felét sem értem a ligás futamoknak, meg mikor kihez hová és miért kell jelentkezni, meg stb..
Szal ha lehet, kérlek nyiss egyet, vagy nyitok én, azon ne múljon!
Üdv, SSP33DY (AA-I... majd ha lesz már végre ilyen is..)EX>>--OBB->>®™SSP33DY lvl 46 "garázsmester" by Erdol....és a kedvenc:..inkább nézd meg buksit.. by Csabesz lol Hiányzik a PT.. mondom a PT!!!
-
SSP33DY
aktív tag
válasz Viszlát #6133 üzenetére
..pedig majdnem minden este nyitok egyet, aztán 20-30 perc unatkozás után lépek.. nekem intimmel nem sok kell a 0.49-hez!
és a fentiekre válaszolva TÖKÉLETESEN be lehet venni vele a kanyart, megfelelő íven akár 240-el is!! nem megy a falnak! (ezt tegnap mutatta meg egy C-jogsis srác, miután nyomtam vele 3 versenyt, mind a 3 szor -24 ratingért...fakk )EX>>--OBB->>®™SSP33DY lvl 46 "garázsmester" by Erdol....és a kedvenc:..inkább nézd meg buksit.. by Csabesz lol Hiányzik a PT.. mondom a PT!!!
-
msgt.fubar
senior tag
válasz Viszlát #6137 üzenetére
Intimes szobát még én is csak egyszer láttam, az is full amcsi volt ma éjjeli 2-kor De mi csapathatnánk egy jót akkor este fele. Arra lennék még kiváncsi megverhető-e az Inti egy Pro-val Kanyarban jobban megy, és bár egyenesen csúnyán lemarad köridőben elég közel tudnának lenni egymáshoz.
gottagofast
-
Dr. Romano
veterán
válasz msgt.fubar #6141 üzenetére
Szerintem 240 km/h-ra gondolt
[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
msgt.fubar
senior tag
-
Viszlát
addikt
válasz msgt.fubar #6140 üzenetére
Mindenképpen benne vagyok, de valszeg nem ma, mert még mindig melózom...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
SSP33DY
aktív tag
válasz msgt.fubar #6141 üzenetére
"te mi a fészkes franckarikáról beszélsz?! egyenesben nem megy 240-el.."
FOGADJUNK AZ ACCOUNTODBAN! És nem azt írtam, hogy kanyarban megy annyit, de egy jó draft után 240 körül érsz be a kanyarban, és ha ügyes vagy, illetve eltalálod az ívet, bent tudod tartani!!
CAPISE?
Byez.EX>>--OBB->>®™SSP33DY lvl 46 "garázsmester" by Erdol....és a kedvenc:..inkább nézd meg buksit.. by Csabesz lol Hiányzik a PT.. mondom a PT!!!
-
[HUN]-Kisa
aktív tag
nike_:Egyértelmü,hogy Panama!! De a fullos Harpoon viszont jobban gyorsul!!
A multkor mentem fullos harpoon elllen a start-nál simán ott hagy!!ENGEM LEGALÁBB IS!!!
De ez általában az első kanyarig tart! Circuit-on Spagetti-n(1) ott a fullos harpoon-nak olyan 10 másodpercet szoktam adni körönként!!És még fél fullon sincsen az autó!!! 189mph!!1. Panama-nak 135 -nél még nekem nem vált fel 5-ikbe a circuit-on!! 140-et még nem hoztam ki belölle!! De szerintem a 180-at is kiviszi olyan pályán!!
A Phoenix 400 az pedig harpoon-al is le lehet hagyni!!! Az csak akkor éri meg ha van vagy 1.2999 millád !!!! Mert annyi xp van max!!! csak akkoir éri megvenni azt a kocsit ha nincsen mire költened a pénzed!!De ha több Rp-d van az még jobb!!!Szerintem 1 ÉRTELMÜ,HOGY PANAMA!!!!!De te tudod!!Bmw 330 Ci, Samsung Galaxy S7 Edge
-
msgt.fubar
senior tag
válasz SSP33DY #6146 üzenetére
"TÖKÉLETESEN be lehet venni vele a kanyart, megfelelő íven akár 240-el is!!"
Ebből nagyon az jött le, hogy te kanyarbeli sebességről beszélsz. Egyenesben, erős drafttal elképzelhető a 240, de ha annyival esel be a kanyarba akkor nagyon észnél kell lenned hogy ne zuhanj bele a falba.
Persze egy gyakorlott sofőr meg tudja oldani Ja és ne legyél ilyen kib*szott arrogáns, köszi.[ Szerkesztve ]
gottagofast
-
Coyot
őstag
érdemes benevezni a TA pro-ra? vannak ott sokan mert akkor az lenne a fő bevételforrásom
Má' nem
-
erdol
senior tag
Menj párat és meglátod bejön-e.Van akinek tetszik van akinek nem.Taktikázni nem lehet a benyával 10 kör mindenképpen,ha van draftpartnered jól mész ha nincs akkor esélytelen vagy azokkal akik így mennek.Kevesebb az idióta de itt is van.Nekem nem tetszik de ez csak az én véleményem.
Allah életet mindenkinek ad, de értelmet nem mindenkinek.