- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
scope2007
addikt
válasz FoBCRaistlin #31456 üzenetére
45 papír volt, haver hozta németből
ahogy nézem itthon egész más ára van:
Seat Cordoba 6L 03-08 Dayline Első Lámpa Termék árak: 65 050.-Ft (Bruttó)[ Szerkesztve ]
CUBE AIM SLX 29" + SEAT LEON 1P 2.0 PD-TDiiiiiiiiiiiiiiiiii
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #31455 üzenetére
Luigi is kapna egy ilyet?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Balupapa
senior tag
-
AMD Power
titán
Német, spanyol, vagy cseh? Új SEAT Toledo
Vezettük: új SEAT ToledoKülsőre teljesen bejön. Olyan Skodás.
-
tomcsi23
veterán
válasz narancsnn #31467 üzenetére
Hát nekem éppen Seat van, de ha most kéne venni valamit, nem hiszem, hogy azt vennék. Az eddigi felhozatalból úgy nagyon nem is tetszett egy sem. Ez az új Toledo a semlegeshez képest egy kicsivel több ingerenciát okoz így elsőre, ha majd lesz valami normális motorral, esetleg. Bár akkor már inkább egy új SuperB, azok valamiért egyre szimpatikusabbak.
Ez csak elmélkedés persze, mert terveim szerint még egy ideig megtartom, "kiélvezem" a mostanit, majd aztán jöhet a modernizált stílusváltás....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
narancsnn
senior tag
válasz tomcsi23 #31478 üzenetére
Igen, de Én azokra az emberekra gondoltam akik nem a motort nézik, és nem az a lényeg,hogy hogy néz ki. Vettek egy autót, tételesen a Seatot, bevállt nem volt para velük, akkor mit fognak venni...?
De egyébként ha leválthatnám az ibizát akkor, lehet Én is Octáviára válltanám le
-
tomcsi23
veterán
válasz narancsnn #31479 üzenetére
Lesz majd ebben rendes motor is, 2 lityis tfsi-t szerintem ugyanúgy megkapja.
Amikor nézegettem a mostanit, akkor elsőre a motor volt meg, hogy milyen legyen, aztán a márka/típus (ahol inkább az állapot, a konkrét példány döntött)....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #31486 üzenetére
Villogás ugyan nem volt, de az érdi emelkedőn (
6-oson7-esen, M6 mellett), meg aztán a lejtőn sem bírtunk egymással. Felfele (2 sáv) egymás mellett, lefele (1 sáv) egymás mögött, s csak hangyafasznyi különbségek voltak, mikor kinek.nari: nem-nem, semmi bajom a kis ibikkel.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #31488 üzenetére
Itt ha 100al látnak menni egy combit, azt meg gell előzni, aztán meg elfogy a kraft egy kis dombocskától. Szalánci emelkedő. 2km alatt 585-méterről 705méterre nő a tengerszint feletti magasság. Az octit 4.ben 4000fordulaton megfogja. nem gyorsul tovább.Van benne 3 hullám ami még jobban lassít. Bár itt már van tempó a benyásokhoz képest. Az 1.8T se megy tiltásig, képzelheted mit szenvednek a kis benzinesek, és itt nincs 2 sáv.
Településen 50es van onnan kell elrajtolni és a táblánál kezdődik az igazi emelkedő.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #31489 üzenetére
Itt nem tudom, mekkora a szintkülönbség, majd a helyi fórumtárs segít ebben.
Felfele max 4-est kért (asszem), de nem az elejétől kezdtünk menni, hanem ahol 2 sáv van már.
Lefele meg egyszer megküldtem, ott már az 5-ös is vígan forgott.Jó kis hely lehet az is.
Egy konkrét hellyel van ilyen élményem: Igal előtt van egy jó kis emelkedő, ott az 1,4 MPI Fabia nem bírta tartani a sebességet. Hiába kezdtem 120 felett, 60-ig visszalassult a tetején, pedig még vissza is váltottam. Tavaly nyáron voltam erre a Leonnal is, na ott fordítva lett, 70-ről kezdtem, ráadásul nem is az elején, és vissza se váltottam....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Balupapa
senior tag
válasz scope2007 #31491 üzenetére
Kívánom, hogy ne így járjUtoljára írom le, a Dectane "német" márka de kínában gyártatja a cuccait, ( ha német lenne szted 180 euro lenne? Olcsobb mint a gyári sima lámpa????)
nyugodtan hivd fel az RS tuningshoppot (dectane hazai kepviselete)ha nekem nem hiszel.
de a lampara is china van rairva nem germany
Nekem is Dectane volt 2szer. meg lesz is.[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #31496 üzenetére
Wazze mondhattad volna mi is kint voltunk.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #31496 üzenetére
Nofene, milyen merga?
Robékkal nem tanákoztál
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
Van egy pár egész jó képem is
1
2Renault power
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #31497 üzenetére
Na a második pörgést előttünk csinálta pont
Tegnap este derült csak ki, hogy megyek. Már hulla voltam, meg szereltem a qrva motorvédőt. Sikerült frankón leszakítanom.tomcsi23 E200, és ő kezdte. Kanyarodtunk rá a pályára, aztán láttam lepadlózza, mondom, akkor had szóljon
Aztán utána egyszer még mellém állt utána.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs