Hirdetés
- Philips LCD és LED TV-k
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- RAM topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Mondjuk ez jól működik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #196055 üzenetére
Skodaban, neha elindult akkor is ha be vt kapcsolva. Aztan rajottem, hogy akkor indul el magatol, ha a hill hold fogja eppen a kocsit es akkor kapcsolom be az auto hold-ot.
#nincsbennetarcsi
-
6030D
Ármester
válasz Stylewars_kp #196045 üzenetére
Ha ennyire dícséritek a manualt: ha jól értem mindegyik O4 dízel, így nem ugyanaz, de talán a gyártó igen. O3FL benzin manual eléggé akadós (26e km, főleg város). Ez ilyen, vagy jelezzem a szerviznél?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
kmiki19
csendes tag
BUÉK!
Szeretném megkérdezni a kedves csoporttagoktól, hogy miként lehetne kideríteni egy adott autó felszereltségét
Skoda Octavia III (2014.05. havi, kombi, benzin, manuális váltó, 1395 cm3, 103 KW, 140 LE)
Motorkód: CHP230215
Alvázszám: TMBJC7NE5E0192015
A segítséget előre is köszönöm! -
Mágus2
Közösségépítő
válasz kisfurko #196062 üzenetére
Szintetikus, de családi kombinak megfelel. Ezek az autók nem a vezetési élményről szólnak. ;) Azért esett erre a választás, mert még van belőle manuális váltós, még minden aszisztens kikapcsolható, még kapható két literes motorral. 10 év múlva ez a kategória már nem fog létezni.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
-
grizlisandor
addikt
válasz kmiki19 #196061 üzenetére
Témába vág, így nem off.
A csomagtartóban kell lennie egy PR kódmatricának, ide beírogatva, lefordítja emberi nyelvre. Vagy autoDNA report alvázszám alapján is meg tudja mondani a felszereltséget, de az fizetős.
-
Immy
őstag
Sziasztok,
valaki tud hivatalos infóban segíteni hogy az új octavia 1.5-ös motorral szerelve 45 vagy 50literes tankkal rendelkezik? Elterő infókat találok sok helyen.Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
grizlisandor
addikt
Tekerd le a OCTAVIA műszaki adatokhoz, a letölthető pdf-ben "Üzemanyagtartály: (l) 45" ír a kombira és a szedánra is.
-
Immy
őstag
válasz grizlisandor #196067 üzenetére
Köszi,
Meglepő számomra, hogy csökkentették a méretét. Autopályán lehet sokat számítana az a plusz pár liter…Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
Lacess
tag
Először is BÚÉK mindenkinek!!
Másodszor pedig: 2004 Passat 3BG AVF motorkód, 6seb. kézi váltó
Üzemmelegen, lekapcsolt világítás és komfortfogyasztók mellett, ennek is olyan 0,5l/óra környékén kellene lennie a fogyasztásának? Álló helyzetben, alapjáraton.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
IO.sys
őstag
Sziasztok!
Csináltam egy kis hülyeséget és szeretném kérni, hogy mondjátok meg, mekkorát. Hogy miért tettem a dolgokat úgy, ahogy, azt ne firtassuk, tanultam belőle.Az autó egy 2003-as VW Polo 75 1.4 16V, BBY motor.
1 éves Bosch akku rövid szenvedés után a nagy hidegben megadta magát. Bebikáztak, rendben volt. 2 nappal később annyira merült volt, hogy másfelet fordított az önindító és onnantól meg se nyikkant. Vettem egy bikázót, 6000mAh, 200A folyamatos és 400A pillanatnyi áram leadására képes. Jobb pozitívos az akku, emlékezetből csatlakoztattam a krokodilokat, csak azt elfelejtettem, hogy fordítva van bent az akku, és sötét volt. Tehát pirosat a feketéhez és a másik oldalon szintén. Igen, itt jegyezném meg, hogy civil foglalkozásom során és a magánéletben is rengeteget foglalkozok elektronikával. Amikor bedugtam a vezetékek másik végét a bikázóba, sisteregve és szikrázva elégett a csatlakozó. Visszavittem az áruházba, hogy ez rossz, be se kapcsol (oda, ahonnan az 1 év alatt elhalálozó akku is volt, így helyreállt a világ egyensúlya ). Majd az új bikázóval, immár helyes polaritással megpróbáltam megint, egyet fordított az önindító és onnantól néma csend, még a műszerfal kijelzők is elmentek. Ellenőriztem a biztosítékokat, azok rendben voltak.
Multiméterrel rámérve az akkura a feszültség 9V alatt volt, amit értek. A próbálkozások során kb. 15x próbáltam elindítani az autót, amik a szemszögemből mind indokolt indítások voltak, de úgy tudom, nem tesz jót az ilyesmi a motornak. Vettem egy töltőt, feltöltöttem az akkut és ma elindult vele a gép. Ezek szerint nem döglött meg semmi a bikázó fordított polaritású bekötése miatt, mondjuk azt a 6000mAh-t nem is tartottam sokra. Meglehetősen öklendezve indult a motor, elég komolyan rángott előre-hátra, de konszolidálódott, mire elővettem a telefonom, hogy felvegyem az autószerelőmnek. És dobott egy hibát: P0638, ami fojtószeleppel kapcsolatos hibára utal. Pár perc alapjárat után minden a régi volt. Leállítottam, töröltem a hibakódot, beindítottam újra, duruzsolt minden szépen.
Mentem párszáz métert, ami alatt azt vettem észre, hogy a motor mintha kicsit ügyesebben melegedne a mostanában megszokottnál, de talán betudható annak, hogy kellemes 15°C volt.
Szóval a kérdés. Szerintetek rejtőzhet-e a látszólag hibátlan működés mögött valami olyan hiba, amit ha nem nézetek meg azonnal, 1.1 tonnás papírnehezékké változtathatom az autót. Gondolok itt a 15 sikertelen indításra vagy a fordított polaritású bikázástól az elektronikára, illetve olyanról is olvastam, hogy generátor diódahídja is kimehet. Járó motornál az akku fesz 14.4V volt, elvileg pont annyinak kell lennie.
Köszi előre is. És lehet röhögni, sértegetni nem.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #196077 üzenetére
Köszönöm!
Ez -a gazdája szerint- 0,8-at ír, illetve kicsit sokallja a fogyasztását is az utóbbi időben. Volt vezérléscsere úgy egy éve, akkor -állítólag- a szinkronszög is be lett állítva... Egyébként csak 20X ezer benne a méter, és ez kivételesen tényleg annyi.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
kmiki19
csendes tag
válasz grizlisandor #196065 üzenetére
Köszönöm! Holnap feltúrom a csomagtartót - ez idáig nem láttam semmit se - valami közelebbi tipp, hogy merre keressem?
-
IO.sys
őstag
válasz Szabi® #196083 üzenetére
"Köszi előre is. És lehet röhögni, sértegetni nem. "
Csak sikerül egyszer válaszolni a kérdésre.
Ez itt a kérdés, ha nagyon sok lett volna odáig az olvasnivaló, ha már ilyen stílusban kezdtünk el beszélgetni:
"Szóval a kérdés. Szerintetek rejtőzhet-e a látszólag hibátlan működés mögött valami olyan hiba, amit ha nem nézetek meg azonnal, 1.1 tonnás papírnehezékké változtathatom az autót. Gondolok itt a 15 sikertelen indításra vagy a fordított polaritású bikázástól az elektronikára, illetve olyanról is olvastam, hogy generátor diódahídja is kimehet. Járó motornál az akku fesz 14.4V volt, elvileg pont annyinak kell lennie."
[ Szerkesztve ]
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
grizlisandor
addikt
válasz kmiki19 #196080 üzenetére
Csomagtértálca alatt, a szükségpótkerék ürege körül szokott tanyázni.
-
Lacess
tag
válasz Zizmand #196086 üzenetére
7-8l között. Már sok éve megvan neki az autó, és azt mondja korábban kevesebbet evett. Sedan, első kerekes, egyedül használja komolyabb terhelés nélkül, közepes és hosszabb távokon. Nem egy nehéz lábú, Toretto család sarja. Teljesen normálisan közlekedik.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
IO.sys
őstag
válasz Szabi® #196089 üzenetére
De.... kétszer szerepel a kérdés az utolsó 3 hozzászólásomban, és azt biztos, hogy nem kérdeztem meg, hogy mit kell venni.
Az a sértés, hogy a feleségedhez hasonlítasz. Igen, elmentem megnézni az akkut de dec. 30-án csak majdnem 40e Ft-ért tudtam volna venni olyat, ami most benne van, az meg csöppet deficites. Ne azzal törődj, hogy miért nem azt csináltam, amit szerettél volna. Ott a kérdés. Ha nem tudsz rá mit mondani, görgess tovább.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
IO.sys
őstag
válasz Mágus2 #196090 üzenetére
Mindendképp elviszem a szerelőmhöz, hogy nézd, ilyen balfx voltam. A motor rángatózása miatt aggódok, amit az indítás utáni fél percben adott elő. Ha már asszonyozás megy, exasszony egyszer csinált egy 178.000-es számlát, 12 szelepet kalapált össze. Többekközt ezért ex.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
IO.sys
őstag
válasz Szabi® #196092 üzenetére
Igazából nekem attól megy fel a cukrom, ha kirakom a disclaimert, hogy ne firtassuk a tetteimet, akkor tényleg azt szeretném, hogy ne firtassuk. Le is írtam az okot, nem volt épp olyan akku dec 30-án, amit meg akartam volna venni. Értem a poént, ok.
Van még egy "autóm", amire ilyenkor támaszkodhatok, egy 99-es B Corsa. A 400.000-es vételáron felül ráköltöttem kb 1M-t, motorcserén is túl van, na az egy olyan történet, amihez képest ez az akkucsere csak morzsa a pékségben.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
Mágus2
Közösségépítő
-
bul07
nagyúr
válasz IO.sys #196094 üzenetére
Pont hogy ezzel indítottad el
Ha csak annyit írsz hogy f@sz voltam fordítva tettem fel senki nem firtatta volna tovább (Megesik még a jobbakkal is) (Amúgy Lidl töltő pont ezért is jó mert van erre benne védelem)Egyszer vettem öcsémnek egy invertert.
Kamionba kellet neki, odamentünk a géphez bedugtuk és füsttel távozott belőle a tudás
Utána jöttünk rá hogy hé a kamionba nem 12V van hanem 24V(abban csak 24V volt a szivarnyújtó csatlakozókba)És mivel nagyon kellet indultak pár órával később Spanyolba gyorsba irány a bolt ahonnan rendeltem
Mondom a boltba hogy hibás a cucc
Á az nem lehet
De mondom igen bedugtuk és füstölt
ÁÁ nem lehet adjam oda kimegy kipróbálni a kocsijához
Kicsit zavartan jön vissza hát ez tényleg nem jó, és hozzátette hogy a kocsijába biztos kiégetett kiégetett pár biztosítékos mert hiányos lett a elektromos rendszere[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen