- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz djeperto #25300 üzenetére
eZéRt UtÁlJáK a MoToRosOKaT!
Épp csak megvette és már tenné rá a sportdobot.Just kidding, válaszoltam a másikban.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#50433536
törölt tag
válasz Micsurin #25301 üzenetére
Van benne valami, de az ösztönök ellen nincs mit tenni... ki kell tűnni a csajok miatt és ehhez jó ha hangosabb... anno én is leszedtem a kiput az akkori gépemről és végigmentem az utcán, csak úgy szaggatta a vakolatot és közben vigyorogtam a koromnak megfelelően
Most már inkább halkan szeretem, elég a szélzaj. Sőt, ha lenne pénzem vennék rádiós sisakokat, hogy a feleségemmel tudjunk beszélgetni motorozás közben.
-
Micsurin
nagyúr
válasz #50433536 #25302 üzenetére
A Delke visszadugaszolva alig hangosabb mint a gyári, inkább csak mélyebb dörmögősebb, akkor kezd el tisztességesen sűvíteni ha lecsavarod és rendesen kiforgatod a motort.
Ergo lakotton belül egy jó síppal nagyon kultúrált.
Egy éve hallgatom a 350mm-es oválist, tapasztalat.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tag
válasz Micsurin #25303 üzenetére
Ezt az integrát ki sem lehet forgatni rendesen 7.000 rpm a vége azt hiszem vagy 7,5.
#25302astro12
Csajok... ejh Tél van, sok az idő tavaszig, kell valamit bütykölni.
És mivel ezen nem CVT van, hanem DCT, rendesen vált rendes sebességekkel. Szépen lehet fordulatállományba tartani, ahol egy AM dobbal mélyen duruzsol.#25304yodamastah
-4 fokban S mode, tökös vagy"there are more jacks then one at the fair..."
-
Micsurin
nagyúr
válasz djeperto #25305 üzenetére
Sor2-öt hova akarod jobban? Én az ősidőből származó 500-ast se tudom sokkal tovább, 8-9k körül húz a legjobban viszont nem sokkal fölöte 10700-on meg tilt*.
*nem szándékosan találtam meg a határt, előztem, egy autó, kettő autó... erre ott volt banyek még egy aixam is előttük. De úgy vonatoztak, hogy nem is nagyon látszottak... én meg mire végig értem a trió mellett sikerült leforgassam, volt nagy meglepetés.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tag
válasz csongi #25308 üzenetére
Azért is esett rá a választásom, pedig X-max 400 vagy T-max 530 felé indultam...
A DCT ismerem a VFR-ből, nagyon meg vagyok vele elégedve + nem kell elkölteni még vagy pár 100 ezret JCostára erre arra és cserélni sem kell a CVT alkatrészeket.
Ha a fogyasztása 4 lit. lesz, ereje meg ami van, hosszú lesz a barátságunk."there are more jacks then one at the fair..."
-
aktív tag
Sziasztok!
Megyeszékhelyen, munkába járáshoz szeretnék venni robogót.
A napi ingázáson kívül egy-egy hétvégén feleséggel kicsit túráznánk is, így mindenképp nagytestű robogót szeretnék. "A" korlátozott jogsim van, keret kb. 600.000 Ft + első szerviz.
Mint a nagy többség, első körben én is 400-as Burgmannokat nézegettem, ezekből is a 2006 utáni nem(kevésbé) olajevőseket. Ezen kívül mi az ajánlott ebben a kategóriában? -
tag
válasz Big_Boss #25314 üzenetére
600 e-be az fér be, esetleg még a Kymco Xciting 500 ie vagy 500 ccm Piaggio blokkos Beverly, Aprilia esetleg Gilera. T-Max 2000-2004 közti, drága ha baja van és ennyi idősen már le nem informálható valós km- állással zsákbamacska.
