- Minden fejlesztőnek kipróbálható a Microsoft DirectSR API
- Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Mortal Kombat 1 - Így harcol Homelander
gp A The Boys karakter a tervek szerint napokon belül már elérhető lesz a játékban.
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kocolaci
csendes tag
válasz Pityka_ #101847 üzenetére
Szia!
Az autóban lévő középső kijelző típusától és programozásától függ a kiégett izzókra vonatkozó visszajelzés. Érdemes lenne elsőként kiolvasni műszerrel a tárolt/fennálló hibát a REC-ből. A csere még bontott esetében is jelentős költség, és csak olyat tudsz feltanítani, ami korábban le lett választva az előző autóról (illetve utólag is lehet nullázni, de az újabb plusz költség). Ahogyan előttem is írták, a betűkód fontos: egyezzen, vagy magasabb felszereltségű autóból származzon. Sajnos én sem ismerek róluk leírást.
Üdv -
KisTücsök
addikt
C vectrában a csomagtartót lehet kulccsal nyitni nem? Elfordítva. Vagy gyárilag sem lehet? Hát de gondolom csak.
Enyémben nem tudom elfordítani a kulcsot sehogy sem.
-
Zolabol
tag
sziasztok.
Teszteltem ezt a kanyarodás közbeni nyikorgást, és elképzelhető, hogy tényleg az első fék csinálja. Magában a tárcsában és betétben lehet max 4000km.
Mi ennek a magyarázata? Nem érezném, hogy befogna menet közben, nem szorul.
Viszont fékezésnél nyikorog már a kezdetektől.Kapjam szét nézzem meg a kopási profilját? Kicsit raganda a nyereg?
köszi
-
addikt
Vettem hosszabb tocsavarokat az alufelnihez (vegre), csak 16k volt. Mintha a fogamat huztak volna 20 db csavaret
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Gaga_30
tag
Sziasztok!
Kis segítségre van szükségem, G Astra Z14XEP-hez keresek vízcsövet a termosztátház és a kiegyenlítő tartály közé, viszont egyik bejáratott webshopban sem találtam..
Van valakinek ötlete hol kapok ilyet? -
Tikakukac
titán
válasz zgospel #101860 üzenetére
Ha Cromaxnál nincs, akinél elvben minden van ami gyári, akkor ez elég bukta. Nekem csinos listám van oylan cuccokból, amik nem elérhetőek. Nem az, hogy nincs itt vagy ott, hanem sehol. Egy szaros kalaptartó gumit nem lehet venni újonnan. Márkaszervizből sem, Csergőből sem, sehonnan sem.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
gban
Közösségépítő
válasz Tikakukac #101861 üzenetére
Nekem ugyanez a korábban említett váltókar visszahúzó rúgó.
3x rendeltem a Csergőnél de a cikkszámra elvileg mindig egy spirálrúgó jött.
Ráadásul kiszedni se egyszerű elvileg, hogy legyártassa az ember, így nem jutottunk el még odáig hogy nekiessünk a kiszedésének.Postázást nem vállalok.
-
zgospel
őstag
válasz Tikakukac #101861 üzenetére
Hát legutóbb egy szívótorok előmelegítő cső adta meg magát nálam, a Cromaxnál nem hallottak róla, a Wallisnál tudták mi az, de 3 hetes rendelést mondtak rá, a Müllernél meg volt raktáron gyári, 10 ezer Ft-ért.
Korábban is repedeztek már el vízcsövek a G-ben, akkor is mindig gyári került bele, igaz azokat nem én szereztem be, hanem a szerviz, de mondták hogy nem is volt más opció. Az egyikre 20 ezret számoltak még 2015 vagy 16-ban[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
venom8888
őstag
Hello. LSPI problema melyik Astranal all fent, es mikortol lett kijavitva,esetleg tudja valaki?
-
FoLey-v
addikt
-
Markizmark
addikt
válasz Gaga_30 #101857 üzenetére
Bárdinál nincs?
Én ott mindenféle csövet találtam szinte Z18XER-hez, 3-4 féle márkából.
Kb 2500Ft volt a termosztátról a hűtőre menő csövem 2 hete, GATES.
Z14XEP-hez is láttam most egy csomót, de az alvázszám kéne robbantott ábrás kereséshez, az a tuti.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Gaga_30
tag
válasz Markizmark #101874 üzenetére
Nincs sajnos, csak a kiegyenlítő tartály és a hűtő közötti van.
Vettem.ma egy bontottat, ideiglenesen jó lesz, legalább két stádiummal korábbi állapotú mint ami most van rajta..
De keresek továbbra is. -
Tothgera30
Ármester
Kicsit megcsúszva jelentkezem, de családunk oszlopos tagja lett 2022.01.13.-tól őfelsége.
Astra G Classic II, 2008, Z14XEP, 116 ezer km, Moonland szín. A kínálat tetejéről lett választva, eddig csak folyadékok (víz, olaj) és szűrők, két hátsó lengéscsillapító, ajtóteleszkóp, és ablaktörlők lettek cserélve.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #101876 üzenetére
Fene, amúgy ha már ragaszkodott anno az öregem a szürkéhez én is ezt választottam volna amit most te, mintsem a villámezüstöt. Ami majdnem olyan mint a legtöbb szürke G, de annyira azért kékesebb, hogy ne passzoljon semmi sem a piacról
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
addikt
válasz Tothgera30 #101876 üzenetére
Sok balesetmenteset
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tikakukac #101877 üzenetére
Nekem is nagyon bejött ez a szín. Bár annyi kritérium volt ezzel kapcsolatban hogy ne legyen fekete, mert bármennyire is tetszik, minden meglátszik rajta. Viszont annyira felkapott lett ez a típus hogy volt amit fél óra alatt elvittek előlem.
#101878 body007: Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #101879 üzenetére
Ja, hát az nevetséges amúgy ami most megy, de tényleg. Az, hogy 1-2 év alatt a kocsi ára konkrétan emelkedett, nem is keveset, az hagyján, de amilyen roncsok vannak olykor eladóba rakva
Mondtam muternak, most beledűtünk némi pénzt, a teljes első futóművet újra akarom építeni minőségi cuccokkal és akkor ellép a verda még egy 200k km-t. Utána úgyis nehezen fog beülni, ha be tud még, addig meg szolgáljon a szekér.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #101881 üzenetére
Hát azért összejön gombokból pár dolog. Jó kis Z14XEP vezérlés bringaláncból, szívósor meg ugye teliműanyag, ez a kettő 200k instant ha meg akarod csinálni. És hát tapasztalat, hogy kell
De amúgy ja, ahhoz képest milyen árakon futnak más autók cuccai, ez igen olcsó.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
venom8888
őstag
Sarvok, sehol nem talalok erdemben jo tesztet az Insigniarol,marmint az ujrol. 2019 es 2.0 diesel 170 lo. Sehol nem olvasok tipushibarol, vagy barmi hasonlorol, pedig az insigniak hiresen fos autok. Valaki tudna mondani valamit, errol az ujabb tipusrol?
-
Szada85
aktív tag
Kis retro percek:
A GSi él (a virul szót maximum a rozsdával együtt merném használni), a flexkoronggal együtt fogy a kasztni is sajnos, meglepö, hogy milyen helyeken üti fel az oxidáció a fejét, de apránként minden ilyen terület átesik a kezelésen, halad a dolog.
A téli hónapokban készült a rozsdátlanított, kezelt, festett hátsó híd is, egyszer újra autó lesz belöle. -
Szada85
aktív tag
válasz body007 #101888 üzenetére
Meglepöen eltüntek az utóbbi 1-2 évben a piacról is, alkatrészt sem feltétlen könnyü már mindig hozzá lelni, igaz, maholnap 30 éves lesz a lenti rozsdaboglya is.
A toronymerevítöt utólag vettem jónéhány évvel ezelött használtan valami bontásból, aztán a Lexmaul beépítésekor majdnem kikerült, de találtunk 1-2 centi helyet, így bent maradt végül.
Meglátjuk majd a tervezett szívóóldali átalakítások után el fog-e férni, elöbb legyen kasztni, amibe lehet pakolászni a finomságokat.#101887smc:
Nem tökéletetes megoldás, több "alternatívát" is kipróbáltunk mérésekkel, de a nagyobb tengely miatt a gyári dobozon át nem tudott elég levegöt szívni, így meg kellett nyitni.Nagy köszönet a Lancia mérnökeinek a szüröért.
A cél majd eldugni lent, a kerék elött, oda már nem jut le a motor meleg levegöje, de átmenetileg maradt addig ez a megoldás.
-
addikt
válasz Szada85 #101889 üzenetére
Rákerestem, h milyen lexmaul cuccok vannak, és pont gyártanak az enyémhez toronymerevítőt
Lexmaul Strut Bar Vectra B front
Meg levegőgyorsító (vagy, h hívják a RAM-ot) is van. Potom negyed milláért
Lexmaul RAM Induction for Astra F/Vectra B engine X16XEL type 3
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Szada85
aktív tag
válasz body007 #101890 üzenetére
Ez teljesen noname, de a funkcióját tökéletesen ellátja.
Csináltunk teljesen egyedi hátsó merevítöt is, a lengéscsillapítók felsö szárára lehet húzni, szimpatikusabb megoldás volt, mint a boltik, ahol a lemezt kellett volna átfúrni és csavarozni (anélkül is elrohad elöbb-utóbb, nemhogy még megfúrkálva).A RAM-ok mindig heroin áron mennek, de használtan az 1.4/1.6-hoz valók valamivel "elérhetöbbek", a nagyblokkos darabok valahogy jobban tartják az árukat, de mindkettöböl el lehet csípni néha alkalmi vételeket. Az enyémet 2012 körül vettem, egy komplett NE motorral vidéken egy figurától, kemény 65 ezret kért az egészért, vétek lett volna otthagyni.
#101891Integrale:
Igen, "véletlenül" akadtunk rá, a Bárdi oldalt böngésztük, nem sok típusnak van hengeres szüröje, aztán szembejött a Kappa, és ding-ding-ding...
Volt, hogy felnéztek a gépböl a Bárdiban, amikor egy halom Opel motyó után benyögtem, hogy "meg egy Kappa légszüröt is szeretnék". -
rumos XIII
aktív tag
1.2 c corsa
Sziasztok!
Az első nagy motorhűtő ventilátort valahogy belehet kapcsolni manuálisan?
Alaposabban megnézném működés közben. -
kutyman
aktív tag
válasz rumos XIII #101894 üzenetére
Nekem B Corsám volt, de gondolom ez is ugyanilyen. Ha szembe állsz a hűtővel, bal oldalt alul a hűtőn van egy hőjeladó. Lehúzod a csatit, rövidrezárod egy gémkapoccsal, vagy dróttal, gyújtás rá, és menni fog.
-
tlala
addikt
7zap.com-on ha beírom a 2017-es Mokkám adatait (évjárat, motor, stb.), következetesen az eggyel előbbi generációs Mokka gyári cikkszámaival jeleníti meg pl. a fékalkatrészeket. (Így nem tudok valós utángyártott alkatrészeket sem beazonosítani.)
Hogyan lehet rávenni, hogy az én autómhoz/alvázszámomhoz tartozó Opel gyári cikkszámokat jelenítse meg?
Vagy melyik másik oldalon tudok jó robbantott ábrákhoz jutni garantáltan helyes gyári cikkszámok kinyeréséhez - pl. az alvázszám utolsó JB5..... számait megadva?[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
Berakom ide is, K Astra 1.6 CDTI mennyire számít vészesnek? Valami ismert nagy hibája?
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #101899 üzenetére
60k km-enként igényli a vezérléscserét, aminek a díja fél millió alatt nem szokott lenni.
Ha dízel, akkor VW 2.0CRTDI vagy PSA 1.6/2.0/2.2 HDI, vagy Ford 1.6/2.0TDCI.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest