- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Gaming notebook topik
- E-book olvasók
- Fujifilm X
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Autóhifi
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
shifty!
senior tag
válasz diablo1984 #86695 üzenetére
Vagy egy jó kis Ford, ahol a pollenszűrő a gázpedál kiszerelésével cseréhető
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
prandris
tag
Valakinek van esetleg tippje hogy ez mi? Vezetőoldali szőnyeg alatt találtam. Más, clip szerint a külső (tükörben lévő) hőmérséklet szenzor szerint 215 C van. Panelon bent jól mutatja. Hasonlóval találkoztatok már? Vagy csak idő kell neki, elég lassan reagál a szenzor ahogy észrevettem. Indítás után pár perccel néztem.
-
angyalpc2
aktív tag
a D7F levegőszűrő rácsavarható része az mire való egyébként? mi célt szolgál a légáramlásban vagy bármiben, azon kívül hogy rászorítja a kerek légszűrő narancs szivacsrészét a falra és így zár.
Egy nagy üres valami.
Mellesleg persze, hogy letört a fülecske, kerekes vadonat újat, szinte patika darabot.
8200521692[ Szerkesztve ]
-
angyalpc2
aktív tag
-
Manka76
senior tag
Sziasztok! Volna itt valaki aki segítene abban hogy egy Clio IV-ben aktiváljuk az Android Auto illetve a CarPlay funkciókat?
[ Szerkesztve ]
LG 55OLEDB7V, Onkyo TX-NR809, Wharfedale Modus Seven, JBL SCS178, Apple iPhone 15 Pro Max, Samsung Tab S7+. A gyógyulásomat felgyorsította a leépülésem.
-
rob210
Topikgazda
válasz angyalpc2 #86707 üzenetére
Ez egy baromság.
Gondolj bele, kibővíteed a beáramlás irányát amit utána összeszűkítesz, mi értelme?
Turbó nincs benne hogy sűrítsen, magyarán nagy lesz a torló nyomás és bekavar a légáramlásba. Ezért szoktam azt mondani , hogy persze hülyék a mérnökök sok mindent lehetne máshogy, de azért egy autó tervezése során nem 3 percet szánnak a számításokra.
Én ezt a módosítást nem javaslom!Renault power
-
diablo1984
veterán
Megane 3 1,6 16V esetén mi az ajánlott vezérlés, okoskerék, vízpumpa márka? (mert ha valamelyik gyenge láncszem, ugyanannyi bontással jár kicserélni)
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86710 üzenetére
Gates,dayco
delphi az a gyári
graf , hepu
és ha már csinálod cseréld ki a főtengely szíjtárcsát is!Renault power
-
Xantomas
őstag
Áhh, nem tudom már követni melyik tce, sce abcdefgh a szar motor, melyik nem, milyen évjáratig kell tőle fosni, vagy nem.
Ha elkezdem összeszedni, Robi, korrigálod, beteszed az első hsz-be vagy mivel az erősen szubjektív, és üzletromboló, sosem történhet meg?
Erősen gondolkodok egy 130 lovas 1.2 tce-vel szerelt 2017-es Kadjaron, 60e km-rel, de érzem az izzó parazsat…
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Gombinyó #86713 üzenetére
Privátba, egy kávé, pár feles, meg sör mellett mesélek, de 5000000 a keret, egy fillérrel sem több. Abba az már nem fér bele. Jah és persze a szín a második legfontosabb tényező.
Az olyan érveket már meg sem hallom, hogy a fehér tetejű Capturban jobban el lehet férni hátul, 3 embernek, mint a Megane-ban, mert a Captur magasabb. Meg, hogy a Vitara belül tágasabb mint a Koleos, mert világosabb a belseje.
Már túlvagyok pár hajtépésen és a stressztől jobban dadogok mint az elmúlt 6 évben. Ész érvek, számok? Hagyjuk már…
Rosszabb pillanatban a jogosítványomat készültem kettétörni. Szerencsére egész jól hajlik.Viszont. Kereskedésről kereskedésre lófrálva volt lehetőségem belefutni, és megnézni pár m2-t meg cc-t is. Hát… ennyi lekotlott, széthajtott négykerekű hulladékot… elszomorító. Ez eddig nekem nem volt szem előtt.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Gombinyó #86715 üzenetére
Nem engem kell meggyőznöd.
Csak az idegtől, bevallom alássan, eskü, kihagy az emlékezetem és nem vagyok biztos semmiben.Nincs valahol olyan szolgáltatás, hogy nepper megkapja a paramétereket (max ár, milyen szín, milyen évjárat, mekkora navi kijelző kell bele, ami szigorúan touchos, mennyi km van benne, ja és persze két évig egy fillért nem kell rá költeni, még olajcserére se) nincs olyan válasz, hogy olyan nincs, kézen fogva addig keresik a feleséggel, míg össze nem esik, és a férj ebből kimarad?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz polonic #86717 üzenetére
Az egyenlőségben hiszek, még akkor is, ha ez kiba sok konfliktust szül. Vannak jó érvei, mert vannak, pláne ha praktikusságról van szó.
Volt egy deal, hogy ezt a kocsit ő választja, én csak bólintok. Csak amikor magát meggyőzte valami lineálisan nem végigvezethető logikai prekoncepciók mentén, majd engem is próbál meggyőzni, az enyhén szólva triggereli a rombolás által megnyugvást kereső ösztöneimet. ‘Eci nehéz így csak bólintani, hogy igen/nem.(Jó, én meg metál almazöld 210 lovas DSG váltós 1.4 Fabia RS-t néztem meg, hogy kicsit nyugtassam magam, mint teljesen ésszerű, és logikus döntés, szóval nekem sincs ki a négy kerekem)
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
Somatom
veterán
válasz Xantomas #86718 üzenetére
Bárkinek lehetnek jó érvei. Volt olyan Espace, ami talán jobb vétel lett volna, mint a mostani, de nem vettem meg, mert nem volt tetőablak. Volt némi csodálkozás, de aztán megértette, hogy az miért fontos. Csak annyit mondott, hogy perverz disznó vagyok, de azért mosolygott.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #86721 üzenetére
Nem akarok, de olyanokat talál, azt látni mindenhol, abba van kevés km, azt kell nézni. Minden más drága, azért nem nézi.
Évjárat: 2016-tól fiatalabb legyen, de ne legyen benne 100e km.
Általában, ha valamit találok, az nem jó. Ha ő találja ugyan azt pár nappal később, akkor persze a világ legszebb autójaMa pug 2008-asokat nézegettem 1.4 meg 1.6 hdi-kkel, meg clio grandtourokat 1.5 dci-vel. Utóbbiból találtam egy 2018 végit, 172e km-rel. De nem jó, úgy csattog, mint a fene. 40e km-ként volt a szervizkönyv szerint olajcserézve. Pedig bíztam benne, hogy csak baromi sokat volt pályázva céges autóként, de nem. Magám volt, és nem is szervizelték.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Renault Trafic II talán 2012 évi, dízel 84 KW, M9RF692 motorkódú céges autó.
Mintha megdöglöttek benne a lovak, 3000 fordulat felet mozdul meg, alatta nem sok minden történik.
Persze nagy a bódé, persze a 2 literes motor a 114 lóval nem egy villám. Dinamikusabban előzők a 1.6 szívó Dokkerral.
Üzemmelegen megnéztem tiltáson, hát 4000 fordulat felé nem megy, pedig a 6000-ig van skálázva.
Hibakód nincs.Van egy tippem, hogy a turbó az elment kapálni, jól gondolom?
-
rob210
Topikgazda
válasz grizlisandor #86723 üzenetére
Ha megmurtyant a turbó annak több hibakódja is van.
Én inkább az egr lekokszosodására gondolnék.Renault power
-
gabor9991
őstag
válasz grizlisandor #86723 üzenetére
Lehet ilyen, offos autón turbó elektronikus vezérlése volt rossz, semmi hibajel semmi hibakód, csak nem ment és sokat zabált, markaszervizbem is megnézték és egy speciális márkára szakosodott műhely szerint is minden rendben volt esetleg az injektorokat kicserélték volna de garancia nem lett volna rá hogy azután a kocsi megjavul. A kocsi csak nem akart menni végül egy tök átlagos műhely teljesen átlagos szerelője jött rá hogy a turbónak a vezerlője rossz, ki lett cserélve és a kocsi meggyógyult.
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #86725 üzenetére
Most, (keresztbetett ujjakkal) de találtam egyet. Kasztni fasza, motor jó. Vannak hibái, a kopóalkatrészek egy részét cserélni kell, vizsgán nem menne át a tárcsáknak akkora válla van mint Schwarczinak aranykorában, de indulásnak jó. De még mindig az az ár alatt van az alkatrészekkel együtt is, ami ki van tűzve.
De nekem nem kell mondnani, hogy mission imposible.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
angyalpc2
aktív tag
válasz Xantomas #86712 üzenetére
Áhh, nem tudom már követni melyik tce, sce abcdefgh a szar motor, melyik nem, milyen évjáratig kell tőle fosni, vagy nem.
Ha elkezdem összeszedni, Robi, korrigálod, beteszed az első hsz-be vagy mivel az erősen szubjektív, és üzletromboló, sosem történhet meg?Nah ez engem is különösen érdekelne, esetleg valami igen expert bennfentes akár motorroszámra/alvázszámra levetítve.
Mert hogy az 1.2 TCE is valamit változtattak 2018-tól és állítólag nem annyira láncbajos
De sehol semmi extra infót nem találok.
Esetleg visszahívási akciók ... -
diablo1984
veterán
Tranself NFJ-s olajat kívánó váltóba utántöltés, max 1-2deci erejéig NFP-s olajat lehet használni? Rácsekkolnék a megane váltóolajára, itthon még a lagunás időszakból van új NFP olajam....
Majd valamikor ha kuplungozásra kerül sor(bízom benne, hogy minél később, de érzésre hamarabb mint szeretném) akkor kapna 2 liter NFX-et... -
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86733 üzenetére
Minden renault és úgy összességében minden autó érzékeny a váltóolaj szintjére.
Az nfxet meg tudtam de az keverhető mind a kettővel az nfpvel és az nfjvel is.
Arra rá is van írva , hogy multi olaj a két olaj összes tulajdonságával rendelkezik.
egy ideje már azt rakom, mert valóban nincs más.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86735 üzenetére
6os váltó esetén a bal kerék le a doblemez ki és ott a szintező betöltő nyílás.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
psion2101
tag
Sziasztok!Az lenne a kérdésem felétek,hogy megnéznék egy 2006- os Megane 2.0 Privilege -t.Milyen hibára figyeljek oda ennél a tipusnál?
-
rob210
Topikgazda
válasz psion2101 #86737 üzenetére
Uhh sok minden van.
Rugók legyenek épek, elektromos dolgok menjenek. Klímát végig járasd, ha elkezd zajosodni az baj. Lámpákat alaposan nézd meg, hajlamos beégni a foncsor. Útegyenetlenségeken ne kopogjon, érzékeny a futómű. Fogd be egy ronggyal a kipufogó végét, ha tol rendesen akkor jó, ha nem és emelkedik a hang akkor flexicső hiba.
Minden elektromos dolog működjön.
Minden elektromos dolog működjön.
Minden elektromos dolog működjön.
Minden elektromos dolog működjön.Renault power
-
diablo1984
veterán
-
MaXX81
tag
Üdv az uraknak!
Azt szeretném kérdezni hogy ez a minimális alapjárat ingadozás természetes vagy fixen kell állni egy bizonyos fordulaton a mutatónak?
2000 évjárat, Renault megane 1/2 1.6 16v 107 le[ Szerkesztve ]
-
psion2101
tag
Köszönöm szépen a tanácsokat!
-
addikt
Sziasztok,
Adott egy 2002-es 1.5 DCi Clio ami a következő hibakódokat dobja:
017691 - ismeretlen hibakód
DF113 - Hűtöközeg nyomásérzékelő áramkor, állandó magas szint - Állandó
DF111 - Hideg hurok légk. relé vezérlő áramköz, rövidzárlat +12V-hoz - Állandó
Apám kocsija amiben ki lett cserélve az uch egy bontottra. Klíma nincs benne. Okozhatja ezeket a kódokat a rossz modul? Vagy máshol kellene keresni a gondot?
Bocsi, nekem opelem van, de már fél éve küzd ezzel és gondoltam megkérdezem itt, hátha van valami jó tanács.
Köszi!5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
Új hozzászólás Aktív témák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Suzuki topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos cigaretta 🔞
- Hardcore café
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Revolut
- Autós topik
- További aktív témák...