- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Még javulhat az Arrow Lake-S platform teljesítménye
- Szabályosan kilőtt az AMD asztali piaci részesedése
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- Androidos tablet topic
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AndrewTdi #39851 üzenetére
HA az elem zárlatos, akkor nem lehet beindítani a kocsit és a diag valami olyasmit ír, hogy a befecskendezők vezetéke zárlatos. Ilyenkor egyenként ki kell kötni a befecskendezők kábeleit, melyiknél elindul 3 hengerrel az a zárlatos.
Ha nem indul, lehet a tápszivattyű hibája is, meg még sok minden más...
-
AndrewTdi
addikt
Nos.
valami olyasmi van, hogyha benyomják a visszamenő ágat, akkor jó a pumpa nyomás az elemekig.
az is kiderült, hogy gariba kicserélik mind a 4 elemet a PoBuba.
már csak trélert vadászok.abban nem tud valaki segíteni?
Valkó - 11ker PoBu útvonalra, holnapp reggelre -
AMD Power
titán
Gyönyörű szép lett ez az új A3 Sedan.
-
cellpeti
nagyúr
üdv
5 vagy 6 sebességes váltó a jobb, pl 2.5ös motorhoz? Illetve milyen váltott ajánlotok, manual vs triptronic vs automata?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
-
latyak17
tag
Holnap lesz kész a kocsi, és megjönnek elvileg az alufelni.. váhh. megszabadítanak, pár mátyástól
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
válasz FoBCRaistlin #39870 üzenetére
Szentségtörőőőőő?! Na ne már! Én igen is szeretem az ótómatát, és punktum!
Munez: Értem én,, de el kell vinni váltóshoz, aki az olajból meg tudja mondani h milyen állapotban van! Nemrégen olvastam audis szerviz doksit, és abban gyönyörűen le van írva minden színhez a váltó állapota.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz cellpeti #39872 üzenetére
Nekem a passatban is jó volt és most az allroadban is jó. A programja jól teszi a dolgát, pláne mert a legtöbb vw csoportos v első kerekes v 4x4. Jégen persze semmi nem jó de Lengyelországtól kezdve mindenhol elmentem vele hóban fagyban. Problem?
Drága üzemeltetni és karbantartani (tiptronic olaj+ szűrő csere 80k+). Viszont nem lesz testépítőket alázó bal lábad, és kényelmesebb a hagyományos váltónál.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39876 üzenetére
Vezettél már automatát?
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz MunezXBK #39855 üzenetére
Igen, van...... Ugye elég régóta vadásztam szép alufelnikre, de nem találtam csak leharcoltakat újnak hirdetve. Több hetet ültem a gép előtt hírdetéseket nézegetve. Már a bontós srácnál is leadtam a számom hogy ha jön be hozzá felni hívjon. Aztán találtam egy garnitúra szép Superb kerekeket. Kértem képeket, elég szépnek is néztek ki, így lementem, mondom megveszem mert nincs más...Egy szombaton lementem Veszprémbe, felpróbáltam a kocsira, megvettem. Következő hétfőn szól a kollégám hogy tud eladó gyári kerekeket, majd jön egy hívás a bontóstól hogy eladja az ő 16-os szettjét ami nekem nagyon tetszett..... De jó, mondom, mért nem tudtak pár nappal ezelőtt szólni.... Megvettem a bontóstól, mondom jó lesz a Superb kerékről a gumi és lesz boldogság. Igen ám , de gumi felrakás közben kiderült hogy szálszakadt az egyik gumi, ami idáig nem látszódott..... Lehet hogy a gumis cseszte el, de mit tudok vele csinálni..Úgyhogy van egy felesleges garnitúra alufelnim eladó. Picit elkapkodtam, de annyi hírdetést néztem már hogy mondom, megveszem,mert már elegem van.
-
atos19881101
senior tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz atos19881101 #39876 üzenetére
néha azért unok váltogatni
jó automata váltóval lehet elég jól közlekedni, anno járkáltam egy 1,3-as dihatsu teriossal, meglepően jó volt automatával, szeretem
vw-től mondjuk csak dsg, viszont 0km-s tripet/multit még nem probáltam
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
atos19881101
senior tag
válasz VR6-Fan #39883 üzenetére
Én azt nem tudom megunni ...
Igen jó az automata piszok nagy teljesítménynél, amikor komolyabb gázadásnál mást nem csinálhatnál, csak rakosgathatnád a sebességeket ... de 150-200 lónál szerintem élvezetesebb egy kézi.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39886 üzenetére
Én is a DSG-re szavazok, persze csak a hozzá tartozó multikormánnyal és a váltó fülekkel a kormányon.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #39870 üzenetére
No..?!
VR6, vagy csak egy kis turbós nyomatékgörbe és máris kevesebbet kell váltogatni.
Ja, enyémben amúgy is keményebb a kuplung, mint általában. Jó volt a körúton dugózva is.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz atos19881101 #39886 üzenetére
akkor araszoljál a szerémin, a kocsimmal úgy 40percet, mikor meg melegszik a kevlár és nem csúszik
volt már hogy frutiztam és ráhúztam egy 3.-at is és kb 20m-t tettem meg az indulás helyétől, szigorúan 200le alatt sajnos.
n keverjük a mászkálós kocsit, a hétvégi játszóssal.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz AndrewTdi #39893 üzenetére
én megtudtam csúsztatni. pont egy ilyen végig váltogatásnál szinte álló helyzetbe 3.-ba már a kuplung csúszott meg
hringen is a ~2:30-as kör végére már volt szaga, igaz ott aztán végképp nem volt finoman kezelve.tdi-nél /erős turbosnál/ más, ott nem túl kifizetődő, szinte kuplung nélkül váltogatni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AndrewTdi
addikt
Akarok venni valami napszemcsit direkt vezetéshez. Nem tudjátok mire kell odafigyelni? mi az amiben másabb legyen mint az átlag?
Gondolok itt a becsillanásvédésre, stb.Nézegettem ezt, de nem vagyok otthon benne. Meg a lencséket nézve, ez nem sötétít annyira.
[ Szerkesztve ]
-
válasz cellpeti #39875 üzenetére
Nekem az allroad most átlag 11.2-t mutat. Tankolásnál is kb ez jön ki (11,5)
Passat - igaz csak 150 le volt de 2,5 tdi tiproniccal) 8,5. ez utóbbi majd 500kg val könnyebb és csak elsőkerekes(#39876) atos19881101: volt alfám 3 literes motorral és olyan kuplunggal h pesti dugónál félre kellett állnom mert lerohadt a lábam. Pedig frissen volt cserélve benne. Köszönöm inkább a mostani tipro, a kormányváltóval, ami az allroadban van.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
őstag
válasz AndrewTdi #39895 üzenetére
Nagy felület esetleg polar szűrő, főleg ha tükröződik a műszerfalad és szerintem ne fekete/szürke lencsével hanem pirosas, sárgás a "jobb", hogy kontrasztosabbak legyenek a dolgok.
mod: először nem láttam a linket, nagyjából jónak tűnnek, fel kell őket próbálni.
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
a mostani szemüvegem barna lencsés, kiemeli a kontrasztot és a színeket, de nem polarizált. És nem a kocsiban tartom, így nem mindig van bent.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest