- Vezetékes FEJhallgatók
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen alaplapot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
Új ajánlat a TeamGrouptól a gyors USB kulcsot keresőknek
ph Az X1 Max meghajtó kis méretet, Type-A és Type-C csatlakozót, illetve USB 3.2 Gen2 sebességet kínál.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Nézd a konkrét motor neked azért tetszik, mert közel van. Ellenben tudod róla,
hogy honnan származik, mennyire hazugság az óraállása, hány tulaja volt már.
Tényleg, hány tulaj volt már?A rendszámot nem osztottad meg, nem tudom.
Tehát pl. nem tudod, hogy mikor jön el a motorgenerál, de hidd el, hamarosan...Ez nem igaz az összes használtra: ezek az adott motorra jellemzőek. Továbbá,
az, hogy a mostani tulaj nem költött rá, nem jelenti azt, hogy nem kellett volna!Ha soha nem volt ellenőrizve a hajtás, honnan tudod, mikor fog szakadni a szíj?
12000 km-nél szinte biztos. De vajon mikor cserélték? Persze, nem nagy tétel,
így én azzal kezdeném, hogy szétborítom és megnézem. Látszik, ha már szar.
(Madisonnál mondjuk 30K egy szíj, szerencsére kisebb ccm-ben jóval olcsóbb.)És ha már pszichológia: a korrekt tulaj miért cserélgette az olajat 2000 km-en?
Tegyük fel, hogy a vételkor, elővigyázatosságból. Eddig korrekt... Utána viszont
nem futott még annyit, hogy cserélni kellett volna. (Veheted úgy, hogy én csak
kötekszem, de valójában nem... csak a helyedben "elengedném" azt a motort.)Főleg, hogy onnan indultunk, hogy fiatalt akarsz, megbízhatót, 400K alatt? Erre
a Majára csak az ára igaz, amit a körülményeket tekintve még sokallok is... Ha
magyarországi lenne, és valós lenne benne a 23K km... De ne hallgass rám.
Ha mást nem, arra jó lesz, hogy törzstaggá válj a topikban... Tudod: szopóroller!Ui: hogy merült fel, hogy nem lett visszapörgetve?
8 évesen? Olaszban? 10K
futással? Hát persze! Ez csakis a saját magad "győzködése". Ez az év vétele!
"ezzel a km-el": ha tényleg csak annyi lenne benne, akkor még éveket menne
alattad kényelmesen... Viszont van benne 4-5x annyi, és mondjuk vezérműlánc
cseréje lesz esedékes? Vagy nem cseréled, amikor szakad, szétveri a blokkot.Szomszédomnak a 200-as Madisonjával történt ez. GTK. De kifizette szegény.Mocskosul drága tud lenni egy hengerfej, szelepek, henger, dugó, vezérműlánc.
[ Szerkesztve ]