Hirdetés

Aktív témák

  • Meiser

    tag

    Nos az új 46G10E Tv-m szervízbe vonul holnap, mivel Edigital nem tudja a cserét biztosítani a forgalmazás vége miatt, így javítva lesz...Egyébként a szervízben is azt mondták, vszínűleg tápcsere. Elképzelhető, hogy a vihar miatt vmi gebasz volt az áramellátásban és kicsapta, jobb ötletem nincs. Mindegy, ez most nem is érdekel. Ezek után ez a garancia dolog jobban bosszant!

    Javaslom inkább, hogy akik a májusi időpont előtt vették meg a tv-t azok először is próbálják majd meg a garanciát érvényesíteni (én is így teszek), meglátjuk mi lesz. Aztán ha esetleg akadékoskodnának akkor meg közösen fel kell lépni valamilyen formában a téves telefonos információ miatt és ki kell harcolni az 5 évet. Ez így lenne korrekt a Panasonic részéről.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák