- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- 3D nyomtatás
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Gaming notebook topik
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz venom8888 #192855 üzenetére
Az nagyon jó mert nem létezik 110kW akar az lenni gondolom és 150 lovas. Almát körtével akarsz összehasonlítani. A Passat minden szempontból jobb mint egy Astra. Maximum súlyban egyeznek meg
Ez a CRTDI motor jelenleg az egyik legjobb ami manapság kapható a piacon. Ajánlott típus, megfelelő karbantartással egy jó társ lehet nagy utazásokra.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz venom8888 #192868 üzenetére
Jettából van egész 2018-ig 110 lovas 2 literes dízel.
Azon az alacsony teljesítményen annyi tartalék van abban a motorban, hogy örök élet.
De szerintem több lóerős, csak igény volt kis teljesítményű variánsra és annyinak írták.
Munkatársamnak van, nagyon meg van vele elégedve.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz venom8888 #192871 üzenetére
A jetta nem nagy, egy szedán Golf.
Elég neki, van nyomaték bőven, és mint mondtam valószínűleg erősebb és csak papíron 110.
De elmégy egy chipeshez és könnyen csinál belőle 150-et, akkor is baromi tartós, ami az opelra nem biztos hogy igaz.https://tinyurl.com/rasoapro
-
vzsryl
nagyúr
válasz venom8888 #192871 üzenetére
A K Astra-val kapcsolatban már írtam, hogy az a motor egy szopóroller.
Hiába csak 110LE-s a Jetta, biztos, hogy kis fordulaton dobálja a kasztnit az a “nagy” motor. A 110 pacit valószínűleg sosem fogod használni, mert nyomatékból lehet vele dinamikusan közlekedni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz venom8888 #192875 üzenetére
Próbálj ki egyet, és meglátod, hogy elég nyomatékos-e.
Az 1.4 TSI 2014 után már kinőtte a gyerekbetegségeit, és az egyik legjobb turbós benzin motor lett a piacon, szóval nyugodtan vehető, sőt később könnyebb lesz eladni is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Motion_Blur
félisten
válasz venom8888 #192875 üzenetére
Nekem van egy 110 LE-s 1.5 dCi-s céges autóm, és van a saját 105 lóerős 1.2 TSI Jettam.
Utóbbi minden körülmények között jobban megy.
110LE/260Nm vs. 105LE/175Nm, közel azonos önsúly, és mégis jobban megy a kisebb TSI. Bár utóbbi állítólag gyárilag erősebb mint papíron, inkább 110/200Nm körül szokták mérni őket.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
K Norbi
addikt
-
iceQ!
addikt
válasz venom8888 #192939 üzenetére
Nekem ugyan ez a kérdés a 105 lovas B6 Passatnál. 140 lóra húznám fel. Hátha kapunk érdemi választ.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Qru
MODERÁTOR
válasz venom8888 #192939 üzenetére
Ez annyira sok tenyezos, hogy pontos valasz nem lesz. Ha esszel van irva, akkor egy 170-180 lovat elvisel lazan a 2.0 tdi motor tarosan is (nyomatekban 380-400-ig oke vagy dsg-vel is). Nyilvan a lovak zabbal mennek, tehat annyival eszik tobbet amennyivel tobbet hasznalod az erotobbletet (ha nem nyomod a nagyobb nyomatek miatt meg kevesebb is lehet a fogyi reszterhelesen).
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
addikt
válasz venom8888 #192951 üzenetére
Nézz inkább egy gyárilag erősebb motorral szerelt az autót, ha szeretsz dinamikusabban közlekedni.
Egy kis optimalizálást mind elbírnak ezek a CRTDI motorok, nagyobbat lehet nem vállalnék be.
Autokorbeléknél a 110 LE ->170 LE nettó 110k-125kAz autóm szerelőjének is hasonló korú CRTDI Passat-ja van, gyárilag 140 LE, megvétel után kapott valami 170 LE körüli chip-et, pár héttel később hengerfejes lett, mennyi köze volt hozzá a chip-nek ki tudja.
De jók ezek a CR motorok, mert egyértelműek és könnyen szerelhetőek elmondása alapján. -
veterán
válasz venom8888 #192962 üzenetére
Én 100% hogy a Jettát. Mondjuk én az Opelokat nagyon nem csípem, még franciát vagy olaszt is szivesebben vennék, de ha a másikban ott a legjobb dízelmotor a VW 2.0 CR TDI személyében, ami egy iszonyat masszív konstrukció, 110 lóerővel sehogy nem keletkezhetett benne semmi kár vagy kopás a múltban és 150-re nyugodtan felhúzhatod, de ha így hagyod 1 milliót elmegy, nem tudom mi a kérdés.
Óriási szerencse, hogy talán egyedüliként a Jettába beletették azt a motort 110 lóval, minden másban 2 liter csak 140-150 lótól van és 110 lóra 1.6-ost használnak. Így évekig kímélve volt neked, be lett járatva, megveszed és így hagyod az örökkévalóságnak vagy felhúzod 150-re és használod normálisan. Elég a 110 is, persze 150 kényelmesebb de nem egy sárnehéz autó.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Asbee
veterán
-
Bdanyy
addikt
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz venom8888 #193088 üzenetére
Kézivel is ott a lendkerék, mint drágább dolog, de az benne van a DSG váltókban is, szóval ennél kevesebbel nehéz megúszni Nagyobb nyomatékhoz járó olajfürdős kuplungos DSG 60 ezrenként kötelező olajcserés (karbantartás alapból drágább), de legalább emiatt kevesebb vele a probléma. A kisebb nyomatékhoz szerelt száraz kuplungos DSG esetén nincs előírt olajcsere, viszont a mechatronika hibája jellemző szinte menetrend szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz venom8888 #193088 üzenetére
Táblázat szerint a szárazkuplungos lesz a 110 lovasban. Az nem az ajánlott kategória. De ha kevés km van benne akkor azzal sem lesz gond jó darabig. A140 lovashoz már jobbik fajta DSG jár.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rob210
nagyúr
válasz venom8888 #193172 üzenetére
Szerinted visszaviszik hozzá ezután?
Nem az a fő baj, hogy eltöri, velem is előfordult már, de akkor nem adom vissza így, azzal a felkiáltással, hogy úgy is később derül ki.
Ha meg nem veszi észre hengerfejre vág egy ilyen autót áhh, a kóklerek világát éljük.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
szemy94
senior tag
válasz venom8888 #193182 üzenetére
Ebben a topikban nem szidalmazzuk a márkát, lehet csak én nyúltam bele, és remélhetőleg ezután rendben lesz a gép, bár nem mai darab, de a kasztni, futómű rendben van, motorikusan akadtak problémáim vele. Jó ismerőstől vettem, aki karban tartja az autóit, de mégis megszívtam. Ha nem ő árulja, meg sem veszem, most így végúl mégis megmaradt az Ignis, amikor szervízben van az Audi, legyen mivel járni
[ Szerkesztve ]
Mi13T, S9, xBox One S 1TB
-
Doki16
addikt
válasz venom8888 #193492 üzenetére
Mekkora távra? Nem mindegy egy dízelnek, hogy az a táv 2-3 km vagy éppen az optimális 40+ km. De tök mindegy mekkora távra használod, ha sokáig nálad lesz úgyis lesz baja. Egy autót karban kell tartani. Csak annyi a különbség, hogy ha sokat rövidtávozol vele akkor hamarabb kéri majd a több pénzt. Ilyenkor a DPF EGR kettős szereti megadni magát, de maga az egész dízel rendszer nem szereti a sok rövid távot és a kevés üzemanyagot a tankban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kisfurko
senior tag
válasz venom8888 #193503 üzenetére
2018-as Jettát írtál, gondoltam kortárs TSI motort írok. Az Octavia 2013 óta 140 lovas, gondolom a konszern többi autója is, de lehet, hogy tévedek.
Szerk:
Városi tötymörgős fogyasztásról nem tudok írni, egyszer 10 literes átlagot produkált egy egyórás dugóban. Országúton napi 4-szer 5,5 km-nél (nem melegszik be) 6,7-es átlagot produkál.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz venom8888 #195227 üzenetére
Az E-Golf.
7-es szériából már mindegyik vehető, legoptimálisabb bele valamelyik 1.4 TSI a kettő közül (122 vagy 125 lovas)
Mondjuk ilyen rövid távokra felesleges egy ennyire bonyolult motorral szerelt kocsit venni. Ha csak munkába járásra kell, akkor arra elég lenne egy egyszerűbb (HSD pl.) kis szívó kocsi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
enddav
aktív tag
válasz venom8888 #195227 üzenetére
Én is ezeket nézegetem, de a 6-ost elengedtem mert azokban még az 1.4 TSI nem megbízható, a dízel meg rövid távra nem jó.
Doki: a 140 lovas is vehető a 7-esben?[ Szerkesztve ]
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs