- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- TCL LCD és LED TV-k
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz daniel2121 #175599 üzenetére
Ha hidegindításkor nem kerreg, akkor még ráér cserélni a vezérlést.
A szívótraktust akkor tisztíttatnám, ha égéskimaradásra utaló hibakódot dob.
-
dj79
senior tag
válasz focvis #175601 üzenetére
Most a hidegebb időben pár másodpercig kerregni fog, lassabban ér a láncfeszítőhöz az olaj. Ha mondjuk 30-40 másodpercnél hosszabban, akkor van gond.
Nekem sem volt hibakód, csak egy kis durrogás a katalizátor-előmelegítés alatt. Valami fűtött mélygarázsban ott kellene hagyni pár órára
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #175598 üzenetére
Köszi!
Ezeket az adatokat tudom én is, 5év/90k-t tartom. 5 évre volt mindig cserélve, mivel télen nagyon keveset ment mindig az autó, így sosem értem el a 90k km-t. Mindig minőségi cucc lett belerakva (INA-Hepu) és nem nagyon látszott az elhasználódás, 60-70k km körüli futás után.
Volt hogy kicsit pazarlásnak éreztem, de persze tudom hogy ez egy ilyen világ és semmi szívfájdalom nélkül fizettem a vezérléscserét.
Az erősített INA szettet nem sikerült legutóbb megtalálnom, és az alkatrészesnek sem. A következőre megpróbálok azt szerezni, csak ekkora futásnál meg már a vízpumpától félnék.Lehet én vagyok a hülye hogy ezen aggódok, jó magyar szokás szerint legolcsóbbat bele oszt hadd menjen...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #175594 üzenetére
Írd majd ki melyiket választottad.Esetleg linket is, kíváncsi vagyok, köszi
-
c00per
tag
válasz molnarpeter #175604 üzenetére
nem korulmenyes a rendeles? szerintem itthon os meglehet venni kb annyiert a webshopokban a szetteket, mint azon az oldalon
-
Kiskokó
veterán
Hellóka!
Valaki esetleg nem tudna segíteni nekem abban, hogy az 5.2 V10 motorokból melyik a javított kiadású motorkód ?
Illetve ezek az 5.2-ők is igénylik a dióhéjas tisztítást ha minden igaz ugye ?
Illetve van e hivatalosan vezérléscsere periódusa ennek a motornak ?Köszönöm
(tudom elmebeteg vagyok de van 1 példány ami tettszik, viszont ha megnézés után nem jön be akkor elengedem a témát vagy max várok.
Az összes eladó a HAHU-n egy rakás szar 10 tulajdonos ...)| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
akooos
veterán
Sziasztok,
2004-es Golf V. Van egy ELM327-es bt-s kis eszközöm és play storeból vásárolt torque. Ma kíváncsiságból próbáltam olajhőmérsékletet nézni, de csak az üres óra jelenik meg. Ezt tudnia kéne mutatni, vagy felesleges próbálkoznom?
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #175609 üzenetére
Úgy néz ki itt helyben rendelem be. Hívtam a boltot ahol szoktam vásárolni és darabokban összeszedve kb 80k-ban megáll a történet. A tőkék INA, a tengely pedig Kolbenschmidt lesz.
Annyiból észszerűbb, ha kiszerelés után kiderül, hogy a tengely mégsem gatya, akkor vissza tudom vinni. (lélekben abban bízom, hogy a tőkék lesznek csak gallyra bár ennyi km után sztem a tengely is)
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #175616 üzenetére
Ha a tőke teteje behorpad vagy atszakad, az megrágja a tengelyt rögtön.
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #175617 üzenetére
Majd kiderül mi a helyzet. Az tuti, hogy mély duhogó hangja van. Szóval valami nem kerek már ott.
De ha már itt vagy, bolt kérdezi milyen tömítés van a tandem alatt. Gumi vagy fém. Ezt ETKA nem tudja? Be kell kukkantanom?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #175618 üzenetére
Meg kell nézni, bosch vagy luk tandem van rajta. Sminktükör kelleni fog.
-
papg79
tag
Sziasztok! Olajcsere előtt állok, és gondoltam, hogy a Castrol helyett most kipróbálok mást is. Ez az olaj jó választás szerintetek? Az autó Volkswagen Sharan, 1.9 PDTDI 2003-as, ASZ motorkódos.
[link]
Köszönöm előre is a segítséget. -
laabom
tag
válasz focvis #175572 üzenetére
Nem kell. Utána kérdeztem a kereskedésnél a mai nap és azt mondta, hogy az Abs-ről veszi a jelet.
De mivel nekem fogalmam sincs azért kérdeztelek titeket. Egyik ezt mondta másik azt. De azért Köszi mindenkitőlMég egy kérdés. Érdemes 5000 km előtt olajat cserélni elsőre?
Mondta a márkaszerviz, akkor csak olajat kell kifizetni munkadíjat nem.
Nagyrészt városban van használva és évi 10-12e km-t -
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #175614 üzenetére
Köszi az infót.
Hát gondoltam hogy koszosodós .. éljen..
Ezt az égéskimaradást tudom azt hiszem.
Erre mondták hogy az összes gyújtógyertyát egybe illik cserélni viszonylag sűrűn...
(10-20ezer kmenként.
Hát majd meglátjuk
Egyetlen egy példány volt ami tetszett és bíztató volt az előélete erre kiderült hogy most cseréltek benne motort. :S FCK Yeah
Baszhatom a vezetett szervizkönyvet stb[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #175618 üzenetére
Luk tandempumpa is jött ki lemez tömítésel. 2002 év közepéig gumi tömítésel szereltek a luk pumpát. Nem kell lévenni csak a cikkszámot kell megnezni rajta ha "A" végű akkor tuti gumi, kell hozzá. Elvileg két helyen van cikkszám rajta, egyik a nyomásmérő csatlakozó furat fedetlen másik a nagy hátsó fedélen Luk pumparol beszélek. Bosch rögtön kiderül mert ott a vákumcső csavaros, nem préselt, azok mind lemezzel voltak szerelve....
-
erikke17
őstag
Sziasztok
Egyik barátomnak van Octavia 2, 2006-os tehát még nem faceliftes de eleje átlett csinálva faceliftesre. Akarunk parkoló izzót bele tenni előre LED-et viszon canbus nélkülit mivel canbus-os egy hét alatt meg döglik. VCDS-el kikapcsoltuk a hidegdiagot az izzóra de mégis írja hibának tehát világít a visszajelző az óracsoporton. Mit csinálhatunk rosszul? Vagy ki lehet kapcsolni, hogy ne mutassa ha kiégett egy izzó?
Előre is köszönöm
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Kiskokó
veterán
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #175631 üzenetére
Az meglehet. De nem vagyok híve az átépítgetéseknek. Én gyári párti vagyok mindenben.
Nekem gyári autó kell nem tákol meg üzemórás meg mit tudjam én.
Persze a gyári is "szar" ha azt nézzük én értem csak na.
De egy ötletnek jó volt KöszönömNagy dilemma ez. Mondjuk ha találnék olyan példányt akkor valószínűleg megtartanám mert ez mindig kuriózum lesz szerintem. "Lambo" motor meg V10.
Még egy reményem van, egy ismerősöm apósának van egy ilyen S8 és kb sose használja... hátha eladja
Mági :
Beszéltem egy sráccal aki S8-akat szervizel, kérdeztem tőle, ő még nem találkozott vezérműlánc problémával. De persze lehet, benne van. Mint minden más.Tudom hogy Bruttó szopás lenne az autó de hajt a vágy ...
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
-
BigBlackDog
veterán
Túl van az első wellnesezésen a Polo. Hétvégén, indulás után kinyomott egy adag hibaüzenetet (olajszenzor, első lámpa, ködlámpa, irányjelző, fényszóró távolságállító hiba) és a teljes jobb, első világítás lehalt. Természetesen eléggé frusztrált voltam, azért eddig bíztam benne, hogy nem három hetesen fog ilyet csinálni egy autó. Persze önerőből így már nem mehetett a szervizbe (nincs világítás).
Márkaszerviznek viszont piros pont, kellemesen csalódtam bennük, teljesen korrekt volt a hozzáállásuk. Reggel már hívtak, hogy náluk nincs semmi hiba, de akkor ránéznek, hogy mi miatt lehetett a jelenség. Délben érkezett a telefon, hogy ma kész is lesz. A probléma forrása csak annyi volt, hogy az olajszenzor és jobb első világítás kábelkötegének testkábeléhez tartozó csavart valaki elfelejtette rendesen meghúzni a gyárban.Szerintetek a jövőben számíthatok még sok ilyenre? Kezdek kicsit aggódni a Dél-afrikai gyártás miatt... Bár, szerintem egy (tehát nem több) ilyen apróság előfordulhat bárhol.
-
veterán
válasz BigBlackDog #175637 üzenetére
Reméljük, több meglepetés nem lesz és átnézték alaposan a motorteret.
De most tényleg, az európai piacra Dél-Afrikában gyártották, nem Spanyolországban?
[ Szerkesztve ]
-
momo2828
tag
Ha ülésen és kormányon is érezni már alapjáraton remegést, az valószínűleg kettős tömegű lendkerék hiba lesz? (2.0 Cr, cffb)
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #175638 üzenetére
Először én is meglepődtem. Mintha valami olyat olvastam volna még régebben, hogy a spanyol gyártás volt a széria legelején rövid ideig, aztán áthelyezték Dél-Afrikába. De elvileg onnan még felhajózzák német földre minőségellenőrzés céljából, majd ezt követően megy csak tovább a célországba (legalábbis több EU-s beszámoló írt erről).
[ Szerkesztve ]
-
momo2828
tag
válasz diablo1984 #175640 üzenetére
Az elmult 45k km alatt semmi nem erzodott. Elotte barmi tortenhetett, azok utan amiket tapasztaltam vele. Bar azt mondta az elozo tulaj, hogy csereltek mar.
Bar pedalon annyira nem erezni, inkabb a kormanyon. Csattogast sem hallok, es semmilyen furcsa hangot se.
Tarto bakokrol meg lehet mondani bontas nelkul, ha cseresek? -
veterán
válasz BigBlackDog #175641 üzenetére
Írd be ide az alvázszámot: [link], visszafejti.
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #175643 üzenetére
Nálam ez nem működik tökéletesen, egy 2020-as, németben gyártott Golfot dob eredményül. Igazából egyik VIN decoder sem találta el teljesen az évjárat/típus kombót eddig, szóval ebből kiindulva próbáltam visszafejteni.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz salesman #175636 üzenetére
Még bármi lehet ........ jaaa nem .
Még jó hogy az Audi leszokott az ilyen belsőkről 2004 körül
Beszéltem ismerőssel
Az egy nagyon pöpec S8 lenne, 100 ezer Km van benne valós. 7 éve nála van, sötét lila/fekete metál... fúúú
Persze nem akarja eladni, pedig jó ha havonta előveszi 1 körre és csá.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #175637 üzenetére
Ezek szerint pénteken gyártották. Ehhez képest, hogy alig 3 hetesen, alig az első 500 km megtétele után nyiszog a fékpedál Skormiban az bagatel.
#nincsbennetarcsi
-
diablo1984
veterán
válasz momo2828 #175642 üzenetére
Egy szerelő hellyel közel szemre meg tudja állapítani, hogy ép e a bak, vagy szét van-e szakadva és attól rezeg minden. De akár lehet valamelyik hengered rosszul porlaszt be és azért ilyen egyenlőtlen rázós a járása, de ekkor a kettőstömegűt is hamar kivégzi. Érdemes utána járni, mert nem természetes, anno az én octavia 2 1,6TDI faceliftemben sem volt(elvileg) gyárilag kettőstömegű, mégsem rázott semennyire.
-
veterán
válasz BigBlackDog #175644 üzenetére
A 2020 OK, mert 2020-as modellévű az autód.
AAV-vel kezdődik a VIN? És / vagy a 11. karakter U?
Vagy mi az első 11 karakter? -
BigBlackDog
veterán
Az már jó előjel. Mondjuk nem fog sokmindenben akadályozni a nyikorgás, de legalább képes idegesíteni hosszú távon (legalábbis engem).
Én 2.5 hét alatt raktam bele majdnem 2700 kilométert, csak hogy szépen bejárassam. A következő új autó előtt majd fel kell készülnöm lelkileg, mert nagyon nehéz ennyit kibírni padlózás nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest