- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25494 üzenetére
Na... mérettünk kompressziót (nem várt meg hiába vettem egy mérőt, reggel beugrott ismerőshöz... a kompot még rendben van igaz meglepően magas a kompresszió aránya a blokknak)
Ez valid gyári értéknek? ~15,7 bar? wow azért az egyhengeres odaver.Viszont forgattam azt a varit kicsit, nah az olaszok nem kicsit sziesztás nép. Ugye a Multivari 2000 emelkedése nem stimmelt a gyári tárcsáéval ezért dobálta a szíjat, hát még a gyári Malossi tárcsáéval se stimmel a miénk, illetve stimmelne ha nem lenne túl magas és változna meg így a teljes hasznos felülete.
Jött a barbár megoldás mivel már másra nem tudtunk tippelni... átvittem haveromhoz és leesztergált a síkjából ~3-4mm-ert(hátulról hézagoltuk a rögzítést, stabil). Most a motort mintha kicserélted volna, 110-et kényelmesen (5400 körül pörög) tartja és 120-ig van benne tartalék. Korrekt...
Nem kicsit lepődtünk meg, hogy végül is 1 év érdekes változatos hibakeresés után a barbár megoldás vezetett eredményre viszont az még meglepőbb, hogy a Malossi gyárilag ennyire képtelen összepárosítani az alkatrészeket vagy ennyire nagy a szórás gyártásban?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #25504 üzenetére
Ha ez a gyari ertek, akkor szuper. :).
Elorebb jutottatok mint en.
A vario ivet mar nem neztem meg, illetve nem igazitattam rajta.
Valoszinuleg a szij csapkodasom hibaja is ott volt sunyiba.
Ket jelolesu variator es tavtarto van ehhez.
Akkor nem veletlen:).
Jo pap holtig tanul.
Koszi az infot. :). -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25505 üzenetére
15,69 Bar a gyári a manual szerint, nekünk nem annyi. 14,1-13,9-et mértek kinyitott gázzal. Meg is lepődtünk erősen... sokkal rosszabbra számítottunk.
Az ív jó lett volna ha rövidebb vagyis alacsonyabb a vario mivel magasabb volt mint az ideális így nem futottak együtt a tárcsával. Vicces mert mindkettő FG-s motorhoz való volt pedig és emlékeim szerint 99 előtt volt az FG és ott jött a modellváltás ahol a fékbe és a hajtásba is belenyúltak.
Nah... FES rendben, CB rendben még jön egy GS akkor ha az is rendben lesz akkor ideje valaminek elromlania, de minek?!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gps76
őstag
válasz csongi #25507 üzenetére
Ezeken már túlvagyok, a mikrokapcsolót is levettem ne tegyem tönkre, de csak minimálisan lesz keményebb. Az az érdekes bubi egyik légtelenítőből se jön. Délután levettem a tartàlyt kivettem a dugattyút, nincs kopva, a karmantyúk is jónak tűnnek, lyukakat féktisztítóval átfujtam, kitöröltem a hengert, holnap visszarakom kíváncsi leszek mit "varázsolok" össze. Arra gondoltam, hogy kiszűrjem nem-e mégis a főfékhengernél van valami, átrakom a másik oldalra a csövet a csak első fék munkahengerére, mert az jól működik. Így még nem szopatott meg semmi...
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Fékről és szívásról tudnék mesélni... Angol utángyártottban buborékok helyett fekete szmötyi jött fel, mert a Dot4+ feloldotta a karmantyút.
Szvsz itt meg végül egy bontott gyári Brembo + felújító készlet lett a megoldás.
Alátétnél nem szorcsog a cső mellett? Néha nem is látod de a réz alátétek belehetnek maródva és át-áteresztenek.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gps76
őstag
válasz csongi #25512 üzenetére
Oké. A szilikon zsir nem tömíti el a kisebbik lyukat ahol lefolyik az olaj az első karmantyúhoz, amelyik a nagy nyomást csinálja? Szilikon zsírral érdemes lett volna a tuskók dugattyúit is megkenni? Mert azokat csak visszanyomtam, hogy majd a friss olaj kinyomja őket. Régebben vettem kg-os Molykote szilikont, orvosi cuccokban használják, csak ott gyártástól 1 évig lehet felhasználni, én meg 1.5 évesen valami 2000 Ft/kg áron kaptam meg, amúgy valami 15000 kilója.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
-
gps76
őstag
válasz csongi #25514 üzenetére
A "háromnegyede" megvolt, a munkahenger dugóit kell kenni összerakáskor? Több ilyennel nem fárasztalak, csak a fortélyok jól jönnek. De ha most se tudom lelégteleníteni, "magamhoz nyúlok". Itt a jó idő napközben, a járgány meg pihikél a garázsban, a "hülye" fék miatt. A kormánycsapágy miatt szedtem szét 1 hónapja, aztán elkapott a gépszíj, hogy ezt meg azt is meg kéne csinálni rajta.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Csak kíváncsiságból kérdem: a variátor kúpos tárcsáit hogy szoktátok felszabályozni, ha hullámos lesz a felület és beremeg a szíj? Elviszitek esztergályoshoz, vagy a youtube-on látható orosz és ukrán módszerrel?
Ez lenne a normál módszer: [link]
És itt a házi megoldás: [link]
megy egy újabb : [link]A másodikat próbálta már valaki?
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Sziasztok!
Arra gondoltam, hogy egy 400-as robesz bontott automata szivatós karbiját ráteszem a madisonra. Egyáltalán van ilyen karbi valamelyik típuson?
Egy másik karbin kívül mire van még szükség ehhez?
A szívatónak csak tápot kell adni és elvileg működik ugye?
Van értelme szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz Debilon #25522 üzenetére
Itt a tavasz! legalább egy hétvégére...
Van egy kisrobim automata szívatóval. Nagyon kényelmes, csak beröffentem, kicsit járatom és megyek... a nagynál is el tudnám képzelni ezt a kényelmet. Meg szeretek barkácsolni... ráadásul ez egy pozitív kényelmi fejlesztés lenne, nem túl drágán.
Megoldható szerintetek, vagy nem érdemes?
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #25521 üzenetére
Van értelme szerintetek?
Nincs.Szerk: Nagyon kényelmes, csak beröffentem, kicsit járatom és megyek...
És a Madisonnál ez nem így van? Ha nem, akkor miért nem?a nagynál is el tudnám képzelni ezt a kényelmet
Ez csak hidegen kényelmes. Meg full melegen. Amikor a motor még a kettő
között van, rémesen béna tud lenni az automata szívató. Legalábbis anno a
Yamahán az volt. Arról nem beszélve, hogy beszarik, szétesik, MEGSZÍVAT.
Még a nevében is benne van.Meg szeretek barkácsolni...
Építsd át injektorosra. Annak van értelme. Tudnál vele benzint spórolni, meg
nem lenne kérdés, a "szívató", ott programozottan optimálisan indíthatnál.Ui: bonyolultabb (így jobb) automata szívatók nem csak egy táppal mennek,
hanem még a vízkört is rájuk kell kötni, hogy aztán a motor hőmérsékletével
arányosan dúsítsanak. Biztos nagyon kényelmes, de szerelni rémálom.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #25524 üzenetére
Az injektorosok közül a tdm900 pl elég rakoncátlan hidegen, gyorsan visszaveszi a fordulatot, utána kicsit ingadozó az alapjárat. Ezt mondjuk sokan magasabbra állított alapjárattal orvosolják (ami segít az alacsony fordulaton guruláson is). Az Sh-n semmi ilyet nem vettem észre, szépen pörgeti a motort emelt fordulaton fél percig (ha ilyen hideg van), persze ennél 1500 körül van az üzemi alapjárat, a tdm-nek meg 1100. Most már nagyon haldoklik a robogó aksija, de napi használatban még bírja. Ha nem akarom megszopni, valszeg cserélni kéne. 😃
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #25527 üzenetére
60-80A az elég lightos. Abban reménykedtem, hogy csak kapacitást vesztett,
de indítóárama még van 150-200. Egy zsebbikával próbálkoztam hegeszteni,
ám hiába tud 300A-t papíron, valahogy nem az igazi. Csak 12.2V fullra töltve, s
az elektronika 12-14.6 között szeret működni. Aztán lehet, hogy eleve az szar...
(Rendeltem egy elvileg megbízhatóbbat Kínából, aztán meglátjuk, az beválik-e.)Szerk: az MB12U tudott vmi 160-at elvileg, csak sajnos kukáztam a költözéskor.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
Kezdem mar unni ezt a robogót, sose működik rendesen.
Meg novemberben random leallt alattam piros lampanal, nem tudtam se inditani se berugni. Kivettem belole az akksit, hazavittem feltoltottem, masnap visszamentem a motorert. Az ondinditonak nem volt szep hangja, hol elkapta hol nem, de nehezen beindult.
Akkor leallt legalabb 1 honapra, joido lett en felpattantam a robogora es elmentem egy rövidebb utra. Elso rugasra beindult es szépen járt. Benzinkuton leallitottam es onnan se kep se hang. Oke en voltam a hulye tobb mint 1 honapot allt es en nem toltottem fel az akksit.
Na most megint itt a jo ido most feltoltottem az akksit, elmentem vele 20 kmt, ott lealltam, aztan vissza. Piros lampanal 2x is lefulladt de poccre beindult oninditoval. Hazaertem, egybol elmentem megint, egy rovid utra (5p oda 5p vissza). Itthon leallitottam ugye, de pocc indult, amikor megerkeztem ott is leallitottam, poccre indult. Erre otthontol kb 50 méterre piros lampanal megint lefulladt, es most se ondindito se berugas nem segített, haza kellett tolnom.
?????.?.?.?.?.?.?
Kozel jarok h felrakom hahura vigye aki akarja
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #25532 üzenetére
Elektronika hibara gyanakszom.
-
DigitXT
félisten
válasz Vismajor01 #25532 üzenetére
Ez vmi kontakthibának hangzik. Az akku töltögetésén kívül mást nem csináltál?
Szikra van? Visszakerestem, hogy régóta szívsz ezzel. Volt már szerelőnél is
többször, fesszabot cserélt csillió pénzért, és volt még hengerfejtömítés/minden,
viszont az, hogy közvetlenül a szerelés után nincs alapjárat, eléggé aggasztó.
Mondjuk a gányolt 175-ös henger is okozhatta részben, de ezt is orvosoltad már:
tavaly nyáron azt írtad, hogy fasza. Akkor vajon most mi romlott el megint?csongi: Elektronika hibara gyanakszom.
Jaja. Akár egy gyújtásvezérlő, mint anno astro Madisonjánál. Meg tud viccelni...[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Vismajor01 #25532 üzenetére
Mi is ezt játszottuk aztán kiderül 1 év szívás után, hogy behalt a kormányon a kill switch.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
DigitXT
félisten
válasz Vismajor01 #25536 üzenetére
Karbibeállítást ki csinált utoljára? És ha igen, akkor miért nem? Viccen kívül,
ha mondjuk azért fullad le a pirosnál, mert megszívta magát és mondjuk beköpi
a gyertyát, akkor nem is lenne olyan nagy csoda, ha utána nem tudod berúgni...Szerk: egyáltalán nem biztos, hogy dús a keverék, csak találgatok. Ám az tuti,
hogy ha ennyire nem indul, minimum lekapnám a gyertyapipát és megnézném,
hogy legalább szikra van-e, és ha van, akkor gyertya ki: nincs-e szét kormolva?Nyilván, ha nincs szikra (kontaktos pipa vagy a kábel), megmagyaráz dolgokat!
Mondjuk azt nem feltétlenül, hogy a jelek szerint bemelegedés után hal meg.
De ha mondjuk az automata szívató is szívat, akkor lehet extrém dús melegen!
Ez magyarázná azt a jelenséget is, hogy magától el akar indulni, úgy pörgeti...Ui: és akkor még valaki automatát akar a bowndenes helyett a kényelemért.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #25535 üzenetére
Az igen fasza, olyasmi, mint amikor elkezdtem szétszedni, mert se kép, se hang,
erre kiderült, hogy csak lent maradt az oldalsztender... a fal mellett nem tűnt fel.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Vismajor01 #25532 üzenetére
Ez a valóságban inkább így hangzik: "Közel járok hogy felrúgjam.." :-)
Nincs annál bosszantóbb, mint amikor a piros lámpánál előregurulsz, aztán lefullad és pókozva ki kell vánszorogni az út szélére, miközben az előbb 'megelőzött' autósok fejükön dagadó erekkel mennek el melletted anyázva. :-DAmúgy ezt a vészleállító gombot "nem értem". Mármint, hogy sokan azzal állítják le a motort.
Miért? Miért nem a kulccsal. Utána mindkét eszközt (kulcsot, kapcsolót) is vissza kell állítani alaphelyzetbe, akkor nem egyszerűbb csak kulccsal leállítani? Valaki gyújtson világosságot a sötétségben.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz FeniX- #25540 üzenetére
Én sem értem és épp ezért tud megszivatni, ha valahogy átkerül megszakító állásba. A Hondánál ráadásul köszörülök, az aksit merítve, a yamahánál meg se kép, de hang, az is ijesztő elsőször, de utána megszokod és rögtön nézed a kapcsolót.
Amikor mélygarázsba állok be robogóval, akkor is a kulcsot forgatom vissza. -
Vismajor01
addikt
-
FeniX-
aktív tag
válasz yodamastah #25546 üzenetére
Mondjuk, - persze - ki hogy szokta meg.
A cb 125f-en pl. nem is volt vészleállító, így csak a kulcsos opció maradt. (azzal el is dőltem, ott jól jött volna pedig) -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #25256 üzenetére
Na, ma voltam egy gyors körön. Durva szél volt, de amúgy jó!
Nem nagyon mertem sokat kockáztatni: 166.7-nél tankoltam.
9.58 ment bele, nagyon tele raktam, legalábbis remélem.
Ez ~5.75L/100 km, még mindig nem kevés, de nem az egész
tank ment az új beállítással. Ha visszamegy 5.5-re, nekem jó!FeniX-: többször használtam a vészleállítót. A gyújtás nem
csak a motort állítja le, hanem elveszi a tápot mindentől, ami
egy adott rövid leállásnál nem biztos az hogy célszerű.
Vagy megérkezéskor, ha már sötét van: minden fényt levenne
a kapcsoló. De amúgy szokás kérdése: nem kell átvenni.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Hali!
Hol lehet ilyen robogóhoz való csavarokat kapni, ami a műanyag elemeket tartja össze? Nálunk sehol nem kapni ilyet. Olyan hely kéne, ahol nem 300 forint darabja, mint a webshopokban.
Ez megy a műanyagba is, meg oda is, ahol a műanyag mögött egy kis lemezanya van.
A menetes rész hossza 15mm, a külső átmérő 5mm.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Politika
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen