Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petyyyyy

    addikt

    válasz csabyka666 #74907 üzenetére

    Szerencse és hozzáértés.

    Ez a kettő amire szükséged van, hogy olyan darabot fogj ki, aminek gazdája volt. Ha sikerül, akkor üzemanyag, olaj, víz, ablaktörlők és fékbetétek/tárcsák amik cserére szorulnak.
    Fater hajtott F 1.7 Isuzut - utolsó dob, ékszíj, generátor és felnik. Ezeket cserélte rajta összesen, ami nem kopó. Fogyiban simán tudja az 5 litert megpakolva is.

    G-t hajt 2007 óta, 1.7 CDTI, ~ 298K km. Komfortban azért van különbség és ilyen tervezett átvon azért az nem mindegy.
    G csendesebb, jobb a beltér és egy normális gerinctámaszos üléssel még kényelmes is. Akkuja a gyári, megvétele óta világít a kesztyűtartó lámpája becsukva is. :)) Volt kb 2-3 éve egy hengerfejes probléma, elfolyt a hűtővíz és nem volt fűtés. Sallangokkal együtt 130K volt a mutatvány, azóta is hibátlan. Ami jelentkezett még - kéziféket kellett felszabályoztatni, túl magasan fogott. Fogyasztásban még jobb is, mint az F, 1000+ km hozható egy tankkal pályán. Érdemes négytárcsás kivitelt keresni, hátso dobfékekkel kicsit kevésnek tűnik a fékerő. Rozsda még nem jelent meg rajta, az első fényszóró kezd mattulni felül egy-két foltban.

    Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

Új hozzászólás Aktív témák