- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Srácok írta, hogy rs-t nézeget, betette a képet.
A duma szar volt ez oké, de azért irigylem
A hsz-eket nem veszem ki és a képet se sőt ha lesz csepp időm holnap akkor beteszem oda ahova kellRenault power
-
diablo1984
veterán
Megane 3 kombi 1,6 16v-nél hol van a benzinszűrő? Aknából alánéztem, de nem találtam sehol...
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86655 üzenetére
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #86656 üzenetére
Akkor ez sehol sem megy bele? Anno a lagunánál a hídvál volt a szűrő, ennél kerestem mindenfelé, de nem találtam, csak valami szögletes fekete tartályt, talán a tágulásija lehet vezető felőli oldalon a hátsó ülés alatt kívül.
Hopsz, arról beszélek, ami a képeden a 7es alkatrész, az a szaggatott vonalas dobozban lehet a szűrő.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86657 üzenetére
ezért raktam be a képet, hogy lásd hol keresd , ha ott nincs akkor nincs.
Renault power
-
dik
őstag
Csak úgy óvatosan megjegyzem...
Renault Store-ról csak az rendeljen akinek kurvára ráér és van idegzete hozzá! Szűrőcsomaggal kinlódunk ides tova 2 hónapja ha nem több. Adott egy ár ajánlatot majd mondtam oké jöhet, majd 1-2 hét után rákérdezek mi van a csomaggal erre elfelejtették majd egyszer csak megjött és össze vissza ahogy sikerül. Nem is azok lettek mind amiben megegyeztünk. Majd levél váltás hegyek és hetek mire megjött minden. Persze még most sem zárult le a történet teljesen. Szóval egy vicc a bolt 3x rendeltem ebből egy sem volt zökkenő mentes így több lehetőségük nem lesz...
Hiába eredeti dolgok, de így nem lehet manapság csinálni teljes káosz az egész..."A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
forceberg
veterán
válasz imyourfriend #86640 üzenetére
Ez akkor összejöhet, ha ideálisak a körülmények. A jobban sikerült motorok tudnák ezt a fogyasztást, ha az EU idétlen Euro normái miatt nem lennének magasab fogyasztásra kárhoztatva. Az Eu normák betartásához a motorok nem a legjobb fogyasztás/teljesítményre vannak optimalizálva, hanem a szájbaqrt kibocsátásra.
10-20%-kal több üzemanyagot pararoltatnak el, csak hogy helyben kisebb legyen pl. az NO kibocsátás.
Az már nem számít, sőt az olajlobbinak jó is volt, hogy ez instant generál 10-20%-kal több keresletet az üzemanyagokra.
Nekem két 1.5-ösöm van:
Az Eu3-as Megane ugyanazon az úton kb. mindig ugyanannyit fogyaszt mondjuk 0-35°C között.
Az Eu5-ös meg amilyen kedve van. Akár 20%-os kilengések simán vannak. Nem mindegy, hogy 25-30-35°C van, ha kell, a normák miatt állít a motoron, aztán csak azt látod, hogy épp többet fogyaszt, vagy épp kevesebbet. Csak azért ez nem igazán érdekli az embereket, mert még így is csak télen, városban, vagy pályán nyomva fogyaszt 5l felett egy másfél tonnás kombit cipelve.Ha jól emlékszem, ebben is szó van erről:
[link]Innen nézve már megértem azokat, akik csipkéztették a kocsit:
Ezért van az, hogy pl. MC Pite 1.6-osa is simán kevesebbet eszik a csipke után, mert gondolom kiveszik a sw-ből a sallangot, a motort hagyják fogyasztásra/erőre ideális üzemben dolgozni.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Joe.36
addikt
válasz diablo1984 #86610 üzenetére
Köszönöm, sikerült venni . De úgy látom hogy Renault Thália első lámpa cserénél sajnos le kell venni a lökhárítót.
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
-
rob210
Topikgazda
-
imyourfriend
őstag
válasz forceberg #86661 üzenetére
Lehetne akkor még jobb is a fogyasztásom, ha a legjobb hatásfokon üzemelne a motor. Nem is ez a lényeges, teljesen elégedett vagyok vele, azért nem dőlne össze a világ amennyiben jobb lenne. Mikor még 200 forint volt a benzin literje, az ember szemethunyt a fogyasztás felett mondván ok eszik amit eszik ki lesz fizetve nem egy egetrengető dolog. Az inkább a barátságtalan, hogy hozzátesznek a fogyasztáshoz csakhogy a gyártó megfeleljen bizonyos előírásoknak ezenfelül felnyomták az üzemanyag árát is. Úgy jön le a fogyasztó kell megfizesse ezen környezetvédelmi dolgok betartatásának árát, gondolok itt a DPF-re ami már jópár éve velünk van, biztosan egy jó dolog, de egy fojtás is egyben. Attól nem is beszélve rengetegen használunk még kétütemű gépeket odahaza no azok adnak a környezetnek rendesen. Ár/érték arányban jobbnak ítélem a Meganet amit hajtottam mint az Octaviat, bár nem tudom milyen használtpiaci árat képviselhet 2006 grandtour 330k-val, 180-nál volt motorcsere gyanítom nem éri el az 1 milliós értéket azon pozitívum ellenére sem, hogy nem rohad, lengéscsillapítás fék szinte új rajt. Van benne rádió légkondi batár nagy csomagtartó, ami az igényeimet le is fedi egyedül a tempomat ami hiányzott (emellett tetszik a navi is az Octaviaban de nem létfontosságú), a Megane azért nem megy a háztól.
Fogyasztás oldalról, jó érzés lenne amennyiben nem áldoznának be bizonyos dolgokat, inkább alakíttassák át a vénebb szekereket melyek közül van extrémen környezetszennyező. Emellett bizonyára nem csak én, más is korlátozná a fogyasztási dolgokat egy adott számhoz, pl. vegyes fogyasztás ne mehessen 8 liter fölé (hasraütés szerűen), a gyártó oldja meg! +1-2 litert elpazarolnak bizonyos helyzetekben, mondani se kell 1 millió autónál ez már nem kis tétel és senkinek sem tűnik fel, mert megszokta hogy annyi amennyi.
S amennyiben itthon korrekcióval tudnak javítani rajta, akkor bizonyára a gyártó is tud róla mely nem egy kellemes dolog.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86672 üzenetére
Szűrő hengst, purflux, gyári,knecht, filtron.
Én denso párti vagyok, de az ngk is jó, ha nem hamis. A bosch-t kerüld az szar.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #86673 üzenetére
Hengst párti vagyok, de az holnap délután lenne a bárdiban, valeo van polcon mindenből. Reggel nyitásra mennék megvenni mindent.
Nem volt szerencsém még a valeohoz, évek óta csak a hengst szűrőit használom mindenben IS, eddig gondom nem volt vele, de lehet most a valeo-t kipróbálom, 1év vagy 10e km-t csak kibír most.
Denso gyertya lesz akkor a befutó.
Köszi a segítséget!Apropó, a gyári alap rádióra(rca bemenet, se usb, se aux, bár az rca az is már majdnem az) valami bluetooth modult lehet hekkeni, hogy egy telefont lehessen kihangosítani vele?
[ Szerkesztve ]
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Szükségem lenne egy cikkszámra. M2- Hátsó lökhárító, bal oldali tartója. Ez a kasznira van popszegeccsel feltéve. Sehol nem találtam még róla képet sem, de hátha cserélte ezt már vki.
Egy oszlopnak való nekitolatás után, a hátsó lökös és azok fülei ugyan nem törtek, de a keresendő alkatrész fülei viszont igen, így a bal oldalát nem tartja igazán stabilan.
Remélem vki felismeri a leírt alkatrészt.
Köszi előre is. -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86674 üzenetére
A valeo is jó nem lesz vele bajod, csak drágább mint a hengst.
Bárdival nem vagyok tisztában 2 éve nem veszek tőlük semmit.
Mocsok drága és büdös bunkó a társaság, nem a dolgozókra értem!
denso k20pru
bluetooth témában majd más megmondja a tutit, nekem gyárilag bluetooth-os. Tudomásom szerint van hozzá valamilyen emulátor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #86675 üzenetére
8200146044 bal
8200146045 jobbaz oldalakban nem vagyok biztos, egy hete cseréltem egy srácnak.
De szerintem ez a hatchback konzolja.
Kell hozzá alvázszám.
neked sedan van ha jól emlékszem.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Somatom
veterán
válasz diablo1984 #86674 üzenetére
Én egy Baseus ba01 -et használok. Ennél az USB csupán táp. Bár az enyém auxos, de létezik jack aljzat - RCA átalakító.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
-
valaki_xy
tag
Én pár napja rendeltem be aliról egy kis bluetooth modult, amit ez alapján próbálok beépíteni magába a rádióba. Így semmi felesleges vezeték sem az utastérben, sem a rádió mögött. Ha megérkezik, és beszereltem majd írok róla, hogy milyen lett.
-
diablo1984
veterán
Megvolt ma(idő szűkében csak) a levegőszűrő és gyertya csere. 2 gyertyánál állt az olaj a gyertya járatában. Oda hogy tud bemenni? Mert a szelepfedelen is van olajpára, csak nem tudom, hogy a gyertyától jön ki, vagy oda folyik valahonnan fentről be, nem egyértelmű. A gyertya fészekben van valahol toldás, tömített rész a hengerfej és szelepfedél között?
Egyébként NGK gyertya volt benne, szép őzbarna színű, már amennyire azon a kettőn is látszott, amit kivételkor eláztatott az olaj 😅
Denso-t kapott.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86688 üzenetére
Ragasztott a szelepfedél 10 év körül el szokott engedni, újra kell pasztázni.
Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz diablo1984 #86687 üzenetére
Mert túl magas a két elkó, és nem férne be; bár a cseréjük szilárdtestre, nem túl előnyös a hangminőség szempontjából. Nem ismerem az áramkört; ha szerencséd van, csak a 3,5-es kivezetés felé szűrnek.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86691 üzenetére
Már csak azért sem, mert a szelepfedél szorítja le a veztengelyeket. Vezérlést tehermentesíteni kell, pozicionált állapotban.
Magyarán a következő vezérléscseréig ereszteni fog.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
valaki_xy
tag
válasz diablo1984 #86687 üzenetére
Ez csak bt modul, mikrofon bemenete nincs. Szerintem több rádióval is működhet, ahol van aux, de M3 esetében csak ez nem tudja alapból a bt-t. A kondicserés részen sajnos korábban átsiklottam Valószínűleg a méret miatt cseréli, ha megérkezik meglátom, hogy mit lehet vele csinálni, esetleg máshol elhelyezni lehet-e.
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #86692 üzenetére
Hopsz, akkor azt elviselem még a vezérlés cseréig.
Elszoktam már a francia megoldásoktól pl: az olajszűrő csere nem volt mostanában probléma, de ezen a motoron a generátor(a generátor merevítője is kereszben útban) és az önindító között, a szívósor alatt, alul vízcsővel övezve, számos elektromos kábellel átszőve a tér, hát az biztos csuklott aki kiötölte, semmivel sem hozzáférhető, balkezes szkanderbajnokok előnyt élveznek, igazán kellemeset kínlódtam vele, megértem azt aki csak 2 évente cserél olajat benne....
A pollenszűrő csere még hagyjám, bár már az odavezető számos patent rögzített út is törött patentek tömkelegével vannak övezve, én is kivégeztem 1et.... -
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #86695 üzenetére
Ja, a girbe-gurba nívópálca is egy felesleges cucc, azzal szintet leolvasni lehetetlen, ugyanis el van vetemedve, annyira szorul, hogy le sem ér teljesen a helyére...
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86695 üzenetére
Viccelsz?
Cserélj levegő szűrőt egy stilon, soha többet nem panaszkodsz majd.
Vagy egy A4-esen olajszűrőt, na az cumi nem is kicsi.
Ezen sima ügy, de az tény, hogy érdemes venni egy olajszűrő leszedőt hozzá. (Tálkásat)
Nívópálcán cserélj gumigyűrűt.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
polonic
félisten
Azért a GS3-mal is van baj egy sima olaj és szűrő, plusz levegőszűrő cserénél. Kérdezd meg Robit.
A pollenszűrőhöz meg ki kell venni a kesztyűtartót. Bár ez problémamentese ment, miután Robi leszedte a díszlécet nekem. -
rob210
Topikgazda
Srácok, azért szögezzük le ezek "modern" autók itt már nincs egyszerű szerelés.
Mindegyiknek megvan a maga hülyesége, a kérdés csak az, hogy az mekkora és mibe van.
Egy kisszervízben, vagy egy vezérlésben.Renault power