250 ccm kevés ahhoz, amit szeretnél, 600 e Ft meg kevés egy jobb állapotú 400+ ccm kanapérobogóhoz... sajnos
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
kcsa
veterán
válasz djeperto #25315 üzenetére
Xcitinggal óvatosan, tud drága lenni a vezérműtengely hibája. Piaggio blokkból is az újabb, 49x köbcentis a jó, a régebbinek (ami 460 köbcentis) szintén kenési rendszerben van valami nyígja (már elfelejtettem pontosan mi, de asszem pl. hajlamos benzinnel hígulni az olaj)
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Hopp ránéztem a 2021es yamaha árlistára.
Xmax 300: 2.2M
Xmax 300 techmax: 2.35M
Tmax: 4.5M
Tmax Tech max: 5MAerox R 4T (50ccm): 1.1M
-
tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #25322 üzenetére
...kevesebbet adunk el? Drágítsunk! Az nem baj, hogy az árak és a bérek aránya miatt nem mertnek most az emberek vásárolni. Növeljük a profitot! ...de azért a menedzser jövőtavaszra keressen másik állást mert tré ötlet volt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tag
válasz Micsurin #25324 üzenetére
Mikor január első hetébe bent voltam a Yamahánál (gondoltam alkudozok egy kicsit a 2020 as X-max TechMAX 400 árából) tudtomra adták, hogy nem hogy alkudni nem fogok, hanem 2020 as áron sem adják már oda, mert annyira keveset kapnak és annyira nagy a kereslet rá!!! hogy lehetettlen. Kivettem a zsebemből a 2.2 millát, amit max rászántam és mondtam nekik, akkor máshol költöm el
Persze visszahívtak másnap, de hálaistennek pont felrakták az Integrát használtautóra (RC89-es) és már nem volt min gondolkodnom. Elmentem megnéztem és megvettem.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Micsurin
nagyúr
válasz djeperto #25325 üzenetére
Pont attól félek, hogy már több az új motor vevő mint a motor és lassan a vevők fognak egymásra licitálni.
...inkább annyira alacsony a gyártott motor mennyiség. Boschnál lévő ismi mesélt, hogy milyen szinten van alkatrész hiánya már egy két partnerüknek.
----
Az új robogó árak szerintem továbbra is nevetségesek. MT03-at kapsz a 400-as árán ha városi külvárosi tekergőst keresel és még marad is a zsebedben...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
válasz Micsurin #25324 üzenetére
2018, 2019 és 2020 szezonban nem változott az xmax 300 ára. Pedig ez alatt volt egy 15-18% Ft romlás eurhoz képest. Hát most lett egy 10% emelés. Várható volt.
Tmax ára meg olyan amilyen. Az sose volt jó áron. Drágább mint az R6AMúgy 2018ban vettem új xmax-ot. Árból nem tudtam alkudni ott se. Kaptam kiegészítőt ajándékba, de ennyi. Ott is az volt, örültem hogy van valakinél raktáron.
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #25327 üzenetére
Valahol érthető de szerintem akkor is kezd elszállni a robik ára. Mondjuk jelentős konkurencia hiányában..., az új forza és az xadv is inkább tűnik "mi ilyet is tudunk"nak mint egy átgondolt terméknek.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #25329 üzenetére
A sport gépek szerintem pont nem valid támpontok. Nézz egy MT07-et vagy egy SV650 / CB650, a sportok kezdenek kikopni persze, hogy drágulnak tavaly emlékeim szerint valami 9 darab 1000-res gixxert adtak el itthon is talán?
Rétegeket drágítanak, miért van az, hogy nakedekből van értelmezhető árú és mennyiségű míg a sport, túraenduró vagy épp az SM-el árát tolják az égbe? Mert egy réteg veszi, úgyis eladják majd nekik. A robik pont ilyenek szerintem, öltönyös bokavillantósaktatáskás kollégák mindig megfogják venni a vespat pl hiába lenne több praktikusabb választás
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Big_Boss #25331 üzenetére
Ott szívfájdalom nélkül megtekerik az órát.
600 környékén ne legyél türelmetlen, idő kell míg találsz egy jó példányt.
Kymco xciting500. Hazai géppark jelentős része átesett hengerfej és egyéb javításokon. Kérdés hogyan lett megcsinálva. Nem a motor hibája.
Olasz Piaggio blokkos vasak, megbízhatóak, de elektronika porblémák vannak.
X9 EVo fedcompja ha elszáll akkor cummantás.
spidermax, atlantic, x9.
Japánok. Yamaha magasabb szint, mint a többiek. De drága alkatrész, és az is elkopik. Import mocskok ugyan olyan pénztemetők.
Burgman: Rendszerint kicsi kerék, a központi teleszkópos verziók drágák, és erőteljesen szilent cserések erre a korra már.
650 burgonya. Pénztemető. A későbbi darabok az exe jelölésűek jobban bírják. De egy vagyon a szíjcsere.
Ha km/ft üzemeltetési árakat nézel, lehet érdemes szétnézni motorok között is.
Robogókat nem szeretik javítani, sok a burkolat, rettenet sok idő megy el ennek le-felszerelésével. Illetve ott a CVT váltó. Egyszerűen cserélni kell mindent is.
Sok kis alkatrész, mind befolyásolja a használhatósági élményt.
Ebbe a 600-as ársávba leginkább a 2000-2005 közötti vasak férnek bele.De vehetsz egy üzemképes legolcsóbbat. Mikor megáll, meg betolod a bontóba és elfelejted
Volt időszak mikor életképes volt ez az ársáv, 10év alatti járgányokat lehetett venni.
Mára elbaszódott a Ft. és elszálltak az árak.
Hobby használatra, fagyizni elmennek, de tartós üzemebe a gatya is rámegy.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz csongi #25332 üzenetére
Ők akkor ki lőve. Nagy a tanácstalanság, mivel városba elég lenne egy kisebb is, még talán élhetőbb lenne egy 250es x-max a napi ingázásra. Attól félek, hogy feleség lelkesedése hamar alábbhagyna, akkor viszont fölösleges a nagyobb ccm mivel városon kívül nem használnám
Szerk.
Uhh, köszi a részletes infókat, semmi jóra nem számítok.
Nem félek megfogni a csavarkulcsot, régen sokat szereltem NSRt, MZ, Pannóniat, viszont az már több mint 10 éve volt és a robogókkal még nem volt dolgom.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #25329 üzenetére
cb1000 várhatóan 5.5M lesz.
nézném j300at, megszünt?kawa.hun még fönt van 1.9. az is ment kicsit föntebb,de nem annyit mint yama.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
csongi
Topikgazda
válasz Big_Boss #25333 üzenetére
Varosi hasznalatra 250-300 egy bitang jo ccm.
Itt a kymco 250xciting, 300 downtone egesz jok.
De korultekimtonek kell lenni. 600 korul, meg 2010 koruliek is becsusszanhatnak.Nem remenytelen, de kell ido mire talasz egy megfeleleot.
Xciting 300 picit gyengebb, mint a 300 downtone.
A karbis tobbet fogyaszt mint az injektoros.
Hazai gyari uj alkatresz beszerzes leginkabb zero.
De a net nyitott.
Az alkatresz arak egybekent korrektek, de elore kell gonsolkozni, a szallitas eltolja a beszerzes koltseget.A Honda 250 es blokkot licenceltek.
Piaggio x9 250.
Van honda blokkos, es van piaggio sajat.
A japan dragabb fo alkatreszekkel mukodik.Burgman.
2003 injektoros, ritka mint a hollo. Hengerfej nem az erosseguk. pici kereke van.Yamaha maja 250. Draga mindene. Nagyon pici kerekek.
Madison csaladot ebbe az evjaratban mar kerulni kell.
Otthoni szereles:
Alapszerszamok, az elektromos kerekkulcs. Nyomatek kulcs. Ez nem MZ. Persze nem atomfizika.
Illetve a kivalasztott motor szervizmanualja nelkul bele sem szabad kezdeni. Ehhez tarsul a muszaki adatok olvasasa ertelmezese.Amennyiben nem fontos a robogo adta idojaras vedelem, es rakodasi hely kenyelmei. Egy A2 naked is nagy elmenyt ad.
-
aktív tag
-
bajnokpityu
félisten
válasz Big_Boss #25337 üzenetére
dt300 az 99% hogy import cucc.
ráadásul tulaj szerint tök instabil a futóműve.
j300ba került ugyanaz a blokk, normális futóművel, fékekkel, és hazai forgalmazása is volt.nyilván kb 2x annyiba kerül, de kicsi az esélye meglepinek.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
aktív tag
válasz bajnokpityu #25338 üzenetére
Ja, a Kawa alulról súrolja az 1 misit és 2 eladó van az országban
-
bajnokpityu
félisten
válasz Big_Boss #25339 üzenetére
és mindkettő túl olcsó ahhoz, hogy jó legyen. 1.3 1.4 körül voltak az ilyenek nyáron.
hibátlan motort nem adsz el 25%al ára alatt. pár hónapja 1.9 volt az uj ára. abból kiindulva, hogy amúgy kiváló tipus, és milyen durván felmentek az uj járművek árai, ezeknek, ha jók, 1.3 körül kéne lenniük.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz Big_Boss #25343 üzenetére
Újat veszel akkor közelítőleg jól tervezhető a költség.
Új xmax 300 nekem kb havi 33k volt 2 éves koráig (akkor adtam el).
Ebben kb minden benne van. Vétel ár/eladási ár különbözete, casco és kötelező biztosítás, kötelező szervizek, üzemanyag (12k km ment bele).Ezt kell eldönteni megéri-e.
Használt nyilván olcsóbb lesz, de ott a szopóroller faktorral nehéz pontosan számolni.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Köszi mindenkinek a segítséget!
Nehéz szülés lesz ez... ami biztos, hogy tavasszal kell egy nagyrobogó munkába járáshoz, ami 250-400 ccm és első szervizzel nem kerül többe mint 900k - 1 misi.
Az a baj, hogy minél többet bújom a netet, annál több típus tetszik meg.
Jelenleg 250-es X-MAX, SW-T 400 és DT300 fronton nézelődök.
Magamat ismerve úgyis szopóroller lesz -
tag
válasz Big_Boss #25343 üzenetére
IGEN
Pl. Honda Forza 300i ABS nagy dobozzal 2020-as Dream-be most 1.949.000 Ft
SH 300i ABS dobozzal 2020-as 1.889.000
SH 350i ABS dobozzal 2021-es 1.949.000
Ha minden igaz 2-3% THM-es Lízinget tudnak ajánlani.Vagy 1.000.000 milla készpénzhitel kb 5% THM és akkor szabad a piac, nem kell CASCO stb.
A Forzával tényleg meg leszel elégedve. Van 1 millád 1 millát meg lízingelsz 3 évre.
0 km vas, csak élvezni kell.
3 évesen neked benne lesz kb. 2.20 millába és érni fog 1.4 millát.
Tehát 3 évig éves kb. 267.000 Ft-ba kerül a gép.
Ha lemész vele 30.000 km 3 év alatt, akkor 27 Ft/km jön kiNagyon durva, gyors számolás, nem pontos, de érdemes utána járni.
Nincs aksicsere, esetleg még kerékcsere sem, rejtett bajok... garis és kész.Más:
Kihasználtam a +10 fokot, napsütést, pimpeltem kicsit az integrát:
Kapott K&n levegőszűrőt, olajszűrőt + olajat
Puig plexit, láncvédőt sárhányóval
Nano Glas kmóra védőfólia
valamint lekerült róla a gyári topcases kapaszkodó (a simákat még várom e-bayről) és el lett tisztítva minden, amihez így hozzáfértem (lánc, meghajtás, láncvezető, hátsó rugóstag, felni, fékek...stb.) 2,5 órás mutatvány, mellette + egy kis ingyenes D vitamin kezelés[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Burt1793 #25348 üzenetére
Szép-szép hely, de ezért (is) nincs hely pakolni a robiba. Amúgy hallható, ha kiveszed a gumilégvezetőhangtompító csonkot... úgy röfög mint a PEPA malac
Más:
Láttátok már?
TS BRAVO
3,5 misiNem robogó.... de mégis (majdnem)
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Facebook és Messenger
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fűnyíró topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autós topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest