- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Szamurájbarát az új GeForce driver
- Apple asztali gépek
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
Hirdetés
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
ma Május 21-től megindul a Honor új középkategóriás készülékének hazai értékesítése független és szolgáltatói kínálatban is.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz Pikaa #215250 üzenetére
Ha nincs látszatja akkor valószínűleg elégeti
Vastagabb olaj nem javítja meg az olajfogyasztás okátMás márkát próbálhatsz, de vastagabb olajnak nincs értelme még fel is gyorsulhat a folyamat
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Asbee
veterán
válasz Pikaa #215250 üzenetére
LM Toptec 4200 őt próbáld meg. Sokaknak javított olajfogyin. Amikor gázos 0w-30 ra váltott a VW, onnantól Shelltől van az olajuk. Castrol sem rossz amúgy, de semmit nem fejlesztettek rajta az évek alatt, az 5w-30 LL-ban meg szinte elhanyagolható a Titanium. Inkább úgy mondom túlárazott. De időben cserélve nincs semmi gond azzal sem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csaby25 #215249 üzenetére
Ez az esztétikai állapot már pont picivel az ingerküszöböm felett van. Később eladásnál hátrány lesz.
2014-ben ezekben még a 77kw CAYC motor volt, ami nem híresen rossz, inkább az injektorjai híresen drágák és szeretnek halni. Az EGR is drága benne és nincs jó helyen... Egyébként ezt leszámítva megbízható motor, több példányt is szervizelek, ami jócskán a dupláját futotta már ennek.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
...nekem a CC-be 100k-ig Castrol-t töltöttek, majd átáltam a LM TT 4200-ra, ezt kapja, idág már 26x, tízezres futás után. Én közvetlen a csere után azt vettem észre, h míg a Castrol-al jellegzetes CR hangja volt a motornak, addig a LM-val csendesebb és simább járású lett. Nincs olajfogyásom ekkora futás mellett sem, ha nagyon pontos akarok lenni akkor kb, 1mm-el van az újonan feltültött szint alatt, nem érzek késztetést, h erre rátöltsek. Valszeg ha engedném 15-30k-ra a futást akkor már jól mérhető lenne a fogyás.
Joe
-
Csaby25
senior tag
válasz Mágus2 #215262 üzenetére
Köszi ! Igazából Octavia-t vadászok 2.0 CR TDI 140LE-t. Csak mivel nem kombi kell, hanem hatchback, elég kevés a kínálat. Mk2 facelift-et nézek, van ebből ajánlott motorkód, vagy mindegy? Mennyi a max km ami még vehető? Illetve az mk3-as motorok megbízhatóbbak, vagy nincs számottevő különbség?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
veterán
Úgy néz ki most a gumicserekor sikerül kölcsönbe szereznem egy Yetiről egy
215/60 7x16 ET45 (⌀ 664)
kerékszettet kipróbálni
205/50 6,5x17 ET39 a mostani hólánchoz is használható kisebbik gyári (⌀637)
225/50 7,0x17 ET42 az egyik nagyobbik Alltrack specifikus gyári (⌀657)
225/45 8,0x18 ET40 a másik nagyobbik Alltrack specifikus gyári (⌀660)Szerintem a 18-asnak abszolút váltómérete, jóval ballonosabb, kíváncsi leszek.
Sokkal komfortosabbra, de kanyarban dőlősebbre számítok.
Nem a legalitás non plusz ultrája, de akár még egy Yeti tanksapkamatricát be is lehet szerezni item number alapján.Szerk:
Ja, külön extra, hogy fekete lemezfelnin van, élmény lesz lefotózni vele a Passat Alltrackat, majd rakok be képeket molnarpeter öröméreSzerk2:
A dolog elsődleges lényege a számomra, hogy eleve észreveszem-e a plusz ~1 centis magasságot a kocsin.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
vzsryl
nagyúr
válasz adamos0606 #215242 üzenetére
Érezhetőn keményebb, rázósabb lesz tőle, de a kisbaba max jobban alszik tőle. Külső megjelenésben van értelme, mert másban úgysem tudod kihasználni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz adamos0606 #215271 üzenetére
A rugózási komfort rosszabb lesz, de a 17-es még elmegy. A 18 felettiekhez már komolyabb vas kell (prémium, luxus verda), különben fogtömés pótlásra van szükség.
A futómű terheléssel kapcsolatban az eddigi konszenzus az volt, hogy értelemszerűen a nagyobb felni/peresebb gumi jobban öli.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Grekooo
csendes tag
Milyen olajat és gyertyát ajánlotok a 1.4 tsi 150 le 2016 vw Golfba?
-
kisfurko
senior tag
válasz adamos0606 #215274 üzenetére
Azért ez elég szubjektív, próbáld ki egy kereskedésben 17-essel. Mi 17-essel vettük a 3-as Octaviát. Az úttartás pl. jobb, mint kisebbel.
-
TrollBalint
addikt
válasz Corsa02 #215148 üzenetére
Én egyszerűen működök. A motor üzemanyagot éget el. Ha elégeti az olajat, akkor számomra logikus, hogy ott, ahol az üzemanyagot is, ergo az üzemanyaggal kerül be a motortérbe.
De ezek szerint rosszul gondolkodomfocvis: a kipufogót majd tőből levágom és akkor nem tud kilyukadni
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
BigBlackDog
veterán
válasz TrollBalint #215279 üzenetére
Az én meglátásom szerint; az üzemanyag máshol kerül be. rendszerint elég nagy nyomással (injektor). Az olaj meg a lehúzógyűrűk mellett, a henger falán. Az üzemanyagba nem fog tudni visszakerülni.
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz MunezXBK #215284 üzenetére
Na erre kérnék egy részletes magyarázatot mert nem nagyon értem...
A gyárban is azt töltünk bele, vegyesen Shell-el és Fuchs-al. A tartóstesztek java is Castrollal megy, szinte minden VW konszern motor azzal van fejlsztve is.
[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
Bandit21
addikt
válasz MunezXBK #215284 üzenetére
Mik a hátrányai amúgy? Ha igyekszem figyelni arra, hogy 1 év/15 ezer a max amit menjen? (+omv max motion amit kap)
Egy átlag user mit tehet még?
Kicsit fura lenne évi 2 olajcsere azzal hogy ahogy elhozom a szalonbol megyek maszekba és megy bele a LM.
Bár értem, a megoldás az lenne hogy csak 2 évente /30 ezer közt csinálok szalon olajcseret közte pedig maszek.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Qru
MODERÁTOR
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz boti19871125 #215268 üzenetére
Szelepfedél repedés egyáltalán nem jellemző, csak ha valaki már megerőszakolta...
-
Corsa02
őstag
Huuu, én ettől megőrülök, hogy a "user" mondja meg milyen olaj jó az autójába meg a motorjába. Miből tudja megállapítani egy "user", hogy mitől jó egy olaj??
Sok-sok óra olajlaboros képzésen vettem részt Ingolstadtban és ez a dolog sokkal, de sokkal bonyolúltabb ennél és én is csak a felszínt kapargatom.Bocsánat Qru nem ellened szól a kicsit nyersebb fogalmazás, csak tényleg nem értem ezt, ezért nem is szólok sokszor hozzá olajos témákhoz, mert 99%-ban ezek csak hit viták és nem tényeken alapuló szakmai tanácsok.
[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Corsa02 #215293 üzenetére
Igen, átlag Jóskapista leginkább 0 hozzáértéssel ítélkezik. De ettől még tény, hogy hápognak. Mondjuk a Shell-nél tényleg kicsit gyenge az adalékcsomag cserébe nagyon tiszta a GTL olajat gyártanak. Azért aki tájékozott az utána néz milyen laboreredményei vannak az adott olajnak abból azért sok minden kiderül az adalékolásáról.
Persze a legfontosabb, hogy időben cseréljük az olajat.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Corsa02
őstag
Az adalékolásról kiderül, igen. De nem tudjuk, hogy annak a motornak (anyagoknak, csapágyaknak, gumi és teflon és egyéb anyagoknak) mire van szüksége. Attól mert valami kevésbe adaléktól valamivel, arról nem tudjuk, hogy az miért olyan, lehet, hogy egy motor azt és úgy kívánja meg, mert más tulajdonsága fontos az olajnak abban a rendszerben. Na mindegy, a lényeg, hogy szerintem azt kell beletenni amit a gyártó előírt és időben kell cserélni. (ezt persze több márka is tudhatja)
The Truth Is Out There --->
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Renault, Dacia topik
- Szamurájbarát az új GeForce driver
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Bestbuy játékok
- Politika
- Apple asztali gépek
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest