- Autós kamerák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- LG LCD és LED TV-k
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen processzort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
person
senior tag
Sziasztok.
1.2-es benyás G Astra, nagyon meríti az akkut.
Töltés rendben, lezárt központival olyan 100 mA körül inkább a felett van a fogyasztása.
Nagyon rossz rövid távú városi használatnak van kitéve így a töltöttsége is ennek megfelelően szar..
3-4 nap állás és garantáltan nem indul.
Akku már lett cserélve kétszer.
Ha nem zárom le akkor gyakorlatilag nulla az áramfelvétele így az akku sem merül, határozottan indul egy hét állás után is. Ez hogy? Mi meríti bezárt állapotban? Ez G astra sajátosság vagy egyedi, esetleg van valakinek tippje, hogy hol kezdjem? Még nagyon nem merültem bele de már kellően idegesít.(#74891) h3lios Pontosan nem emlékszem de nálam mintha hasonló lett volna a jelenség amikor az alapjárati motor behalt. (bontott 10 000 Ft)
De lehet a légtömegmérőnél csinálta ezt? Nem hinném, de utóbbinál világított a check engine.(Marelli? 16 000 Ft)
Aztán elszállt a főtengely jeladó is, annál az volt a jelenség, hogy melegen sokadikra indult. (3 000 Ft)[ Szerkesztve ]
-
ngyzslt54
újonc
válasz roberto211 #66299 üzenetére
Szia, megoldódott az EGR probléma? P1405 hibakódot dob ki, a tisztítás nem segített.
-
zolikaDB
veterán
válasz F_Gergely #74893 üzenetére
Totalcar idézet:
"Isuzu 3.0 V6 D-MAX
Motorkódok: 6DE1, Y60DT, P9X
Gyártásban: 2001 – 2008
Típusok: Opel Vectra C 3.0 DTI, Opel Signum 3.0 DTI, Saab 9-5 3.0 TiD, Renault Vel Satis 3.0 dCi, Renault Espace 3.0 dCi
Indok: A motor, amitől minden autószerelő menekül. A Denso befecskendezők gyakori hibái, a rossz minőségű kábelezés, és a nagyon labilis, éppen csak megfelelő hűtőrendszer csak a kezdet. Utóbbi jellemzően a Renault-típusoknál jön elő, melyek vízhűtője könnyen koszolódik-eltömődik. És ez még semmi: a leszakadó nedves hengerperselyek adják a kegyelemdöfést.
Utóbbi igazi gazdasági totálkár és lényegében javíthatatlan, mert olyan összeg lenne egy új, üres motorblokk, amennyit jó eséllyel nem ér az egész autó. Ráadásul az általános karbantartás is meglehetősen drága, a V6-os motor vezérléscseréje önmagában egy anyagi csőd. A legtöbb probléma a Saab és a Renault típusaiban van velük, az Opelekben egy kicsivel jobban tartják magukat."Eladó 2db új Galaxy S23 tok: Nillkin + Ringke, érd: PÜ!
-
-
KrAt
veterán
Tegnap kötöttem Alllianz biztosításom mellé Bázis Casco-t, Assistance 24 és Kiegészítő Törés Casco-t. Remélem, sose lesz rá szükségem, külön Casco-t nem akartam, de így, hogy biztosítás mellé lehetett kötni, így megérte nekem azt az évi 15-20k felárat, de adja Isten, sose legyen szükségem rá..
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ngyzslt54 #74902 üzenetére
Már nem látogatja a topikot,mivel a corsáját,már rég eladta.Ha kicsit tovább olvastad volna az oldalt,a kérdésedre a válasz is le van írva.[link]
Az utána lévő hozzászólásom pedig téves, lehet tisztítani..
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
csabyka666
addikt
Üdv mindenki!
Egyelőre csak körbejárom a témát, de elképzelhető, hogy beruházok egy autóra, mert a jelenlegit kinőttem. Fontos az alacsony fogyasztás, a teljesítmény annyira nem, relatíve olcsón fenn lehessen tartani, viszont legyen megbízható, és lehessen bele pakolni. A használat 80% lakott lakott területen kívül, 15% lakott területen, 5% autópályán. Amire eddig jutottam, az nagyjából a következő: F vagy G Astra Caravan (előbbi csak ha nagyon jó állapotú), 1.7 Isuzu turbós dízel motorral. (Szóba jött még a 16V benzin, de ott meg az EcoTec motorral vannak fenntartásaim.) Kicsit ugyan tartok a dízeltől is, de az Isuzu motorosakról sok jót mondanak (az "Opel" dízelről már annyira nem), így hát megkérdezem a tisztelt opeles társaságot, hogy igazak-e ezek a legendák?! A legjobb lenne, ha saját tapasztalatot írnátok a konkrét típusról. A Caravan jelleg szerintem mindegy, elsősorban a motor lenne a lényeg - fenntarthatóság, fogyasztás, szervizigény (mondjuk egy benzines F Astra-hoz képest, mert ilyennel van közeli tapasztalat).
Nem megyek annyira sokat, de évente 15-20.000km azért belekúszna az autóba, és szeretném még legalább 5 évig használni ésszerű ráfordítással. Tisztában vagyok vele, hogy egy autót fenntartani nem csak a tankolásból áll, ezért keresek egy jó kompromisszumot. Osztottam-szoroztam, jelenleg egy régi (nem Opel) benzinessel járok, 7,8 literes átlagfogyasztással. Ha ez az Isuzu dízel enne mondjuk 5,5 litert, akkor 10.000 kilométeren megmaradna 230 liter üzemanyagom, ez üzemanyagártól függően 80-100.000 forint, és hát a fene megeszi, hogy 10.000 kilométerenként ezt az összeget rá is kellene költenem az autóra csak azért, mert dízel...illetve ebben ugye nincs kettőstömegű, részecskeszűrő, illetve egyéb drága nyalánkságok.
Hogy miért Opel? Van a családban egy F Astra 1.6 8V, belehajtottunk eddig 160.000 kilométert, engem meggyőzött. Elég unalmas autó, de nem is csajozós verdát keresek, és bár biztosan van még hasonlóan jó, kiforrott konstrukció a piacon, nem akarom végigpróbálni az összes autótípust.
Szóval írhattok motortípusokat is, típushibákat, jöhet hideg meleg, minden, ami Opel.
Köszi a válaszokat előre is!
MOD: Ja igen, ha valakinek éppen van egy eladó példány, ne tartsa magában.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Petyyyyy
addikt
válasz csabyka666 #74907 üzenetére
Szerencse és hozzáértés.
Ez a kettő amire szükséged van, hogy olyan darabot fogj ki, aminek gazdája volt. Ha sikerül, akkor üzemanyag, olaj, víz, ablaktörlők és fékbetétek/tárcsák amik cserére szorulnak.
Fater hajtott F 1.7 Isuzut - utolsó dob, ékszíj, generátor és felnik. Ezeket cserélte rajta összesen, ami nem kopó. Fogyiban simán tudja az 5 litert megpakolva is.G-t hajt 2007 óta, 1.7 CDTI, ~ 298K km. Komfortban azért van különbség és ilyen tervezett átvon azért az nem mindegy.
G csendesebb, jobb a beltér és egy normális gerinctámaszos üléssel még kényelmes is. Akkuja a gyári, megvétele óta világít a kesztyűtartó lámpája becsukva is. Volt kb 2-3 éve egy hengerfejes probléma, elfolyt a hűtővíz és nem volt fűtés. Sallangokkal együtt 130K volt a mutatvány, azóta is hibátlan. Ami jelentkezett még - kéziféket kellett felszabályoztatni, túl magasan fogott. Fogyasztásban még jobb is, mint az F, 1000+ km hozható egy tankkal pályán. Érdemes négytárcsás kivitelt keresni, hátso dobfékekkel kicsit kevésnek tűnik a fékerő. Rozsda még nem jelent meg rajta, az első fényszóró kezd mattulni felül egy-két foltban.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
csabyka666
addikt
válasz Petyyyyy #74908 üzenetére
Úgy, ahogy mondod, szerencse mindenképp kell, de mivel ezt nem tudom befolyásolni, igyekszem minimalizálni a kockázatot. Legjobb lenne egy olyantól venni, akit ismerek személyesen, ismerem a vezetési stílusát, igényességét (igénytelenségét?), de ehhez sok mindennek együtt kell állnia.
A CDTI-ről én speciel nem sok jót hallottam, de az elég új technológia az én pénztárcámhoz. Másik, hogy nem akarom túlvállalni magam, maradjon keret a szervizre is, ami ilyenkor szokás.
F és G, nos igen, más generáció, kényelemre nekem az F is megteszi, a baj ott van, hogy F Caravan, főleg dízel javarészt lelakott, kitaposták a lelküket, ami meg jó állapotú, pofátlan áron kínálják. Ízlés dolga, G-ben a Caravan nekem jobban tetszik, de ha találnék jópofa F-est, nem foglalkoznék vele.
A rozsda sajnos Opel betegség, nálunk az F nem rohadt 10 éves koráig egyáltalán, aztán elkezdte enni a rozsdamanó azt is.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
zolikaDB
veterán
-
senzaj
senior tag
Sziasztok!
Eksön van. Fel lett újítva a váltóm (M32), új csapágyakat kapott és egy teljes fogaskeréksor is ki lett cserélve. A BC teljesen nullázódott. Minden működik rajta, ahogy eddig, de miután megnyomtam a sport és a dds gombot, a műszerfalon azóta világít az esp és a dds. Továbbá az ablaklehúzás/emelés is megváltozott, olyan mint mindig fel kéne tanítani, hogy hosszabb nyomásra teljesen leengedjen. Arra gyanakszok, hogy az akksikivétel miatt újra fel kéne programozni vagy vmi hasonló.
Tippek, ötletek, hogy mi lehet a megoldás? -
atyca
senior tag
Sziasztok!
Adott egy Opel Astra FCC 1.6 (2000,X16SzR),utólag beépített klímával.
Használtan vettük,és utólag kiderült,hogy hiányos a klíma rendszer.Hiányzik a behúzótekercs,és egyéb hibákat is találtak:
"Szíjtárcsát fel kéne szabályoztatni,a kompresszor oldali részt is.A kompresszor tengely lötyög.Mágnestekercset méretben nem találtunk"
Érdemes ezzel foglalkozni,-cca 100000 Ft magasságában szánnánk rá max.-,vagy engedjük el ezt a problémát?
Köszi előre is!Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
-
beg
veterán
Én egy embert ismerek aki utólag költött 130e ft-ot az utólagos klímára G astrán, aztán 2 hónapig jó volt, fél évig nem. Megint egy kis pénzmag, újabb két hónap működés, megint leállás. Utána hagyta a fenébe.
Sosem lesz olyan mint a gyári.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Skizz
addikt
Hello
Astra H CD70 naviból hogy lehet előcsalni ezt?
-
válasz senzaj #74911 üzenetére
Szia ,nem ír hiba kódod? Lehet meg kell majd keresni olyan személyt akinek van OP-COM-ja. Lehet ő tudna segíteni neked.
Skizz
Írja is a videónál, Komfordt modul "ha" van az autóban, akkor benne van a menü is.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
senzaj
senior tag
válasz Luck Dragon #74915 üzenetére
A helyzet a következő: munkából hazafelé a parkolóból kikanyarodtam és megszűntek a hibajelzések... azóta semmi jele. Magic.
MunezXBK
Itt is úgy van, csak az elején ezt nem óhajtotta csinálni. De mintha feltanította volna magát rá.[ Szerkesztve ]
-
Doggy dog
senior tag
Komfort modul
Ha jó emlékszem 40hez közeli az ára. (PEPAS)[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
diegho
nagyúr
Féltengelycsukló készletből a GSP jó?
-
littlejohnny
tag
Gyári Navi frissítésben tudna valaki segíteni?
-
SPF
senior tag
G Astraba utólag valaki rakott már be elektromos ablakot előre?
-
AMD Power
titán
Erzi az auto szerintem,hogy el akarom adni. Elindulaskor a km ora megadta magat. Sem megtett tav se km jelzes. A uzemanyag meg a vizhofok mukodik. Ra kb 10km mulva hibajelzes a muszerfalon. Sarga motor jelzes
Pont akkor parkoltam le. Szerelom szerint a km ora miatt van. Nem kap valami jelet a motor. Remelem haza tudok menni vele problema nelkul. Opelbe elviszem majd kiolvastatni a kodot. De szerintem ezzel a km oraval kapcsolatos. Szerintetek?Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
beg
veterán
válasz AMD Power #74928 üzenetére
Világít a motorvezérlés ikon a műszerfalon? Nincs kedve vagy pénze szervizbe vinni az autót? Akkor itt van egy lehetõség a hibakódok kilistázására. A leírás alapvetően Astra F-hez készült, de az össze Opel típuson alkalmazható.
Az F Astrában a diagnosztikai csatlakozó a biztosítékdoboz bal oldalán található. A listázáshoz az A és B lábakat egy gemkapoccsal vagy egy darab dróttal össze kell kötni.
a_es_b_pont.jpg
Ha ez megvan akkor csak a gyújtást kell ráadni, és a motorvezérlés ikont figyelni. Ez villogással fogja a hibakódokat kiírni. Mindig a 12-es kóddal (diagnózis kezdete) kezd.
A 12-es kódot például a következõ képpen jeleníti meg: 1 villanás, szünet, 2 villanás. Minden kódot háromszor ismétel, tehát háromszor jön a 12-es, utána a többi kód, szintén ismételve. Ha a hiba száma megvan már csak ki kell keresni az alábbi listából hogy mit is jelent.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
WP14
őstag
válasz AMD Power #74928 üzenetére
Ezen az A és B érintkezőt kell összekötnöd. Ha Astra F-ed van, akkor azt hiszem a motortér jobb oldalán (szemből nézve) a levélrácsnál van a csati.
Gyújtást utána ráadod és számolsz, fel is írhatod a villogások számát.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
Akkor az nagyon nem jo viszont!
Arra gondoltam,hogy melo utan ha megyek haza. Vizet,olaat megnezem. Utana jaratom egy percig. Ha nem csinal semmi rendelenset akkot szepen hazagurulok vele.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
trassher
addikt
5 ajtós g astra tetőkárpitot szerelt már ki valaki közületek? 17 év után kezdi megadni magát a ragasztás/szivacsozás és szeretném kicserélni a kárpitot. Az eredetit nem lehet már visszarakni ugye az elporladt szivacs miatt de tudok jó kárpitos boltot ahol árulnak kifejezetten autókhoz való anyagokat is.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Skizz
addikt
válasz Doggy dog #74923 üzenetére
Ja már értem.
És esetleg "welcome/good bye" fényt csak ilyen modulos trükközéssel lehet kicsalni belőle?
Abszolút Cosmo H (bár halogén). Auto állásban leállításnál lekapcsolja a fényt is, sötétben. Tehát nincs meg az a beígért fél perc, ami nekem nagyon kéne. És nyitásnál sem nyomja föl a pilácsot sötétben Auto állásban. -
-
Daffchy
őstag
C Vectránál is működik.
Más:
Egyébként azt, hogy lehet beállítani, hogy riasztó nélküli kocsiban (facelift utáni Vectra C) a lezárást követően, ha még nyomva tartom a gombot felhúzza a négy ablakot?Csak az első kettőt húzza fel, viszont ha le van zárva és hosszan nyomom a nyitás gombot, mind a 4 ablakot lehúzza ameddig nyomom, de fel csak az első kettőt.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #74942 üzenetére
Se sebesseg se megtett km.
Ami erdekes. Most este melo utan. Beultem elinditottam. Hibajelzes Nincsen!! Ami erthetettlen a szamunkra. Az auto a szokasos menetdinamikaval haza is hozott , de a hibajelzes nem jott vissza. A szerelom sem erti
Ettol fuggetlenul kedden el fogom vinni a hiba kod kiolvasara. Ha jelezba checi engine , ha nem.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
aleister
veterán
Sziasztok!
Kaptam kölcsönbe egy ELM327-es, bluetooth-os cumót, de sajnos nem tudom a drágaszággal összehozni. Van itt olyan, aki már bírt műküdésre ilyen kütyüt? 2002-es G Astráról van szó.
Rádugom a kocsi OBD2-es portjára, pár led világít is rajta (sajnos nem tudom pontosan melyikek). Ezek után az okostelónnal sikeresen párosodnak is egymással, ám sem a Torque, sem DashCommand nem tud csatlakozni az autóhoz. Protokoll hibát ad mindkettő.
Szerintetek mi lehet a gond? Nem kompatibilisek egymással?
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Elden Ring
- Futás, futópályák
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Wuthering Waves
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Házimozi belépő szinten
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó