Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz rob210 #31901 üzenetére
Azt tudom, hogy Te használsz.
Nekem a váltóba fog beleugrani holnap.
Kérdés: képes rà, hogy halkabb legyen tőle a csapágy?
Szét lesz majd döntve a váltó, de 1. Pár napja kuplungoztuk
2. Nem kis meló levenni sem, hát még atomjaira bontani.
Addig gondoltam a Xado a barátom lesz.
-
8th
addikt
válasz rob210 #31900 üzenetére
Ha ~200-nál eldobod a gépet teljesen mindegy, hogy egy papír swiftben ülsz vagy éppen a legújabb full full A8-ban. Előbbiben összegyűrődsz és meghalsz utóbbiban még ha látszólag meg is véd a töménytelen légzsák a belső szerveid egytől egyig leszakadnak. Ganz egal. Így is úgy is meghalsz.
(#31899) t1 ismeretségi körben volt régen egy Peugeot 205 1.6 GTI. Srác begőzölt, és belerakta a 405-ös MI 16V motorját, váltóját. Némi hengerfej és kipufogótuning után a kocsi bő 180ló lett és még így is bőven egy tonna alatt maradt. Persze a gyerek volt akkora cigány, hogy az oldalán fent hagyta az 1.6 GTI feliratot.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
rob210
nagyúr
válasz MunezXBK #31904 üzenetére
A xado nagyon jó ilyesmire, ha kezdődő a probléma. akár szétszedés nélkül is megoldhatja a gondodat.
Nekem ugye manual váltóm van, de a kettest egyest nehezen szedegette.
Beletettem a xado cuccot, most olyan mint a vaj.(Olajcsere is volt és utána a friss olajba került bele.)
kb.: 2000Km után teljesen elmúlt az akadás "szorulás".Renault power
-
8th
addikt
válasz rob210 #31906 üzenetére
A linkelt autót nem ismerem arról nem tudok mit mondani. De ez egyébként is relatív. A régi Swiftnek híresen szar fékei vannak. A gyári futómű a nevetséges virsligumikkal sem fog csodát tenni kanyarban. De aki a motorba belenyúl főleg ilyen szinten annak elemi érdeke, hogy először a felfüggesztés futómű fékrendszer trió legyen toppon. Ott van pl. a gyári GTI. Annak tök jó a futóműve és a fékei is lényegesen jobbak mint az alap 1.3-nak. Kiindulási alapnak nem rossz és azt tovább lehet okosítani típus specifikus tuning cuccokkal. Alácsap az ember jó minőségű gumival szerelt 15collos kerekeket és a maga 880-900kg-os önsúlyával olyat kanyarodik a stift, hogy beszarsz. És bár sokan szeretnék, a fizikát még mindig nem lehet megkerülni. Fékútra ez ugyanúgy igaz. Ha ugyanabba kanyarba berongyolsz ~120-al egy 900kg-s és egy 1800+ kilós bálnával sanszos, hogy az utóbbi fog hamarabb lesodródni az ideális ívről és ezen a quattro hajtás sem segít mert határesetben pont olyan tehetetlenül tolja lefelé az orrát az ívről mint egy fwd. Az ütközésbiztonságot leszámítva az A8-al sem vagy sokkal előrébb, sőt.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
t1
addikt
válasz rob210 #31906 üzenetére
Ha az alap kocsikat nézzük természetesen a Megane ami jobb ezekben, de a videóban szereplő Swiftet nem kell összekeverni az alappal, ez alatt van rendes futómű/fék vagy akár mondhatom az enyémet is, futóműben jobb mint egy széria GTi szépeket lehet kanyarodni vele szoktam is figyelni milyen szépen lemaradnak a kanyarban a széria gépek. Fékem az még nem a GTi mert a GTi fékre csak 14' colos kereket lehet feltennni viszont a téli szettem gyári méret vagy kéne egy 14-es téli szett, vagy egy olyan 13-as alufelni ami felmegy rá. Ha egyszer találkozunk odaadom mehetsz vele egy kört szerintem megfogsz lepődni mennyire vezethető és stabil a gép. Én olyan Megant mint neked van vezettem már családban van egy 96-os 1.4 8V kényelmes tágas, viszont a motorerő nekem kevesebb volt mint az enyémben de nem rossz
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #31919 üzenetére
ugyan ki szólna meg ?
amugy 8th kirakta a topikját ott utána tudsz nézni, tényleg nem gagyi magyar tuning.
(elvileg ezé volt)mondjuk az első ideje 14,5 elégé meg lepett 1seccel jobbat vártam, bár utána már hozta.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
jaja néztem átfutottam a topikják.
174 az nem a lovak száma volt ?
amugy tényleg igényesen van megcsinálva a cucc, jó kis sleeper, de az a 100-200 annyira nem tűnt vészesnek
de lehet én vagyok sok sok le-höz szokva így videok tekintetében"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz MunezXBK #31931 üzenetére
Atomjó a fogyid.
Narancsnak akartam még írni, hogy 2 éve jó párszor lementem Szolnokra. 7,5-8 volt a fogyi, pedig a 4-esen folyamatos volt az előzés. Egyszer lett 8,7, de akkor elég durván pörköltem, s marha hamar odaértem.
Igazából csak a Bp. szopi, a többi elviselhető....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
narancsnn
senior tag
válasz FoBCRaistlin #31936 üzenetére
Eddig is csaltalak
De még mindig a cél a diesel
Csak most, hogy megvana "Full bőr belső", nem gondolkozom az eladáson/cserén. -
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Synology NAS
- Kés topik
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen