Hirdetés
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
- Elkezdte visszautasítani a H20-ra leadott kínai rendeléseket az NVIDIA
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
Hirdetés
-
Ismét a vietnámi OLED-gyártásba fektet a Samsung
it További 1,8 milliárd dollárt fektet be Vietnámban a Samsung az OLED-kijelzők gyártása kapcsán.
-
Akciófigyelő: Kedvezménnyel indít az új e-rolleres márka
ma Az Ausom GX1 szeptember 24-től október 7-ig kuponozható.
-
Már Steamen is játszható a Witchfire korai kiadása (PC)
gp Ahogy várható volt alig egy évvel az Epic Games Store után a Valve áruházából is beszerezhető lett a játék.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CsonkaImo
addikt
válasz Luck Dragon #74239 üzenetére
Ja, rákerestem én is. Igaz a J-re, mert jövő ilyenkorra cserélném a H-t, de csak 3 db van 150km-en belül. Mire odaérek talán több lesz kínálatban. Jól hangzik az a 170 ló.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #74220 üzenetére
Minden rendben.
A hűtőbe van beépítve a hűtőfolyadék hőmérséklet jeladó is.Ez a hűtővíz hőmérsékletétől függően két fokozaton működteti a hűtőventit.
Az én hűtőm is olyan mint a tiéd,ez a kettő érzékelő van benne:
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Szada85
aktív tag
válasz zoolee10 #74251 üzenetére
Ha jól emlékszem, akkor a CD30MP3-mas fejegységgel már kommunikálnak a Dension Gateway széria darabjai, [link], elvileg "simán" a CD-tár kimenetre kell kötni, táp kell neki, és utána Aux-od is lesz, valamint rögtön USB-d is, mehet rá Pendrive, ha pedig a Bluetooth-os verziót veszed, akkor azon keresztül telefonról is mehet a zene, sööt rögtön kihangosítóként is funkcionálhat.
Árban picit magasabb, viszont nagyon profi megoldás, szerintem.
Én is vennék, de rohadjon meg, az NCDC szériával nem kompatibilis elvileg ( legalábbis amíg nem találok valami vállalkozó szellemü hifist, aki kibogozza, hogy lehetne rákötni.
-
Markizmark
addikt
válasz _seth_ #74220 üzenetére
Ventilátor visszahűti simán, a 95-98 Celsius fok egyáltalán nem magas. A fagyálló és a zárt rendszer miatti túlnyomás jócskán emeli a forráspontot.
Pár hete egy 530d BMW-t bikáztam be, 15 percig pörgettem 2500-3000-es fordulaton az astrát és így sem ment 100 fok fölé a víz.
Pályán, úton pedig mindig 92-95 körül van.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Szada85
aktív tag
válasz zoolee10 #74256 üzenetére
Igenis, értettem.
Csak ötletnek dobtam fel, irigykedek ám a CD30-akra, mert az NCDC-n nekem is magamnak kell megtákolni az AUX-ot a CD-tár kábeleit megcsapolva, csak a YT-on nézve sokkal egyszerübb, mint nekiesni.Ott van pedig az Opel is, nekem is minden alkalommal keresgélni kell kicsit.
-
WP14
őstag
válasz trassher #74250 üzenetére
Tehát 600-ért vetted az autót, azaz, ha a kérdező rákölt 600-at, a már ingyen meglévő autójára, akkor lesz anyagilag ott, ahol te vételkor a "szakadékkal". Gondolod, hogy 600 ezer ráköltésével nem lehet egy F Astrát úgy rendbe tenni, hogy az SZINTE minden igényt kielégítően egy üzembiztos, használatra mindig kész autó legyen? Ezt nagyon kétlem.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
mohabá 007
aktív tag
"..Tudod biztosra, hogy a kérdező nem tudná sajátkezüleg megszerelni? Írt ilyet valahol, vagy miből következtettél rá?.."
"..Szerintetek érdemes megtartani egy 99-es, 1.4-es caravan-t, ha nem rendelkezik a tulaj szerelő vénával?.."
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
WP14
őstag
válasz mohabá 007 #74260 üzenetére
Jogos! Attól még 600 ezerből egy tip-top autóvá tehető a leírás alapján.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
mohabá 007
aktív tag
Leharcolt utasterű,kasznicsavarodott autóra csak az költ jelentős összeget, aki a saját pénze ellensége.
(tartsa meg anyagilag minimális ráköltéssel,igáslónak jó lesz,többet ér mint egy utánfutó./kecske,és a káposzta esete/)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
WP14
őstag
válasz mohabá 007 #74262 üzenetére
Úgy kezdtem az elején, ha 2-3 száz ezret kell rákölteni, akkor megéri, ehhez viszont látnia és átnéznie kell egy hozzáértőnek. Látatlanban egy leírásból senki nem tudja biztosra megmondani, hogy mi és mennyi baja van pontosan. De azt se feledjük, hogy bármelyik használt autó megvételénél kell rákölteni, legalább egy százast, ha csak a vezérlést és folyadékcseréket nézzük is.
Szerkesztésedre: ne feledjük, hogy INGYEN autóról van szó! Tehát vegyük egy 400 ezres piaci árat egy "jól kinézőre", amire a kötelező 100-as rámegy még, azaz 500-ért még mindig ott van, hogy akár 1-2-3 száz ezret lehet még rá kell költeni arra az autóra is.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
-
trassher
addikt
De miért költene rá 600-at ha vehet jobbat is? 600-hoz hozzáteszi az autó árát ami legyen mondjuk 200. Azért 800 ezer magasságában már a f astra-nál jobb autót is tud venni ami szintén üzembiztos még akkor is ha beleszámoljuk a használt autós szopófaktort. 1M-nál meg már végképp kitárul a világ.
Redmi Note 7
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #74267 üzenetére
Pont azt keresgéltem mert az is úgy rémlett 180... Mondjuk az jóval többet zabál mint a J, nem kellene.
[ Szerkesztve ]
-
-
mohabá 007
aktív tag
-
WP14
őstag
válasz mohabá 007 #74271 üzenetére
Úgy értettem, ha látta hozzáértő és megerősíti abban, hogy 2-3 száz ezer ráköltése megéri neki.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Szada85
aktív tag
Egy kis
NourbiUpdate.Kedden túlestünk a vezérlés-szeánszon, bónuszként olajcserével füszerezve.
Szóval vezérléscsere (mindennel együtt), vízpumpa preventív jelleggel szintén cserélve, 6L motorolaj, olajszürövel, ékszíj egy feszítövel cserélve, plusz átnézés vizsgára pár aprósággal ( kipuff-bilincs meghúzás, stb, tényleg jelentéktelen dolgok ), mindez 150 Ezer Ft-ért.
Tudom persze, van akinek ez is horrorisztikusan sok pénz, viszont a német árajánlathoz képest pimaszul olcsó lett, örülés van.
-
-
Declare
őstag
válasz CsonkaImo #74252 üzenetére
Azert a J t elött eprobald ki. Az 1,6 H es 1,6 J astra között allitolag szakadek van. Egyreszt a J astra egy nehez konstrukcio a kategoriajaban, masreszt az 1,6 os motorja sz@rul hangolt es rettentö lusta. Egy baratomnak volt hozza szerencseje, azt mondta, jo kis auto, de olyan lusta volt, hogy nem hitte el es a klimat sem tudta beallitani, hiaba automata, vagy lefujta az agyat, vagy dög meleg volt. Kezzel kellett allitgatni, csavargatni....igy meg ugye sok ertelme az automata klimanak nincs Ezeket a külföldi forumokon is megtalalaod, szoval nem urban legend.
En is ra voltam indulva a J Astra GTC re, mert szerintem a mai napig nagyon jol nez ki. Kepeken meg csak nem is annyira, de elöben, szerintem nagyon klassz (külseje elsösorban)....de sajna technikailag a kategoriaban a sor vegen cammog, szoval dobtam a temat (kb 300kg al nehezebb a H GTC nel olyan mintha 3 megtermett ember ülne mellettem minden nap )
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #74274 üzenetére
Szándékosan nem is szerettem volna írni, hogy ez "olcsó", vagy " drága", mert nyilván 150 Ezer Ft azért nem kevés pénz, így viszont ki-ki el tudja dönteni, hogy ez neki sok lenne, vagy nem.
-
Szada85
aktív tag
válasz #45553408 #74124 üzenetére
No, megvolt a nagy roadtrip, sikerült két teljesen ellentétes szituációban tesztelni.
Hazafele best of útviszonyok, induláskor BC nullázva, tempomattal 130-135 közé fogva a lovakat, klímázva tudtam jönni, Volt pár kigyorsítás, az osztrák és a Magyar részen kicsit erösebb forgalommal 9,0-át írt a BC.Hazafele 9-es erösségü szopóroller, hétköznap napközbeni forgalommal ( a.k.a kamion hegyek, meg mindeféle "területi-képviselö-császárok" a 2.0tádé Interceptor Octaviakkal/Passatokkal), tempó az hasonló 130-150 között, Németországban pedig 2x cirka 1 órás dugesszal, sikerült 4 decivel megtolni, és most 9,4-en áll.
Az autó méretéhez, tömegéhez, és a szívómotorhoz képest én maradéktalanul elégedett vagyok vele.
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #74276 üzenetére
Jah, lattam, csak alap infonak irtam. Ha jol lattam 1.6 os H astraja van es azt szeretne J re cserelni. (mert irta, hogy egeszen meg van elegedve a H 1,6 menetdinamikajaval). Kiegeszitö infonak szantam
A sulytöbblet ettöl függetlenül kb hasonlo es az suck....nyilvan a turbo miatt a szivo H utan sokkal jobb kell legyen egy turbos J.
1,6 os turbos H astrat meg nem hiszem, hogy vennek mar. A H astra az szerintem az 1,6/1,8 as szivobenzin es 1,7 esetleg 1,9 diselben jo meg ma is a tuti motorkonstrukcio miatt. Vagy ugye az opc edition
Ha mar turboval bolonditom meg a rendszert, csak valami fiatalabbat vennek....en legalabbis
-
Szada85
aktív tag
válasz #45553408 #74281 üzenetére
Általában ilyen rövidebb látogatásokra ugrunk haza, most is fogdoki miatt mentem, csak akkor már felmerült, hogy egy nappal megtoldom, és akkor belefér a vezérléscsere is.
A Pünkösd miatt elég sokan már csütörtök-péntek körül leléptek itt "hosszúhétvégézni", így a hétvégén üresek voltak az utak valóban, hétfön hajnalban pedig még nem indultak visszafele a népek, így jó volt.
Nekem az A3-on kell mennem, az pedig gyakorlatilag szinte bármikor be tud állni, építkezés is van pár helyen, tegnap pedig kamionforgalom is volt már, így boritékolható volt a kisebb-nagyobb dugó.
Na meg persze a közlekedési morál is megérne egy misét, idekint is, otthon is, de nem keltek Flame-et...
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #74280 üzenetére
Te is ird hozza hogy szerintem, mint en en a J töl nem vagyok elajulva, a km ora, amit meg ugye les az ember folyamatosan, azzal a müanyag szürka nagy kerettel, szamomra remisztö....mar irtam a 90 es evek vw polo classicban volt valami hasonlo förmedveny
De ugye nem vagyunk egyformak....mi meg plane nem ....nekem a J Gtc kivülröl nagyon tetszik, belülröl so-so, egy H hoz kepest picit jobb összesegeben, föleg a vizhöfokmerö miatt, de kb ennyi. Viszont cserebe a + suly es buta automatika miatt nalam teljesen kihuzta magat a listarol.....innentöl kezdve egyeni merlegeles kinek mi fontos/tetszik/nemtetszik stb
-
-
Halló, itt lehet több a szakavatott!
Páromnak van egy 1.0 Corsa B-je. /1998/Picit magas a fogyasztása / 6,8l közepes város, kis országút /, voltunk szerelőnél is átnézésre, igazából gyertyacsere javasolt, illetve lambdaszondára mondták, hogy el van öregedve. / kérdés, hogy ez 1 vagy 2 lambdaszondás, mert hibát még nem dob az autó, de mondták, hogy ez már okozhat gondot.
Na meg a katalizátor tán széthullva.
Tünet, néha alacsony fordulatról nyomva gázt picit gondolkozik, apró betorpanás
Kérdés, van-e valami javaslat?
/ Gyertyacserét intézem, az 5 perces munka 3 hengeren /
Előre is köszi a segítséget![ Szerkesztve ]
Black Shark Watch GT okosóra eladó, vadiúj bontatlan.
-
WP14
őstag
válasz Graphics #74287 üzenetére
6,8l/100km vegyesben az vezetési stílustól függ, hogy sok, vagy nem szerintem. "Öregesen" közlekedve talán lehet sok, de sportosan vezetve egyáltalán nem.
Az apró betorpanásnak is több oka lehet, akár rossz minőségű üzemanyag is, vagy elkoszolódott levegőszűrő, de gyertya is, akár lambdaszonda is (nem tudom 1 vagy 2 van abban). Ha katalizátor szét van hullva, akkor az is fullaszthatja.
Javaslatom: szerelő nézzen ráInkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
-
atomanti19
aktív tag
Sziasztok!
Előzmény.
61Ah-s akkumulátor van az autómban. (B corsa 1.7D) Ma egész nap töltőn van az akkumulátor, este próba. A probléma még mindig ugyan az, 11.ker -->Premier Outlet, kocsi lerak, 20percet áll és az indítómotor a motort alig birja megtekerni. (Még jó,hogy lejt a parkoló ) Terhelés vizsgálat szerint még kielégítő az akkumulátor teljesítménye. Érdemes újat vennem? Az izzítógyertya bezavarhat, előbb azt kellene rendbe rakni? Folyamatosan csepegtetem olajjal, lassan már 2 hete Hétvégén ismét megpróbálom kikapni.
Van egy 78Ah-s akkumulátorom , megpróbálhatom vele? Ahogy néztem picit nagyobb, méretre is de lehet befér. Okozhat gondot? Olajat is kellene cserélnem, eddig mindig szerelő csinálta de most nem tudom elvinni. Milyet tegyek bele?Üdv!
[ Szerkesztve ]
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
WP14
őstag
válasz Graphics #74290 üzenetére
Szerintem, amíg nem szedted ki és nem ellenőrizted, addig felesleges megvenni az újat. Nézz rá levegőszűrőre is, főleg, ha esedékes az olajcsere. (10 ezer km-enként ajánlott)
(#74291) atomanti19 Valami leszívja az akksit, villanyásszal meg kellene nézetni. Kesztyűtartó világítás van? Vagy valami fogyasztó nem marad rajta rejtve?
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atomanti19 #74291 üzenetére
-Nagyobb akku sosem gond
-Izzítót ki lehet mérni, van multimétered?
-Fékolajjal csepegtesd, az agresszívabb
-Akku fesz indítás közben mennyi, illetve tartja kb vagy folyamatosan esik?[ Szerkesztve ]
-
atomanti19
aktív tag
válasz molnarpeter #74294 üzenetére
Igen, van műszerem. Indítás közben még nem mértem, de kiszerelve 12.6 V.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atomanti19 #74295 üzenetére
Mérd meg a gyertyák ellenállását egyesével, aztán majd csekkold a hosszabb indítózás alatti akkufeszt is. Meddig szoktál várni az izzításra, lámpát nézed, vagy a relé kattanását hallgatod?
-
atomanti19
aktív tag
válasz molnarpeter #74297 üzenetére
Rendben, este megmérem. Nagyjából milyen nagyságrendben kell majd mérnem? A lámpa szinte azonnal elalszik, mindig a relét figyelem.
[ Szerkesztve ]
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
WP14
őstag
válasz atomanti19 #74298 üzenetére
Egy 4-5 mm átmérőjű sodrott réz kábelt tegyél be pluszban testnek és úgy próbálj indítózni.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen