Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUTCHDB

    nagyúr

    válasz Asbee #196845 üzenetére

    Az autó amúgy nagyon jó állapotban van, mindig megvolt 10e-ként a szerviz, és minden csere is, így köztük a vezérléscsere is.
    Nem tudom mi lehet a probléma, vagyis azt nem értem, hogy egy 200e km-t futott a kasztnihoz még vioszonylag erős motorral mi történhet, hogy már ilyenkor fel kell újítani.
    Nem a kibúvót keresem, de egyszerűen az előélete (előttünk 1 gazdás, végig szervizelt, az utolsó kis apró dolgok is mindig kicserélve) miatt nekem nem illik a képbe, hogy egy vw motor ilyen, de az is lehet, hogy én vagyok naív, és ezek ilyen, ennyit bírnak.
    Pontosan megnézem az olajfogyasztást, és párhuzamosan egyeztetek a mostani szerelőmmel (napok óta nem érem el) aztán átrágjuk a dolgot.
    :R

    " Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

Új hozzászólás Aktív témák