- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mAtech
aktív tag
válasz Vismajor01 #24549 üzenetére
Szia!
Az jó gép! Bár nekem árban már sok lenne. Nem akarok most még annyit költeni motorra.
csongi (#24548): Megnéztem ezeket a nagyobb 500-as robeszokat. Nehezek nekem. Persze ez az én agyzsibbadásom. Nem akarok bruttó 200 kg felett venni. A Burgonya 400 az még pont elfogadható súlyban. Ergo igazad lesz, hogy motor lesz a vége... CB500, CBF500 (ez volt nekem is), vagy sportmotor (Gixxer, 900RR)
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
yodamastah
őstag
válasz mAtech #24552 üzenetére
Burmgan 400 menetkész tömege 215Kg (2019es). Nem sok robogó lesz 200 kiló alatt ami megy is (nem lesz). Xmax300 amúgy jó lenne arra amit írsz, 180kg menetkészen, és két személlyel egész használható. 400as persze jobb lenne, de az is 200 felett van már.
Ha Burgman,, CB500 és gixxer egyszerre van képben, az azt jelenti hogy nagyon nem tudod mit akarsz
-
mAtech
aktív tag
válasz yodamastah #24553 üzenetére
Akkor még a Duke 390 is ide jöhet a listámba és teljes a káoszHa nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #24553 üzenetére
Kawa J300 is alatta van 180 asszem, és alacsonyabb a sulypontja is) , használható két személlyel 20km utakra. De amúgy Mátrában találkoztam anno 125os nagytestű robogoval, két személlyel, szóval ízlés dolga mi mire elég.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
mAtech
aktív tag
válasz bajnokpityu #24555 üzenetére
Ezt a J300-at nem is ismertem. Nem gondoltam, hogy Kawáék is gyártanak scootert.
E szerint a link szerint alatta vanHa nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
bajnokpityu
félisten
válasz mAtech #24556 üzenetére
Érzésre a magasabb sulypont miatt az xmax 300 alatt éreztem súlyban. Nem múlik annyira sok ezen, de ebben a paraméterben hasonló. Picit erősebb is, és picit erősebb a feke gyári betetekkel. Szelvedelme is jobb. Cserébe az első villa felfogatasa nem olyan merev, olcsóbb muanyagokbol van a burkolata, nem olyan igényes a műszerfal se. És led se Street legal, ahogy én megoldottam.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
csongi
Topikgazda
válasz mAtech #24552 üzenetére
Illetve 2 személyt is viszonylag erőlködés nélkül tudjon vinni.
Ez van.
A 400-as burgman sem fog jobban menni mint egy 300-as Kymco. Sőt.
Olyan elvárásaid vannak, amihez a két motor szerintem megint nem jó választás.
A CB idomtalan. Két személlyel ott is lesz erőlködés a ritka túrázásos utakon. Illetve teli szét ázol egy zápora alatt.
Sportmotorral két személlyel utazni ritka jó dolog lehet az utasnak. Tippelek, egy óra kb aztán a pokolba az egésszel.
Minimum 500-as robogó. Lehet nehéz de van nyomaték. A 400-as gépek rosszabb aránnyal fognak bírni. Túrázás alatt azért remélem nem az egynapos oda-vissza karikákat érted.
Nem csak japán robogók léteznek.Nem derült ki milyen domborzati viszonyok között lenne a napi használat.
Egyenlőre egy 650V2 Honda valami, vagy Sor 4 amit értelmesnek látok.
CBF600S vagy Bandit a suzukitól. -
kcsa
veterán
válasz yodamastah #24559 üzenetére
Irigylem is
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #24559 üzenetére
-
mAtech
aktív tag
válasz csongi #24558 üzenetére
Igen, a bruttó 200 kg-os súlybéli elvárás a részemről valóban behatárolja a dolgokat. Úgy látszik nem csak a scootereknél, hanem a "normál" motoroknál is. Van is fejfájás miatta
CB(F) Honda leírás stimmel megint csak. Volt 8 évig CBF-em, áztam is rajta rendesen
A sportmotor azért jött a képbe, mert könnyű és idomos, ergo valamennyire véd az eső ellen is. A túrázásos része az már érdekesebb. Bár én nem vagyon egy adonisz, így talán nem lenne annyira megterhelő a fekvőtámaszos üléspozíció (tesztelve: Gixxer 750, ZX-6R). Nekem egyik sem tűnt kényelmetlennek. Utas már más kérdés. Hátsó doboz rá oszt neki tud támaszkodni :
900RR
GSX-R széria 2003-igTúrázás az valóban nem egynapos valami lenne. 5-7 nap között mozogna.
Domborzati viszony: legnagyobb tája MO-nak. Alföld.
Honda Transalp, Deuville amire gondolsz a 650V2 motor esetében? Azok is bizonyított, tartós járgányok. CBF600S is jó, de az már 220 kg körül van, Bandit meg nekem már sárnehéz (1200-ast próbáltam, de súlyban nem sok van a 600-as javára azt hiszem). Tologatni ha kell akkor KO.
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
csongi
Topikgazda
válasz mAtech #24562 üzenetére
Attól nem lesz kényelmes a Gixer, hogy dobozt teszel rá. Költeni a pénzt nem rossz.
5-7nap. Azt nem úszod, ússzátok meg oldal dobozok nélkül.
A CBF600S a 600-as Bandit pont határ érték. Illetve egyhengeresek amik tudnak 200 alatt maradni. Minden más esetben felette lesz a súly.
Mehet a 600-as Versys is, az is megfelelő.Ez ilyen vonat, valamit valamiért.
A Brutto 200Kg az mit takar ?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #24564 üzenetére
Akkor:
-
Vismajor01
addikt
válasz yodamastah #24564 üzenetére
Én is, egy döglött heringgel.
Mirét olyan fontos a 200 kg alatti önsúly?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
mAtech
aktív tag
válasz yodamastah #24564 üzenetére
Hát már nincs fent, de a múltkor úgy hirdettek egy 750-est (azt hiszem az volt és nem 600-as), hogy rajta figyelt a konzol+doboz
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
mAtech
aktív tag
válasz csongi #24563 üzenetére
A bruttó 200, az a menetkész tömeg lenne nálam . Dobozok és konzol nélkül természetesen.
Versys szép.
Nyilván nem lesz kényelmes a doboz miatt, bár ha neki lehet támaszkodni az sem hátrány . Amúgy azt figyeltem meg, hogy a régi gyorsaságiknak 2003 és régebbiek elég széles az utasülése. Na mindegy...Rágódok még rajta, nem kell elsietni semmit.
Vismajor01 (24566): Azért, hogy ha tolni kell akkor kicsi legyen a holtsúly. Nem vagyok izomember a 65 kilogrammommal.
[ Szerkesztve ]
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
#50433536
törölt tag
válasz mAtech #24568 üzenetére
Hát egy 150-200 kilós motor is piszkosul el tudja hagyni magát, ha megáll. Sík terepen még oké, de dombok között halál. Tavaly sportot űztem a madison tologatásából, amíg folyt a felújítása, háromszor toltam haza a dögöt 2-5 km távról dombos vidéken. Nyáron a kánikulában motoros ruhában. Gyilkos volt.
Azóta vettem egy utánfutót, amire ráfér. A feleségemmel gyakoroltattam a futó felakasztását a kocsira, ha értem kellene jönni. -
-
Debilon
addikt
válasz mAtech #24571 üzenetére
be kell gyakorolni, nem nagy dolog tologatni egy 245 kg-os robogót sem (garázsra, parkolóra gondolok, amikor kellhet, nem a 2-5 km-ről haza)
nekem SW-T400 volt, 245 kg (azt hiszem), relatíve könnyedén tudtam mozgatni (78 kg körül vagyok, bár nem sok jelentősége van, mert ha el akar dőlni, akkor mindegy, hogy 180 vagy 250, úgyis eldől )
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
csongi
Topikgazda
válasz mAtech #24568 üzenetére
Nem az ules szelessege a gond, hanem doles szoge.
Az utast is radonti a vezetore. Ha hatra tamaszkodik a dobozra, akkor leggyorsabb ut vezet a taknyolashoz. Mert te nem fogod azt a motort iranyitani, az tuti. :).
Rossz elkepzeles teljesen. GSXR utas doboz harmas.Illetve 5 napra eleg puritannak kell lenni 2 szemely egy doboznyi cuccal. :).
-
DigitXT
félisten
válasz mAtech #24574 üzenetére
Egyébként 65 kg alatt repülni fog az a Burgi. Elég sok tartalék van
a hajtásában, ezt onnan tudom, hogy nekem is (mint astro12-nek),
egy 400-as Madisonom van és Burgikat reggelizik. De dulván.Mivel gyorsulás esetén az össztömeg a mérvadó, a könnyű pilóta
hatalmas előny. Utassal viszont lomhább lesz, erre számíthatsz...Ui: kcsa 500-as Xcitingje se nagyon ment jobban a Madisonnál, a
gyári hajtásával, mert nehéz volt, mint a dög. Mármint a motor.Papíron a Madison 178 kg, de ha tolni kell, kicsit fárasztó.
Szerk: ez viszont sokat segített annak idején (a "2. nagy tolás"*):
*: abszolút saját hibás történet, üzemanyag rendszer átalakítása.
Az az 5 km volt a tanulópénz, síkon amúgy nem is volt veszélyes,
lejtőn meg már rá is ültem, hadd guruljon: kisebb utak mindig elő
előfordultak, rendszeresen fogytam ki benzinből, ha sokat evett...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #24576 üzenetére
Feltétlenül. Sajnos ilyen-olyan okból állt már meg alattam.
(Legtöbbször a saját faszságom miatt, mint pl. nem eléggé
meghúzott varió anya, vagy rosszul összerakott benzinkör.)Ui: idesorolnám a benzinből kifogyásokat is, hiszen nem kell
az utolsó cseppekkel még a városban jaszkarizni. Oké, hogy
az utolsó 3L-t nem méri, de akkor tessék hamarabb tankolni.
(Tegnap is para volt, hogy az M0 közepén néztem csak rá az
órára, hogy már 160 km körül járok: nem kockáztattam most
a hazautat, inkább tankoltam 172-nél 10L-t. 6L/100 km alatt
jött ki, meglepetésemre, de volt ez máskor sokkal rosszabb.)[ Szerkesztve ]
-
hegyvarig
csendes újonc
Sziasztok! Elvileg egy hónapon belül levizsgázom A2-re, szóval szeretném beszerezni a hozzá illő nagyrobogót. 300-asat szeretnék, vagy esetleg 250-eset, 90%-ban városi használatra, néha utassal is. Vannak típusok, amiket alapból érdemes kerülni, vagy olyanok, amik "tuti választások", mint kisrobogónál pl. a fekvő Minarellik? (Könnyű szerelés, sok alkatrész, stb.) Körülbelül 700 ezer forintot tudnék rászánni jelenleg a dologra. Amik ránézésre tetszettek eddig: Yamaha X-Max, Kymco Downtown. Köszi!
-
yodamastah
őstag
válasz hegyvarig #24579 üzenetére
700ért válogathatsz a sok tekert import közül. Néha feltünik 1-1 őszinte példány és ilyenkor kiderül hogy egy 10 éves robogóban valójában 40-50 ezer km van. Az is előfordul hogy valós 10e-20e km lesz 10 éves korban, de ez a ritka kivétel.
Xmax 250 ajánom Nekem volt és szerettem. Downtown 300 jó, de itthon csak import lesz ennek megfelelő bizonytalan előélettel.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #24578 üzenetére
Múltkor 20,5 litert tankoltam a tádé 20 literes tankjába, az uccsó métereken már nem vette a lapot, fülbemondós navival mentem és nem arra vitt, amerre gondoltam, így nem volt kút az úton.
Városi (rendes) menetben az sh 3,45ös átlagot hozott legutóbb, viszi a techpulley, te mennyit mentél vele, nekem 3500at futottak ezek a görgők, vírusnak hála nem kell annyit járkálni. -
hegyvarig
csendes újonc
Köszi a válaszokat, 250-es és 300-as között "élményben" mennyi a különbség? Mennyivel megy jobban és fogyaszt többet egy nagyobb?
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #24578 üzenetére
A szívófalsnit kicserelted végül? Ha igen, neked durrog még a kipu? Az enyém zeljesen abbahagyta a csere után, de nem tudom hogy ez jó vagy rossz jel. A motor jól megy, talán kevesebbet eszik, de lehet csak a jó idő miatt csokkent a fogyasztása, mert nem kell annyit szivatózni.
Amikor a felesegemmel megyünk motorzni, max 70-el megyek, akkor kb 3 litert eszik, talán 3,5 litert, de biztosan 4 alatt, de általában is kevesebbet eszik a falsni csere óta, bar ahogy irtam ez lehet a jó idő eredménye.
Látom, a te ülésed kicsit más, mint az enyém volt, hosszabb az egyenes ülő része... az enyém is elkészül lassan, csak volt egy kis fennakadás az új bőr miatt, hiába ez is egy külön szakma. Talán holnap lesz időm begejezni. Eredetileg két részből varrtam a bőrt, de ra kellett jönnöm, hogy a madison ülésére gyarilag teljesen más technikával rakjak frl az ülést. Az új szabás már 6 részből áll, igy már sokkal jobbak passzol, csak be kell fejezni a fiszvarrast. A varrást a feleségem csinálja, csak ő is dolgozik, nincsindog idő a csalad mellett.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz hegyvarig #24583 üzenetére
Nem csak a ccm a donto, hanem a korites.
Pl:
Dowtone 300. 31Le 168Kg, kg.
Burgman 400. 34Le 200Kg.
xciting 250, 23Le 180Kg.
xciting 300. 26Le, 190Kg. ami csak 270ccm valojaban.Ha a teljesitmeny a fontos, akkor a suly Le aranyt vennem figyelemebe. Vagy inkabb a Nm/Le aranyt.
-
yodamastah
őstag
válasz csongi #24586 üzenetére
Ezek gondolom száraz tömegek. Kizárt hogy 168kg egy DT. XMax 300 akkor 165 A Burgman is 215kg legalább menetkészen.
Egyébként Xmaxok után sokkal nehezebb tologatni a Tmaxot. A 300as 180kg menetkészen a Tmax meg 215Kg. Nem óriási difi, de mégis. Menet közben ez nem igazán érződik. Pl nagyon lassan (2-3km/h) sokkal könnyebb a Tmax-al menni mint Xmax-al.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #24588 üzenetére
De a vmax az több.
Bocs, szarul aludtam
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #24588 üzenetére
Dt300 nem 31lo.annak a tovább reszelt blokkja van a j300ba, ami 27 ló.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
hegyvarig
csendes újonc
Ismer valaki megbízható szerelőt Budapesten, akit el lehetne vinni megnézni pár Downtownt, és nem kéri el érte egy másik motor árát? (I'll take you downtown baby... )
-
mAtech
aktív tag
válasz csongi #24577 üzenetére
Összenéztem a most kapható motorokat a HA-n. 400 vagy a felettiek, de a kg arány is szempont volt természetesen, így csak felsorolás szerűen írom ide, mert én nehéznek találtattam őket az én nézőpontom szerint (pl.: Silver Wing 400 és 600; Kymco Xciting 500; Malaguti Sipdermax GT500, Piaggio X9 500).
Az alábbiakra jutottam a neten fellelhető specifikációk alapján (zömmel száraz súly volt megadva és én arra dobtam rá a "levek" súlyát), ami egy közelítő érték csak természetesen:
- Burgman 400 cca: 210-215 kg (évjáratfüggően. A 2019-ra 215-t írnak) 'Szal ez is több, mint 200 kg.
- Gilera Nexus 500 cca: 216 kg (ez mondjuk tetszik is külsőre! Pirosban pláne.)
- Aprilia Atlantic Sprint 500 cca: 220kg (skippelve lesz a részemről)
- Malaguti Medison 400 cca: 190kg ( ) Teccik a súlya!
- Piaggio BV500 cca: 210kg (biztató, de más kérdés, hogy optikailag nem bejövős)Források súly ügyben:
Link1
Link2Amik elviekben menetkészen 200 kg alatt vannak azok a 300-as kategóriák: Gilera Nexus; Aprilia Atlantic; Honda SH300 és NSS Forza; Kymco Downtown és Xciting; Malaguti Medison).
Nem foglalkoztam a Peugeot-val, mert alig van motor belőle eladó, de nekik is van nagyrobogójuk: Geopolis 400; Satelis 400 és 500.
Ennyike. Peace és széles utat, gumifákat
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
Vismajor01
addikt
válasz mAtech #24592 üzenetére
Én még mindig nem értem, miért szempont milyen nehéz tologatni. Miért akarod tologatni? Ha épp csak a sarokig kell, akkor nettóban ugyanolyan fárasztó lesz a 190 kg motor mint a 210. Ha meg a világ végén rohadsz le akkor tökmind1 hány kiló, úgyse tolod el sehova, hivni kell trailert. Én újpesten rohadtam le, 5 km volt a következő benzinkút. Kis 50-es, csak 90 kg, de az életemet is utáltam mire a 40 fokban odáig elértem. Az meg, hogy mennyire agilis meg nem csak súly függvénye.
Pesten nem, de vonzáskörzetbe Ecseren igen. Én 2 év b*szakodás után jutottam el hozzá, úgy összerakta a motort hogy sirhatnékom van. Fullra szétszedte, de darabokra, beleszerelt egy általam vitt hengerszettet, nem volt jó, legyártatott egy egyedi tömitést és azzal összeszerelte a motort, első féket cserélte, féktisztitó, olajcsere, hűtőfolyadék feltöltés, kicserélte a dudát, megjavitotta a kilóméterórát, megjavitotta az ülést (Nem maradt úgy ha felhajtottad, ráesett a fejedre), az összes hiányzó csavart/patentet az idomokon pótolta, vásárlás óta hajlamos a lefulladásra a motor ha piros lámpához gurulok, az eladótól kezdve 2 szerelő mondta, hogy "ez ilyen", ő megcsinálta, részletesen elmesélte/magyarázta mi az ami cserélendő/javitandó lesz hamarosan. Eljött a működésképtelen motorért II. kerületbe, javitások után elvitte leműszakiztatta, lehetett utalni neki, számlát adott, mikor elvittem a motort este 8kor felhivott, hogy minden rendben van e a motorral, rendben hazaértem e. 72 ezret fizettem.
Más:
Amúgy az milyen, hogy hengerfejesen javitotta az előző szerelő a motort, 150 ezret hagytam ott, utána folyt a hűtőviz , nem vállalt érte felelősséget. Mostani megcsinálta, elhozom a motort, kérdezi: Te, azt tudod, hogy nincs termosztát a motorodban? Ezért megy a szivató mint a hülye, az egész hűtőkört végignyomja. Ok. Vegyünk termosztátot...
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
mAtech
aktív tag
válasz Vismajor01 #24593 üzenetére
Értem mondandód lényegét.
Mert nálunk homok van. Nincs mindenhol beton. De az az én "bajom", hogy nem akarok jó városiként mindent lebetonozniHa nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
Burt1793
veterán
válasz mAtech #24592 üzenetére
Ha pl egy forza 300ba raksz techpulley görgőt, akkor megy úgy, mint egy gyári 400as. Igazából a 300as egyedül menve simán elég erős, két személlyel érzem azt gyári hajtással, hogy nem tud felpörögni és alul nincs meg a névleges teljesítmény, ezen a görgőcsere javít, szinte ingyen.
-
mAtech
aktív tag
válasz yodamastah #24595 üzenetére
Burt1793: Örömmel hallom. Ez egy jó és hasznos infó
[ Szerkesztve ]
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
Burt1793
veterán
válasz mAtech #24597 üzenetére
Annyi hátránya van, hogy többet forog a motor (esetleg nagyobb olajfogyasztás, kopás). Nekem az sh-ban alapból egy grammal könnyebb a gyári görgő, mint a forzában (19 vs 20), nekem most 17g-os techpulley van benne. Ilyet, vagy 18g-osat érdemes a forzába tenni.
Nagyon sokan túráznak olyan dinamikával, amit sh-val is simán tudnék tartani, az más kérdés, hogy annyira nem élvezetes a váz csavarodása (forza talán jobb), az üléspozíció vagy a nem élvezetes motorhang miatt. -
nyogo83
senior tag
válasz Vismajor01 #24593 üzenetére
"nem vállalt érte felelősséget."
Azert annak a joembernek az elerhetoseget/szerviz nevet egy kulon postban itt hagyhatnad, csak hogy mas ne fusson csocsre egy ilyen szuper meloval.
-
hegyvarig
csendes újonc
Köszi a segítségeket, elkezdtem Downtownokat keresgélni, találtam is egyet a szomszéd utcában, elmegyek, megnézem milyen rajta ülnöm a 190 centimmel. Igazából az egész jogsi csinálás onnan jött, hogy Balin egy 250-es X-Max-szel furikáztam, és rákaptam az ízére... De ez a Kymco még jobban néz ki, és még erősebb is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Elite: Dangerous
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Milyen légkondit a lakásba?
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Ingatlanos topic!
- Tudományos Pandémia Klub
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest