- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Milyen monitort vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Novics
senior tag
válasz Lassú Víz #24085 üzenetére
Ugyanezen okból gondoltam már rá én is, hogy kéne egy "fedélzeti" kamera. Amit 1-2 autós művel! Egyik kollégámat "szarulábúak" lökték be az árokba ezeröcsivel. Pár percig feküdt benne eszméletlenül. Persze nem álltak meg. (De így legalább a bringáját sem vitték el...) 40ezres kára lett. (Lehet, hogy itt linkelte valaki korábban, hogy Dél- Afrikában egy rablást vettek fel GoPro-val.)
Én már írtam egyszer a TESCO-nak, hogy egy sofőrjük megpróbált megölni - de nem sikerült neki. Egy hét múlva jött a válasz, hogy sajnálják, és továbbképzésben részesítették az úriembert. Iszonyat pipa voltam akkor. A Kapos Volánnak még azért nem szóltam, hátha akkor direktben vadásznának rám a sofőrök a nagy szolidaritás okán. Meg télen amúgy is buszozok.
Az a gond, hogy a magyar autósok szerint - tisztelet a kivételnek - a kerékpárosoknak semmi keresnivalójuk az utakon, az csak az övék. Meg persze mindenki siet mindenhová, és nem ér rá egy kicsit lassítani, hogy aztán biztonságosan tudjon előzni.
Persze másik részről ott vannak a részeg kerékpárosok, meg a kamikáze mamikák, plusz a fixisek. Csak amíg a kerékpározás nincsen "előképzettséghez" kötve, addig bárki felülhet egy kerékpárra, és ronthatja a kerékpáros társadalomról alkotott képet. (Főleg vidéken, ahol tényleg több a részeg, meg kamikáze, mint a kulturáltan közlekedő.) Az autósok viszont egy tanult réteg, akik - elvileg - ismerik a közlekedési szabályokat, a biztonságos közlekedés mikéntjét, hallottak már közlekedési kultúráról.
Szerintem azért javul a helyzet, ha lassan is. Ahogy egyre többen kerékpároznak, talán egyre többen lesznek olyanok, akik tudják, hogy milyen a másik oldalon, és ha volán mögé ülnek talán jobban figyelnek.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
j.bravo
addikt
válasz madgie #24100 üzenetére
Itt BuTapesten gyanakvóbbak az emberek, nem csak attól félnek hogy aki a földön fekszik, az esetleg lehányja őket, hanem hogy esetleg átverés és a legközelebbi kapualjból előugranak a haverok, megszabadítani a segítő szándékút az értékeitől, és/vagy a földön fekvő ember hirtelen életre kel és teszi ugyanezt
Vagy, ha nem egyszerűen részeg, hanem verekedésben maradt alul, akkor ha segít, akkor a bunyó nyertese az ő baját is ellátja, alkalmasint nem csak ököllelWhatever.
-
zolka78
senior tag
válasz Lassú Víz #24085 üzenetére
Ez tényleg elég durva. Én ha városban bicajozom, és nagy a forgalom, vagy esetleg busz jön utánam, rendszeresen a sáv közepén hajtok. Tudom ez sok autósnak nem tetszik, de ilyenkor két lehetősége van az utánam jövő járműnek. Vagy megelőz rendesen(sávon belüli szűk kikerülést nem tud), vagy egyenest átmegy rajtam. Az utóbbi bevállalásához azért legalább egy Charles Manson szerű aggyal kell rendelkezni. Meglepődöm, hogy ezt sokszor mennyire tolerálják az autósok. Azt azért tegyük hozzá, hogy sokat változott az autós kultúra is. Míg tíz éve szinte féltem az autósoktól bicajozni, most azért sokkal jobb a helyzet. Tegnap meguntam a tespedést és elmentem egyet tekerni, Kispest-Budaörs-Budakeszi-Budapest-Kispest. Aki járt már azon az úton, ami az 1 főútról megy fel Budakeszire, az tudja, hogy régi szűk, 2 sávos út, ahol nem lehet előzni sem sok szakaszon, ráadásul meredek is. Azért elég tohonyán mentem felfele mivel majd 2 hete csak tespedek, tehát nem voltam szimpatikus az autósoknak. De egyszer nem dudáltak rám, sokszor szépen követtek anyázás nélkül, nem próbáltak sávon belül megelőzni, nem mutogattak. Régen ez nem így volt. Előtte való nap a családdal lementünk a Kopaszi gátra. 103-as busz ahogy lejön a hídról, rögtön fordul jobbra vissza a híd alatt. Persze akkor jöhetnek át a zebrán a gyalogosok, ami mellett biciklisáv is van, és ők is mehetnek. A busz megállás nélkül hajtott a biciklisek közé ki kiabálva, hogy mit képzelnek, ott tolni kell a bringát. Többen is mondták neki, hogy ott biciklisáv van és elsőbbségük van. A sofőr tufa módjára közölte, hogy mindenki hülye, ő ezt jobban tudja.
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
-
Studi
veterán
válasz zolka78 #24104 üzenetére
Ha nem is az út közepén, de én is igyekszem bentebb közlekedni picit, helyet adva magamnak egy esetleges menekülésre, ha érzem, hogy valaki túl szűken kerül. Meg így ugye kevésbé szorítanak rá az útszéli hibákra.
Nehéz kérdés ez még mindig, mert igazán balf@szul van rengeteg helyen megoldva a kerékpáros közlekedés. Az autós sávból meg inkább elvesznek, ahelyett, hogy a szélső sávot kiszélesítenék.
Érthetetlen például a Margit híd is számomra: eleve k... keskeny a sáv, a széles járdán ott a kerékpárút, mégis felfestették rá a bringás jeleket. -
Chapel
addikt
válasz Freddy76 #24105 üzenetére
Én mindig adok helyet, bringásnak és motorsnak egyaránt, a magam és az ő védelme végett. De amikor az egész körút 20km/h-val megy, mert egy bringás lazán megy az út közepén "wellnes" tempóban, kikerülni meg nem tudod...
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
m3ss
veterán
válasz Chapel #24107 üzenetére
ettol en is kivagyok. motorosok is csinaljak neha. ok, ha botranyos az ut jobb oldala menjen kozepen...de alapbol? ertem en hogy nem szereti ha kozelrol elozik meg, de attol meg jobbra kell tartani.
amit szinten utalok hogy itthon nincs tisztesseges parhuzamos kozlekedesi kultura. 2 savos uton 70es tablanal siman csorog mindenki a belso savban 50-nel. attol fuggetlenul hogy vannak-e a jobb oldaliban vagy nem. es elozgetheted oket jobbrol...ami nem annyira poen, foleg ha harmadik sav is van es sokszor onnan is jonnek befele.[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
Novics
senior tag
Ugyanez mozgólépcsőn. Még mindig nem tanulták meg ott sem a jobboldali közlekedést. Bár azért látványos a fejlődés. Mondjuk a BKK még mindig csak 2 mozgólépcsőt üzemeltet, hiába van 3-4 is, és csúcsforgalom...
Ha rossz minőségű az út, akkor én is szívfájdalom nélkül szoktam a sáv közepén tekerni, de volt már, hogy ledudáltak. Mindig megfogadom, hogy letojom a népeket, és zolkához hasonlóan behúzódok ha olyan a szitu, de elég sokszor vagyok "jó fej". Ezt néha a buszos/kamionos meghálálja azzal, hogy sávon belül előz meg, és még rám is húzza a kormányt. Azt bírom, amikor sehol senki, csak ketten vagyunk, de még akkor sem nagyon megy át a másik sávba előzéskor.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Lassú Víz
addikt
Ott a pont. Amikor az egyik feltartja a másikat abból csak az lesz, hogy sokkal veszélyesebben és idegből fogja majd megelőzni. Semmi értelme. Valahogy mindig arra törekszem, hogy a többiek mehessenek tőlem ha tudnak. Index a körforgalomból kifelé, lehúzódok a motoros elől, nem nyaralok a belső sávban autópályán stb. (Egy külön misét megérne, a három sávos M7-es, ahol a külső sáv kihasználtsága helyenként és időnként vetekszik a leálló sávéval a sok kulturált közlekedő miatt.)
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
m3ss
veterán
válasz Novics #24109 üzenetére
hmm mozgo lepcson mondjuk sokat nem jarok, de erre meg nem is gondoltam. majd odafigyelek ott is >D
Ha rossz minőségű az út, akkor én is szívfájdalom nélkül szoktam a sáv közepén tekerni, de volt már, hogy ledudáltak. Mindig megfogadom, hogy letojom a népeket, és zolkához hasonlóan behúzódok ha olyan a szitu, de elég sokszor vagyok "jó fej". Ezt néha a buszos/kamionos meghálálja azzal, hogy sávon belül előz meg, és még rám is húzza a kormányt. Azt bírom, amikor sehol senki, csak ketten vagyunk, de még akkor sem nagyon megy át a másik sávba előzéskor.
ha rossz minosegu akkor minden tovabbi nelkul, en is szoktam robogozni de azert alapjaraton nem az ut kozepen megyek. mondjuk en kilennek ettol, hogy buszok elozgetnek bringaval. eletveszely. meg a sok vasarnapi sofor, amik tortennek az utakon mindig azon gondolkozok...jo otlet ilyen emberek kozott motorozni? bringazni plane...rengeteg olyan ember kozlekedik akiknek fogalmuk sincs mikor mi tortenik korulottuk >D
tobbek kozott ezert is vettem nagyobb robogot, ezzel fel lehet venni a forgalom tempojat. inkabb gyorsabban megyek mint a buszok, kamionok ahelyett hogy rakparton elozgessenek szuken mert ok sem fernek el rendesen..
masik amit szeretek amikor ketten kerekparoznak egymas mellett, hat ok most beszelgetnek...
na mind1, veszelyes dolog ez a bringa igy varosban. es nem jo hogy masokra vagy utalva...de meg mindig nem annyira mint romaniaban kozlekedni. wahaha. az a nem mind1. de kb minden balkani orszagban ez megy, montenegro is hasonlo volt.
nincs autopalyajuk, es gondolom kialakult ez a vezetesi kultura..ha vki haladni akar akkor kenytelen lesz megelozni a kamionokat kulonben tobb szaz km-ig mehet utanuk. na most ok ezt meg is probaljak 100le-vel megpakolva hegynek felfele zarovonalnal. rendszeresen. elkepeszto. az elozo auto allandoan ugy er vissza a savjaba, hogy par autonyi hely van max kozotte meg a szembe levo kozott. es ami a legdurvabb, akit epp eloznek, soha nem villan a feklampaja. soha. leszarja, megy tovabb. kell az a par csepp benzin vagymi? nem jon ra hogy o is meg fog halni ha nem fer be az elozo auto? mondjuk kamionnal nem lesz komoly baja...
lattunk 2-3 nagyon csunya balesetet is...meg minden fele megmagyarazhatatlan, soha nem latott szituaciot az ut soran...
mondjuk legalabb jol vezetnek...de egybol rajottem miert nem szeretem itthon a roman rendszammal kozlekedoket.https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
Novics
senior tag
Mozgólépcsőn illik a jobb oldalra állni, hogy aki siet, az tudjon menni a másikon. Ha az ember metrózik, akkor nem kerülheti el a mozgólépcsőt.
Pontosan ezért nem vezetek. Van rajtam kívül is elég idióta a volán mögött, nem kellek még én is.
A román vezetési stílus tényleg elég dinamikus. Mondjuk ha az ember fél előzni a kanyarban, akkor a Kárpátokat simán átszelheti egy kamiont követve, mert nem nagyon tudja megelőzni. Ettől függetlenül valóban durva, hogy miket művelnek, és még túl is élik.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
m3ss
veterán
válasz Novics #24112 üzenetére
ja, vegulis annyira nem tartanak fel, mert a kamionok is siman atmennek 100-zal a kis falvakon amugy most baromi sok kamion volt. teherauto, traktor, kombajn, lovaskocsi. amit csak szeretnel. uveghangon kellett menni de mar megint az a tanulsag hogy csak fel kell tolteni a kocsimat, sokkal nyugodtabban elozgetnek +150nm-rel, +75le-vel hegyekben ahol orulsz ha mar 100m-t belatsz...
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
zolka78
senior tag
-
Studi
veterán
Ha már autósok: én a másik végleten is kiakadok: amikor valaki személyautóval úgy megy az M0-áson, vagy az autópályák valamelyikén, hogy a nyergesek kerülgetik. Életveszélyesek, nem hiszem, hogy lenne olyan ma kapható autó, ami nem tudja tartani stabilan és biztonságosan a 90 km/órás tempót. Ha meg a sofőrnek van gondja az ilyen "eszeveszett" sebességgel, akkor járjon tömegközlekedéssel. Az ilyeneket le kéne terelni az útról a legközelebbi lehajtónál, és elvenni a jogosítványukat.
-
Larry303
addikt
akkor ázsiában ne ülj kocsiba -thaiföldön tuk-tuk izom átszab megállás nélkül a közben szemből kanyaradó 6sávoson, ez motorosknál szintén természtes...kocsival is megcsinálják max dudálnak egyet amikor elkezdik a manővert az első napokban örgegedtem pár évet, aztán megszoktam, de amúgy idióták
amúgy beülnöd sem kell, kínában minket majdnem egy busz ütött el zebrán zöldnél[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/kocsisbalazs
-
Novics
senior tag
válasz zolka78 #24114 üzenetére
Én pl felfelé is "sietnék". Mondjuk 1-2 helyen elég combos mire felér az ember, még akkor is, ha a jó irányba mozgó lépcsőn próbálkozik.
Ezek a városi népek nagyon el vannak lustulva. Lift, mozgólépcső, 200méterenként tömegközlekedési lehetőség, aztán meg norbiápdét, meg minden vacak, hogy lefogyjanak. Mint a már korábban említett kolléganő; 500 méterről autóval jár be szinte minden nap dolgozni, de a konditeremben meg agyonhajszolta magát. (Nem tudom, hogy jár e még.)Hát ma sem sokat dolgoztam...
[ Szerkesztve ]
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Lassú Víz
addikt
Közben az indexen megjelent a cikk, hogy a buszsofőr minimum kereshet új munkát. Hogy mennyi idő múlva az majd a hatósági eljáráson múlik. Kár, hogy a nyilvánosság kellett hozzá. Egy rendes cégnél ilyenkor azonnal le kellene vegyék a sofőrt a buszról és csak akkor visszaengedni amikor a pszichológus alkalmasnak minősíti. De ha tényleg nem látta a hosszan előtte tekerő bringást, mint ahogy állítja, akkor nem csak a pszichológusnak kell megvizsgálnia.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
zolka78
senior tag
válasz Real_Necro #24122 üzenetére
Ez a helyes hozzá állás . Mozgólépcsőhöz: tisztelet a kivételnek, de a kivétel ritka
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
-
Balinov
titán
válasz Chapel #24107 üzenetére
ilyen rendszeresen van, hatso kisutakon, plane ha jo ido van 10-20 kocsi is feltorlodik itt a casual tekeroktol, sokszor egymas mellett 2-3-an is tekernek. Parszor mar felment ugy a pumpa, hogy lehuzott ablaknal belassitottam mellettuk es kikialbatam, hogy ez nem egy kibaszott indoor biciglipalya, ffs...
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Real_Necro
veterán
válasz zolka78 #24123 üzenetére
1-2 hónappal ezelőtt voltunk reggel szemtanúi, ahogy hatalmas csattanás után mellettünk zúgott lefele egy gurulós bőrönd a mozgólépcsőn. Mindenki jobb oldalon állt, kivétel egy srác, aki középen állt a lépcsőn, így a táska felgyorsulva elsodorta a bal lábát, de nem esett hanyatt a srác, viszont utána egy csaj állt bal oldalon, akit telibe trafált, szegény meg elég nagyot zakózott. A bőrönd tulaja annyit nem kérdezett tőle, hogy minden rendben van e vagy kell e orvos stb... azzal volt elfoglalva, hogy kitört a táskája kereke. Szerencsére a nő pár horzsolással meg egy jó adag sokkal megúszta.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Balinov
titán
tegnap hogy jartunk, lementunk anyosekkal a tengerparta egyet setalni, jegkrem, koraesti gyonyoru ido, csattotgtunk papucsban a szelvizbe, epp jott a dagaly...erre mit latunk, egy elektromos tolokocsis no meg a kiseroje nezik a vizet, bambulnak a vitorlasokra, kozbe meg jon fel a viz,es egyszercsak latjuk ott a nepekkel, hogy marha riadt tekintettel neznek jobbrabalra, mert bennragadt az no a folyos homokba. 5-en emeltuk ki a sarbol, azt raadasul ragurult a balhatso kereke a labfejemre..a kurva anyjat, nem gondoltam, hogy egy ilyen kutyu ilyen rohadt nehez
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
j.bravo
addikt
válasz Real_Necro #24125 üzenetére
pár embernek tényleg ki lehetne osztani szegénységi bizonyítványt...
Whatever.
-
aleister
veterán
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz aleister #24131 üzenetére
És aki nem tud vagy nem akar a legnagyobb megengedett sebességgel haladni, azt mi alapján bünteted?
Szó se róla, én sem szeretem, amikor10090 helyett 70-80-nal kell vonatozni, mert előzni nem lehet, de gyorsabban menni sem.
Mondjuk a még jobban azon szoktam kiakadni, amikor 70-100 között változik a konvoj sebessége mindenféle indok nélkül.
De a legutálatosabb, amikor az ember seggében loholnak vagydudálnak/anyáznaksürgetnek, hogy kanyarodj, fordulj ki a kereszteződésbe, stb.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Novics
senior tag
válasz fi:zi'k #24132 üzenetére
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem... a legjobb az, amikor egy 4 tengelyes teherautó megpúpozva földdel beáll a seggedbe, és nem tud megelőzni, mert szar az út széle, és szemből is jönnek. Az az istenkirály érzés. (Mindezt persze egy outival 30-as tempónál.)
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Real_Necro
veterán
válasz Novics #24133 üzenetére
Motorral mentem már kölyökgólya koromban sóderszállító IFA mögött... nem volt plexi a sisakomon, sercegett is a fogam között az aprólék...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Mercutio_
félisten
válasz fi:zi'k #24132 üzenetére
Forgalom veszelyeztetése.
Reggel 8-kor
ágyúzásraatom hangos tűzijátékra ébredni a St. Annát ünneplő helyiek jóvoltából, priceless[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
aleister
veterán
válasz fi:zi'k #24132 üzenetére
1, "aki nem tud": Szerintem nem teljesíthetetlen elvárás egy gépkocsitól a 90-100 tartása, így 2010 után.
2. "aki nem akar": Trafipax. 80 alatt bünti.Nyilván a kétkerekűekre ez nem érvényes. Azokat könnyű előzni, vagy épp nem 90-nel csorognak.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
A Zéé
addikt
válasz aleister #24141 üzenetére
"2. "aki nem akar": Trafipax. 80 alatt bünti."
Azért ezt elég kevés helyen tudnád betartatni, vagy ha igen, elég rendszeresen lennének fizetések...
Egyrészt felétek is vannak olyan utak, ahol nem lehet stabilan 80 felett menni, mert szűk, mert szar, mert este jönnek a vadak, mert emelkedik, mert kanyarog...
Másrészt bármikor bármi közbejöhet... Velem is esett már meg, hogy bejött egy műszaki hiba hazafelé, de még tudott menni lábon a kocsi, ezért Polgárditól nem autópályán, hanem a 7-esen jöttem 60-70 között. Én akkor mindig kiálltam oldalra buszmegállókba, ha sor ért mögém, és nem lehetett előzni, csak hogy elengedjem őket, bár így is volt aki meg akart leckéztetni, és miután megelőzött elkezdett b.ziskodni, meg fékezgetni előttem...Just a simple Lineman...
-
MODERÁTOR
arról nem beszélve, hogy egy kezdőjogsis, vagy akár egy olyan sofőr, aki nem érzi biztonságosnak a magasabb utazótempót, hadd nem kelljen már csak azért nyomnia, mert valaki kurvára siet. Kerüld ki, ugord át, vagy old meg ahogy akarod.
Ne szabjuk már meg egymásnak hogy ki hogy vezessen pls.
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
forceberg
veterán
"Ne szabjuk már meg egymásnak hogy ki hogy vezessen pls."
Pedig pont hogy ez megy... az a néhány barom miatt kell sok helyen még éjjel is állni a lámpáknál...
Aki meg fél, az nincs megfelelően felkészítve, vagy alkalmatlan a vezetésre...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Lassú Víz
addikt
Evvel csak az a baj, hogy a nyergesek ezt a sebességet a falvakon belül is tartani akarják. Meg beáll 3 m-re mögém, ami szerintem konkrétan a halálos fenyegetéssel egyenértékű.
aleister: Nem kellene átesni a ló túloldalára. Magamról tudom, hogy nem vállalok már be kockázatokat amiket akár 10 évvel ezelőtt símán megtettem. Valamelyik évben este Székesfehérvár Bicske között volt az úton többek közt őz, róka, elengedett kuvasz (vagy komondor). 80+ km/h tuti biztosító lett volna. Elég lenne, ha annak tudatában közlekednének az emberek, hogy nincsenek egyedül az úton. És ahogy A Zéé is írta nem pusztulna bele egy tötymörgő sem ha elengedné a sort maga mögül időnként. Az agresszivitás meg a káröröm is megbosszulja magát.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
aleister
veterán
Ismétlem, az előzés a legveszélyesebb manőver. Aki tötymörög, és erre késztet, az az én életemmel játszik. Nem véletlenül van 90-nél megállapítva a sebességhatár. Az a biztonságos haladási sebesség, amit az adott úton tartani lehet. Innét kezdve haladjon annyival!
Ha fél, ne vezessen!
Ha nem érzi magát elég jónak, vegyen még órákat!
Akinek jogsija van, az elvileg minden forgalmi helyzetben meg kell, hogy feleljen. Ha nem, akkor gyakoroljon, ne másokat akadályozzon, veszélyeztessen!És ez nem "kurvára sietés". Az ember normálisan akar haladni, ami nem megy, ha a hétvégi vezetők, nyugdíjasok vagy a volánt kifehéredett ököllel markolók 60-nal csorognak.
(#24143) A Zéé:
A veszélyes helyeken (éles kanyar, úthibák, stb) ott vannak a korlátozótáblák. Nyilván a normálisan autózható szakaszokra írtam, amit. Én sem fogok ónos esőben 90-nel haladni a szerpentinen.
A műszaki hiba, vontatás pedig más tészta. Ezt is lehet normálisan csinálni. Indexszel jelezni, ha lehet előzni, lehúzódni néha a feltorlódáskor. Ahogy Te is csináltad.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
MODERÁTOR
válasz aleister #24148 üzenetére
"Akinek jogsija van, az elvileg minden forgalmi helyzetben meg kell, hogy feleljen". - hagyjuk már a demagóg szöveget... Persze. Plasztik lappal jött az egyetemes tudás? Vagy anyatejből szívtad?
"Ha nem, akkor gyakoroljon, ne másokat akadályozzon, veszélyeztessen!" - és hol a gyíkban gyakoroljon, ami valós gyakorló terep lesz - és nem egy csendes sikátor? Forgalomban. Ja hogy ott meg utadban lesz. Az érvelésed tökönszúrja önmagát.
Persze hogy értem hogy haladnál, és ez a hülye feltart. De még egyszer: ugyan annyi joga van úton lenni, mint neked. Idővel jobb lesz, tapasztaltabb.
Kicsit több türelemre lenne szükség az utakon mindenkinek. Talán pont azért, hogy mindenki egyben hazaérjen.
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Mercutio_ #24136 üzenetére
Hülyeség.
Ilyen alapon büntess meg mindenkit, aki a forgalom részt vesz, mert potenciális veszélyforrás.(#24141) aleister
Nem azt kérdeztem, hogy mivel mérnéd.
Vagy a trafi el tudja dönteni, hogy egy telepakolt utánfutós autóról van szó, ami épp üveghangon megy, de így sem bír többet. Vagy csúszós, nyálkás az út, és nem akar a sofőr az árokban landolni.(#24145) forceberg
A jogosítvány megszerzéséhez szükséges minimum gyakorlat nagyon messze van attól, hogy felkészültnek nevezhesd az így kikerülő vezetőket.
Ez kb hasonló elvárás, mint mikor friss diplomást keresnek 5 éves releváns tapasztalattal.(#24146) Studi
2-3 sávos úton...Mhuhahahahaaha!96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I3 10105F / GTX 1070Ti 8GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
- SAMSUNG Z FLIP4 8GB/128GB GOLD (Fóliás, mindene ÚJ), 2025.DEC-ig GARANCIÁS, ÜZLETBŐL, BESZÁMITÁS
- Sigma 150-600mm Sports objektív ( Nikon ) -Újszerű-
- MICROSOFT SURFACE LAPTOP 2 - MEGKÍMÉLT ÁLLAPOTBAN (ajándék tok + USB hub)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest