Hirdetés
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kompakt vízhűtés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Bluetooth hangszórók
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz HUTCHDB #196150 üzenetére
Ja akkor az elofeszitest sem kell varialni ha erosites nem lesz csak a valtasi pontokat. Erdemes egyeztetni a konkret ertekekrol, mert az LA-nal olyan szoftot kapott ahol ugyan 50-nel nem valt 5-be de 70-nel (tipikus tempo pl a Hungarian) mar bevaltja a 6-ost es ugyanugy 1100 korul teker.
Persze minden megszokhato, minden erositheto kicsit. Kerdes a technika mennyit pluszt bir meg jelentosebb elettartamrovidules nelkul.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz HUTCHDB #196150 üzenetére
A csipsszel csak megfontoltan. Eleve ez a legnagyobb teljesítményű változat a 2.0 TDI blokkból, és az erőátvitelt* is megviselheti. Mindemellett leginkább egy korai DPF haláltól aggódnék dízel esetében.
*Nekem a benzines manuálishoz van tuning-boxom, nagyon szépen megy vele. Viszont előfordul, hogy ha óvatlanul lepadlózom alacsony fordulaton és magas sebességi fokozatban, és a körülmények is úgy adják ki, megcsúszik a kuplung. (Pl. hűvös időben 6-osban 2000 rpm-nél előfordul, hogy felugrik 2-3-400-at a fordulat. Ennek elkerülésére figyelnem kell. Elvileg 350 -> 450 Nm.)
-
őstag
válasz syIex #196149 üzenetére
https://rrr.lt/en tele van ilyen BT modulokkal, de nem árt, ha cikkszám szerint képben vagy a történettel, mert csak az lesz segítség.
és egy VAG-COM kelleni fog hozzá (vagy valaki, akinek van, és tud segíteni)[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz focvis #196152 üzenetére
Én korábban ( az itteni ajaánlás alapján) a ds performace chip-el beszéltem.
Az enyémben DQ 500-as olajos DSG váltó van, amely minimum 600 NM-ert bír, az említett cég képviselője szerint simán bír 1-200 NM-rel többet is, erre tapasztalati információjuk van.
Más cégek is kb 100 NM nyomatéknövekedést ajánlanak alapból, de ettől jóval többet is, de arra már tényleg nincs szükségem.
Lőerőben pedig a minimum 40-50 az, ami az alap emelés.
Van nagyobb, sőt egyesek (más tuning cégek) szerint +120 lőerőemeléssel sincs semmi probléma, simán bírják a motor alkatrészek és a váltó is.
Ahogy írtam, nekem ez már nem kellene. Pici optimalizálás elég lenne." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Kiskokó
veterán
válasz HUTCHDB #196156 üzenetére
3.0 BiTDI kellene neked és akkor nem kéne ilyenekkel foglalkoznod, és még fogyasztásban sem lenne több.
Most neked 2.0 BiTDI Tiguan van?
Mennyit eszik?
Nem tudom én sajnos már a 4hengertől is "émelygek", de 2.0-ból BiTDI minek gyártanak sose fogom megérteni.
Sok mindenben ültem már és vezettem de a 2.0 BiTDI még eddig elkerült, bár kétlem, hogy pozitívan tudna meglepni De persze ez én vagyok.
Ha már sor4 meg 2.0 dezső akkor már untig elég a 190 meg a 204Le is, mert ugye ha valaki 2.0-át vesz akkor valószínűleg nem száguldozni akar.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Kiskokó #196157 üzenetére
Épp tegnap néztem meg a fogyasztást, 4e km alatt 8,1 volt. Ebből 1/2-1/2 város, pálya.
Válogatnék én, de nincs autó.
Ráadásul minden dologban kompromisszumra kényszerülsz egy vásárlás során.
Új autót nem vennék (mostani fejemmel) de használtból sem vennék olyat, ami mondjuk 2-3 millióval kerül olcsóbba, mint az új. Tiguánnál mondjuk 16 M helyett 12-ért egy 4 éves 100.000 km-ert futottat, mert semmivel nem jobb, mint egy ugyanolyan korú, 150.000-et futott, ami már csak 8 millió.
De nekem a külső méret is számít, és ahogy korábban írtam, egy kompakt, de mégis belül egy tágas autó a Tiguan.
Szóval a használt piacon, amikor én vettem a járművet, akkor abban az árfekvésen, ami szóba jöhetett ez volt a legjobb állapotú, legjobb felszereltségű, vagyis tényleg jó vételnek számított.
Lehet másnak nem számítanak az extrák, de nálunk fő szempontok, kritériumok voltak, és ugye nem új autó, nem tudom beletenni, ez van, kell vagy sem.
Szóval nem azon agyalok, hogy mit kellett volna venni, hanem hogy most ezzel a helyzettel mit csináljak.
Ugye szóba jön az eladás, mert más ezzel az autóval nagyon is boldog tudna lenni, de mit vegyek?
Nincs normális autó a piacon, és a másikkal más lesz a baj.
Most arra jutottam, hogy egy kisebb összeg kb. 60e ft-ért a DSG-t átíratom, és minden bizonnyal megszűnik az a probléma, ami ezt az egész témát felhozta." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
iceQ!
addikt
válasz HUTCHDB #196158 üzenetére
Új autó, használt autó témához:
Tegnap felmentem a Willhaben-re, megnézzem milyen árban mozog a B6 Passat 1.9 TDi (105 csikó). Míg én nyáron 4000 euróért vettem, most ugyan ez 6 000€. Km kb megegyező, felszereltség ugyan az. Jó nagyot ugrott a piac Megértem azt a mondatot, hogy:"Válogatnék én, de nincs autó.", mert tényleg lassan elfogy az összes normális használt autó.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Zizmand
aktív tag
válasz Stylewars_kp #196137 üzenetére
Ismerős Audijában az volt a hiba, hogy hidegen-melegen, állva-mozgásközben recsegve, darálva vette az 1. fokozatot. Talán váltóolaj is volt cserélve, de nem segített, valószínűleg a szinkronnal volt a gond.
2 éve 2 fecskendőt benyomtam neki, azóta 1x sem jött elő nála újra a hiba.Nálad szerintem egy váltóolaj csere megoldhatja a dolgot, ha esetleg nem javul, akkor után Xadot is megpróbálhatod.
-
grizlisandor
addikt
Seat Altea(alias Piros) 2004 1.6 BGU
1 hét állás után újév alkalmából, égő kipörgésgátlóval indult fél évvel a főtengelyjeladócsere után, de legalább nem volt erőtlen. Mentem 2 kilométert, leállítottam míg bevásároltam. Indítom nincs hiba, meló után féltem, hogy megint keződik, de hiba nélkük indult. Remélem nem csinál belőle rendszert.
-
68jozsi
újonc
Sziasztok. Seat Toledo 1,6 16v 2004-es benzines, BCB motorkódos autóról volna szó, hátha tudna valaki hasznos infót adni. Beindítás után 1100 fordulatról szépen veszi vissza a fordulatot autómatikusan. Majd egyszer gondol 1-et és feldobja 950-re. Meleg motornál is pöccre indul akkor szépen ketyeg 650-fordulaton,majd rövid idő után felemeli autómatikusan 950-re. Semmi fogyasztó nincs bekapcsolva,akksi feltöltve 100%. Nincs hibakód, chek nem világít. Esetleg valakinek tippe-ötlete-véleménye?
-
iceQ!
addikt
válasz macilaci78 #196172 üzenetére
Az enyém is. Valós 196 ezer Km-el meg pláne
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Golf 7 2.0tdi 150le dsg 2013 ferdehátú autóról mit erdemes tudni?
hol tudok utananezni a tipushibainak es egyeb dolgokrol? -
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz grizlisandor #196162 üzenetére
Nekem ilyet az Audi akkor csinál, ha áramtalanítva van az egész autó. Gondolom amint megkapja minden keréktől normálisan a jelet, akkor elalszik (nálam menet közben).
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Gomez1984
aktív tag
Sziasztok
Éppen autóvásárlás előtt állok, a kiszemeltem egy Seat Leon ST , 1.4 TSI 125LE, 2017/10 év, 140K Km, magyarországi, első tulajtól.
Tegnap kipróbáltuk a kocsit, újszerű a belseje, szépen is megy a verda, az első ás hátsó lökös volt javítva carvertical szerint 60-100.000 Ft körüli összegért.
A kérdésem ennyi lenne hogy felnyitottam a gépháztetőt és azt szúrtam ki hogy az egész motor külső felülete (aluminium) ilyen fehér oxidréteg van mindenen, tiszta pötty. Ez normális egy alig 4 éves autónál?
Mint a képen is a villanymotoron vagy generátoron vagy mi az. :) nem értek hozzá
[ Szerkesztve ]
7800X3D , 4070TI , 32GB DDr5 , MSI B650 Tomahawk, Bitfenix Whisper 750 Gold, DELL S2721DGFA
-
veterán
válasz Gomez1984 #196179 üzenetére
Ahogy Zolee írja előttem, jellemzően sok tempós menet felsózott autópályán (gyakran az előtte haladó autó trutyi-csóvájában).
Nem túl vészes, a generátor házának nem árt. Ugyanakkor én engedtem már el hasonló okból autót, azon az összes motortéri csavar rozsdás volt, ahogy ezen a bilincsek.
-
Kiskokó
veterán
Minek olyan erős kávédaráló?
jó jó tudom csak motor optimalizáció, mint egyik haverom faterja akkor azA6-ot azé chippelte meg 140Le ról 170Le-re, mert így a 6-os kézivel 5,8L helyett 5,3 lett az átlagfogyi
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!
Megint ezt a hibát kaptam:
009571 - Töltőnyomásállító helyzetjeladó
P2563 - 000 - valószínűtlen jel - időszakos
hibakörülmény
Hiba állapota: 00100000
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 1
Számláló nullázása: 255
megtett Km: 296733 km
Idő indikátor: 0
Dátum: 2016.05.27
idő: 17:33:13
hibakörülmény
FRD: 782 /min
sebesség: 0.0 km/h
terhelés: 0.0 %
terhelés: 100.0 %
lambda: 48.9 %
absz.nyomás: 989.4 mbar
hőmérséklet: 36.0*C
tavaly e miatt lett turbó csere , lehet, h más a baj??Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #196191 üzenetére
Possible Causes
Wiring and/or Connections from/to Vane Position Sensor (G581) faultyEngine Control Module (ECM) faultyVane Position Sensor (G581) faultyBinding Issues due to Adjustment/TurbochargerExcessive Carbon build-upVacuum Leak from/to Turbocharger (Wastegate) Actuator and Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)Possible Solutions
Check/Replace FusesCheck Wiring and/or Connections from/to Vane Position Sensor (G581)Check Vane Position Sensor (G581)Perform Ohm TestCheck Mechanical Turbocharger OperationRule out binging and excessive Carbon build-upCheck Vacuum Supply from/to Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) and Turbocharger (Wastegate) ActuatorLehet találgatni. Kábel hiba, vezérlő hiba, vákuum probléma,N75 probléma, turbón az érzékelő... Tudom, az új, de attól elromolhat.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #196192 üzenetére
THX!
Álltam a pirosnál, egy pillanatra bevillant a "check engine service now", de éppen, h csak egy pillanatra. Pályán jöttünk haza, toltam neki 130-160 között, de semmi. A hibát sikerült törölni. Azért vagyok Q..va ideges, és egyben szomorú is, mert e miatt cseréltettem ki a turbót, és lehet, h csak egy redvás cső okozza a hibát. Átnéztem a motorteret, esetlegesen valami rágcsáló nyomok után kutatva, de semmi.[ Szerkesztve ]
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #196193 üzenetére
A turbó cserét ne bánd, amúgy is érett volt a cserére ennyi futás után. Most megint sokat megy két regen között, tehát ártani nem árt. ;) Simán lehet hibás megint az a szenzor, de nem valószínű. Ha alapjáraton csinálta, akkor végállásban kell lennie teljes vákuum alatt. Legelsőnek a vákuumot méretném meg.
-
bul07
nagyúr
válasz simonjoe #196195 üzenetére
Arra a pár napra köss olyan assistance biztosítást a ami csere autót is biztosít vagy téríti ha gond lenne
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Kiskokó
veterán
válasz vzsryl #196189 üzenetére
Úgy gondoltam, nyilvánvaló, hogy a chippelés az Lefedi az erő és a nyomatékhoz való hozzányúlást is, nem gondoltam volna, hogy külön le kell írni , ne fárasszatok már
Teljesen megragadtátok a lényeget az egészből, ehhez tehetség kell[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz vzsryl #196198 üzenetére
De ez most kit érdekel, hogy mi a tényleges elméleti és fizikai hatása amitől kevesebbet fogyaszt az autó?? Amikor annyi volt a lényeg, hogy ismerős faterja azért "tuningoltatott" meg egy kocsit, hogy kevesebbet fogyasszon. Értsd : zsidóság lvl1000
Egyszerűen nem értem, ennyire unatkoztok, nekem nincs időm más kommentje felett ülni, és agyalni miket lehet kihozni belőle??? IRÓNIA VOLT az egész a chippelésre... jézusom
No problem, csak van, hogy már az állam leesik sokan miket olvasnak ki egyes HSZ-ből. De nem voltam elég szarkasztikus elnézést[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Xbox Series X|S
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Futás, futópályák
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen