- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tudom ez Renault topik, de azért megkérdezem: Kangoo maxi és Fiat Doblo maxi közül melyiket választanátok? 2015 körüli évjárat, dízel.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz t72killer #86951 üzenetére
Kieg: használat: tényleg abszolút minenfélére. 7 üléses változat lenne a legjobb, amiből szükség esetén ki tudom venni a hátsó üléssorokat teherszállításhoz + nyaraláskor lakófurgonná lenne bebútorozva.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
mexel
veterán
válasz rob210 #86950 üzenetére
Köszi! Akkor én félreértettem, azt hittem csak az elektronika a mechanika nélkül. Dekérdés ha így müxik akkor a helyén miért nem? Szorul a retesz a kormányoszlopban, vagy a csavar nincs jól bent? Az hogy kivettem a biztonsági reteszt az mit számíthat? Az ha jól tudom csak akkor hell ha babrálják az autót és az lezár, utána már nem is lehet nyitni.
Most nem találom a videót ahol mutatják hogy hogyan kell kivenni a kis reteszelőt, vagy honnan lehet megfúrni, mert egyébként felülről jönne ki. ( így nem kell roncsolni ha bezár)Azt nem tudom viszont hogymi lehet azzal, hogy le kell nullázni, vagy átírni a kockát ha másik autóba kerül, mert a kód ebben van a kártyához - immohoz? Vagy valamit rosszul olvastam?
Ez nem a saját kép de ugyanez a számú és ugyanilyen amit kiszedtem laguna 3-ból.
Nem nagy dolog kiszedni, alsó és középső burkolatot kell leszedni ( én leszedtem a kormány alatt felett lévőt is - lehet le is kell). Kivenni a levegő befújó műanyagot ami lábra fújja a levegőt és ott is a kocka.
Én gyújtásra tettem, kioldott a zár és levettem az akkusarut. Így kioldva maradt. És valóban a felfogató torx az jobbos menetes. Nálam alig volt meghúzva ( Talán az volt a baj?)[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Az simán lehet igen.
Én szoktam egy csepp meneteögzítőt használni, ha valami miatt ki vissza kell szerelni.
De nem többet, hogy ne legyen szívás ha ki kell venni.
Viszont a rángatástól simán ki tud lazulni. Amit te leírásod szerint még megfejeltél egy kis kormány rángatással is.
Szóval lehet semmi baja csak időnként megszorult, mer el tudott picit mozdulni.Renault power
-
válasz rob210 #86954 üzenetére
Hú köszi, ez hasznos tanács, nem akarok még azzal is nyűglődni...
1.6-os motorokkal nézem .
Annak járok még utána, mennyi az egyes variánsok teherbírása+mennyire körülményes/$$ harmadik üléssort belerakni sokemberes utakhoz.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
Somatom
veterán
válasz t72killer #86958 üzenetére
Néztem a Fiatot, de Panorama -ban nincs hosszított. A normálban engem enyhén szólva nem győzött meg a harmadik "üléssor". Zéró a lábtér. Kangoo -ból nem sikerült értelmes képet találni a hétszemélyesről, de felülről ábrázolva jobb elosztásúnak tűnik. Mindamellett utaztam már jópár ilyen furgonból átalakított egyterűben és egyik sem győzött meg. Zörgő, pattogó fapadok. Azokhoz képest az Espace IV fejedelmi lakosztály.
Ma egy hűtőért kellett mennem a délutáni csúcsban. Kinyitottam a panoámatetőt, hallgattam a zenét és élvezkedtem. Ilyet csak személyautóban tudsz. Mindamellett....[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz Somatom #86960 üzenetére
+#86959 , igen, a látótér fontos, kell a +ablak. Viszont ha jól értem, a panorámás kangoo 200 kilóval kevesebbet bír, ami ritkán, de számíthat.
Furgon lesz, mert lakófunkció is kell viszonylag gyakran, még ha kicsit kényelmetlen is a hátul ülőknek kisbuszosítva. Valóban, gyerekkori élményeim vannak hasonló konstrukcióval, nem volt egy személykocsi az biztos.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
angyalpc2
aktív tag
Furcsa kérdésem van.
Clio 2 belső világítás.
Már évekkel ezelőtt ledesítettem, de akkor se működött teljesen jól..most jobban megcsinálnám, utána járnék.
Eredeti izzószálas szofita:
Ajtó nyit, a világítás felvilágosodik (nem kapcsol!) 0-V-tól feldimmingel 12V-ig
Ajtó becsuk, a világítás kb 20mp múlva lassan elalszik. 12V-ról ledimmingel 0V-ra
És cicergés hallható a dimmingeléskor
A feszültség bekötése: van a pozitív 12V ág és van egy az akkutól független föld negatív.
Ezt változtatja az elektronika. Vagy lehúzza virtuális földpontnak és kialakul a 12 V feszültség esés, vagy szintre hozza a pozitív 12V-al és így nem esik feszültség nem lesz áram és nincs világítás se.
Egyszerű..lenne a nem ledes világban.Nah ez Ledes szofitával a következőképpen néz ki:
Ajtó nyit, a világítás felkapcsol szinte azonnal.
Ajtó becsuk, a világítás kb 20mp múlva nagyon rövid idő alatt elalszik. ..nem lassan.
A dimmingelés nem 0-12V és 12-0V közt történik! hanem Kikapcsolt állapotban is van egy 7V érték. Ez azt eredményezi, hogy folyamatosan halványan világít a LED csík..
Ha kiveszem az izzó vagy LED-t tehát nincs rajta Terhelés akkor is valami 11V mérhető rajta, de gondolom szabályozza az áramkorlátot, érzékeli a terhelés mértékét.A LED-en van egy 100ohm ellenállás.
Valaki foglalkozott már mélyrehatóbban ezzel a problémával? -
mexel
veterán
válasz rob210 #86955 üzenetére
Éppen arra gondoltam hogy mivel nagyon egyszerű a kiszerelés visszarakom, a bukolatot nem teszem fel. Egy buktatója van, ha mégis elromlik és bezárt állapotban marad Akkor csak tréler. Lehet így marad pl 1 hónapig, és ha egyszer sem lesz gond akkor ott szorulhatott csak a helyén. Mondjuk trükknek jó lenne ha nem a gyári csavar menne vissza, hanem valami vékony ami bezárt állapotban is kitekerhető ( ha megoldható + jobbmenet) Így látszatra van kormányzár de ha bezár akkor kicsavarható a csavar. Illetve azt a biztonsági stiftet sem tudom mire van pontosan amit kivettem
-
valaki_xy
tag
Sziasztok!
Korábban írtam, hogy egy török videó alapján megpróbálom felokosítani a Megane 3-am alap rádióját, hogy tudjak Bluetooth-on keresztül zenét hallgatni. Tegnap sikerült is a művelet, úgyhogy írok egy kis összefoglalót a tapasztalatokról.
Az egész történet annyiból áll, hogy a rádión belül elhelyeztem egy kínából beszerzett modult, aminek a tápjára 5V kell, a hangkimenetét pedig a rádió AUX bemenetére kell kötni. Így a telefon Bluetooth-on kapcsolódik a kis modulhoz, aminek a kimenetét akkor lehet hallani, ha a rádió AUX módban van. A videóval ellentétben, én nem cseréltem kondenzátorokat a modulon, helyette 90°-kal elforgatva ragasztottam fel, így minden további nélkül elfér a rádió házában.
A forrasztások minőségét ne nézzétek, eléggé kezdő vagyok. Jó tanács, hogy ha valaki ilyenre válallkozik, előbb forrassza fel a vezetékeket a modulra, mert az AUX csatlakozásnál eléggé szűkös a hely.Hangminőség tekintetében sokkal jobb, mint egy transmitter. Hátránya, hogy mivel nincs benne mikrofon, így telefonáláskor mindenképp a telefon mikrofonját kell használni, valamint a rádióról nem lehet léptetni, szünetelni a zeneszámokat.
-
polonic
félisten
Asszem írtam mát korábban, de azóta nem jelentkezett.
Hideg indításnál nehezebben indul be a motor. Olyan darabosan. Nem pöcc röff, mint korábban. Egyelőre nem állandóan, csak most így tűnik a hidegebb időben. Legközelebb megpróbálom felvenni.
Most itt, ahol vagyunk, 10 fokok vannak. Kezdjek el izgulni, hogy hazajutunk majd vasárnap? -
forceberg
veterán
válasz polonic #86968 üzenetére
Ki kéne mérni, mert az újabb dízelek szerintem a kisebb kompresszió miatt érzékenyebbek lehetnek a hiányára.
A M2 2002-es 1.5-öse simán indul izzítás nélkül, igaz annál még 18 feletti a komp. viszony, nálad meg már a Lagunámban is kb. 15,2-15,5 lehet.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
75kokoko75
tag
Sziasztok!
Csak érdeklődnék, mert neten nem találtam erről semmi bíztatót...
Vettem az Olajbörze webáruházból Elf 900NF 5w40 olajat. Zárjegy nem volt a kupakon sem a 4 sem az 1 literesen.
Ez normális, vagy hamisított lehet?
[ Szerkesztve ]
Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
Josi
aktív tag
válasz 75kokoko75 #86978 üzenetére
És mibe vetted azt az olajat?
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
diablo1984
veterán
válasz 75kokoko75 #86978 üzenetére
Nem szokott, nekem a fupak alatt volt zárófólia és annyi
-
75kokoko75
tag
válasz diablo1984 #86980 üzenetére
Köszönöm!
Nekem is az volt. Az gyárinak tűnt.
Akkor minden oké lesz remélem. Kicsit reszelősebb a hangja mint az előző castrol magnatec után.[ Szerkesztve ]
Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
diablo1984
veterán
válasz 75kokoko75 #86981 üzenetére
mi a cégnél is az olajshoptól vesszük az olajat, eddig még nem volt egyik olajjal sem gond, most is az elf is onnan jött, beleraktam, működik vele az autó!
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #86981 üzenetére
Mert az nf nem való a kocsidba.
Már ha a scenicbe ment.
Abba ugyanis az sxr kell.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #86984 üzenetére
Ezt is kiadja.
De az sxr család való bele ezekbe már a fullszintetikus sxr kell.
Baja nem lesz az nf-től, csak moslékosvödör hangja.Renault power
-
angyalpc2
aktív tag
Én mondjuk D7F-be ELF EVOLUTION 900 SXR 5W40-t rakok, érezhetőbben morgósabb a motor tőle ..mondjuk attól is ha 100-ról 95-re vissza váltok
Legutóbb TOTAL QUARTZ 9000 5W40 került bele..ugyan az (szerintem)
Mellesleg már láttam.. hogy új renault feliratos olajos kanna castrol...
Váltott a renault beszállítót?[ Szerkesztve ]
-
angyalpc2
aktív tag
Ilyet még nem láttam.
Clio 2 spolernek írják...de valahogy nem tudom hova tenni.
Mi az a 2 műanyag terelő elem, renault cikkszámos szóval nem valami maszek
Van az eladónak más színekben is..
960300995R
8200098030update..találtam 1 fotót (clio3)
de CATcar-on nem találom..mi lehet ez? valami nagyon ritka cucc.[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz angyalpc2 #86987 üzenetére
Catcar...haggyukmáá....
Itthon egy csomó cuccot sosem forgalmaztak. A lengyeleknél vagy a törököknél olyan gyári kiegészítőket találni, hogy eszem-faxom megáll. Allegro-n vettem GYÁRI küszöbvédőt a Talicshoz, amit se előtte, se azóta nem láttam sehol, a cikkszámra pedig nulla találata van a guglinak.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
angyalpc2
aktív tag
kár hogy nincs a clio2-höz ilyen
-
angyalpc2
aktív tag
válasz LamerGyuri #86989 üzenetére
áá igen ezt már kérdezni akartam..hogy nagyon sok esetben ruszki ukrán vagy török oldal jön be a cikkszámra...
De olyan dolog is amit a kocsiból szedek ki..szóval én sose értettem ezt a renault cikkszám összevisszaságot. Pláne hogy van aminek 2-4 is van, látszólag ugyan az az cucc
A frissebb Dialogys adhat esetleg támpontot... -
válasz LamerGyuri #86989 üzenetére
Bizony, törököknél minden van, ritka /különleges cuccok is, és mindez gombokért. De tőlük még nem mertem rendelni.
Lengyeleknél is vannak gyári alkatrészek, bár ott különlegességek nem annyira, illetve az árak is húzósabbak. (eur alapon számolnak)
Bár, pár dolog még így 400 feletti eurónál is megéri (pont a múlt héten rendeltem tőlük hosszbordás készletet meg pár szűrőt)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Xantomas
őstag
Ha nem valami ritka, beszerezhetetlen cucc kell, hanyagold a törökökret, vagy ha találsz olyat, aki hajlandó EU-ból
megrendelést fogadni, ÉS mellé van rendes fizetési szolgáltatása (ez alatt értem, hogy nem Western Unionnal akar fizettetni, mert Paypalról már ki lettek tiltva a törökök, az IBAN-os cégeket meg többszörösen sarcolják), azt ne tartsd magadban.Én Xantiához rendeltem polipot, meg kiegyenlítő tartály alkatrészt, mert egy kis, háromfős céghez került az iráni Saipa gyárból a komplett mold készlet az LHM gumicsövekhez, plusz ha már korrektnek tűnt, a Megane-hoz is küldettem vele, csak a törököknél kapható műanyag lökhárító alsó burkolati elemeket. De párszor leizzadtam mire megjött a csomag, Hollandiát, is bejárva.
Igen bizarr volt, hogy egyik nap felvette az összeget KP-ban, aztán csak egy hét múlva jelentkezett, hogy megkapta, küldi.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
forceberg
veterán
válasz polonic #86994 üzenetére
Meg lett nézve, tuti rossz legalább egy?
Csak mert a csere egy uborkaszezon.... vagy nem jönnek ki, vagy beletörnek. Csere előtt áztatni kell őket akár egy hétig...
Én amúgy nem láttam az én kocsijaimnál, hogy 4 évente cserélni kellene.
De egy ki-beszerelés a későbbi cserének is jót tehet.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
-
K Norbi
addikt
Sziasztok
Renault Clio III
2009
D4FH784
1.2TVezérlés csere mikor esedékes ezeknél a motoroknál?
90.000Km?
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző