- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple notebookok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Androidos tablet topic
- Videós, mozgóképes topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott az RKGK
gp A 3D-s platformer játék végre elérhető lett, azonban egyelőre csak PC-n játszhatunk vele.
-
Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
ma Ezzel is a prémium szegmensben versenyeznek, 499 eurós áron indít a Sonos Ace.
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
_seth_
veterán
válasz HoaryFox #75499 üzenetére
Nekem ez az alkatrész öregedett el:
Az ára nem vészes és a cseréje sem, viszont nagyon idegesítő a hangja amikor a belső fékbetét mocorog és nyikorogni tud
Luck Dragon: Jaja, kár, hogy nem így jött le az összes a futószalagról
Akkor lesz igazán szép, hogy ha felkerül ez a lökhárító:Kivételesen konkrétan a képen látható lesz felrakva, csak előtte le kell festeni.
----
Hátra van még a komplett műszerfal és a kormány cseréje is, jövőhéten remélem ez is meglesz. De, hogy a digitklíma mikor kerül be... az nagy meló pedig megvan hozzá minden alkatrész.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
B-L-A-C-K
titán
Skacok, nektek a myopel-en megy a szervizelőzmények? Nekem nem hozza be napok óta:
Akinek van myopel-e, és nem tudná hogy érné el: a "FLEXCARE" résznél lapoz egyet a nyilakkal, és ott lesz a "SZERVIZELŐZMÉNYEK", arra rányomsz, és be kellene hoznia.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Szerintetek meg er 1.6 misit egy valoban 150 ezret futott C vectra? Osszes gyari kulcs, minden papirja, es fullos. Sajnos csak a gyengebbik 120 lovas cdti motor. 2006os evjarat.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz F_Gergely #75508 üzenetére
Nem néztem az árakat, meg nekem annyira nem is tetszik, de ha neked igen, és piaci áron belül van, és valóban 150 ezer van benne, és full rendben van akkor vegyed. Annyit azért kérdezz meg hogy vezérlés mikor volt cserélve, mert az nagyobb összeg, és 150 ezer km körül esedékes. Bár ha azt mondja hogy igen, akkor is csak akkor hinném el, ha van róla számla, és Opelban volt cserélve, aminek utána lehet nézne, ha ezek nem adottak érdemes cseréltetni mert ki tudja volt e (ez olyan ~150e körüli összeg cakk pakk, de ennek is utána kell kérdezni mert típus függő, de ennyi a nagy átlag).
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz B-L-A-C-K #75509 üzenetére
Vegig opelnal szervizelt. Vezerlescsere (mivel szijjas) kb 40-50 ezer vizpumpaval es eredeti opel cuccokal.
Nem ragaszkodom az opelhoz. Mondjatok olyat autot ami kombi, legalabb 500 literes csomagtartoja van, legalabb 2 literes motorja, digitklima, bor ules es full extra, min 2006os evjarat vagy felfele. Barmi johet. Honapok ota keresek es semmit se talalok. -
B-L-A-C-K
titán
válasz F_Gergely #75511 üzenetére
40-50 ezer? Az elég jó, H Astrában, meg Insiben is ~150 ezer (szíjas árak ezek is), nem gondoltam volna ebben ilyen olcsó egy szakszervizben.
Mennyit szánsz rá?
Ha nem érdekel a fapad belső akkor ott vannak a kombi H Astrák, 1.6-1.8-as benzin motorral, elég megbízhatóak, 2M alatt meg már jót veszel.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #75508 üzenetére
Ha tényleg patika, akkor akár jó is lehet.
A lényeg, hogy tényleg el volt-e végezve rajta az adott szervíz vagy csak maszatoltak valamit a motortérben és kitöltötték a papírokat. Ha minden rendben ment, szerintem kis alku és 1,5-ért teljesen jó vétel lehet.A másik hogy nem csak a Fiat féle 1.9-et szidják, de pl sokan a Z20LET-re is azt mondják szar, mert eszi az olajat. Ehhez képest abból is van, ami egyáltalán nem csipeget. Minden csak törődés kérdése szerintem.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75511 üzenetére
Tessék. Kintről hozott biztosan frsz. alapján, de Opel szakszervizben gépre kötve ECU megmondja, hogy mennyi a valós km, ha csak bele nem nyúltak abba is. De állapotából mindenképp látszik, hogy reális-e a megadott km.
Ja, írja is, hogy kinti. Kormánykopásból ítélve is valósnak tűnik a km.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz B-L-A-C-K #75516 üzenetére
Akkor nem visszakötekedésképpen idézem az óhaját
"Mondjatok olyat autot ami kombi, legalabb 500 literes csomagtartoja van, legalabb 2 literes motorja, digitklima, bor ules es full extra, min 2006os evjarat vagy felfele. Barmi johet."
(#75514) Petyyyyy Már meg ne haragudj a kételkedésemért, de idézz bárhonnan, ahol a Z20LET-re olajzabálásra panaszkodnak, vagy egyéb haszontalanságra!
Abban igazad van, amelyik autóval nem törődnek, bármelyik típusból lehet szar, de az említett motorra nem jellemző az említett hibád, még arra sem, amelyiket ütik-vágják, rég óta ismerek nagyon sok Z20LET tulajdonost.[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz F_Gergely #75520 üzenetére
Árát nem is néztem annak, 2.7-ért már értelmesebb kocsi is van mint egy 11 éves múlt OPC zafira...
Ha kicsit feljebb tudsz menni az árban, talán 1.7-1.8 körül H benzines kifogható amit érdemes megvenni. De elsőnek magadba tisztázd le hogy tetszik e a belseje, mert az elég puritán.
Amúgy ha nekem kellene venni most ennyiért olyat hogy legyen hová pakolni, nem nagyon tudom mit vennék.
[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75520 üzenetére
Nem versenyautó, viszont a motorja sokaknál nagyon sok km-t kibírt már. Az 1.8-as mondják az egyik legjobb motornak.
Vagy egy kicsit erősebb, Szada véleményezi a motort, azt hiszem neki is ilyen motorral szerelt a verdája.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
F_Gergely
őstag
6os kezi valtosat szeretnek, meg havi 2-3 ezer kmt megyek.
Csinaltam tegnap egy kalkulacios tablazatot mi lenne ha benzinest vennek, eves szinten atlagtol fuggoen kb 400-500 ezer forint a kulonbseg az uzemanyagfogyasztast tekintve.
Es csak full extra erdekel, szarabb autoba nem akarok ulni mint a mostani.
Evi 500 ezerbol meg rohogve megvan a dizel javitasa ha valamihez hozza kell nyulni. Es azert az baromi szopo lenne nekem ha havonta 70 ezret koltenekuzemanyagra... -
Petyyyyy
addikt
Idéznék, de nem hajítanék be fb párbeszédeket.
Mondjuk csak úgy, hogy az FB-s Opel Fanatic krémje már mind élvezhette társaságom néhány rövid csevej erejéig, ahol nem kellett előadni a legmenőbb arcot. Sajnos Velo Astrája is eszi az olajat, nem kicsit. De pl Dézsi Tomié is kéri a mézet, igaz ő parkettázza is rendesen, talán a második vagy harmadik turbót használja el. Márkék/Petiék pedig be nem vallanák, ha az OPC csipegetne, merthát tudjuk, hogy ők a zópécéelit.
Ugyanakkor akad egy-két darab, ami pl egyáltalán nem eszi. Talán Osiéknál pihent is egy-két ilyen példány.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
B-L-A-C-K
titán
Neked lehet, nekem viszont ez is számít, ez 20 éves 500e km-es kocsit pl gondolom te sem vennél meg, na de nem vagyunk egyformák.
F_Gergely: Ha évi 500 ezret bele kalkulálsz a javításba, akkor szerintem a vételárat vidd feljebb és vegyél valami normálisabb kocsit.
[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75524 üzenetére
Ezt eddig nem mondtad, az úgy teljesen más. Ingázol itthon és külföld közt? Munkára használod az autót? Mondhatnál több konkrétumot is.
(#75525) Petyyyyy Veloé nem eszi, szinte napi kapcsolatban vagyok vele chaten és már találkoztunk is néhányszor. Osié sem eszi tutira, Tomi meg kitapossa a belét is, nála mindegyik megdöglene hamar.
Az enyém max 2-3 dl-t zabál 1000 km-en, de azt szinte mindegyik autó, bármelyik motortípussal, mivel van egy adott természetes olajfogyasztás mindegyiknek. Amelyik semennyit, annál a benzin tölti fel a szintet[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
F_Gergely
őstag
Alapvetoen munkaba jarok vele, plusz meg ha el kell menni ide oda amoda, nem vagyok az a tipus hogy "juj dehat ez 20 km-re van" leszarom beulok azt megyek. Multkor macskat mentettem 400 kmt autoztam oda vissza. Siofokra tavasztol oszig eleg surun jarok le hetvegente az is tolja bele a kmt.
Inkabb fizeteket evente X szaz ezret javitasra mint havintab70 ezret uzemanyagra ami nem zarja ki azt hogy a benzinest nem kell szervizelni, turbo es kettostomegu meg a benzinesben is van.
Sokat palyazom, kell a kombi a csalad miatt, es kell az ero a nyomatek. Ahhoz baromi sokat ulok autoban, hogy ne elvezzem. Mas az aki havonta megy mondjuk 500 kmt. Annak a suzuki is jo es nem erti a kulonbseget. Nekem meg nem mindegy hogy akar tobb oras autokazas utan mibol szallok ki. Legyen massziv, csendes, es full extra. Fapad nem kell! -
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75531 üzenetére
Én semmi jót nem olvastam róla, de nem szeretném helyetted kikeresni, főleg azért, mert számomra a dízel visszataszító egy szerkezet személyautóban.
Azaz van egy dízel motor, amiben kellemesen csalódtam, a Mercedes C 2.5 turbodízel, ami szinte alig hangosabb a benzinesemnél és az 5 db 500 kcm-es hengerrel nagyon erős és jól is megy, de 7-8 litert el is kéri
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75533 üzenetére
Nagyon változó, van, amikor 500-at egy héten, de van, amikor egy hónap alatt annyit. Viszont nem érdekel, hogy 10-et eszik városban, országúton 8 körül 150-nél, mert megy és, amikor odalépek neki, akkor fele annyi idő se kell az előzéshez, mint sok másik autónak. Meg hát, én sportosabban vezetek az átlagnál, utálom a tötymörgést.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
F_Gergely
őstag
Sajnos en nem tehetem.meg azt hogy havonta kifizessek csak uzemanyagra 70+ ezer forintot.
Hidd el ha leszarhatnam mennyit fogyaszt vennek egy 4+ literes autot es nem zavar hogy a fogyasztas. De nem.mimdegy hogy evente fel misivel beljebb vagy kiljebb vagyok.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
C5 citroen lenne de baromi ritka a full boros es kezi valtos.
E39 bmw az oreg, renault laguna nem tetszik.
Azt nem talalom sehol hogy mi a baj a cdti motorral. Konkret hibat nem talaltam sehol, toronycsapagyat surubben kell cserelni de ez a benzinesre is igaz. 3 literes dizel oke hogy miert rossz, de az 1.9-re semmit nem talaltam miert rossz.
Konkretumot te se mondasz csak hogy rossz. En elfogadom hogy szar csak mondjatok konkretumot hogy miert. -
F_Gergely
őstag
Nem ertem az osszefuggest. Vett egy szar lelakott lepusztult verdat. Attol meg nem szar maga a tipus.
Ott az en b vectram, rakoltottem 1 millat. De ettol meg nem maga a tipus a szar hanem kifogtam egy szar peldanyt.
1 db velemeny alapjan vonjatok le a kovetkeztetest hogy szar az a tipus? Ezzel az erovel senki semmilyen autot ne vegyen mert 1000%-ig biztos vagyok benne, hogy barmilyen tipusra fogok talalni hasonlo velemenyt. -
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75540 üzenetére
Nem, az csak egy példa, de gyerekkori barátom, aki 30+ éve autószerelő, prémium kategóriás autókat is visznek hozzá, lesújtó véleménnyel van róla, javított már olyat, szinte az összes olasz dízelre azt mondja, hogy silány minőség. Vannak jó dízelek is természetesen, de azok nem az olaszok.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Petyyyyy
addikt
Érdekes amit írsz.
A LLumar műhely vezetője ahol fóliáztattam, na ő egy óriási Alfa/Lancia buzogány. 156, 166, Lybra, stb. volt neki. Ő pl belenyúlt, mert a Lybrával közös 300K km alatt egy darab kuplungot cserélt és puszi, pedi 5 év alatt pörgette bele és nem a nyugodt vezető volt a 2000-es évek elején. De pl az Alfákra sem volt panasza.
Most csak azért hajt benzinest, mert nem kell már mennie annyit.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
bandi0000
nagyúr
Szerintetek a millió körüli Vectra C-k kukák? Mert úgy mond olcsónak tűnik, mert szinte 7-800k egy jobb Vectra B is
Xbox One: bandymnc
-
F_Gergely
őstag
válasz bandi0000 #75548 üzenetére
Ami jo allapotban van nem adjak el, mert nem.eri meg eladni. En is tudok olyan B vectra tulajt aki 1.2 millaert arulja az autot es evek ota nem.tudja eladni, es keptelen az agyaval felfogni hogy nem er ennyit. Viszont a legtobb tulaj 1+ millat mar ralocsolt, es keptelen elfogadni a tenyt, hogy az auto piaci erteke akkor is csak 400-500 ezer.
Lattam en is 800ert B vectrat, de baszki 20 eves autorol beszelunk csillio km-el. Es a legtobb fapad! 4 rohadt elektromos ablak sincs benne. -
WP14
őstag
válasz Petyyyyy #75545 üzenetére
Ezt te sem gondolod komolyan, hogy 300 ezer km alatt nem cserélt legalább kétszer vezérlést, meg féktárcsákat+betéteket. Porlasztócsúcsok sem igazán bírnak annyit csere nélkül, bár nem tudom, hogy nagynyomásúról írod, vagy nem...
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen