- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
mrx1212
tag
Sziasztok
Fagyállót kellene cserélném.
Vettem ebből 3litert : (Dobozon nincsen sem Opel/GM sem)
Az oldalon pedig felvolt tüntetve hogy ok
MANNOL AF12+ Longlife Antifreeze piros -75°C
ezt jó lehet,bekeverhetem,beletehetem lehet valami gond? -
mohabá 007
aktív tag
válasz cappa72 #101597 üzenetére
Nincs benne MAF, van helyette MAP. [kép]
"... A kopogixet meg csak kézzel (jó forró volt... ) húztam meg..."
Ha így csináltad, még jó, hogy "nem százas"
Korábban megbeszéltük, hogy először csak lazán, olyan erővel húzod meg a rögzítőcsavart, hogy ne tudjon elmozdulni. Utána közepes erővel, majd jó erősen meghúzva, Így kiderülne, hogy változik e az érzékelő működése.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
attle
újonc
válasz Danecay #101595 üzenetére
Szia!
A H astrához már nem kell kódolvasó!
1. kulcsot vedd ki
2. nyomd tövig a gázpedált (és tartsd is úgy)
3. nyomd be a féket (és tartsd is úgy)
4. add rá a gyújtást és várj, amíg a km számláló helyett a hibakódokat nem írja ki.
5. felengedheted a féket és a gázpedált isSok esetben a "kommersz" kódolvasó nem olvas ki hibát, a műszerfal meg mutatja. Vannak olyanok, akik általában a "xar" műszereikkel vezetik meg a kedves (gyanútlan) nézelődőket. Persze, ha mutatod nekik a trükköt, akkor fel vannak háborodva.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz mohabá 007 #101604 üzenetére
Ó, már nagyon vártalak! (viccmentesen)
Igen, úgy lett, ahogyan mondottad.
Először alig húztam meg (akkor is kézzel, de akkor épp hideg volt a motor). Volt, hogy le is lazult, ekkor szinte azonnal, kettesből hármasba váltáskor is, hidegen már jött a hiba.
Miután már sikerült ráhúzni kézzel úgy, hogy éppen "fogott", akkor 2 napig jó volt, aztán megint jött a hiba.
Minden további kísértet (erősebb meghúzás) jellemzően nem hozott pozitív eredményt, néha jó volt (1-2 alkalomra, ami 15-20km-t jelentett), gyakran nem.
Természetesen kipróbáltam azt is, hogy lehúzom a kábelét. Ekkor az az eredmény volt, ami a lelazult érzékelő esetén, pillanatokon belül jött a hibajel.Lehet, hogy elküldesz a 3,14csába, de próbálkoztam azzal is, hogy körmös anyával próbálom a helyén tartani a kézzel meghúzott szenzort - na nem a motorblokk és a kopogix közé tettem, hanem az anya feje és a kopogix közé. Persze bukta volt, mi más lehetett volna.
(azért kopogix, mert szeretem Asterix-et, és hosszú szó a kopogásérzékelő-szenzor/jeladó)Ezért is gondolom, hogy jelenleg amit csinálok az egy kuruzslás - nem hozzáértő módon próbálkozok csinálni valamit, de azért vigyázok, hogy kárt ne tegyek benne.
Próbálom a szimptómákat összeszedni, leírni, hogy hátha esetleg...ugh.. az a MAP szerintem megvan, csak az enyémen még valahol máshol, a bal oldalon van, közel az ablakmosó folyadék tartályához ( az mögött, jobbra) van. (kimentem a hidegbe, sötétbe, vakuval fotózni)
Amikor korábban a kopogásérzékelő vezérlőmodult vadásztam, akkor először azt hittem, hogy talán az az.
Most megnéztem akkor, hogy mi is ez (eddig azt sem tudtam, mi ez, meg hogy van benne).Arra egyébként milyen ötleted van, hogy ha taposom neki, nem engedem 3k RPM alá, akkor nincs hibajel? (kíváncsi leszek a megtaposott fogyasztásra... )
2k RPM alatt szintén nem jelentkezik.Összefoglalva, jelenleg két állapot van:
1, Ha nagyon laza, tehát mozog, vagy lehúzom a jeladót, akkor szinte azonnal jön a hiba.
2a, Ha már a helyén van, akkor kis erővel - tényleg kézzel) meghúzva ideid-óráig jó - vagy nem
2b, Erősebben meghúzva (bármennyire is óvatos vagyok, vagy épp durván húzom) tuti hatás: hibajel. Na persze felmerül a kérdés, hogy még jó-e egyáltalán maga a kopogix? (persze nem neked szántam a kérdést)
Amikor szerelő húzta meg (új korában, és nyomatékkulccsal), akkor 1 hétig volt jó - ez még egy sarkallatos infó lehet.A hiba elkerülhető, ha:
2k RPM alatt megyek, és a kopogix nem mozog, vagy nincs lehúzva.
(Az elmúlt 2 nap alapján) 3k felett van a fordulatszám, és taposom rendesen a gázpedált.---
Volt olyan, hogy csak alapjáraton jött valami hibajel (ekkor még fogalmam sem volt arról, hogy kivillogtatással lekérdezhető bármi is), majd egy olajcsere alkalmával láttam, hogy valami lóg; az egyik vákuumcső elöregedésében (vagy szomorúságában) letörött.
Esetleg lehet most is ilyesmi, és pont ott a MAP-nál? Lévén 22 éves már a kisöreg, és azért ebből az időszakból csak 10 évet töltött garázsban. Elöregedett csövek? De ha ez lenne, akkor miért a kopogásérzékelő a hibajel? Nem lenne logikus.Na a másik a memóriamodul esetleges meghibásodása, amit korábban írtál (másfél éve!) eh...
Tényleg McDonad's-os légy vagyok... "két shake-be esek".
És elnézést a hosszú, kissé nyavajgós posztért.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Danecay
őstag
válasz attle #101605 üzenetére
Szia!
Még reggel kipróbáltam miután hazaértem melóból. Feltételezem jól csináltam, mert mind a 4 alkalommal ahányszor próbáltam ugyanazt az eredményt kaptam, és mivel a visszajelzés eltért a szokásostól, ezért gondolom mégiscsak csináltam valamit Tehát a lényeg, hogy valahányszor ECN 000000 hibakódot kaptam. Én nem tudom ez mit jelent, de feltételezem az, hogy nincs hiba. Egyébként a kijelző minden egyes alkalommal visszaváltott kilóméterszámlálásra, de gondolom azért mert nem volt mit listáznia. Azért vagyok talán bizonytalan a teszt kivitelezésében, mert negyedjére, de már harmadjára is, azért nem tudtam tövig nyomni a fékpedált de gondolom a lényeg az, hogy be legyen nyomva.
Coolant level check hibám is van folyton, ezek szerint ezt sem detektálta, bár nem tudom, hogy ezt kellene e, de lehet, hogy mivel ez csak egy figyelmeztetés, így nem minősül hibakódnak. Itt is cseréltem már szenzort, igaz nem gyárit vettem bele, hanem Febi-t, de nem tűnt el. A csatlakozót ha rövidre zárom akkor eltűnik. Létezik, hogy a tartály lenne a rossz? Lehet a csatlakozás is kontaktos, de azt a gyári csatit nem jöttem rá, hogy lehetne szétszedni.Egyébként a kollégám ránézett reggel hibakódolvasóval, és a jobb első, nem is tudom, mi a hivatalos megnevezés, kerékforgás érzékelő szenzor (gondolom ABS jeladó) jelével van a baj, szóval a pedálteszt most elbukott.
-
Danecay
őstag
válasz body007 #101609 üzenetére
Szia!
Először azt hittem, hogy ez csak valami szarkasztikus hozzászólás akart lenni, elsősorban azoknak fricska akik jobban bíznak a hibakódolvasóban és nem bíznak feltétlenül a pedáltesztben, a továbbiakból viszont kiderült, hogy velem szemben szántad annak
Nos a hibajelzés valós, mert mint pár hozzászólásommal korábban írtam, folyamatosan világít az ABS és az ESP piktogram a műszerfalon, és nyilván ez volt az oka a hibakódolvasás szándékának. Különben miért tettem volna. Nem tudom, hogy a Delphi hibakódolvasó mennyire számít gagyinak, de ilyennel lett kiolvasva, és megmondta, hogy hol van a hiba, szemben a pedálteszttel ami nem mutatott semmit. Ma is megpróbáltam egyébként, és ECN 000000 volt az eredmény.
Szóval le lehet akkor vonni a megfelelő konzekvenciát, pl. hogy mennyire lehet mérget venni a pedálteszt eredményére. -
zgospel
őstag
válasz Danecay #101612 üzenetére
A csupa nulla azt jelenti, hogy nincsen tárolt hibakód. Elképzelhető, hogy ezeket a hibákat nem tárolja, csak élőben lehet kiolvasni, nem tudom. A Delphi milyen kódot mutatott pontosan?
Az ABS jeladót ha jól tudom a kerékcsapággyal egyben szokták cserélni H Astránál, mert egyben van. Viszont érdemes lenne szerelőnek csinálnia a fórum helyett, mert olvastam már olyanról is, hogy nem a jeladóval volt gond, hanem a vezetékkel, így feleslegesen cserélték az egészet.
A hűtőfolyadékszinted ha rendben van, és a jeladó is cserélve van, akkor valószínűleg a tartályt kell cserélni. Abban van egy mágnesgyűrű ami letapadhat és fals jelet ad, emiatt kapod a hibát.
Ha nem zavar, és a folyadékszint egyébként jó, akkor akár úgy is hagyhatod, baj nem lesz belőle. Engem mondjuk zavarnahttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Danecay
őstag
válasz zgospel #101615 üzenetére
Szia!
Köszi a választ! Igen én is arra jutottam, hogy a csupa nulla, az minden bizonnyal nem tárolt hibakódra utal, a Delphi cucc viszont mégis tudott kiolvasni adatot, de mondjuk az lehetett valós idejű adat is, nem tudom nem értek hozzá. A hibakód nem tudom mi volt sajnos és a kollégám sem emlékszik már rá, csak a szöveges részét néztük meg gyorsan meló után reggel a parkolóban, és a kapott infó is hasznos volt. Én is először a kábelezést, csatlakozást, stb. akarom megnézetni, mert egy FB csoportban is feldobtam a témát és két emberél is volt a közelmúltban hasonló problémája és mindkét esetben a kábel volt sérült, vagy rágcsáló által, vagy egyéb úton.
A hűtőfolyadék érzékeléssel kapcsolatosan pedig, igen lehet az amit Te is mondasz, bár az a gyűrű szerintem nincs letapadva, már takarítottam is a tartályt, a szóban forgó fánk szerű úszó szabadon tudott mozogni minden akadály nélkül. Arra is gondoltam, hogy esetleg lyukas így telemegy folyadékkal és nem feltétlenül a folyadékszint tetején úszik. Persze itt is hallottam olyan sztoriról, hogy a tulajdonos szenzort és tartályt is cserélt, de nem tűnt el a hiba, majd kiderült, hogy a szenzorcsatlakozónál volt kontaktos az érintkezés. -
HoaryFox
Topikgazda
válasz Danecay #101616 üzenetére
Valószínű a hibát nem az ECU tárolja, hanem az ABS vezérlő, azt külön is ki lehet olvasni, amit valószínű a Delphi meg is tesz, a pedálteszt szvsz csak az ECU tárolóját hívja meg.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
addikt
válasz Danecay #101612 üzenetére
Igazából csak azon akadt meg a szemem, h a pedálteszt nem mutat hibát az olvasó viszont igen. Erre reflektáltam (saját tapasztalatból), h az olcsó kínai obd-k tudnak érdekes dolgokat kiolvasni. De mint fentebb is említik valszeg a pedálteszt csak az ecu-ból tud "olvasni" a delphi pedig mindent átnézett - és fény derült a hibára
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Tothgera30
Ármester
Astra G esetén, Behr es Delphi rendszerek beszerelési metódusa adott évjáratra vezethető vissza, vagy olyat raktak bele, amilyen volt kéznél?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
csoszogi
tag
Honnan is jön a a CHIO név? Carlo von Opel...
-
sherlock82
senior tag
Ismerősöm eladásra kínált egy 2012 es 1.4 - es opel corsa kocsit. 70.000 km van a kocsiban ő napi szinten használja.
Nektek mi a véleményetek róla, érdemes beruházni egy ilyen járgányra?Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
gban
Közösségépítő
válasz sherlock82 #101622 üzenetére
Erre ennyiből nem lehet válaszolni érdemben.
Függ az ártól, állapottól, van-e szükséged rá egyáltalán, azaz mit értesz azon hogy beruházni, nem tudom akkor épp melyik verzió ment, azaz csak egy verzió lehet az évjárat alapján vagy se, stb.Postázást nem vállalok.
-
sherlock82
senior tag
A jelenlegi járgányom helyett szeretném.
Havi 7 -800 km et mennék vele kb.
Semmi komoly célom nincs vele, elmenni bevásárolni, meg max nyaralni 1x egy évben, meg így kirándulgatni.
A kocsi többi műszaki részletéről sajnos én sem tudok többet.
Az állapota rendben van, vigyáztak rá. Folyamatos szervíz, alkatrészek, normális gumik.Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
zgospel
őstag
válasz Tothgera30 #101620 üzenetére
Nem évjárat függő, össze-vissza váltogatták, hogy épp melyik került bele. Szerencsére nem túl bonyolult megmondani, itt van két képpel illusztrálva: [link]
#101622 sherlock82 ez így nagyon kevés info, de ha ő az első tulaj, és úgy ismered mint akinek nem okozott anyagi nehézséget a szervizelés, és nem is hanyagolta el ezeket a szervizeket, akkor jó vétel lehet. Az a durva, hogy egy 2012-es autó is már 10 éves idén.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
sherlock82
senior tag
válasz zgospel #101625 üzenetére
Igen, néztem pl. 2008 - 2012 közti kocsikat. Nem feltétel Opel hanem Skoda és VW is többek közt.
És ezekben a kocsikban simám van 250 E km feletti km és kb 2M ft körüli áruk van.
Pedig annyira ezek nem is régi járgányok.Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
mephi666
nagyúr
Villamosságit megjárta a Zafi: bal hátsó ajtóban volt kábelszakadás (ami valószínű az akkut is ette), 10esért javította... meg megnézte, hogy miért nem szól a duda: cim-modul a ludas... mondta, hogy már nem a gyári van benne, kellene egy másik cserealkatrész (amiből 20-25ért látok bontottakat) és utána olyan ember, aki gyári szoftverrel össze tudja programozni (amihez kell a mostani meg az új indítókódja) ...erre 25-30ezres munkadíjat mondott, hogy annyikért vállalják... tényleg ekkora bűvészkedés ezt megcsinálni? Kecskemét környékén tudtok esetleg valakit, aki keni-vágja a témát?
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Greentea
senior tag
válasz mephi666 #101627 üzenetére
CIM az vicces tud lenni! Előfordulhat hogy amit bele fogsz venni bontottat nem fogja látni a mostani kulcsod mert még a régi szoftver van rajta, így frissíteni is kell. (2007 (astranal pre facelift) előttiek érintettek benne tudtommal)
Én nyáron cseréltem kulcsot (új - gyárit - szalonból), és + 30.000 Ft volt a CIM frissítés a programozással márkaszervízben, szóval az reális ár.
-
gban
Közösségépítő
válasz mephi666 #101627 üzenetére
Valld be, megirigyelted trassher és a G Astrája kálváriáit.
Amit ő szopott azzal, nem kívánom azt neked, de már az elején gyanús volt itt többeknek hogy ez nem biztos hogy jó választás volt.
És sajnos megint +1 hogy hol érdemes és hol nem nézelődni.Postázást nem vállalok.
-
Greentea
senior tag
válasz Greentea #101628 üzenetére
Ami még eszembe jutott, hogy a szoftver frissítése az licenszdíjas, így "alapesetben" csak márkaszervízben végezhető el. Ha viszont csak tanítani kell a kulcsot a CIM-hez, arra van pár ember a fb csoportokban.
Kód az igen mindenképp kelleni fog, márkaszervíz 10-esért olvassa ki /db, fb csoportokban (ha jól tudom) a feléért megy. (A mostani egy kis kártyán kéne, hogy legyen)
Forrasztáson nem gondolkoztál? Azt ahogy láttam népszerű, és ki lehet tolni az életciklust.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz sherlock82 #101626 üzenetére
10 éves autónál szerintem a 200 ezer km egyáltalán nem ördögtől való, az egy teljesen normál használat, kb egy átlag napi munkábajárás, plusz a hétvégi kirándulás vagy bevásárlás, bármi.
Az ismerősöd 70 ezer kilométere vagy ritkán ment sokat, vagy gyakran keveset. A kizárólag gyakori rövid távok sem feltétlen tesznek jót, nem mindegy, hogy kizárólag 3-4 km-es távokra használta-e (ergo soha nem melegedett be az autó teljesen).A motorkódnak érdemes utánajárni, hogy milyen nyűgjei vagy költségei lehetnek.
#101627 mephi666 a H Astrának is ugyanez a kettő nagyon gyakori betegsége Facebookon van egy "Opel Astra H Hungary - OAHH" nevű csoport, oda ha belépsz akkor hamar találsz több embert aki ezeket a hibákat rutinszerűen javítja. A CIM modul elvileg forrasztással javítható, nem feltétlen kellett volna cserélni a gyárit a korábbi tulajnak.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
gban
Közösségépítő
válasz Greentea #101630 üzenetére
Azt honnan lehet megtudni hogy van-e illetve javasolt-e egy autónál szoftver frissítés?
Sehol soha nem futottam bele ilyen infóba.
Nekem pl. 2009-es gyártású a J Astra, 2010 legeleji eladás, azon tuti a legelső verzió van (hacsak nem frissítették Ausztriában ahonnan hoztam, végig márkaszervizbe hordták, de a szervizkönyvben nincs ilye bejegyzés), és mint mindennél, mindig jönnek elő bugok amit később módosítanak.Postázást nem vállalok.
-
Greentea
senior tag
-
Greentea
senior tag
Ez egy jól összeszedett cikk a CIM modulról a frissítéseiről.
-
mephi666
nagyúr
válasz zgospel #101631 üzenetére
Ja, ezt mondták, hogy forrasztani lehet jól a gyárit és ki lehet tolni az életciklusát majd benézek oda is a csoportba... nem égetően sürgős, eddig is elvoltam duda nélkül...
101629: ott még szerencsére nem tartunk eddig igazából nagy meglepetés nem ért... futómű alapból benne volt a pakliban... igazából úgy érzem, hogy 14 évig nem sokat foglalkoztak a kocsival, motort rendbekapták, a többi apróság meg ránk vár... ez a kábeltörés a hátsó ajtóban elég népbetegség és gyorsan orvosolható... holnap bontóból kukázok pár apróságot egy 10esért, ami elöregedett és akkor a cim-modul marad valamikor egy nagyobb falatnak... jobban utánajárok, mert lehet tempomatosítjuk akkor már, hogy valami "extrát is kapjunk, ha már ráverünk pár 20ezrest"
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
zgospel
őstag
válasz mephi666 #101636 üzenetére
A duda nem akkora gond valóban, de tud olyat is produkálni, hogy az index helyett felkapcsol a refi, meg ilyenek
A gyári tempomatot megéri utólag beszerelni, főleg autóúton vagy autópályán szerintem nagyon jó dolog, kényelmesebbé teszi az utazást. A hátulütője, hogy utána bosszantani fognak azok az autósok, akik néha kicsit lassabban néha kicsit gyorsabban mennek, attól függően hogy épp eszükbe jut-e figyelni a sebességet vagy sem
Itt van egy részletes leírás a beszerelésről: [link]https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
mephi666
nagyúr
válasz zgospel #101637 üzenetére
Jaja... céges kocsikban mindben van tempomat, de soha nem használtam... a jobb lábam az adaptív tempomat és remélhetőleg nem romlik el még vagy 40 évig volt, hogy egyben levágtam pályán a debrecen-kecskemét távot, mert oda akartam érni fiunk fél éves státuszára a gyerekorvoshoz és akkor se éreztem hogy használnom kéne... jövőre tervezünk nagyobb utat, amikorra műszakilag 100%osnak kellene lenni a gépnek, mert nem lenne jó, ha liverpool környékén rohadna le alattunk ...a cim-modulra addig alszok még párat (ha a közelben találnék megbízható szakit, szerintem gyorsan meggyőzném magam)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
ui: ja elfelejtettem, megnézettem a villanyossal, hogy miért nem jó az üzemanyagbetöltő zárja: kiderült, hogy ott a vezeték, van benne áram, csak motor nincs 20ezer fölött tudott volna rendelni, előbb vettem egy merivából kiszedett gyárit bontóban 6-ért és vakon 1 mozdulattal betoltam a sínbe, bekötöttem, örülünk
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Adott egy 6 éves Meriva B 1.4 turbos 140 lovas 114 ezer km-rel. Most lett észrevéve, hogy a kiegyenlítő tartály víz feletti részén az oldalfalon picit habos, olajos. Ez mitől lehet? Amúgy nincs fehér füst a kipufogóból, ugyan olyan szépen jár a motor mint eddig. Volt aki az olajhűtő tömítést említette, de volt aki a vezérlés mögötti tömítést. Szerintetek mivel célszerű kezdeni vagy hogyan lehetne megbontás nélkül kideríteni, mert nem olcsó mulatság a hozzáférés miatt.
[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
válasz Tothgera30 #101642 üzenetére
1.4 turbós motornál is gyakori? Főleg 1.6 szívós motornál olvastam.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz mephi666 #101640 üzenetére
"...elfelejtettem, megnézettem a villanyossal, hogy miért nem jó az üzemanyagbetöltő zárja: kiderült, hogy ott a vezeték, van benne áram, csak motor nincs..."
Korábban leírtam neked hol találod, hogyan működik a zár. [link]
"...Tanksapka ajtó kinyit. Látni a zármotor rudazatot..." Ha nincs rudazat, nincs motor. Minek ehhez villanyos?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mephi666
nagyúr
válasz mohabá 007 #101645 üzenetére
jaja, jól benéztem: amikor fél éve próbálgattam az ajtót (amikor azt hittem nem zár), akkor utána úgy éreztem, hogy a központi bezárta jól ezt is és nem foglalkoztam többet vele csak amikor a bal hátsó ajtó kezdett "nem zárni", akkor körbepróbálgattam minden ajtót, erősebben nyitottam kézzel és kinyílt... összekötöttem a 2 dolgot, hogy "egyszerre csesződtek el" ...akkor sem néztem meg jobban, mert abban a tudatban voltam, hogy eddig jó volt
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
M0ng00se
őstag
Csak úgy random rákerestem az opel Omegákra használtautón és volt pár darab viszonylag nagy v6 motorral, viszonylag olcsón.Nem mondom, hogy venni fogok, csak elgondolkodtatott egy picit, mert ahogy néztem youtube-on elég jó hangjuk van szerintem
Ti próbáltátok már a típust?V6
-
kisharsany
tag
Sziasztok!
Opel Zafira Tourer -el kapcsolatban lenne kérdésem. Van-e olyan ismert típushibája ezeknek az autóknak, amire nagyon oda kell figyelni vásárláskor, vagy rendszeresen kell majd miatta szerelőhöz járni?
Az ülések mennyire mondhatóak kényelmesnek? (olvastam már több újabb generációs Opelnél, hogy az ülések elég kényelmetlenek tudnak lenni)
Mindenképp benzines autó a cél. Ez az 1.4T megfelelő motor ehhez az autóhoz vagy van megbízhatóbb, jobban passzoló? Nem vagyunk lóerőhajhászok, sokkal inkább a megbízhatóság és az A-ból B-be kulturáltan eljutás a cél. -
Markizmark
addikt
válasz mephi666 #101627 üzenetére
Nálam például felkapcsolt világítás mellett nem működik a bal kormány "görgő".
Frissítve még nem volt a CIM, nem tudom elég-e...egyelőre lesz*rom, minden más működik.
Az akkuzabálást nem a kábelsérülés szokta okozni, az inkább kiveri a biztit, de kitudja nálad hogy volt ...
Nálam 2-3 nap alatt lemerült az autó a garázsban, már éppen kezdtem agyf*szt kapni, új akku is volt benne, mikoris isteni sugallatra kivettem az infotainment system biztosítékát, láss csodát 60mA-re esett az áramfelvétel 0,4-0,6A-ről. A gyári CD30 MP3 egy elfáradó mikrokapcsoló miatt folyton cd-t akar enni és ez zabál.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mephi666
nagyúr
válasz Markizmark #101649 üzenetére
hm, ma reggelre lecummantotta valami megint az akkut... a miénkben cd30 van, de képeket nézve ugyanaz fullra az előlap, mint a cd30 mp3-nál... ugyanez a hiba lehet ennél is? bontós ajánlgatott rádiókat is, ennek a cseréje egyszerű, vagy opcom kell ide is? (mindenesetre eljött a pont, hogy először vegyek egy lakatfogós multimétert )
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen