- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
CSatlakoznék egy 07es 250es xmax-al. Nincs mit a gépről mondani, gondolom ismeri mindenki
Motoroztam vele ma kb 100km-t, és meg vagyok elégedve, nagyjábólazt tudja amit vártam tőle. 90% BP lesz használva, ide nagyon jó, de egész jól el lehet vele kavarni a kinti forgalomban is.Csak egy fotó ha valakit érdekel mennyi hely van ebben a nem túl nagy testű motorban [link]
Ami belefért: 1db Zárt bukó, kesztyű, gerincvédő (nem a dzsekiben), protektoros bőrdzseki, leatt dual axis térdvédő. Ja és be is lehet csukni Egyébként 2 zárt bukó belefér, meg még pár apróbb cucc.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Azért csináltam egy fotót a vasról. Mondjuk sokmindent nincs nézni rajta Jobb oldalán csúszás nyomok még ott vannak. De semmi komoly. Amúgy 07es, magyarországi, 6200km van benne. Márkakereskedéből hoztam el. Átnéztük és az esztétikai sérüléseket leszámítva tényleg tök újszerű az állapota. Gumit kell lecserélni mert az van rajta amivel kijött a boltból. Meg az ülés gázrugó az kb nulla, abból kell valam új ami jobb mint a gyári.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #16956 üzenetére
2012ben 4e volt benne, ezt en is le tudtam kerdezni. Keveset hasznaltak, ennyi. Minden gyari meg rajta,. a gumin a fektarcsakon minimalis kopas van. Lattam eleget hogy nez ki egy atlagos import 25ezerre tekert motor. Nem is kerdezgettem hogy mi a story. Atneztem amit tudtam, motoroztam vele egy nagy kort, es elhoztam. Esztetikai hibakbol van sok, de ez annyira nem erdekel. Hasznalati targy lesz, jobb is hogy nem kell annyira félteni.
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #16959 üzenetére
Persze leht átvertek és 30e van benne. De ennek semmi nyomát nem találtam eddig. Amúgy annyira le van rabolva a piac, hogy 1M alatt nagyjából csak a tekert import xmaxok vannak. 1M felett pedig olyan elszállt árak vannak, hogy akkor inkább veszek egy újat. Egyébként közel voltam már gondolatban hogy egy új 300as Xmax lesz. Fantasztikusan jó motor, nagyon tudom ajánlani. De valószínűleg túlzottan félteném. Olyan motor kell nekem, amit nem sajnálok otthagyni bárol, és nem kapok sírógörcsöt ha mondjuk elcsúszok vele vagy felborul.
Egyébként az xmax előtt majdnem megvettem egy kb 10 éves 8e km-es piaggio X8-at. Az is magyarországi volt, makulátlan új állapotban. Sajnos az eladó viszakozott, úgy döntött mégsem adja el. Szóval tényleg vannak ilyen motorok, de gondolom elég ritkán jutnak el az apróhirdetési oldalakig. Megveszik ezeket az ismerősi körben.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
"Így meg csak pénzes ficsúrok (és/vagy megfelelő hátszéllel rendelkezők) szórakozása."
Ha ezt nézzük, akkor a versenyzés már a mezitlábas klubverseny szinten is pénzes ficsúrok szórakozása. Amatőr gokart, vagy MZ kupa szinten is az megy hogy akinek több pénze és ideje van szabályoknak megfelelő jobb tehcnikát építeni / sokat edzeni stb, az előnyben lesz.
-
yodamastah
őstag
válasz csongi #17008 üzenetére
Tökmindegy... Ismerek olyat aki zsebből minimum 20 milliót elmotorozik egy évben. Egy matrica nincs a motorján. És itthon már klubversenyzés szinten is régóta ez megy.
Ezeket a dolgokat lehet valamennyire szabályozni. Pl kizárod azokat akik az elmúlt 5 évben X vagy Y szintű licensszel rendelkeztek, vagy Z versenysorozatban indultak. De akinek több pénze és ideje van akkor is sokkal nagyobb előnyben lesz, akkor is ha ha egy szabálykövető lelkes amatőr. A meghirdetett versenyekre jönni fognak azok is akinek nagyon sok a pénze, és olyan is akinek nagyon kevés. Ezt nem tudod szabályozni.
-
yodamastah
őstag
Variátor zsírmentesítés volt ma nálam is Bekerült a 10.5g-os drpulley (12 gyári helyett). Elsőre nagyon kellemesen harapós lett, de még csak 0-60km/h között tudtam kipróbálni. Itt határozottan jobban indul meg, már csak emiatt mindenképp megérte a csere. Persze kérdés mi történt a végsebességgel, ezt majd este kipróbálom.
-
yodamastah
őstag
Itt vannak a gyorsulás adatok. Mindkettő ugyanazon útszakaszon. 83kg vagyok. Látható hogy nem egy vadállat az xmax 250 A km/h adatok óra szerint értendők, azaz a valóság ennél rosszabb, de a lényeg most a mérhető változás. Végsebesség tesztet nem csináltam, nem volt időm autópályára kimenni, gyorshajtani meg emiatt nem akartam.
Gyári
0-60 5,3s
0-80 8,5s
0-100 13.1s
0-110 16.6sDr. Pulley
0-60 4,8s
0-80 7.5s
0-100 11.9s
0-110 15.0sNem óriási a difi mérve, de érezhetően jobban megy. Főleg a 0-80ig az 1 sec javulás az nagyon jól jön BP forgalomban.
Itt be is fejeztem a tuningolást. Veszek erősebb robogót ha szükség lesz rá. (400ast akartam amúgy, de nem találtam megfelelőt sajnos)
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz yodamastah #17090 üzenetére
Megcsináltam a dr. pulley végsebesség tesztet. GPS-el mérve 134km/h a vége, előtte 130 volt. Többször, több irányban is mértem, ne befolyásoljon enyhe emelkedő, vagy a szél, és a 134 megvolt minden esetben. 130 felett már nagyon lassan vánszorog felfele
Összességében elégedett vagyok azzal ahogy a 250es megy. Pedig a léc eléggé magasan van, mertugye van mellette egy 150 lóerős motorom is, és az tényleg jól megy
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #17127 üzenetére
"Ja igen, majd kérnénk a köridőt a Hungaroringen Dr. Pulley-val, meg gyárival."
2005-2006 magasságában láttam a lassú csoportban burgmant
Nem éreztem semmi torpanást/rángatást végsebesség közelében. De amúgy nem tervezek autópályázni vele. Autóútra meg 0-ásra elég a 110-120 magassága, amit könnyen tud tartani. Ami a lényeg a városi menetdinamika megüti a minimum szintet, pedig azt hittem ehhez legalább 400ast kell vennem. Előbb utóbb fog kelleni a 400+, de amíg találok valami jót elgurulászok ezzel. Talán majd ha a 400as xmaxok ha beesnek végre 1millió környékére, vagy ilyesmi...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #17131 üzenetére
"400-as ide (Bp) overkill. "
Több mint 10 évig jártam bp-et sportmotorral Vannak előnyei, de az utóbbi években kezdett elegem lenni a sok hátrányból. Ezeket pont jól kiegészíti egy nagyobb robesz.
"Qrvalassú csoport nincs?" Ha pályázni szeretnél robogóval, jobb mondjuk kakucs. Hringnek sok értelmét nem látom. Persze poénból végiggurulni élmény
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #17250 üzenetére
Megutatom már ezt a szomszédnak valamelyik nap. Van egy 11e km futott runnere (magyarországi). Hát ha láttál még gányul kinéző motort... pedig nincs összetörve, de totál le van lakva a mocsoktól. Úgy néz ki mint egy 70ezer km-es motor amit soha nem mostak le.
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #17266 üzenetére
Minden ok az xmax-al. Ahogy terveztem ezzel járok mindenhova bp és környékén. Dobtam rá egy 47 literes dobozt, így most már kiváló autóhelyettesítő, bevásárolni is ezzel szoktam. Beleraktam 1200km-t az elmúlt 1.5 hónapban. Idén marad a 250es, jövőre meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Bogyó bá' #17273 üzenetére
Nem, az egy nagyon jó motor. De sajnos kegyetlenül elszálltak az árak az elmúlt pár évben. 5milliótól indulnak az 1000es sportmotorok, egy normális nagyrobogó meg 1.8-2M.
Ebből következik hogy egy megkímélt kevesett futott pár éves nagyrobogót senki nem fog odaadni 1M alatt.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #17279 üzenetére
Magyar rendszámon is látni hogy kb mikor volt forgalomba helyezve. Ha nem passzol a rendszám az évjárathoz akkor 99% hogy tekert import.
Megoldás: Veszel egy új motort, kötsz casco-t, hajtod garancia idő lejártáig (vagy kicsit tovább), majd betolod egy szalonba és beszámmíttatod egy újba. Ez nyilván nem olcsó, de relatív jól tervezhető költség oldalról. És így mindíg van egy fasza újszerű motorod.
Ez a példa mondjuk egy xmax 300al nem is olyan nagyon drága. 1.8 a motor, 3 éves korára érhet mondjuk 1.4-et, beszámolják talán 1.3ért. Casco 3 év alatt mondjuk olyan 300e. Ez havi 22e ft. Nem sok.... az elején sz*r betolni az 1.8at
-
-
yodamastah
őstag
-
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #17388 üzenetére
Ismerem persze. Majd csinálok még képeket ahogy épül.
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #17396 üzenetére
Köszi! Ma is beugrok a szerelő sráchoz és megmondom neki (ott szerel a házban ahol lakom)
-
yodamastah
őstag
válasz yodamastah #17397 üzenetére
Na rákérdeztem és a válasz az volt hogy a blokk szilenttel kezdték
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #17609 üzenetére
Pár napja dumáltam az egyik szomszédommal, anyázta kicsit a motorosokat hogy tolakodnak a városban. Mondtam neki hogy szabályos előre menni az álló autók mellett, és szabályos a busz sávban is menni már jó ideje. Nézet elkerekedett szemekkel, mert nem tudta. Sejtem van még ilyen bőven...
Viszont... lakott területen párhuzamos közlekedés szabályai szerint nem kötelező a jobbra tarts, abban a sávban mész amelyikben akarsz.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz balagedebr #17752 üzenetére
500ért sztem nem lesz olyan k7+ burgman aminek nem lóg a bele. Egy 10 éves an400-at amire nem kell költeni, én nem adnék oda 500ért az tuti
Ebbe az ársávba még jó lehet 07-08-as 250es xmax, elől 15 hátul 14 collos kerekekkel. Korábbi felejtős. Ennyiért néha vannak még magyarországi motorok is kevés km-el. De ebből a modellból a jókat vadászni kell. Nincs az az ömlés mint burgmannál.
250es xmax annyiban jó, hogy nem egy nagy batár, mégis elég sok a pakolható hely benne. Sacc olyan 10 centivel keskenyebb mint a 400as burgman. Viszonth ha az országúti rész olyan, hogy sokat kell előzgetni erőből pl teherautókat, akkor felejtős a 250es. Oda 400as de inkább 500as kell.
Nyáron amikor robogót vadásztam nálam is képben volt a 400as burgman. Az egyik legnagyobb bajom a burgmannal a kicsi kerekek mellett az volt, hogy nagyon alacsonyan van az ülése, és nem lehet olyan jól átlátni ról a afogralmat. Xmax sokkal jobb ebben. Cserébe alig ér le az xmaxról egyszerre két lábam 183 centivel (nem zavar) és messze nem olyan kényelmes fotel mint a burgman.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz huszi.gyb #17761 üzenetére
A 2016os 250ben ugyanaz a blokk van mint a 2007esben. Kb ugyanúgy mehet a két motor.
2017 ben kivezették a 250es és lett 300as ami szép előrelépés. Sokkal erősebb mint a 250es, és kb ugyanolyan könnyű az egész motor mint a 250 volt. Hasonlóan megy mint a 400as. És kb 400ezerrel olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz balagedebr #17760 üzenetére
Én 90% városba vettem xmax 250est. Erre tökéletes, amíg BP-en mászkálok nem érzem hogy gyenge lenne. Kapott egy druplley tuningot, ami szépen hozott egy kis plusz gyorsulást, úgy 90ig egész jól megy.
Gyorulási adatok:
0-60...4,8s
0-80...7.5s
0-100...11.9s
0-110...15.0sAmint kiérek a városból azonnal érezni hogy gyenge. Ennek ellenére ki szoktam menni vele messzebre is. GPS szerint 134 a vége. Úgy 120ig egész jól gyorsul. Utána már szenved. 100-110 simán utazó vele. 130 tuti nem jó neki hosszú távon. Sok autópályázásra nem való, de fel lehet kolbászolni vele.
Probléma ott szokott lenni, ha mondjuk 70-80-al mész és meg akarsz előzni egy buszt, vagy bármi hosszabb járművet. Na ez nem lesz az az átugrós előzés.
50-el gurulászó autókat nem gond előzgetni.
Nagy előnye a pakolhatósága. Van fent egy 47 literes doboz. Ülés alatt olyan 40 liter lehet. 2 nagy telerakott aldis szatyrot bele tudok rakni a motorba. Be tudok vásárolni hétvégére vele simán. Persze a többi fotelrobogó is tudja ezt, de az xmax teste határozottan kisebb mint mondjuk egy 400as burgman.
Hátrányok is vannak. Rossz a súly eloszátsa, nincs elég súly az első keréken. A futóműve meg a váz elég gyenge. Olyan mintha taknyon motoroznék, nyúlik nyeklik az egész motor. Óvatosan kell vezetni, semmi állatkodás. Bár ez szinte minden nagyrobogóra igaz. Kivéve egy két sportosabb modellt (pl nexus, tmax)
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz csongi #17771 üzenetére
Sh300 valóban jó ötlet. Nem véletlenül az egyik legnépszerűbb melóbajárós robogó az euban. De az 500k az szűkös. Sajna igazából az 500k szűkös a többiekre is ha egy jó műszaki és esztétikai állapotú motor kell, ami nem ment 2x körbe a földön.
Esetleg ha bejönnek a nagykerekű robogók, akkor ott van még az xcity 250, ami egy xmax 250 csak 16os kerekekkel. Ebből 500k körül könnyebb injektorost találni.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz yodamastah #17773 üzenetére
Hm ha jól látom az xcityből csak injektoros volt (2007ben jelent meg)
-
yodamastah
őstag
Kit érdekel hogy viselkedik dobozzal. Doboz nélkül is egy nyúlós hintaló az xmax De a legangyobb királyság 90 liternyi szabad rakodótérrel nap mint nap robogózni a városban. Bármikor kellhet, és én használom is sokat. Amióta fent van a nagy hátsó doboz, le se vettem
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz sityupityu #18474 üzenetére
Nekem sikerült több mint fél fél évet szívni egy ártalan 60km/h-s lowside-al, és a sérülés következményeivel. (azóta sem vagyok 100%os) A motornak sok baja nem lett, de pár hónap után már úgy voltam inkább a motor tört volna kukára, minthogy nekem lett végül olyan sérülésem amivel a mai napig szívok. Szóval fel a fejjel és jobbulást
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz bence007 #18518 üzenetére
Ha utast is szeretnél szállítani 250es a minimum. Én hasonló felhasználási körülményekre (90% város, néha utas) hosszú keresgélés után végül yamaha xmax 250et vettem. (van mellette nagymotor is). Elsősorban azért, mert viszonylag keskeny, és a csomagtere így is nagyon nagy.
Rendelkezésre álló összeget nem írtál. Ha mehet az új is, akkor xmax 300-at nagyon tudom ajánlani. Nagyon jó lett az új 300as blokk, és az egész motor jobb mint a korábbi 250es modellek.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Mr. Deluxe #19107 üzenetére
ABS-est vegyél. Jól fog jönnni az a nyirkos nyálkás 3 fokos reggeleken. Vagy esőben. Legközelebb én is ABS-es robeszt veszek. (Valójában folyamatosan vadászok egy ABS-es 250es xmaxot, de csak horror áron vannak. Bőven 1M felett. Új 300as lesz ebből előbb utóbb )
-
yodamastah
őstag
válasz Micsurin #19113 üzenetére
Pedig nagymotorra jobban kell az ABS. Pl nekem az xmax teljesen hátsófékre van balanszolva. Sokkal jobban fog a hátsó, és a súly nagy része is ott van. Pánik vészfékezéskor atom húzod a 2 féket és a hátsó blokkol az első nem. Épp tegnap volt egy durva vészfékezésem. Spormotornál takony úton pánikból belemarsz az első fékbe azonnal blokkol és 99% hogy pofára esel ha nem engeded vissza 1sec-en belül.
Senkitől nem várható el hogy pánik szituban előad egy ideális progresszív fékezést. Lehet gyakorolni reggeltől estig, amikor kijönnek eléd és gerincedig hatol a felismerés hogy ezt most telibe vered, akkor úgy fogod berántani a féket ahogy csak bírod.
Természetesen tökéletes körülmények közt kell a fracnak ABS. De én kisebb esőben meg 2 fokba is elindulok robogóval melózni.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Mr. Deluxe #19107 üzenetére
Azért ha megtvetted az NMAX-ot majd mutasd meg
-
yodamastah
őstag
válasz julius75 #19121 üzenetére
Nem tudom mennyi a casco, de egy 2milliós motorra én kötnék. Tudom hogy szuper a 300as városon belül. Ezért érdekel Súlya maradt mint a 250, közel másfélszer erősebb, és sokkal jobb az egész motor. Viszont városon belül tök elvagyok az öreg 250essel. és ezt meg félteni sem kell. De ha rendszeresen ki kell mennem auró útra ahol 100 feletti tempó is van, máris lenne indok hogy 300ast vegyek
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Kipróbáltam ma a xmax 300ast. Elvittem egy hosszabb tesztkörre. HIba volt Eladó a 250es ha valaki szeretne egy kevés km-es xmaxot (Még mielőtt beszámíttatom az újba)
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #19144 üzenetére
Ég és föld. Nagyon jó ez a váz/bok kombó az új 300asban. Feszes, nem nyúlik, motorként kanyarodik. Stabilabb sokkal. Jól tol a blokk lentről is. Olyan 1.5x erősebbnek érződik mint a 250. Közben az egész motor könnyed, nem olyan hajós mint a 400- 500asok. ABS, ASR, kulcs nélküli működés...Szerintem ezt nagyon eltalálta a yamaha. Ja és szerintem jól is néz ki.
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen