- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- 3D nyomtatás
- Raspberry Pi
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hobby elektronika
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Asbee #196845 üzenetére
Az autó amúgy nagyon jó állapotban van, mindig megvolt 10e-ként a szerviz, és minden csere is, így köztük a vezérléscsere is.
Nem tudom mi lehet a probléma, vagyis azt nem értem, hogy egy 200e km-t futott a kasztnihoz még vioszonylag erős motorral mi történhet, hogy már ilyenkor fel kell újítani.
Nem a kibúvót keresem, de egyszerűen az előélete (előttünk 1 gazdás, végig szervizelt, az utolsó kis apró dolgok is mindig kicserélve) miatt nekem nem illik a képbe, hogy egy vw motor ilyen, de az is lehet, hogy én vagyok naív, és ezek ilyen, ennyit bírnak.
Pontosan megnézem az olajfogyasztást, és párhuzamosan egyeztetek a mostani szerelőmmel (napok óta nem érem el) aztán átrágjuk a dolgot.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest